Nee meer dat je normaal bij creditcard nog een CVC nummer moet invoeren. maar lijkt hier wel of je een willekeurig nummer kan invoeren en je bestelling wordt toch wel geplaatst.quote:
Zit je die hele 500 ml weg te vreten??quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:24 schreef FJD het volgende:
Ben wel een beetje misselijk vh ijsIs wel lekker loom op de bank hangen zo
Nou neequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:06 schreef ursel het volgende:
Zit je die hele 500 ml weg te vreten??
Slecht voor de sport mien jung..
mja, ligt eraan of Suarez speelt natuurlijk..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:36 schreef FJD het volgende:
Zo ik ga slapen, nooit geweten dat je van 8 uur achter je bureau zitten zo moe kon worden.
Wat een drama zeg de bekerwedstrijd, dramatisch slechte wedstrijd. De mensen die na de wedstrijd tegen Den Bosch denken dat Feyenoord door twee dagen extra dagen rust een kans hebben tegen Ajax die hebben echt geen verstand van voetbal. Maar goed, dat is ook het enige excuus om Ajax-supporter te zijn.
Wel nog een mooi doelpunt van Babovic
Als Tomasson daar nou eens die rode kaart tegen hadquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:38 schreef ursel het volgende:
mja, ligt eraan of Suarez speelt natuurlijk..
Goal was niet zo spectaculair, de voorzet was schitterend.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo terug uit de Kuip! Slechte wedstrijd maar wel terecht gewonnen en een prachtige tweede goal
* Incolumis checkt de ranglijst....quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:56 schreef Diamond3d het volgende:
Tomasson en Cisse zijn gewoon verstandig geweest.
Komop zeg.... als je zulke overtredingen maakt vraag je gewoon om niet tegen Ajax te spelen.
Het is begrijpelijk, en Tomasson kan het weten.
*AJAX*
Op naar de 30e landstitel!
Misplaatste arrogantie, hebben ze al jaren last van.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:13 schreef Incolumis het volgende:
[..]
* Incolumis checkt de ranglijst....
hmm Twente staat toch echt bovenaan
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:10 schreef staticdata het volgende:
Frank, kan jij als mod dit topic niet naar VBL schoppen
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:15 schreef Keltie het volgende:
[..]
Misplaatste arrogantie, hebben ze al jaren last van.
Gisteren hadden we ook naar CUL kunnen gaanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:15 schreef ursel het volgende:
[..]3 topics vol met GAM en we zitten nog steeds in ONZ. Nu 1 pagina met VBL en we moeten daarheen.
We kunnen natuurlijk ook in elk subforum een BoF! topic kunnen openen en afhankelijk van het onderwerp in het betreffende topic kunnen postenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:17 schreef staticdata het volgende:
[..]
Gisteren hadden we ook naar CUL kunnen gaan
Puik planquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:24 schreef ursel het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk ook in elk subforum een BoF! topic kunnen openen en afhankelijk van het onderwerp in het betreffende topic kunnen posten
Neequote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:10 schreef staticdata het volgende:
Frank, kan jij als mod dit topic niet naar VBL schoppen
quote:Als Nike ballen heeft, stuurt het Henk Vos een kerstpakket
De linksback van Stockport County droeg felgele voetbalschoenen. We konden dat goed zien, want we zaten op de derde rij van de Bill Axbey Stand, onder een dak van lekkende golfplaten. Mijn buurman had precies evenveel tanden als onderkinnen. Drie.
Het wonderlijke aan die gele voetbalschoenen was dat niemand erom moest lachen. We zaten in een antiek Engels stadion naar hartverwarmend slecht voetbal te kijken, het waaide en het regende, maar hier liep een noeste Engelse verdediger op gele schoenen. De laatste man van Brentford, een type-Frank van der Struijk, had witte.
Gekleurde voetbalschoenen; onbewust zijn we ze normaal gaan vinden. Met dank aan Henkie Vos uit Wouw, de pionier der kleurige kicksen. Beschimpt, bespuugd en beledigd werd Henk, toen hij op een frisse avond in Düsseldorf opeens witte voetbalschoenen aantrok. Een Feyenoorder op witte muiltjes; het ontbrak Vos alleen nog aan een balletpakje. En een panty.
Bij het Feyenoord van nu combineren Leroy Fer, Georginio Wijnaldum en Karim El Ahmadi hun blauwe schoenen met een zachtgeel uittenue. Het Legioen neemt het voor kennisgeving aan. Zwijgend. Van de 22 spelers die afgelopen zondag in het veld stonden bij NEC-PSV, droegen er vijf ouderwets zwarte. En als Romano Denneboom mag invallen bij Sparta, trekt hij zijn geelrode Puma's aan.
Het spijt me, maar ik kan er niet aan wennen. In de C1 had mijn trainer van die halfhoge zwarte Quicks met witte strepen, met zo'n dikke rubberen rand. Zulke schoenen wilde ik later ook.
In mijn huidige elftal vol beschaafde dertigers heeft iedereen óf Adidas Copa Mundial, óf Puma King. Zwart, uiteraard. We hebben één speler op witte schoenen, maar Jos is nieuw en hij komt uit Roosendaal.
Zodra de uitverkoop is begonnen, koopt hij zwarte. Zo niet, dan neemt onze aanvoerder disciplinaire maatregelen.
De meeste eredivisietrainers laten het allemaal maar gebeuren. Louis van Gaal was volgens mij de enige die er een regel over opstelde. Als spelers van AZ zo nodig rare schoenen wilden, was dat alleen toegestaan als de kleur gelijk was aan de sokken. Bert van Marwijk is typisch een man voor zwarte Adidasjes, maar in Oranje mogen Sneijder en Van der Vaart gewoon hun knalgele Nikes aan.
Slecht voorbeeld doet slecht volgen. De jeugd van tegenwoordig koopt massaal groene, blauwe, witte en gele voetbalschoenen. Als ze bij Adidas en Nike en Puma een beetje ballen hebben, sturen ze Henk Vos ieder jaar netjes een kerstpakket. Of tien procent van de winstmarge.
Mijn zoontje is nog geen anderhalf, maar eenmaal op voetbal krijgt hij uitsluitend zwarte schoenen. Gifgroene of knalrode mag hij zelf betalen, uit zijn kleine porseleinen spaarpotje.
Een kwestie van opvoeding.
Sjoerd Mossou
De transfer markt is dicht en Feyenoord heeft helemaal geen geld om 11 spelers te kopenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:41 schreef ursel het volgende:
Goed nieuws Fer
Vlaar: \"Tegen Ajax staat er een ander Feyenoord\"
Vastklampen aan het verledenquote:
Wie zegt dat het een beter elftal zal zijn? Gewoon de A1 opstellenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:35 schreef FJD het volgende:
[..]
De transfer markt is dicht en Feyenoord heeft helemaal geen geld om 11 spelers te kopen
Fans van Ajax niet gelukkig...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:02 schreef Diamond3d het volgende:
Dat publiek van feyenoord is toch ook lachwekkend af en toe.
Cijfers willen we zienquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Pfieuw een "V" van Voldoende voor mijn tentamen
Ja die krijg ik normaal ook maar nu blijkbaar nietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Cijfers willen we zien
Doe je vanavond mee met Forza-tikkertje?
Je hebt een voldoende nu mag je Forza kopenquote:
Was wel de bedoeling jahquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Doe je vanavond mee met Forza-tikkertje?
Is goed. Heb vandaag mijn beoordeling gekregenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:04 schreef FJD het volgende:
Een halve dag geen post
Schopje WGR dan maar?
Op naar huis, lekker fietsen
Hulde dat je nog steeds fietstquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:02 schreef FJD het volgende:
60km gefietstSoms wat tricky maar in de meeste gevallen prima te doen. Op de slecht verlichte stukken gewoon even t gas eraf en rustig fietsen en bij verlichting weer knallen
Merk wel dat ik t nodig heb om een beetje tot rust te komen van werk. Kleine projecten kun je op een dag nog wel redelijk afsluiten voor jezelf maar zo'n SAP implementatie is toch wel even andere koekquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hulde dat je nog steeds fietst
Ik vind het wel genoeg om me elke dag 2x in het zweet te werken op mijn stadsfietsje.
Er bestaan van die supermooie halogeenlampjes veur op de fiest man!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:02 schreef FJD het volgende:
60km gefietstSoms wat tricky maar in de meeste gevallen prima te doen. Op de slecht verlichte stukken gewoon even t gas eraf en rustig fietsen en bij verlichting weer knallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |