abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74159522
60km gefietst Soms wat tricky maar in de meeste gevallen prima te doen. Op de slecht verlichte stukken gewoon even t gas eraf en rustig fietsen en bij verlichting weer knallen
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  woensdag 28 oktober 2009 @ 19:32:27 #202
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_74160616
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:02 schreef FJD het volgende:
60km gefietst Soms wat tricky maar in de meeste gevallen prima te doen. Op de slecht verlichte stukken gewoon even t gas eraf en rustig fietsen en bij verlichting weer knallen
Hulde dat je nog steeds fietst
Ik vind het wel genoeg om me elke dag 2x in het zweet te werken op mijn stadsfietsje.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_74160901
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hulde dat je nog steeds fietst
Ik vind het wel genoeg om me elke dag 2x in het zweet te werken op mijn stadsfietsje.
Merk wel dat ik t nodig heb om een beetje tot rust te komen van werk. Kleine projecten kun je op een dag nog wel redelijk afsluiten voor jezelf maar zo'n SAP implementatie is toch wel even andere koek

Toch maar even wat goed winterspul aanschaffen om door te kunnen fietsen, dat binnenfietsen slaat nml. echt nergens op en dan lekker doorknallen door de winter en op naar t voorjaar en een nieuwe fiets
pi_74161368
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:02 schreef FJD het volgende:
Er bestaan van die supermooie halogeenlampjes veur op de fiest man! Klik je zo op je stuur voor weinig, van Cordo ofzo geloof ik.. Heb ik op mijn knappe damesfiets met 5 versnellingen zonder remmen als ik smorgens 0500 uur naar de Nissan's rij 25km lang waarvan de helft in the middle of nowhere
pi_74161628
Ja er zijn lampjes voor maar er is een groot verschil tussen rijden op een damesfiets met 20int/25int uur en een racefiets met 35int uur en 6bar in de banden. Een kleine drempel kan al een enorme klap geven
  woensdag 28 oktober 2009 @ 19:59:16 #206
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_74161774
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:55 schreef FJD het volgende:
Ja er zijn lampjes voor maar er is een groot verschil tussen rijden op een damesfiets met 20int/25int uur en een racefiets met 35int uur en 6bar in de banden. Een kleine drempel kan al een enorme klap geven
6bar is wel weinig...
En inderdaad licht op een racefiets helpt alleen maar zodat andere je zien. Jij ziet nog steeds geen klap
2de in de Tour de BoF!
pi_74161846
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:55 schreef FJD het volgende:
Dat weet ik! Maar die dingen hebben echt een behoorlijke lichtopbrengst, en duurdere lampen al helemaal, dan heb je gewoon een motorfietskoplamp.. serieus knap licht.
pi_74161974
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
6bar is wel weinig...
En inderdaad licht op een racefiets helpt alleen maar zodat andere je zien. Jij ziet nog steeds geen klap
Ik roep ook maar wat Ik zal er nog wel even naar kijken.
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 20:01 schreef Major-Balls het volgende:
Dat weet ik! Maar die dingen hebben echt een behoorlijke lichtopbrengst, en duurdere lampen al helemaal, dan heb je gewoon een motorfietskoplamp.. serieus knap licht.
Het blijft een beetje net niet. Op de echt donkere wegen zie je alsnog te weinig. Op de verlichte wegen is t niet echt nodig en bij een tegenligger met een beetje lamp heb je de meeste problemen. Kortom, achteraf polderweggetjes met verlichting zijn wat je nodig hebt. Ik kan hier iig een lus van een km of 35 met goede verlichting maken

[ Bericht 40% gewijzigd door FJD op 28-10-2009 20:17:19 ]
pi_74162122
Joh er bestaat zelfs Xenon fiestverlichting.. zelfs spul van 500 euro Triple headlights etc.
pi_74162386
Mijn dames fiets is trouwens wel getuned hoor.. fietsmandje is eraf, en de kettingkast ook. Helemaal naked bike. En alleen de voorrem doet het een beetje, maar dan moet je de hendel wel van je af duwen ipv inknijpen want er is een dingetje afgebroken Tis altijd lachen als je door je remmen heen knijpt..
  woensdag 28 oktober 2009 @ 20:17:04 #211
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_74162562
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 20:04 schreef FJD het volgende:

[..]

Ik roep ook maar wat Ik zal er nog wel even naar kijken.
Ik fiets eigenlijk altijd met 8bar, maar goed ik heb dan ook iets meer gewicht
Jij zou zeker 7bar erin moeten stoppen
2de in de Tour de BoF!
pi_74164418
Pfff jullie met je fietsverhalen. Ik kan komende tijd ff geen fiets meer zien
Ben 3 weken geleden door een auto zo van de fietspad geschept. Alleen maar een gekneusde enkel overgehouden Scheelde niet veel of ik zat tussen de auto en een boom in
pi_74170304
Dat krijg je dus als neger zijnde int donker
pi_74170633
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:49 schreef Major-Balls het volgende:

[..]

Er bestaan van die supermooie halogeenlampjes veur op de fiest man! Klik je zo op je stuur voor weinig, van Cordo ofzo geloof ik.. Heb ik op mijn knappe damesfiets met 5 versnellingen zonder remmen als ik smorgens 0500 uur naar de Nissan's rij 25km lang waarvan de helft in the middle of nowhere
Of voor nog minder... http://www.dealextreme.com/products.dx/category.905
  donderdag 29 oktober 2009 @ 00:14:13 #215
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_74172829
Mijn leguaan is overleden..
pi_74175212
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 00:14 schreef ursel het volgende:
RIP
  donderdag 29 oktober 2009 @ 06:51:55 #217
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_74175292
quote:
Aaah
  donderdag 29 oktober 2009 @ 07:04:00 #218
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_74175319
Fer, waar ik het gisteravond over had:
quote:
Aangezien ik vanaf zaterdag na de wedstrijd met wat mensen heb gesproken en ik gisteren ook nog even wat tijd in ons sterrenassemble heb mogen steken vond ik het vanochtend een zeer goed idee wat van m'n kostbare werktijd te steken in wat gebrabbel hier op de Hyves, aangezien dan in ieder het geval iedereen kan lezen, ervan uitgaande dat iedereen binnen onze pracht-selectie kan lezen natuurlijk..

Ik begin dat geouwehoer zat te worden. En dan niet het geouwehoer opzich, maar het feit dat het behoorlijk achter de ellebogen blijft hangen.

Ook vind ik het erg jammer dat ik gisteren te horen heb gekregen dat er met het bestuur gebabbeld is, schijnbaar zonder dat er eerst met de mensen gepraat is over wie het bestuur geinformeerd is.
Schijnbaar voelde E. N. zich in z'n eer aangetast door J. K. en had deze gezegd dat er wat mensen zouden volgen zodra hij over zou stappen. Nu is mijn situatie zo dat ik samen met J. op voetbal ben gegaan en ik, zeker vorig jaar, ook met J. van voetbal af zou gaan als hij zou vertrekken. Gisteren heb ik J. duidelijk gemaakt dat mijn situatie dit jaar iets anders is door bepaalde zaken, waar ik straks verder over doorga, maar ook mede doordat E. K. erbij is gekomen. J. K. is m'n beste maat en E. K. is m'n Feijenoordgappie dus dat is een keuze waar ik niet op zit te wachten.

Wat mij totaal niet bevalt is dat mij dus gisteren is verteld dat het bestuur gezegd zou hebben dat J. K. een overschrijfformulier zou kunnen krijgen omdat zijn reden "gegrond" zou zijn en de anderen niet. Wie die anderen zijn interesseert mij niet, aangezien ik voor mijzelf spreek.

Als ik weg wil omdat J. weggaat zou dat voor mij een 100% gegronde reden zijn, ookal vind het bestuur dat ik (of eigenlijk iedereen dus) een "verbintenis met het elftal zijn aangegaan". Alsof GVV mij (c.q. ons) per training en wedstrijd betaald ofzo?
Waarom doet het bestuur dan nu pas alsof we bestaan, vorig jaar waren we nog het ondergeschoven kindje.
Daarbij vind ik het compleet bezopen, als wij dan toch een verbintenis zijn aangegaan, dat er gelapt dient te worden voor hestje en dergelijke om fatsoenlijk te kunnen trainen. Nog maar niet te spreken over het feit hoe die, vaste, scheidsrechter aan ons toe is gewezen ("Jij fluit ze, anders wil niemand ze fluiten") en ergens vind ik het ook de taak van het bestuur om te zorgen dat we een echte trainert krijgen/ hebben. Vorig jaar konden we nog de tyfus in roesten en nu zou het ineens anders zijn? Flikker op met dat tyfusbestuur.

Dan is er nog de oorzaak van dit hele geleuter en dat zijn Kindje K. en Kindje N.
Aan de ene kant iemand die zegt wat hem niet bevalt en dat zo nu en dan eens tot in de lengte van jaren wil herhalen, aan de andere kant iemand die constant een aai over de bol wil krijgen en zich constant op het pikkie getrapt voelt als je ook maar het lef hebt om een puntje van kritiek aan te geven, of deze kritiek opbouwend of afbrekend is maakt dan weer geen reet uit. En iedereen laat het maar begaan want "zo is'ie nou eenmaal". Flikker op, we zijn toch een elftal? Ik neem toch aan dat iedereen hetzelfde wil? Winnen en uiteindelijk misschien toch eens een keer kampioen worden.
Er word keer op keer geroepen dat we een "vriendenelftal" zijn, maar aan de andere kant als er een punt gemaakt word is het antwoord "dan ga je toch weg, voor jou 10 anderen".. Nee, lekker "vriendenelftal". Kleuters en een bij elkaar geschraapt zooitje, dat zijn we. Maar dat moet allemaal maar kunnen want "zo is'ie nou eenmaal".

Vorig jaar heb ik vaak genoeg geprobeerd N. te helpen, puur omdat ik zelf het uitdenken van oefeningen en dergelijke leuk vind. Keer op keer gebeurde er niets mee of het werd op zo'n manier gebracht dat er constant het gevoel kwam dat er een loopje met mij werd genomen. Keer op keer ook brabbelen over het "ontbreken van voetbalkwaliteiten", terwijl hijzelf niet veel beter was/ is. Maargoed, Louis Von Gahl was ook een wereldspeler (niet aan de bak bij onze Geneusde Vrinden, verder Antwerp FC, Telstar, Sparta en AZ!) of niet?

Vorig seizoen, laatste wedstrijd ofzo, Meteren-uit; Na 10 minuten gezeur buiten de kleedkamer dan toch maar besloten te blijven, op aanraden van K. niets meer aantrekken van de belabberde trainingen en andere rariteiten wat mij tot aan nu gewoon perfect afgaat. Ik doe wat N. en Duif vragen en dan vind ik het best (en blijkbaar de rest ook).. Dat Duif en N. "zo nu en dan" compleet langs elkaar heen lijken te werken lijkt niemand wat te doen?

Dus, dit is in de notendop (en 5 minuten getyp) zo'n beetje mijn mening.
Ik vind het verder allemaal wel gezegend en wil gewoon 3x in de week lekker voetballen, zonder gezeur en gezeik. Maar na iedere pot en vaak ook de training blijft er toch nog genoeg gezeik over terwijl het, blijkbaar, nooit word uitgesproken tegen het persoon wat er iets mee moet/ kan.. Het blijft toch hetzelfde.

Vanavond, woensdag 28 oktober 2009, ben ik er niet. Zaterdag ben ik er ook niet. Maandag gelukkig weer wel. En dan gaan we gewoon weer verder met dezelfde, vaak, kansloze oefeningen en spelen we de zaterdag waarschijnlijk weer een pot die vrij redelijk gaat maar waar we waarschijnlijk weer op een soortgelijke manier punten verspelen. Maar daar hebben we trainers voor, die zullen dat toch ook zien?

Toedels! Kuskus! Knufknuf! Happyhappy joyjoy!
pi_74175388
Straks in de trein lezen, die laatste zin is nu al legendarisch
pi_74175428
quote:
Hij/zij is nu op een beter plek
pi_74175493
Als het zo doorgaat is Ratchet & Clank eerder binnen dan Uncharted
pi_74175562
quote:
Probeer eens of ze echt naar kip smaken
Op donderdag 4 oktober 2007 09:50 schreef staticdata het volgende:
- Alle Milfen zullen zich, gesorteerd op cup maat, in rijen van 10 staan en zich bereidwillig opstellen
pi_74175664
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 07:45 schreef staticdata het volgende:
Als het zo doorgaat is Ratchet & Clank eerder binnen dan Uncharted
VG+ Mail CDWow anders eens?
pi_74175671
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 08:07 schreef FJD het volgende:

[..]

VGA+ Mail CDWow anders eens?

ze doen pas iets na 21 dagen en het is nu pas 10 dagen onderweg. Maar het is gewoon ruk dat je iets voor de releasedatum besteld en dat het dan pas 4 dagen later wordt verzonden.

I've learned my lesson
pi_74175717
Wil je "told you so" horen of moet ik m'n post editten?

Prijs is belangrijk maar leverbetrouwbaarheid net zo goed Maar goed ondertussen ben ik meer met Forza bezig dan met Uncharted
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')