Tja, een Fireblade trek je ook makkelijk in een wheeliequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:29 schreef Major-Balls het volgende:
Kwam deze ook nog tegen![]()
[ afbeelding ]
ook humor
Die zijn allemaal kleiner dan ik benquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:28 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Eg wel!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel humor zo'n ding!
Nicequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
NiceHaha, toen ik hem gister aanzette zei mijn vader dat er een HP logo brandde achter op het scherm
Supergaaf!
Windows 7 Professional heb ik via school al gedownload van MSDN en geinstalleerd, 100% legaal
Toch wel voor je ouders hoop ik?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
* Morpheus2002 zit klaar om kaarten te kopen voor Paul McCartney in het Gelredome
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:48 schreef Incolumis het volgende:
tvp vanuit het ziekenhuis, klote toetsenbord hier, zelfde metalen knopjes als bij een pinautomaat
Bedankt voor het aanbod maar ik ga met mijn pa naar de Kuip en die wil na de wedstrijd naar huisquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:47 schreef FJD het volgende:
Als je vanavond voor/na de wedstrijd zin hebt in een biertje dan weet je me te vinden hè Frank
Ok, dàt had ik nou weer net niet verwacht... Brian Adams weten we, maar Paul McCartney, das wel apart ja...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee zeker niet. Kaarten zijn binnen!Ga met mijn zusje en die is 17 maar enorme fan van The Beatles en dus ook Paul McCartney.
Iets mis met Paul McCartney / The Beatles?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:31 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ok, dàt had ik nou weer net niet verwacht... Brian Adams weten we, maar Paul McCartney, das wel apart ja...
PS. Wat ziet Fifa 10 er weer barslecht uit op de pcPES daarentegen
Maar dat heb ik nog niet helemaal door, ben een Fifa-man...
![]()
Nu snap ik waarom mijn sinterklaaskado'tje naar vis stonk...quote:
Wie van jullie kan er niet kokenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:40 schreef ursel het volgende:
Weer terug van vakantie...
Eindigde beetje in mineur met uiteindelijk 6 zieken..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |