Sorryquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:01 schreef staticdata het volgende:
Neeen ook niet van die Hunter die mij aanviel en jij niets deed
En ik ook?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Als ik Forza 3 koop ben ik dan van het gezeur af?
L4Dquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:01 schreef staticdata het volgende:
Neeen ook niet van die Hunter die mij aanviel en jij niets deed
Nee alleen voor de Xbox 360.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:09 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Is forza er ook op de pc?
Ik haat dat exclusive gebeuren., ik wil ook vet racen, maar geen console.., en om nou een 360 te kopen om 1 spelletje te spelen..quote:
Proberen kan geen kwaad..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:41 schreef FJD het volgende:
Ik ga ook een poging doen, site zal wel plat gaan dus zorg ook wel voor een eigen pizza
precies, gewoon voor 19:00 beginnen en op verzenden drukken, wel zorgen dat je klok goed staatquote:
Zolang je maar backup-food hebtquote:
Even kijken uit welke van de 38 restaurants ik ga bestellen...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:57 schreef ursel het volgende:
Vanavond gratis spareribs..
http://www.thuisbezorgd.nl/gratispizzaactie/
http://10minutemail.com/quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:08 schreef staticdata het volgende:
Zo krijgen ze er weer genoeg e-mailadressen bij om te spammen
Wel voor dit soort dingenquote:
Oven is pre-heating;quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:26 schreef ursel het volgende:
Nou fer, leg het backup voedsel maar alvast klaar..
Was ook niet te verwachten ofzoquote:
Je krijgt veel bekendheid, maar het kost je enkel je berichtje richting het ANPquote:
Tis wel een goedkope actie zo jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Je krijgt veel bekendheid, maar het kost je enkel je berichtje richting het ANP
Hier nog steeds nietquote:
Heb gelukkig nog wel wat gevonden in de vriezer.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Hier nog steeds nietAch ja, pizza zit in de oven, ben nu alvast met t toetje begonnen
Of Nederlanders?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:42 schreef Diamond3d het volgende:
HOLLANDERS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |