Had ie maar Chinees moeten halenquote:
GTR!!quote:
Dat is zo triestquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:42 schreef jpjedi het volgende:
Niet te geloven.. De nieuwe Duitse minister van buitenlandse zaken spreekt geen Engels.
Dat zei je donderdag ook al denk dat er iets mis is met je tv setquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:43 schreef FJD het volgende:
Heb t Ajax publiek de hele wedstrijd niet gehoord
Heeft er in dit geval meer mee te maken dat ik echt voetbal zit te kijkenquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:47 schreef Sickert het volgende:
Dat zei je donderdag ook al denk dat er iets mis is met je tv set
Is ook leukerquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:00 schreef FJD het volgende:
Oh ja; Dirk KuytHij staat vandaag twee keer aan de basis van een doelpunt door met een scherpe pass een medespeler zo vrij te spelen dat er een assist kan worden gegeven. Kuyt is een held
Engels voetbal begin ik echt steeds leuker te vinden tov Nederlands voetbal.
Stoer manquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:38 schreef Diamond3d het volgende:
AJAX![]()
![]()
Geweldig !!
Heb die kut kazen alleen de eerste helft gehoord. Vanaf de aftrap vd 2e helft alleen maar de joden die boven het thuispubliek te horen waren.
En daarnaast hoorde ik nog op de parodie "Schatje mag ik je foto" --> Dirk wil je wat lenen, leen maar een meier van mij. Dirk wil je wat lenen, er komt alleen wat rente bij
![]()
![]()
Gewoon overheen lezen.quote:
Want?quote:
Laat maar. Zoals Ferdi al zegt kan ik er beter geen energie in steken. Analyseer ik de wedstrijden liever met hem aangezien dat wel op een normale manier kanquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:02 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Want?
Mag ik dat al niet meer zeggen? Ben ik dan zogenaamd weer stoer?
Als ik kanker zeg ga je ook al huilen.
Houden zo!quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Laat maar. Zoals Ferdi al zegt kan ik er beter geen energie in steken. Analyseer ik de wedstrijden liever met hem aangezien dat wel op een normale manier kan
quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:12 schreef FJD het volgende:
Kef, de winnaar van komende zondag betaalt een BBQ, deal?
waarom bepalen jullie dat ik een BBQ organiseerquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Ga je vast boodschappen doen?
Ja dagquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:16 schreef Sickert het volgende:
Laat de verliezende partij dat maar regelen
Jouw huis is al af!!quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja dagHeb je ons tegen Sparta & VVV zien spelen
Ik heb van Frank geleerd; zolang er geen plinten liggen is het niet af!quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:25 schreef Sickert het volgende:
Jouw huis is al af!!
en het is te koud om buiten te bbq'n!
quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb van Frank geleerd; zolang er geen plinten liggen is het niet af!
Neem een i7 860 i.p.v. een i7 920.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:30 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
he nerds, computer vraagje![]()
moet voor mn schoonpa een systeempje in elkaar zetten, nu denk ik tussen de volgende combi's:
1 AM3 Black Phenom X4 quadcore - ong 140e
2 i7 920 ong 230e
3 E8500 ong 150e
verder met HD4850, 4gig geheugen W7 etc etc. hij wil hem voor wat (amateur) videobewerken enzo gaan gebruiken.
Om welke processor kan ik het beste een systeempje knutselen? ik dacht zelf aan de AMD, goedkoop en snel, maar minder in videobewerking. Iemand een suggestie en eventueel een link waarin processors vergeleken worden (van Toms Hardware, kan het zelf niet vinden)
Thanks
quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:45 schreef FJD het volgende:
JP, Forza 3 is alleen al voor de Ring de moeite waardNet met de Audi R10 er overheen geblazen, geniaal
Tis voor mn schoonpa, die kerel is 70+ en kan net zn pc aandouwen... Moet een leuk pctje worden met QC en een prijsje van ong 600e. Ik zal iig nog even doe 775 - q95.. Checkenquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:56 schreef Major-Balls het volgende:
Hou je ook weer geld over voor dikke harde schijven etc... je comp is zo snel als je traagste onderdeel..
OS op een SSD, bewerken op een Raptor RAID0 setup en storage op een grote Samsung Spinpoint, bijvoorbeeld
ik las "geslagen"quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:24 schreef Incolumis het volgende:
[..]
neuscorrectie, ben nu inmiddels weer ontslagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |