Het ligt altijd aan hullie en nooit aan ikke, begrijp dat nou eens kut mongoolquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:17 schreef jpjedi het volgende:
wist niet dat de knvb ook voetbalt? Dacht dat Ajax tegen Dordt speelde eigenlijk
Klopt, helaas lopen er nog een paar mensen in het zwart van de knvb.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:17 schreef jpjedi het volgende:
[..]
wist niet dat de knvb ook voetbalt? Dacht dat Ajax tegen Dordt speelde eigenlijk
Blij dat jij zijn taal wel spreekt als Rotterdammerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Het ligt altijd aan hullie en nooit aan ikke, begrijp dat nou eens kut mongool!
Het is geen toeval meer he... ik bedoel 6 wedstrijden in 3 weken waarvan 5 toppers.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Het ligt altijd aan hullie en nooit aan ikke, begrijp dat nou eens kut mongool!
zou het niet handiger zijn om er gewoon 6 in te leggen dan? Hebben die zwarte mannetjes weinig meer te meldenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:20 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Klopt, helaas lopen er nog een paar mensen in het zwart van de knvb.
Zolang Dord niet met de handen gaat voetballen kan dat inderdaad. Anders word het lastig hoor eej!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:22 schreef jpjedi het volgende:
[..]
zou het niet handiger zijn om er gewoon 6 in te leggen dan? Hebben die zwarte mannetjes weinig meer te melden
Gezien je blindheid voor het feit dat Dordrecht de wedstrijd domineerde lijkt het me nodig om het volgende plaatje te posten;quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:27 schreef Diamond3d het volgende:
Bang dat hij niet gezien word??
Blondje heeft een plaatje op internet gevonden hoor![]()
Ha puber! Kom je ook weer ff langs?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:27 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Bang dat hij niet gezien word??
Blondje heeft een plaatje op internet gevonden hoor![]()
Ik hoop voor je dat dit niet discriminerend is bedoeld.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:23 schreef Diamond3d het volgende:
Maaaaaaaaar, lastige wedstrijden worden wel gewonnen nu!
Nu over 48 uur alweer tegen die zwarte uit rdam
Waar zeg ik dan dat Ajax domineerde? En niet dordrecht? Wie is er hier nu blind?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Gezien je blindheid voor het feit dat Dordrecht de wedstrijd domineerde lijkt het me nodig om het volgende plaatje te posten;
[ afbeelding ]
Feyenoord speelde ook niet best maar we werden iig niet zoekgetikt door een stel veredelde amateursDat echte werken zit hier toch iets meer in de genen denk ik.
En anders kom jij langs ofzo???quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat dit niet discriminerend is bedoeld.
Ik vraag gewoon wat aan je.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:35 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
En anders kom jij langs ofzo???
Heel fijn voor jou..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon wat aan je.
Als de opmerking racistisch was bedoelt hou je dat voortaan maar gewoon voor je.quote:
Kijk nou wat ik onder m'n paste knop vond;quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:34 schreef Diamond3d het volgende:
Ik had het alleen over 2 strafschoppen die werden ontnomen.
Dat zeg je maar tegen je internet bof vriendjes.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als de opmerking racistisch was bedoelt hou je dat voortaan maar gewoon voor je.
een kruisje...? Prutser....quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Kijk nou wat ik onder m'n paste knop vond;
[ afbeelding ]
Lachen moet je met je vrienden doen johquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:41 schreef FJD het volgende:
Sorry ik lag nog in een lachstuip, hier een nieuwe poging;
[ afbeelding ]
Ik ben de hele avond al aan het lachen met Frank, Bart, Kef & JPquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:43 schreef Diamond3d het volgende:
Lachen moet je met je vrienden doen joh![]()
En niet het internet zo serieus nemen zodat je daar je vriendjes maakt.
En toch doen jullie het weerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Laat die jongen maar, is hier alleen maar om te trollen. Dat soort figuren zijn het eigenlijk helemaal niet waard om überhaupt op te reageren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |