Hebben wij ook.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:02 schreef pontiac70 het volgende:
pffff.wie heeft dat verzonnen dat er geen roll ins melk meer in de winkel staan,nu moeten we alles overzetten in de schappen.
Dat willen wij ook worden zijn steeds eerste regionaalquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:53 schreef Appelschiller het volgende:
Yeeey, wij gaan zwaar de next top shop winnenStaan nu 1e in de winkelgroep & landelijk!
Er zat vandaag personeelskorting bij.quote:Op maandag 9 november 2009 22:52 schreef UncleSam het volgende:
Zat er vandaag personeelskorting bij? Ik had echt niet normaal veel.
Iemand?quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:41 schreef Tellorian het volgende:
Weet iemand hoe ik een mooie AH stropdas kan regelen... Bij to go hebben we ze niet, maar wil er graag ééntje hebben.
wrom niet?quote:Op woensdag 11 november 2009 21:31 schreef Together-Alone het volgende:
Telt werken bij de AH to go ook mee?
Oh. Mijntes is niet van Servexquote:Op donderdag 12 november 2009 21:31 schreef Together-Alone het volgende:
Omdat AH to go gefranchised wordt door Servex?Hoe dan ook, ik zit hier goed.
Zit niet bij het station.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:56 schreef Together-Alone het volgende:
Ik dacht dat dat zo was bij alle AH-togo's op stations. Sowieso veel van de eettentjes op station..
Bij ons op intranet kunnen we ze onder het kopje Relatieartikelen bestellen, kosten iets van 18 euro per stuk. Zijn twee soorten, 1 met blauwe strepen en 1 met kleine logotjes.quote:
Die kan ik bij ons dus niet vinden, de 'relatie artikelen' en waarschijnlijk wordt het filiaal daavoor belast mocht ik dat wel kunnen doen, en dan heb ik de poppen aan het dansen. Ik wil d'r best voor betalen, dus als iemand anders dat voor mij zou kunnen regelen of zoiets?quote:Op donderdag 12 november 2009 23:21 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Bij ons op intranet kunnen we ze onder het kopje Relatieartikelen bestellen, kosten iets van 18 euro per stuk. Zijn twee soorten, 1 met blauwe strepen en 1 met kleine logotjes.
Dan regel je dat toch met je SM? Filliaal laten belasten en jij betaalt dat.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:51 schreef Tellorian het volgende:
[..]
Die kan ik bij ons dus niet vinden, de 'relatie artikelen' en waarschijnlijk wordt het filiaal daavoor belast mocht ik dat wel kunnen doen, en dan heb ik de poppen aan het dansen. Ik wil d'r best voor betalen, dus als iemand anders dat voor mij zou kunnen regelen of zoiets?
Zit ook alleen onder de SM account op winkelweb.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:51 schreef Tellorian het volgende:
[..]
Die kan ik bij ons dus niet vinden, de 'relatie artikelen' en waarschijnlijk wordt het filiaal daavoor belast mocht ik dat wel kunnen doen, en dan heb ik de poppen aan het dansen. Ik wil d'r best voor betalen, dus als iemand anders dat voor mij zou kunnen regelen of zoiets?
blijkbaar was deze er ook al..quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:01 schreef Kadooosh het volgende:
Huh hoezo nu al een nieuw topic?
AH-Medewerkerstopic [Deel 85] Nu echt 85!
quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:54 schreef Rikketik het volgende:
Geen wonder dat het zo rustig was in dat andere topic.
Ik ben in elk geval een blij man. Ein-de-lijk weer flessen Crystal Clear in het assortiment. Ik werd dat gehuil van de klanten ("Is het er nog stéééds niet?Zeg maar tegen je baas dat ik dit niet vind kunnen!") na een half jaar wel een beetje zat.
Dit is geen commercial.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
Altijd flink spiegelwerk voor die reclames
Echt zo herkenbaar, staan ze bijvoorbeeld bij het emballage apparaat met een ingedeukte Perfekt of C1000 fles ofzo. JA MAAR IK HEB HEM HIER GEKOCHT HOOR!!!!!1. Ja hoor tuuuuuurlijk, hier heeft u uw 25ctquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]zo herkenbaar
Andere klacht: klanten die keihard beweren dat ze een bepaald product 'vorige week nog' hebben gekocht in dit filiaal, terwijl het gewoon nog nooit hier is geweest
Onbeperkt en voor iedereen. Wel steeds opnieuw uitprinten aangezien ze worden ingenomen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:51 schreef Ole het volgende:
Even een vraagje voor de medewerkers: hoe zit het met de kortingscoupons die je per mail krijgt als je je inschrijft?
Kun je deze onbeperkt gebruiken?
En kunnen andere deze ook gebruiken (zijn ze gekoppeld aan een bonuskaartnummer?)
Huh welke kortingcoupons?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:51 schreef Ole het volgende:
Even een vraagje voor de medewerkers: hoe zit het met de kortingscoupons die je per mail krijgt als je je inschrijft?
En kunnen andere deze ook gebruiken (zijn ze gekoppeld aan een bonuskaartnummer?)
Die ontvang je iig via de mail, je kunt af en toe in de winkel je daarvoor opgeven en misschien kan het ook via de site, dat weet ik zo niet.quote:
Hij komt bij ons ieder jaar in het winkelcentrum. De sint en de kinderen zijn het probleem niet, het zijn die kutpieten die je het werk onmogelijk maken. Popiejopie figuren altijd.quote:Op zondag 22 november 2009 18:10 schreef Pindabroodje het volgende:
Sinterklaas komt 3 december bij ons in de winkel.
Dat wordt weer krijsende kinderen in de winkel
Volgens mij is dat wel de regel inderdaad, maar ja, soms word je gewoon spontaan beroerd. Dat kan nu eenmaal gebeuren. Dan moet je baas niet zo overdrijven door er heel boos over te worden, al is het natuurlijk wel vervelend voor hem, want hij heeft plotseling een positie in de winkel onbezet en hij moet op zoek naar een oplossing.quote:Op zondag 22 november 2009 18:53 schreef Etsu het volgende:
Gister ziek gemeld bij de AH. De baas was vet boos omdat ik laat meldde.
Is het een regel dat je voor 8 uur moet melden ofzo?
Ik was eerst van plan om gewoon te gaan enzo, uiteindelijk kreeg ik koppijn, buikpijn, werd draaierig, en viel bijna flauw, dus besloot rond half 11 te melden dat ik niet ga werken. Toen klonk die vet boos door de telefoon..
Hoelaat moest je beginnen met werken? Want bij ons is het 3 uur van te voren ziek melden, anders verplicht gaan of vervanging zoeken.quote:Op zondag 22 november 2009 18:53 schreef Etsu het volgende:
Gister ziek gemeld bij de AH. De baas was vet boos omdat ik laat meldde.
Is het een regel dat je voor 8 uur moet melden ofzo?
Ik was eerst van plan om gewoon te gaan enzo, uiteindelijk kreeg ik koppijn, buikpijn, werd draaierig, en viel bijna flauw, dus besloot rond half 11 te melden dat ik niet ga werken. Toen klonk die vet boos door de telefoon..
Wanneer is deze bekend?quote:Op maandag 23 november 2009 15:29 schreef kmaestro het volgende:
Benieuwd naar het winstuitkeringspercentage :p
Geen cent. Daarom haatte ik dat hele all-in loon. Ik ben nu gewend aan m'n uurloon en voor mij is het dan ook geen extra meerquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:37 schreef monsterd. het volgende:
Hoe zit het als je heel het jaar all-in hebt gehad? Krijg je dan niets meer?
Is dat veel?quote:Op woensdag 25 november 2009 14:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De voorlopige winstuitkering is vastgesteld op 42,5%... best lekker. Hoop dat de definitiefe winstuitkering in periode 3 van 2010 nog wat procenten omhoog gaat.
Het allinloon is vastgesteld 'ooit' met inbegrip van een percentage aan winstuitkering. Het percentage hierboven krijg je er gewoon bij afaik.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Geen cent. Daarom haatte ik dat hele all-in loon. Ik ben nu gewend aan m'n uurloon en voor mij is het dan ook geen extra meer
Het minimum is 42,5 hoor dus er is niks ++quote:Op woensdag 25 november 2009 18:00 schreef sarlo013 het volgende:
pfff ik vindt er niets lekkers aan? Het is namelijk zo dat de winstuitkering minimaal 47% moet zijn. Dus het lijkt me dan dat het voor de medewerkers met 13 uur of meer per uur 47+42,5 % is?
Die 42,5 procent krijg je niet als je 12 uur of minder contract hebt.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het allinloon is vastgesteld 'ooit' met inbegrip van een percentage aan winstuitkering. Het percentage hierboven krijg je er gewoon bij afaik.
onbeperkt? nee hij is tot een bepaalde datum geldig, daarna niet meerquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:51 schreef Ole het volgende:
Wat krijg je dan wel?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:41 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Het minimum is 42,5 hoor dus er is niks ++
[..]
Die 42,5 procent krijg je niet als je 12 uur of minder contract hebt.
Bij Albert Heijn vind je een parttime baan die meer dan goed betaalt. Heb je een contract tot en met 12 uur per week? Dan zitten vanaf nu ADV, vakantiegeld, vakantiedagen én winstuitkering direct bij je salaris. Dus dat is hoog.quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:52 schreef Mekkalomp het volgende:
hallo ik heb een vraagje hoeveel krijg je als 19 jarige per uur bij een allinloon?
ikzelf dacht 6,80 zoiets. Maar wat zal er op je loon staan ? 5,29?
Uren die opbouwt omdat je meer dan 12 uur in de week hebt gewerkt en uren die opbouwt omdat je bijvoorbeeld in toeslaguren hebt gewerkt..quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:47 schreef Mekkalomp het volgende:
Ok thnx, maar ik neem aan dat op je loonstrookje anders wordt gespecificeerd, toch?
factor is toch niet 7,03?
kan iemand mij vertellen wat adv-uren en tvt uren zijn ?
huh, nu snap ik er niks meer van. Ik heb nu gewerkt 12,00, adv-uren 1,53 en als tvt uren 1,53. Volgens teamleider heb ik volgens dit 12 uur gewerkt. En ik dacht dat die anderen 2 hoorde bij een allinloon.quote:Op zondag 29 november 2009 14:17 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Uren die opbouwt omdat je meer dan 12 uur in de week hebt gewerkt en uren die opbouwt omdat je bijvoorbeeld in toeslaguren hebt gewerkt..
Trouwens, ik las bij ons in de kantine op het officiele bericht van de winstuitkering dat parttimers ook nog winstuitkering krijgen (als ik het goed heb begrepen). Dit omdat je een bepaald basis percentage krijgt. Alles wat boven dat percentage zit, krijg je er nog bij.
Ja klopt ook wel. Je krijgt ook alvast toeslagen als je bijvoorbeeld vrij zou nemen..(daar zou het anders betaald van worden) Dat is van adv, dat heb jij die maand opgebouwd.. Dat wordt meteen uitbetaald maandelijks. Je gewone (niet het all-inloon) staat rechts op je loonstrook.quote:Op zondag 29 november 2009 14:43 schreef Mekkalomp het volgende:
[..]
huh, nu snap ik er niks meer van. Ik heb nu gewerkt 12,00, adv-uren 1,53 en als tvt uren 1,53. Volgens teamleider heb ik volgens dit 12 uur gewerkt. En ik dacht dat die anderen 2 hoorde bij een allinloon.
heb ik nu eigenlijk wel allinloon? want ik zie nu dat als norm-uren 24,00 is en als uurloon 5,29
Lol, wij hadden in week 46 een belachelijk laag cijfer dus ver gezakt nogquote:Op zondag 29 november 2009 18:22 schreef Dwyn het volgende:
Mijn to go-tje zit bij de top 6 van Nederland, dus we hebben 12 december feest!
Die van mij ookquote:Op zondag 29 november 2009 18:22 schreef Dwyn het volgende:
Mijn to go-tje zit bij de top 6 van Nederland, dus we hebben 12 december feest!
Franchise?quote:Op maandag 30 november 2009 17:04 schreef FlinkeNaam het volgende:
Wij krijgen niet eens een kerstpakket en of kerstborrel
Wij staan in periode 11 laatste van de winkelgroepquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wij hebben periodes lang 1e gestaan van onze winkelgroep. Nu hebben we een 7,9 gehaald en staan we 7e voor periode 11. Maar we staan nog altijd 1e van de najaarsperiode
Wat win je als je van de gehele periode eerste staat?
Onze staat geloof ik net onder de 6e plaats... of er net op.quote:
Die van jou is toch geen Servex AH to go?quote:Op donderdag 3 december 2009 17:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Onze staat geloof ik net onder de 6e plaats... of er net op.
aaah okquote:Op vrijdag 4 december 2009 00:54 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Die van jou is toch geen Servex AH to go?Dus andere lijst
Ja je krijgt volgens mij tussen 03:00 en 06:00 50% toeslagquote:Op zondag 6 december 2009 15:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
De 24e om 03:00 's nachts beginnen
Nachtlevering. Lijkt me vet om een keer gedaan te hebben.
Krijg je dan toeslagen?
Hij wordt af en toe wel eens geupdate, maar als snel weer de oudequote:Op zondag 6 december 2009 20:00 schreef SHERMAN het volgende:
Wie doet de OP?
Werk al 2 jaar niet meer bij de AH, maar blijkbaar word nog steeds mijn OP gebruikt?
Hoezo is dat geen 200%, op zondag?quote:Op maandag 7 december 2009 08:57 schreef 3FMaster het volgende:
Zo, gisteren de actie gevuld. Jammer dat dat geen 200% is.
iddquote:Op maandag 7 december 2009 15:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dat loon kwam net op tijd
Voor mensen met een all-in-loon is er deze keer niets extra's toch?
Kan er niet bijzitten anders had ik veel meer gekregen...quote:Op maandag 7 december 2009 12:36 schreef Rikketik het volgende:
Hier ook salaris binnen, maar zou nu al die winstuitkering erbij moeten zitten? Anders valt het bedrag toch licht tegen.
Zaterdag hebben we tot 9 uur normale vulling gedaan, en zondag de koppenquote:Op maandag 7 december 2009 11:54 schreef TjilpTjilp het volgende:
[..]
Hoezo is dat geen 200%, op zondag?
je moet wel goed werken, en hard, voor een treinkaartje naar Groningenquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:12 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Zaterdag hebben we tot 9 uur normale vulling gedaan, en zondag de koppen.
Vorig jaar was het ideal, binnen 30 minuten was ik in Breda. Dit jaar zit het er niet in neequote:Op dinsdag 8 december 2009 16:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
je moet wel goed werken, en hard, voor een treinkaartje naar Groningen
Jepper, mocht ze vanochtend lossen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:17 schreef murphyjenkins het volgende:
en de kerstpakketten zijn binnen hier
quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jepper, mocht ze vanochtend lossen.
Geen idee, zijn ieder geval een betere kleur dan vorig jaar.quote:Op woensdag 9 december 2009 00:53 schreef TjilpTjilp het volgende:
En zit er weer wat leuks in?Ik ga hem morgen ophalen!
Mooi!quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:17 schreef murphyjenkins het volgende:
en de kerstpakketten zijn binnen hier
Zou dat niet een beetje simpel zijn? Gezien de vorige 2 keren (Raften en indoor skydiven).quote:Op woensdag 9 december 2009 15:28 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb er ook nog niets over gehoord, maar neem aan dat we die wel gewoon krijgen.
Inmiddels de uitnodiging voor de winkelwedstrijd binnen en als ik een gokje mag doen, denk ik dat we naar de Efteling gaan.
Raften was echt fucking koud jaquote:Op woensdag 9 december 2009 15:50 schreef Dwyn het volgende:
Ik zou juist blij zijn als het een keer iets anders is. Raften was een verschrikking en indoor skydiving heb ik niet meegedaan in verband met mijn rug. En het was ook maar een gokje gezien de hint op de uitnodiging.
Ja, ik weet het nog goed. Die foto ligt nog in mijn kluisje.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:27 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Raften was echt fucking koud jamet je blote voeten op een bevroren houten vloer staan om een groepsfoto te maken
Vorig jaar in elk geval wel, tot een uur of vier geloof ik. 1 januari is de winkel uiteraard dicht.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:24 schreef waterrietje het volgende:
Ik werk nu een paar weken bij de AH, maar moet er tijdens oud en nieuw nog gewerkt worden? Zo ja, tot hoelaat dan?
Alvast bedank
Meen je niet?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:36 schreef Renesite het volgende:
Bij sommige AHs moet je nog vullen, 1 januari, vanaf 10 uur 's ochtends.
Wát denk je zelf.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:44 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Meen je niet?Ik dacht dat alle supermarkten dan wel dicht waren.
Ja ik denk zelf van niet dus, maar tegenwoordig verbaast me niets meer bij de Appie.quote:
Oehquote:Op woensdag 9 december 2009 19:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
Inhoud kerstpakket:
http://i45.tinypic.com/j7uud0.jpg
Als link, misschien zijn er mensen die zich willen laten verrassen
edit: ohja, en de kerstbrief van Dick Boer die ik elk jaar uit nieuwsgierigheid doorlees![]()
Crisis treft ook de AH. Klaag niet, 1000en mensen krijgen dit jaar niets.quote:
GODVERRRquote:Op woensdag 9 december 2009 19:53 schreef monsterd. het volgende:
Zijn die chocolade bonbons en die kransjes niet uit het kerst assortiment van vorig jaar?
sorry.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zeg nou niehiet!!! Moet hem nog hoale
Ooohh ik klikte, weg verrassing.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
Inhoud kerstpakket:
http://i45.tinypic.com/j7uud0.jpg
Als link, misschien zijn er mensen die zich willen laten verrassen
edit: ohja, en de kerstbrief van Dick Boer die ik elk jaar uit nieuwsgierigheid doorlees![]()
Vijf maandagen ná de afgelopen maandag.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:27 schreef ruud_de_vries het volgende:
Wij moeten nu 5 weken met ons salaris doen weet iemand wanneer er nu weer uitbetaald wordt??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 december 2009 16:51 schreef 3FMaster het volgende:
Gisteren mijn kerstpakket gehaald en geopend (Spoiler voor afloop...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cuz I'm Mr. Brightside
quote:Op donderdag 10 december 2009 16:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]Toch vond ik het pakket best goed dit jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
Jepquote:Op donderdag 10 december 2009 11:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ach mooie regeling, om de 2 weken salaris en daarna weer Stufi. Altijd geld zo.
Het is maar een smaakje, joh.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:58 schreef joey_k het volgende:
Maar nu moet ik wel TURKSE thee drinken![]()
Is niet alleen door de verschillende culturen, ook kinderen onder de 18 jaar mogen geen alcohol!!quote:[b]
Wat ik wèl heel erg matig blijf vinden is dat er al een tijd geen wijn meer inzitOmdat sommige culturen hier moeite mee zouden hebben
![]()
Fixedquote:Op donderdag 10 december 2009 23:25 schreef ruud_de_vries het volgende:
[..]
Is niet alleen door de verschillende culturen, ook kinderen onder de 18 16 jaar mogen geen alcohol!!
Pfff... onder het motto "waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan"?quote:Op donderdag 10 december 2009 20:58 schreef joey_k het volgende:
Kerstpakket vindt ik goed dit jaar... Geen onzinnige non-food zooi (shampoo/douchegel heeft een ieder wel nodig).
Wat ik wèl heel erg matig blijf vinden is dat er al een tijd geen wijn meer inzitOmdat sommige culturen hier moeite mee zouden hebben
![]()
Maar nu moet ik wel TURKSE thee drinken![]()
Dacht het maar niet dus... Thee wegged*nderd en verder lekker genieten van dit pakket
Jij bent wel al helemaal in de kerststemming he? Fijne dagen iig!!quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
Sterf langzaam en pijnlijk verwende kutmensen
Nouja, de ondankbaarheid van mijn collega's is nou ook niet bepaald iets wat bij kerst hoort.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:49 schreef ruud_de_vries het volgende:
[..]
Jij bent wel al helemaal in de kerststemming he? Fijne dagen iig!!
De Servex kerstpakketten worden vanaf de 14e geleverd.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:34 schreef Brammie1 het volgende:
Ik weet nog steeds niet of Servex nog een kerstpakket gaat uitbrengen
Die van vorig jaar was iig lekker volquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:35 schreef Dwyn het volgende:
[..]
De Servex kerstpakketten worden vanaf de 14e geleverd.
De nabetaling krijg je met het loon van periode 3, als je dan nog in dienst bent. Waarschijnlijk heb je all-in uurloon, dan heb je de voorlopige winstuitkering al gehad en krijg je nu niets extra's. AH wil dat je weet waar je aan toe bent, dus ze betalen vanaf nu elk jaar in december het minimum van 42.5% en als er een nabetaling is komt die in het voorjaar.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:22 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Weet iemand hoe het zit met de winstuitkering? Ik had maar ¤7,20 met een heffingsloon van bijna ¤4000.
Ok. Ik wist niet dat de winstuitkering ook bij het all-in loon in zit.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:29 schreef loveli het volgende:
[..]
De nabetaling krijg je met het loon van periode 3, als je dan nog in dienst bent. Waarschijnlijk heb je all-in uurloon, dan heb je de voorlopige winstuitkering al gehad en krijg je nu niets extra's. AH wil dat je weet waar je aan toe bent, dus ze betalen vanaf nu elk jaar in december het minimum van 42.5% en als er een nabetaling is komt die in het voorjaar.
Dat ie 2 jaar oud is en dat de helft niet meer werkt?quote:Op woensdag 9 december 2009 23:14 schreef UncleSam het volgende:
Plaatjes werken niet meer en links naar commercials werken niet meer.
Wat is er verder mis met de OP?
Ja en dat is dus kut omdat ik verdomme maar tot 28 februari in dienst benquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:29 schreef loveli het volgende:
[..]
De nabetaling krijg je met het loon van periode 3, als je dan nog in dienst bent. Waarschijnlijk heb je all-in uurloon, dan heb je de voorlopige winstuitkering al gehad en krijg je nu niets extra's. AH wil dat je weet waar je aan toe bent, dus ze betalen vanaf nu elk jaar in december het minimum van 42.5% en als er een nabetaling is komt die in het voorjaar.
Dan krijg je het alsnogquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja en dat is dus kut omdat ik verdomme maar tot 28 februari in dienst ben
Hmm ik snap het dus niet, want hoe kan ik maar ¤3,07 aan winstuitkering hebben nu (ik heb geen all-in-loon en ook nooit gehad want een contract van 28 uur.)quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoop het maarquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:55 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Dan krijg je het alsnogJe hebt toch in heel 2009 gewerkt
Massa-ontslag.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ohja, wij zijn winkelgroep (435 geloof ik.. Zuid Limburg?) winnaar
Wat gaat er nu met ons gebeuren?
Een na beste to Go van Nederland.quote:
Je krijgt de nabetaling als je op de laatste dag van periode 3 nog in dienst bent. Onbetaald verlof dat tot die dag doorloopt is ook goed. Stop je op 28 feb, dan loop je het mis. De ondernemingsraad heeft het goedgekeurd, dus als je ergens wilt klagen, spreek je OR-lid aan.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hoop het maarben er echter bang voor. Ben ik niet vanaf 28 februari dan uit het systeem van de AH?
Onbetaald verlof geen optie? En wees gerust, jouw deel gaat niet naar je rottige collega's, AH houdt het lekker zelf.quote:Op zondag 13 december 2009 00:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kut AH, jaar hard voor ze gewerkt en nu gaan mijn deel gewoon naar mn rottige collega's
Wat houdt dat precies in dan?quote:Op zondag 13 december 2009 00:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Onbetaald verlof geen optie? En wees gerust, jouw deel gaat niet naar je rottige collega's, AH houdt het lekker zelf.
Mijn derde jaarcontract eindigt de 28e van februari.quote:Op zondag 13 december 2009 00:41 schreef loveli het volgende:
Dat je vrij bent, maar dan niet doorbetaald wordt. Een soort sabattical, zeg maar. Je leidinggevende moet wel toestemming geven. Kun je geen maand later stoppen? Dat zou simpeler zijn.
Zal ik doen, bedankt iig voor de inlichtingquote:Op zondag 13 december 2009 00:53 schreef loveli het volgende:
Dan zit onbetaald verlof er denk ik ook niet in... Nogmaals, de OR heeft de regeling goedgekeurd, spreek je OR-lid erop aan.
Niet klagen: het is een gift, niet iets waar je voor hebt gewerkt (en dus zomaar veel van moet verwachten)quote:Op zondag 13 december 2009 13:09 schreef Lonker het volgende:
Hoi
Ik heb het kerstpakket.....
Alleen die Droste is lekker ongeveer
Vorig jaar was beter
Ach, mijn salaris is laagquote:Op zondag 13 december 2009 14:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Niet klagen: het is een gift, niet iets waar je voor hebt gewerkt (en dus zomaar veel van moet verwachten)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:
LONKER KANKERHAAS.
Nee... Vroeger werd de winstuitkering geschat en kreeg je in december je voorlopige winstuitkering. Als de cijfers bekend waren werd het uiteindelijke percentage vastgesteld en met de betaling van periode 3 kreeg je het restant uitbetaald.quote:Op zondag 13 december 2009 16:05 schreef Simsfan88 het volgende:
edit: ik zie net in de vorige pagina dat de volledige winstuitkering in het voorjaar 2010 komt (ipv die herberekening zeker? ), dus ik kan nu gewoon ontslag nemen, dan krijg ik die winstuitkering over 2009 alsnog.... toch?![]()
Iemand?quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:13 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
Hmm ik snap het dus niet, want hoe kan ik maar ¤3,07 aan winstuitkering hebben nu (ik heb geen all-in-loon en ook nooit gehad want een contract van 28 uur.)Ligt het aan mij of klopt dat niet?
(Al zijn er PLU codes voor die het wel doenquote:Op maandag 14 december 2009 09:21 schreef Dwyn het volgende:
Bij ons (Arnhem CS) in ieder geval niet.
69quote:Op maandag 14 december 2009 11:28 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
(Al zijn er PLU codes voor die het wel doen)
Wat is de AH to go PLU voor peren?
Je leidinggevende heeft gewoon gefaald met de correctiesquote:Op maandag 14 december 2009 11:32 schreef UncleSam het volgende:
Controleer goed je loonstrook, ik heb gehoord dat er een computercrash is geweest en veel ingevoerde uren verloren zijn gegaan. De uren die je er vast in stond zijn wel uitbetaald maar uren die eigenlijk met pen op het rooster zijn bijgeschreven en later met de hand worden ingevoerd zijn allemaal verloren gegaan. Ben je dus gebeld om een keer extra te komen werken dan heb je hier niet betaald voor gekregen! Reken het dus even na!
Inderdaad, ik heb helemaal niets gehoord over een computer storing o.i.d.quote:Op maandag 14 december 2009 16:16 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Je leidinggevende heeft gewoon gefaald met de correcties
Bij ons in het filiaal is het ook misgegaan met de uren van heel veel mensen, heb al van 6 vullers gehoord dat ze niet goed uitbetaald hebben gekregen... Die computerstoring lijkt me dus een goede verklaringquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:11 schreef RB26DETT het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb helemaal niets gehoord over een computer storing o.i.d.
Je leidinggevende heeft gewoon de uren niet geregistreerd, als ik jou was zou ik direct aan de bel trekken hierover.
Mocht zoiets structureel gebeuren gerne een melding naar de RC/OM omdat het fraude is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh toffe actie van de AH, ik ga ook eens een verzoeknummer kiezen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:59 schreef AH-Hamster het volgende:
Stemmen voor serious request kan op:
www.ahseriousrequest.nl
Dat geeft niks, want de klandizie gaat ook nogal moeizaam bij ons, met die sneeuwquote:Op maandag 21 december 2009 12:03 schreef sander89 het volgende:
Krijgen jullie de supermarkt nog een beetje vol voor Kerst?
Want de bevoorrading zal ook wel moeizaam gaan nu met al die sneeuw?
Tot de laatste dag van houdbaarheid, net als de rest van de productenquote:Op maandag 21 december 2009 14:17 schreef Zapper het volgende:
Wanneer gaan jullie die Excellent Kerstmaaltijden afprijzen? M.a.w. wanneer moet ik de winkel in om die 35% korting te scoren?
Ook dat ja.quote:Op maandag 21 december 2009 14:51 schreef Rikketik het volgende:
Ik denk trouwens niet dat er veel kerstmaaltijden met uiterste houdbaarheidsdatum 25 of 26 december blijven liggen.
Sinds wanneer werk jij in de AHquote:Op maandag 21 december 2009 15:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo kerstpakketje in huis, en ook stiekem even een gourmetsetje gescoord
Lekker sneeuw in de winkel, een grote teringzooi.
Bij ons ook, overal van die sporen op de vloer. Ook leuk, winkelwagentjes halen in de sneeuw. Wat je normaal met z'n 2e haalt, moet je nu met z'n 4en halen. Sneeuwquote:Op maandag 21 december 2009 15:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo kerstpakketje in huis, en ook stiekem even een gourmetsetje gescoord
Lekker sneeuw in de winkel, een grote teringzooi.
Jij werkt in de boogaardquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:05 schreef Appelschiller het volgende:
Finalist Next Top Shop '09![]()
Beste in de regio![]()
Dick Boer langs geweest![]()
2 cameraploegen langs geweest
Maandje of 3 inmiddels, teamleider D_A.quote:Op maandag 21 december 2009 18:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sinds wanneer werk jij in de AH!
Chull jaaa. Hoeveul uurtjes dannquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maandje of 3 inmiddels, teamleider D_A.
12 uurtjesssquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Chull jaaa. Hoeveul uurtjes dann
Yo mag jij me uitleggen waarom er spullen van de AFG altijd tussen de vlees en kaaswaren inzittenquote:Op dinsdag 22 december 2009 01:44 schreef italiaan1987 het volgende:
DC hier:p
Alles is weggekregen:p met pijn en moeite.
Al is er een filiaal die nu om half 12 vanavond zijn spullen pas kreeg.
Zoiets?quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:10 schreef Doks het volgende:
wat houdt de feestkleding in?
zwarte broek met overhemd ofzo?
Wat een kuttijden.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:32 schreef Rikketik het volgende:
Ik sta de hele week al om 04:45 uur uit te laden. Ben dan ook wel om 8:00 vrij, maar toch.
Nog een week later geloof ikquote:Op donderdag 24 december 2009 03:26 schreef 3FMaster het volgende:
Op welke dag wordt er weer loon gestort. 4 januari?
nope 11. Je krijgt dan uitbetaald over een periode van 5 weken.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:26 schreef 3FMaster het volgende:
Op welke dag wordt er weer loon gestort. 4 januari?
Jesus 16 vrachtwagens?quote:Op donderdag 24 december 2009 20:55 schreef Oliver23 het volgende:
Gigantisch druk vandaag, en niet normaal meer zoveel vrachwagens. Op een gegeven moment stonden we 4 wagens tegelijk te lossen.
03:00 Brood
04:00 Vers
06:00 Vers
07:20 Vers
08:15 Vers
09:45 Diepvries
10:20 Houdbaar
10:30 Vers
11:15 Houdbaar
12:10 Houdbaar
14:25 Houdbaar
14:30 Houdbaar
14:45 Vers
14:50 Diepvries
16:20 Houdbaar
16:45 Houdbaar
en gelukkig is het voorbij
AH XL Utrechtquote:Op donderdag 24 december 2009 21:23 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Jesus 16 vrachtwagens?
Welke appie werk je dan in godsnaam?
Je bedoeld op 1 container of wat?quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Yo mag jij me uitleggen waarom er spullen van de AFG altijd tussen de vlees en kaaswaren inzittenheb me dat altijd al afgevraagd waarom dat niet op het DC al gesorteerd wordt
Nee hoor, ik heb net de aantallen voor maandag gezien, en dat word ook flink, misschien nog wel drukker dan voor kerst.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:55 schreef Oliver23 het volgende:
Gigantisch druk vandaag, en niet normaal meer zoveel vrachwagens. Op een gegeven moment stonden we 4 wagens tegelijk te lossen.
03:00 Brood
04:00 Vers
06:00 Vers
07:20 Vers
08:15 Vers
09:45 Diepvries
10:20 Houdbaar
10:30 Vers
11:15 Houdbaar
12:10 Houdbaar
14:25 Houdbaar
14:30 Houdbaar
14:45 Vers
14:50 Diepvries
16:20 Houdbaar
16:45 Houdbaar
en gelukkig is het voorbij
Ah op die manier. Soms krijgen we ook containers waar 1 doosje basilicum op staat ofzoquote:Op donderdag 24 december 2009 22:48 schreef italiaan1987 het volgende:
[..]
Je bedoeld op 1 container of wat?
Dan is het waarschijnlijk een opgetopte container. Dus meerdere niet volle containers samenvoegen.
En ik maar denken dat dat soort ongeregeldheden alleen bij ons voorkwamenquote:Op donderdag 24 december 2009 23:14 schreef appleme het volgende:
Hier vandaag ook weinig collie ontvangen!
Eerste vers vrachtwagen maar 190 collie AGF met gevolg dat alles om 09:30 leeg lag.
De 2de vers vrachtwagen van 12 uur 30 minuten vertraging, bij aankomst laad en losplaats geblokkeerd door asociale klanten die hun auto hier weer moesten neerzetten.
Na besloten te hebben op de weg te gaan lossen, bleek de laadklep kapot te zijn. Heel de vrachtwagen kratje voor kratje moeten lossen tot na 1 uur de monteur kwam. Het enige wat toen nog in de vrachtwagen was waren de zuivelcontainers en de melkrics.
Dit alles tot gevolg dat AGFtafels tussen 10.00 en 13.00 compleet was uitverkocht:S
Lol, nooitquote:Op zondag 27 december 2009 23:47 schreef Froop het volgende:
Zijn er hier ook mensen die ontzettend veel afboeking hadden? Ik had voor alleen panklaar al 12 fusten nodig.
Ik heb zaterdag idd gewoon heel vers geteld, de koelingen waren toch practisch leegquote:Op maandag 28 december 2009 00:03 schreef Cosmo. het volgende:
Restanten lekker weg kunnen werken, winkel helemaal tellen etc etc. Afgelopen week toch nog ergens goed voor(AH to go, dus echt rustig weekje door slecht treinverkeer)
Morgen komt ook weer genoeg.quote:Op maandag 28 december 2009 17:38 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
En 2de kerstdag kwamen er nog eens 5 bij![]()
![]()
Willie
![]()
Willie
![]()
Willie
Serieus. Wij hebben wel een redelijk grote koeling, maar verkijk je ook niet op die maaltijdsalades, dat zijn ook kutverpakkingen.quote:Op maandag 28 december 2009 02:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Lol, nooitdan is je koeling leeg
Is dat zo dat je dan 5 weken uitbetaald krijgt? Ik weet niet beter dan dat je gewoon 4 weken uitbetaald krijgt!quote:Op donderdag 24 december 2009 09:33 schreef monsterd. het volgende:
[..]
nope 11. Je krijgt dan uitbetaald over een periode van 5 weken.
Eens in de ongeveer 5 jaar heeft het jaar 53 weken en krijg je dus een week later uitbetaald. en daarmee dus over 5 weken maar wel gewoon op maandag week 2 van het jaarquote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:28 schreef ruud_de_vries het volgende:
[..]
Is dat zo dat je dan 5 weken uitbetaald krijgt? Ik weet niet beter dan dat je gewoon 4 weken uitbetaald krijgt!
Kan iemand dit bevestigen of ontkennen!
De vervoerder rijdt op tijd. Als ze niet op tijd zijn, kost het geld/bonus (wagens op tijd betekent dat je de vakkenvullers strak kunt plannen, wagens te laat betekent werkloze vakkenvullers die wel geld kosten en lege schappen). Met sneeuw maakt AH een uitzondering, zodat de chauffeurs geen druk hebben en dus minder gestresst zijn.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:27 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Lossen in de sneeuw met relaxte chauffeurs is voor de verandering een keertje wel leuk. Respect voor chauffeurs die niet chagrijnig zijn en enkel op hun horloge kijken.
Ik snap alleen niet waarom ze zo moeilijk doen, gewoon elke 4 weken standaard uitbetalen... of dat nou 52 of 53 of misschien 54 keer per jaar gebeurt.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:42 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Eens in de ongeveer 5 jaar heeft het jaar 53 weken en krijg je dus een week later uitbetaald. en daarmee dus over 5 weken maar wel gewoon op maandag week 2 van het jaar
Wij krijgen vers altijd 's avonds rond 8 uur, zodat we het 's morgens tussen 6 en 8 kunnen vullen. Maar gisteravond is er niks binnengekomen, die zooi staat als het goed is nu ongeveer pas bij mijn AH voor de deur (ik kon helaas niet werken) maar er is helemaal NIEMAND om dat te vullen!quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:50 schreef Pindabroodje het volgende:
Lekker, door het winterse weer in Zaandam e.o. kregen wij vandaag geen versvracht, en waarschijnlijk morgen ook niet. Dit terwijl de hele vleeswand leeg is en panklaar bijna...
quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:04 schreef Diconnected het volgende:
Ik had vanmiddag 10 containers met nieuwe planten/bloemen enz. Tis nu een oerwoud bij de counter.
Bij ons vult het management met drukte ook gewoon hoor.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:18 schreef TjilpTjilp het volgende:
[..]
Wij krijgen vers altijd 's avonds rond 8 uur, zodat we het 's morgens tussen 6 en 8 kunnen vullen. Maar gisteravond is er niks binnengekomen, die zooi staat als het goed is nu ongeveer pas bij mijn AH voor de deur (ik kon helaas niet werken) maar er is helemaal NIEMAND om dat te vullen!Ik denk dat we straks ineens een heel productief management hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |