Wij staan in periode 11 laatste van de winkelgroepquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wij hebben periodes lang 1e gestaan van onze winkelgroep. Nu hebben we een 7,9 gehaald en staan we 7e voor periode 11. Maar we staan nog altijd 1e van de najaarsperiode
Wat win je als je van de gehele periode eerste staat?
Onze staat geloof ik net onder de 6e plaats... of er net op.quote:
Die van jou is toch geen Servex AH to go?quote:Op donderdag 3 december 2009 17:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Onze staat geloof ik net onder de 6e plaats... of er net op.
aaah okquote:Op vrijdag 4 december 2009 00:54 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Die van jou is toch geen Servex AH to go?Dus andere lijst
Ja je krijgt volgens mij tussen 03:00 en 06:00 50% toeslagquote:Op zondag 6 december 2009 15:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
De 24e om 03:00 's nachts beginnen
Nachtlevering. Lijkt me vet om een keer gedaan te hebben.
Krijg je dan toeslagen?
Hij wordt af en toe wel eens geupdate, maar als snel weer de oudequote:Op zondag 6 december 2009 20:00 schreef SHERMAN het volgende:
Wie doet de OP?
Werk al 2 jaar niet meer bij de AH, maar blijkbaar word nog steeds mijn OP gebruikt?
Hoezo is dat geen 200%, op zondag?quote:Op maandag 7 december 2009 08:57 schreef 3FMaster het volgende:
Zo, gisteren de actie gevuld. Jammer dat dat geen 200% is.
iddquote:Op maandag 7 december 2009 15:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dat loon kwam net op tijd
Voor mensen met een all-in-loon is er deze keer niets extra's toch?
Kan er niet bijzitten anders had ik veel meer gekregen...quote:Op maandag 7 december 2009 12:36 schreef Rikketik het volgende:
Hier ook salaris binnen, maar zou nu al die winstuitkering erbij moeten zitten? Anders valt het bedrag toch licht tegen.
Zaterdag hebben we tot 9 uur normale vulling gedaan, en zondag de koppenquote:Op maandag 7 december 2009 11:54 schreef TjilpTjilp het volgende:
[..]
Hoezo is dat geen 200%, op zondag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |