Wát denk je zelf.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:44 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Meen je niet?Ik dacht dat alle supermarkten dan wel dicht waren.
Ja ik denk zelf van niet dus, maar tegenwoordig verbaast me niets meer bij de Appie.quote:
Oehquote:Op woensdag 9 december 2009 19:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
Inhoud kerstpakket:
http://i45.tinypic.com/j7uud0.jpg
Als link, misschien zijn er mensen die zich willen laten verrassen
edit: ohja, en de kerstbrief van Dick Boer die ik elk jaar uit nieuwsgierigheid doorlees![]()
Crisis treft ook de AH. Klaag niet, 1000en mensen krijgen dit jaar niets.quote:
GODVERRRquote:Op woensdag 9 december 2009 19:53 schreef monsterd. het volgende:
Zijn die chocolade bonbons en die kransjes niet uit het kerst assortiment van vorig jaar?
sorry.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zeg nou niehiet!!! Moet hem nog hoale
Ooohh ik klikte, weg verrassing.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
Inhoud kerstpakket:
http://i45.tinypic.com/j7uud0.jpg
Als link, misschien zijn er mensen die zich willen laten verrassen
edit: ohja, en de kerstbrief van Dick Boer die ik elk jaar uit nieuwsgierigheid doorlees![]()
Vijf maandagen ná de afgelopen maandag.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:27 schreef ruud_de_vries het volgende:
Wij moeten nu 5 weken met ons salaris doen weet iemand wanneer er nu weer uitbetaald wordt??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 december 2009 16:51 schreef 3FMaster het volgende:
Gisteren mijn kerstpakket gehaald en geopend (Spoiler voor afloop...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cuz I'm Mr. Brightside
quote:Op donderdag 10 december 2009 16:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]Toch vond ik het pakket best goed dit jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
Jepquote:Op donderdag 10 december 2009 11:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ach mooie regeling, om de 2 weken salaris en daarna weer Stufi. Altijd geld zo.
Het is maar een smaakje, joh.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:58 schreef joey_k het volgende:
Maar nu moet ik wel TURKSE thee drinken![]()
Is niet alleen door de verschillende culturen, ook kinderen onder de 18 jaar mogen geen alcohol!!quote:[b]
Wat ik wèl heel erg matig blijf vinden is dat er al een tijd geen wijn meer inzitOmdat sommige culturen hier moeite mee zouden hebben
![]()
Fixedquote:Op donderdag 10 december 2009 23:25 schreef ruud_de_vries het volgende:
[..]
Is niet alleen door de verschillende culturen, ook kinderen onder de 18 16 jaar mogen geen alcohol!!
Pfff... onder het motto "waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan"?quote:Op donderdag 10 december 2009 20:58 schreef joey_k het volgende:
Kerstpakket vindt ik goed dit jaar... Geen onzinnige non-food zooi (shampoo/douchegel heeft een ieder wel nodig).
Wat ik wèl heel erg matig blijf vinden is dat er al een tijd geen wijn meer inzitOmdat sommige culturen hier moeite mee zouden hebben
![]()
Maar nu moet ik wel TURKSE thee drinken![]()
Dacht het maar niet dus... Thee wegged*nderd en verder lekker genieten van dit pakket
Jij bent wel al helemaal in de kerststemming he? Fijne dagen iig!!quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
Sterf langzaam en pijnlijk verwende kutmensen
Nouja, de ondankbaarheid van mijn collega's is nou ook niet bepaald iets wat bij kerst hoort.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:49 schreef ruud_de_vries het volgende:
[..]
Jij bent wel al helemaal in de kerststemming he? Fijne dagen iig!!
De Servex kerstpakketten worden vanaf de 14e geleverd.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:34 schreef Brammie1 het volgende:
Ik weet nog steeds niet of Servex nog een kerstpakket gaat uitbrengen
Die van vorig jaar was iig lekker volquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:35 schreef Dwyn het volgende:
[..]
De Servex kerstpakketten worden vanaf de 14e geleverd.
De nabetaling krijg je met het loon van periode 3, als je dan nog in dienst bent. Waarschijnlijk heb je all-in uurloon, dan heb je de voorlopige winstuitkering al gehad en krijg je nu niets extra's. AH wil dat je weet waar je aan toe bent, dus ze betalen vanaf nu elk jaar in december het minimum van 42.5% en als er een nabetaling is komt die in het voorjaar.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:22 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Weet iemand hoe het zit met de winstuitkering? Ik had maar ¤7,20 met een heffingsloon van bijna ¤4000.
Ok. Ik wist niet dat de winstuitkering ook bij het all-in loon in zit.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:29 schreef loveli het volgende:
[..]
De nabetaling krijg je met het loon van periode 3, als je dan nog in dienst bent. Waarschijnlijk heb je all-in uurloon, dan heb je de voorlopige winstuitkering al gehad en krijg je nu niets extra's. AH wil dat je weet waar je aan toe bent, dus ze betalen vanaf nu elk jaar in december het minimum van 42.5% en als er een nabetaling is komt die in het voorjaar.
Dat ie 2 jaar oud is en dat de helft niet meer werkt?quote:Op woensdag 9 december 2009 23:14 schreef UncleSam het volgende:
Plaatjes werken niet meer en links naar commercials werken niet meer.
Wat is er verder mis met de OP?
Ja en dat is dus kut omdat ik verdomme maar tot 28 februari in dienst benquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:29 schreef loveli het volgende:
[..]
De nabetaling krijg je met het loon van periode 3, als je dan nog in dienst bent. Waarschijnlijk heb je all-in uurloon, dan heb je de voorlopige winstuitkering al gehad en krijg je nu niets extra's. AH wil dat je weet waar je aan toe bent, dus ze betalen vanaf nu elk jaar in december het minimum van 42.5% en als er een nabetaling is komt die in het voorjaar.
Dan krijg je het alsnogquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja en dat is dus kut omdat ik verdomme maar tot 28 februari in dienst ben
Hmm ik snap het dus niet, want hoe kan ik maar ¤3,07 aan winstuitkering hebben nu (ik heb geen all-in-loon en ook nooit gehad want een contract van 28 uur.)quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoop het maarquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:55 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Dan krijg je het alsnogJe hebt toch in heel 2009 gewerkt
Massa-ontslag.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ohja, wij zijn winkelgroep (435 geloof ik.. Zuid Limburg?) winnaar
Wat gaat er nu met ons gebeuren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |