Een na beste to Go van Nederland.quote:
Je krijgt de nabetaling als je op de laatste dag van periode 3 nog in dienst bent. Onbetaald verlof dat tot die dag doorloopt is ook goed. Stop je op 28 feb, dan loop je het mis. De ondernemingsraad heeft het goedgekeurd, dus als je ergens wilt klagen, spreek je OR-lid aan.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hoop het maarben er echter bang voor. Ben ik niet vanaf 28 februari dan uit het systeem van de AH?
Onbetaald verlof geen optie? En wees gerust, jouw deel gaat niet naar je rottige collega's, AH houdt het lekker zelf.quote:Op zondag 13 december 2009 00:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kut AH, jaar hard voor ze gewerkt en nu gaan mijn deel gewoon naar mn rottige collega's
Wat houdt dat precies in dan?quote:Op zondag 13 december 2009 00:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Onbetaald verlof geen optie? En wees gerust, jouw deel gaat niet naar je rottige collega's, AH houdt het lekker zelf.
Mijn derde jaarcontract eindigt de 28e van februari.quote:Op zondag 13 december 2009 00:41 schreef loveli het volgende:
Dat je vrij bent, maar dan niet doorbetaald wordt. Een soort sabattical, zeg maar. Je leidinggevende moet wel toestemming geven. Kun je geen maand later stoppen? Dat zou simpeler zijn.
Zal ik doen, bedankt iig voor de inlichtingquote:Op zondag 13 december 2009 00:53 schreef loveli het volgende:
Dan zit onbetaald verlof er denk ik ook niet in... Nogmaals, de OR heeft de regeling goedgekeurd, spreek je OR-lid erop aan.
Niet klagen: het is een gift, niet iets waar je voor hebt gewerkt (en dus zomaar veel van moet verwachten)quote:Op zondag 13 december 2009 13:09 schreef Lonker het volgende:
Hoi
Ik heb het kerstpakket.....
Alleen die Droste is lekker ongeveer
Vorig jaar was beter
Ach, mijn salaris is laagquote:Op zondag 13 december 2009 14:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Niet klagen: het is een gift, niet iets waar je voor hebt gewerkt (en dus zomaar veel van moet verwachten)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:
LONKER KANKERHAAS.
Nee... Vroeger werd de winstuitkering geschat en kreeg je in december je voorlopige winstuitkering. Als de cijfers bekend waren werd het uiteindelijke percentage vastgesteld en met de betaling van periode 3 kreeg je het restant uitbetaald.quote:Op zondag 13 december 2009 16:05 schreef Simsfan88 het volgende:
edit: ik zie net in de vorige pagina dat de volledige winstuitkering in het voorjaar 2010 komt (ipv die herberekening zeker? ), dus ik kan nu gewoon ontslag nemen, dan krijg ik die winstuitkering over 2009 alsnog.... toch?![]()
Iemand?quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:13 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
Hmm ik snap het dus niet, want hoe kan ik maar ¤3,07 aan winstuitkering hebben nu (ik heb geen all-in-loon en ook nooit gehad want een contract van 28 uur.)Ligt het aan mij of klopt dat niet?
(Al zijn er PLU codes voor die het wel doenquote:Op maandag 14 december 2009 09:21 schreef Dwyn het volgende:
Bij ons (Arnhem CS) in ieder geval niet.
69quote:Op maandag 14 december 2009 11:28 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
(Al zijn er PLU codes voor die het wel doen)
Wat is de AH to go PLU voor peren?
Je leidinggevende heeft gewoon gefaald met de correctiesquote:Op maandag 14 december 2009 11:32 schreef UncleSam het volgende:
Controleer goed je loonstrook, ik heb gehoord dat er een computercrash is geweest en veel ingevoerde uren verloren zijn gegaan. De uren die je er vast in stond zijn wel uitbetaald maar uren die eigenlijk met pen op het rooster zijn bijgeschreven en later met de hand worden ingevoerd zijn allemaal verloren gegaan. Ben je dus gebeld om een keer extra te komen werken dan heb je hier niet betaald voor gekregen! Reken het dus even na!
Inderdaad, ik heb helemaal niets gehoord over een computer storing o.i.d.quote:Op maandag 14 december 2009 16:16 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Je leidinggevende heeft gewoon gefaald met de correcties
Bij ons in het filiaal is het ook misgegaan met de uren van heel veel mensen, heb al van 6 vullers gehoord dat ze niet goed uitbetaald hebben gekregen... Die computerstoring lijkt me dus een goede verklaringquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:11 schreef RB26DETT het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb helemaal niets gehoord over een computer storing o.i.d.
Je leidinggevende heeft gewoon de uren niet geregistreerd, als ik jou was zou ik direct aan de bel trekken hierover.
Mocht zoiets structureel gebeuren gerne een melding naar de RC/OM omdat het fraude is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh toffe actie van de AH, ik ga ook eens een verzoeknummer kiezen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:59 schreef AH-Hamster het volgende:
Stemmen voor serious request kan op:
www.ahseriousrequest.nl
Dat geeft niks, want de klandizie gaat ook nogal moeizaam bij ons, met die sneeuwquote:Op maandag 21 december 2009 12:03 schreef sander89 het volgende:
Krijgen jullie de supermarkt nog een beetje vol voor Kerst?
Want de bevoorrading zal ook wel moeizaam gaan nu met al die sneeuw?
Tot de laatste dag van houdbaarheid, net als de rest van de productenquote:Op maandag 21 december 2009 14:17 schreef Zapper het volgende:
Wanneer gaan jullie die Excellent Kerstmaaltijden afprijzen? M.a.w. wanneer moet ik de winkel in om die 35% korting te scoren?
Ook dat ja.quote:Op maandag 21 december 2009 14:51 schreef Rikketik het volgende:
Ik denk trouwens niet dat er veel kerstmaaltijden met uiterste houdbaarheidsdatum 25 of 26 december blijven liggen.
Sinds wanneer werk jij in de AHquote:Op maandag 21 december 2009 15:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo kerstpakketje in huis, en ook stiekem even een gourmetsetje gescoord
Lekker sneeuw in de winkel, een grote teringzooi.
Bij ons ook, overal van die sporen op de vloer. Ook leuk, winkelwagentjes halen in de sneeuw. Wat je normaal met z'n 2e haalt, moet je nu met z'n 4en halen. Sneeuwquote:Op maandag 21 december 2009 15:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo kerstpakketje in huis, en ook stiekem even een gourmetsetje gescoord
Lekker sneeuw in de winkel, een grote teringzooi.
Jij werkt in de boogaardquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:05 schreef Appelschiller het volgende:
Finalist Next Top Shop '09![]()
Beste in de regio![]()
Dick Boer langs geweest![]()
2 cameraploegen langs geweest
Maandje of 3 inmiddels, teamleider D_A.quote:Op maandag 21 december 2009 18:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sinds wanneer werk jij in de AH!
Chull jaaa. Hoeveul uurtjes dannquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maandje of 3 inmiddels, teamleider D_A.
12 uurtjesssquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Chull jaaa. Hoeveul uurtjes dann
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |