SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh toffe actie van de AH, ik ga ook eens een verzoeknummer kiezen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:59 schreef AH-Hamster het volgende:
Stemmen voor serious request kan op:
www.ahseriousrequest.nl
Dat geeft niks, want de klandizie gaat ook nogal moeizaam bij ons, met die sneeuwquote:Op maandag 21 december 2009 12:03 schreef sander89 het volgende:
Krijgen jullie de supermarkt nog een beetje vol voor Kerst?
Want de bevoorrading zal ook wel moeizaam gaan nu met al die sneeuw?
Tot de laatste dag van houdbaarheid, net als de rest van de productenquote:Op maandag 21 december 2009 14:17 schreef Zapper het volgende:
Wanneer gaan jullie die Excellent Kerstmaaltijden afprijzen? M.a.w. wanneer moet ik de winkel in om die 35% korting te scoren?
Ook dat ja.quote:Op maandag 21 december 2009 14:51 schreef Rikketik het volgende:
Ik denk trouwens niet dat er veel kerstmaaltijden met uiterste houdbaarheidsdatum 25 of 26 december blijven liggen.
Sinds wanneer werk jij in de AHquote:Op maandag 21 december 2009 15:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo kerstpakketje in huis, en ook stiekem even een gourmetsetje gescoord
Lekker sneeuw in de winkel, een grote teringzooi.
Bij ons ook, overal van die sporen op de vloer. Ook leuk, winkelwagentjes halen in de sneeuw. Wat je normaal met z'n 2e haalt, moet je nu met z'n 4en halen. Sneeuwquote:Op maandag 21 december 2009 15:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo kerstpakketje in huis, en ook stiekem even een gourmetsetje gescoord
Lekker sneeuw in de winkel, een grote teringzooi.
Jij werkt in de boogaardquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:05 schreef Appelschiller het volgende:
Finalist Next Top Shop '09![]()
Beste in de regio![]()
Dick Boer langs geweest![]()
2 cameraploegen langs geweest
Maandje of 3 inmiddels, teamleider D_A.quote:Op maandag 21 december 2009 18:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sinds wanneer werk jij in de AH!
Chull jaaa. Hoeveul uurtjes dannquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maandje of 3 inmiddels, teamleider D_A.
12 uurtjesssquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Chull jaaa. Hoeveul uurtjes dann
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |