Ah op die manier. Soms krijgen we ook containers waar 1 doosje basilicum op staat ofzoquote:Op donderdag 24 december 2009 22:48 schreef italiaan1987 het volgende:
[..]
Je bedoeld op 1 container of wat?
Dan is het waarschijnlijk een opgetopte container. Dus meerdere niet volle containers samenvoegen.
En ik maar denken dat dat soort ongeregeldheden alleen bij ons voorkwamenquote:Op donderdag 24 december 2009 23:14 schreef appleme het volgende:
Hier vandaag ook weinig collie ontvangen!
Eerste vers vrachtwagen maar 190 collie AGF met gevolg dat alles om 09:30 leeg lag.
De 2de vers vrachtwagen van 12 uur 30 minuten vertraging, bij aankomst laad en losplaats geblokkeerd door asociale klanten die hun auto hier weer moesten neerzetten.
Na besloten te hebben op de weg te gaan lossen, bleek de laadklep kapot te zijn. Heel de vrachtwagen kratje voor kratje moeten lossen tot na 1 uur de monteur kwam. Het enige wat toen nog in de vrachtwagen was waren de zuivelcontainers en de melkrics.
Dit alles tot gevolg dat AGFtafels tussen 10.00 en 13.00 compleet was uitverkocht:S
Lol, nooitquote:Op zondag 27 december 2009 23:47 schreef Froop het volgende:
Zijn er hier ook mensen die ontzettend veel afboeking hadden? Ik had voor alleen panklaar al 12 fusten nodig.
Ik heb zaterdag idd gewoon heel vers geteld, de koelingen waren toch practisch leegquote:Op maandag 28 december 2009 00:03 schreef Cosmo. het volgende:
Restanten lekker weg kunnen werken, winkel helemaal tellen etc etc. Afgelopen week toch nog ergens goed voor(AH to go, dus echt rustig weekje door slecht treinverkeer)
Morgen komt ook weer genoeg.quote:Op maandag 28 december 2009 17:38 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
En 2de kerstdag kwamen er nog eens 5 bij![]()
![]()
Willie
![]()
Willie
![]()
Willie
Serieus. Wij hebben wel een redelijk grote koeling, maar verkijk je ook niet op die maaltijdsalades, dat zijn ook kutverpakkingen.quote:Op maandag 28 december 2009 02:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Lol, nooitdan is je koeling leeg
Is dat zo dat je dan 5 weken uitbetaald krijgt? Ik weet niet beter dan dat je gewoon 4 weken uitbetaald krijgt!quote:Op donderdag 24 december 2009 09:33 schreef monsterd. het volgende:
[..]
nope 11. Je krijgt dan uitbetaald over een periode van 5 weken.
Eens in de ongeveer 5 jaar heeft het jaar 53 weken en krijg je dus een week later uitbetaald. en daarmee dus over 5 weken maar wel gewoon op maandag week 2 van het jaarquote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:28 schreef ruud_de_vries het volgende:
[..]
Is dat zo dat je dan 5 weken uitbetaald krijgt? Ik weet niet beter dan dat je gewoon 4 weken uitbetaald krijgt!
Kan iemand dit bevestigen of ontkennen!
De vervoerder rijdt op tijd. Als ze niet op tijd zijn, kost het geld/bonus (wagens op tijd betekent dat je de vakkenvullers strak kunt plannen, wagens te laat betekent werkloze vakkenvullers die wel geld kosten en lege schappen). Met sneeuw maakt AH een uitzondering, zodat de chauffeurs geen druk hebben en dus minder gestresst zijn.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:27 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Lossen in de sneeuw met relaxte chauffeurs is voor de verandering een keertje wel leuk. Respect voor chauffeurs die niet chagrijnig zijn en enkel op hun horloge kijken.
Ik snap alleen niet waarom ze zo moeilijk doen, gewoon elke 4 weken standaard uitbetalen... of dat nou 52 of 53 of misschien 54 keer per jaar gebeurt.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:42 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Eens in de ongeveer 5 jaar heeft het jaar 53 weken en krijg je dus een week later uitbetaald. en daarmee dus over 5 weken maar wel gewoon op maandag week 2 van het jaar
Wij krijgen vers altijd 's avonds rond 8 uur, zodat we het 's morgens tussen 6 en 8 kunnen vullen. Maar gisteravond is er niks binnengekomen, die zooi staat als het goed is nu ongeveer pas bij mijn AH voor de deur (ik kon helaas niet werken) maar er is helemaal NIEMAND om dat te vullen!quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:50 schreef Pindabroodje het volgende:
Lekker, door het winterse weer in Zaandam e.o. kregen wij vandaag geen versvracht, en waarschijnlijk morgen ook niet. Dit terwijl de hele vleeswand leeg is en panklaar bijna...
quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:04 schreef Diconnected het volgende:
Ik had vanmiddag 10 containers met nieuwe planten/bloemen enz. Tis nu een oerwoud bij de counter.
Bij ons vult het management met drukte ook gewoon hoor.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:18 schreef TjilpTjilp het volgende:
[..]
Wij krijgen vers altijd 's avonds rond 8 uur, zodat we het 's morgens tussen 6 en 8 kunnen vullen. Maar gisteravond is er niks binnengekomen, die zooi staat als het goed is nu ongeveer pas bij mijn AH voor de deur (ik kon helaas niet werken) maar er is helemaal NIEMAND om dat te vullen!Ik denk dat we straks ineens een heel productief management hebben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |