Nee DI.FMquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je van muziek houd, dan luister je naar Omroep Lutjebroek?
Geef mij maar Tuffie Vos.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je van muziek houd, dan luister je naar Omroep Lutjebroek?
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:02 schreef Thijs3FM het volgende:
http://www.purejingles.com/
De jingles van de programma's van 3FM staan er nu ook, eerst alleen de algemene 3FM jingles, maar nu dus ook van alle programma's.
Timooooooooooo !!!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:07 schreef Timo20 het volgende:
Goooooeeeeeeeeeeedenavond![]()
Nog 1 dag en dan is het weer WEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEND!!!![]()
![]()
En wat als je juist een saaie kerel bent en juist goed in bed?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:09 schreef Jannekje7 het volgende:
't Zou maar over je gezegd worden, dat je zo'n leuke kerel bent, alleen jammer dat je zo slecht bent in bed
Ook leuk om die jingles zelf af en toe door een programma van 3fm te gooienquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:02 schreef Thijs3FM het volgende:
http://www.purejingles.com/
De jingles van de programma's van 3FM staan er nu ook, eerst alleen de algemene 3FM jingles, maar nu dus ook van alle programma's.
Hm... ook een beetje jammer...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En wat als je juist een saaie kerel bent en juist goed in bed?
Hoezo de "quote:
Of dat je gewoon helemaal geen kerel bent.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:14 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hm... ook een beetje jammer...
Stel dat er over je gezegd wordt dat je een saaie kerel bent en ook nog eens slecht in bed... da's kut
Schijnt een redelijke club hit te zijn. Heb de plaat ook al een paar keer gehoord op zaterdagavond in de Martiniplaza (basketbalwedstrijd)quote:
Doe ik wel vaker bij platen waarvan ik niet zeker weet of ze hier wel goed vallenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:16 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hoezo de ":@" ?
Ik vind er overigens niet heel veel aan....
Is 1 keer ook genoeg? Die 1000 keer laat je maar door Tjibbe uitvoeren.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:18 schreef MichielV het volgende:
Hallo! Al 1000x gestemd?
1x voor optie 1.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:18 schreef MichielV het volgende:
Hallo! Al 1000x gestemd?
Dat had ik ook!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:20 schreef borisz het volgende:
[..]
1x voor optie 1.
Mijn mobiel raakte van slag als je na het woordje ring een 2 in wilde toetsen.
Neuh, wel 1 keerquote:
Nee, maar over mij zou zo iets sowieso niet gezegd worden, ben gewoon én een leuke meid, én goed in bed! Wat wil je nu nog meer?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:16 schreef Thijs3FM het volgende:
[..]
Of dat je gewoon helemaal geen kerel bent.
Nee, 2 keer: 1 keer Ekstra Weekend en 1 keer ook Giel.quote:
Jij bent een beetje raar...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:30 schreef Thijs3FM het volgende:
[..]
Nee, 2 keer: 1 keer Ekstra Weekend en 1 keer ook Giel.
Ik vindt het alle bij goede programma's en heb niet echt een voorkeur voor 1 programma.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:36 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Waarom stem je nou zowel op Giel als op EW? Make up your f*** mind!
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:53 schreef Jannekje7 het volgende:
Hoi Elies!
Hoe is het eigenlijk met jou dan?
prima muziek op zijn tijd, mijn broertje heeft aardig wat mixen jaren geleden ervoor gemaakt , paar duizend cds toen verkocht over de wereld.quote:
wat heb je morgen dan ?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
goei...wel n beetje zenuwachtig voor morgen
Tisser morgen dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
goei...wel n beetje zenuwachtig voor morgen
Ja door 2x te stemmen op degene die je wel wilquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:06 schreef Cee het volgende:
Even stemmen.
Kan ik ook anti-stemmen uitbrengen?
dittequote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat heb je morgen dan ?
ah , dat maar wat heeft dat met nerveus te maken, dat je het niet leuk vind oke, maar nerveus kan ik even niet plaatsen.quote:
ik ookquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:09 schreef Jannekje7 het volgende:
* Jannekje7 heeft nog maar eens op EW gestemd
strenge baas ben jequote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:12 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik ooktwee keer, mn vent moet nog even stemmen, en mn collega (die nooit luisterd) heeft ook gestemd...moest van mij
nou jah...een gezonde nerveus...euh (hoe schrijf je dat) Ik ga tenslotte niet elke dag naar crematiesquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ah , dat maar wat heeft dat met nerveus te maken, dat je het niet leuk vind oke, maar nerveus kan ik even niet plaatsen.
Elizaquote:
geen druk uitgeoefend hoorquote:
Dank je Ceequote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Eliza
Je hebt het wel prachtig geschreven trouwens, alhoewel het een beetje cru klinkt om het woord 'prachtig' te associëren met die klote-ziekte. Ik wens je mams en jou en de rest veel sterkte morgen (en de rest van de tijd). Shit, bestond er op dit godvergeten forum nou maar een aai- of knuffel-smiley.
Ik gooi er ook eentje tegenaan. Had net weer DWDD opstaan maar zodra dat pokdalige geval weer op m'n scherm verscheen en in z'n eerste zin én werd gezegd "het was echt een "ding" én een modderfokking Kane CD werd gepromoot door meneer, ben ik vlug overgezapt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
ew heeft 2 stemmen gekregen van mij
1 anti stem tegen giel.
De uitzendingen van giel van dwdd kijk ik al niet eens meerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik gooi er ook eentje tegenaan. Had net weer DWDD opstaan maar zodra dat pokdalige geval weer op m'n scherm verscheen en in z'n eerste zin én werd gezegd "het was echt een "ding" én een modderfokking Kane CD werd gepromoot door meneer, ben ik vlug overgezapt.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:15 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
geen druk uitgeoefend hoorGing zo:
Ik:"Sjors je moet even een smsje sturen"
Sjors:"waarvoor?"
Ik:"gewoon doen naar 2585"
Sjors:"oh...euh watdan...tis tich geen abbo heh"
Ik:"neeh gewoon ring 1 doen oke"
Sjors:"oke"
nou zou
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:15 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
geen druk uitgeoefend hoorGing zo:
Ik:"Sjors je moet even een smsje sturen"
Sjors:"waarvoor?"
Ik:"gewoon doen naar 2585"
Sjors:"oh...euh watdan...tis tich geen abbo heh"
Ik:"neeh gewoon ring 1 doen oke"
Sjors:"oke"
nou zou
Mijn moeder heeft sinds kort ook een mobieltje , maar sms wat is datquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:25 schreef Cee het volgende:
Ik ga m'n moeder ook even sms'en dat ze moet sms'en.
Kun je dan niet net zo goed zelf sms'en?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:25 schreef Cee het volgende:
Ik ga m'n moeder ook even sms'en dat ze moet sms'en.
Ze kan ook bellen he!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft sinds kort ook een mobieltje , maar sms wat is dat
Ja maar tuurlijk sms ik zelf ook nog een keer!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:26 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Kun je dan niet net zo goed zelf sms'en?
radioringen zijn smiddags altijd.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar tuurlijk sms ik zelf ook nog een keer!
Hoe zit dat nou morgen, gaat Ekstra Weekend wel door? Of is de uitreiking 's middags? Ik verwacht pallets met foute ring-grappen.
wrom pas als je in bed ligt?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:26 schreef gerbenp het volgende:
Zal straks als ik op bed lig nog ff snel een smsje met RING 1 naar 2585
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoe zit dat nou morgen, gaat Ekstra Weekend wel door? Of is de uitreiking 's middags? Ik verwacht pallets met foute ring-grappen.
heb je wel gestemd????quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:28 schreef Cee het volgende:
[..]
dan heb ik meestal pas tijd om te sms'enquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:30 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wrom pas als je in bed ligt?
Mn man ging t niet doen...heb ik maar even voor hem gestemd
geen idee, maar je favo program is het toch meer dan waardquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:32 schreef naatje_1 het volgende:
hoeveel kost zo'n smsgewoon het gewone tarief van je provider
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:33 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
geen idee, maar je favo program is het toch meer dan waard
nou, mischie kost het een tientje...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar heeft maar 12,12 qua beltegoed en ik moet nog wat overhouden
Begin ik ook al zat te wordenquote:
quote:naatje_1 | Stem op Ekstra weekend op 23 oktober! zegt:
heb je al gestemd voor EW
nee
zou überhaupt niet weten hoe ik meot stemmen
naatje_1 | Stem op Ekstra weekend op 23 oktober! zegt:
wel doen heh
gewoon een smsje *normale tarief van je provider* naar 2585 met daarin: ring 1
dus ring spatie 1
ke, ring 1 staat voor ew?
http://www.televizier.nl/(...)g/list_messages/6552
zie hier
ja dus
De tweede ronde start donderdag 22 oktober 10 0 uur en eindigt op vrijdag 23 oktober om 14 0 uur.
begint pas om 10 uur dus?
het is vandaag om 10 uur begonnen al
ohh, 's morgens xD
ik ben ook zoo slim
verzonden
naam om privacyredenen onherkenbaar
Voor Giel zit je hier verkeerd op fok, meesten vinden hem hier 3x niets.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:03 schreef peeet1 het volgende:
help giel beelen aan de Gouden Radioring
stem op de 3FM-ochtendshow van Giel Beelen voor de Gouden RadioRing!
STEMMEN KAN TOT tot 23 oktober 14 uur
http://krantenmeisjes.hyves.nl/blog
Televizier-Ring Gala
De winnaar(s) zijn 's avonds te gast tijdens het Gouden Televizer-Ring Gala, eveneens vanuit Theater Carré. Tijdens de tv-uitzending zal presentatrice Chantal Janzen de winnaar(s) op het podium ontvangen.
Amen!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:07 schreef muisje-eliza het volgende:
help Michiel Veenstra en Gerard Ekdom aan de Gouden Radioring
stem op de 3FM-Avondsjow Ekstra Weekend voor de Gouden RadioRing![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Televizier-Ring Gala
De winnaar(s) zijn 's avonds te gast tijdens het Gouden Televizer-Ring Gala, eveneens vanuit Theater Carré. Tijdens de tv-uitzending zal presentatrice Chantal Janzen de winnaar(s) op het podium ontvangen.
Wel doen dus, anders word ik HEEEEEL boos![]()
![]()
![]()
![]()
SMS dus nu naar 2585 Ring 1
dus...nu...doen heh
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:03 schreef peeet1 het volgende:
help Ekstra weekend aan de Gouden Radioring
Stem op de 3FM-ochtendshow van Ekstra Weekend voor de Gouden RadioRing!
sms ring 1 naar 2585
Televizier-Ring Gala
De winnaar (s) zijn 's avonds te gast tijdens Het Gouden Televizer-Ring Gala, Eveneens vanuit Theater Carre. Tijdens de tv-uitzending zal presentatrice Chantal Janzen de winnaar (s) op het podium ontvangen.
Foutje? Zie geen foutje!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:09 schreef muisje-eliza het volgende:
heuj... Janne, kan je die quote ff edit doen en opnieuw???? valt mn kleine foutje niet op![]()
ik vin em wel geinigquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:14 schreef muisje-eliza het volgende:
dat in verschillende talen "nieuw" roepen vind ik maar niks...voor de rest zijn die nieuwe jongles wel leuk... Die ik vanmiddag hoorde mij Coen en Sandershow op vakantie (ofzo) en dat Timur er dan is...die vond ik echt heel leuk
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:09 schreef muisje-eliza het volgende:
heuj... Janne, kan je die quote ff edit doen en opnieuw???? valt mn kleine foutje niet op![]()
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:03 schreef peeet1 het volgende:
help Giel Beelen aan de Gouden Radioring
Stem op de 3FM-ochtendshow van Giel Beelen voor de Gouden RadioRing!
http://krantenmeisjes.hyves.nl/blog
Televizier-Ring Gala
De winnaar (s) zijn 's avonds te gast tijdens Het Gouden Televizer-Ring Gala, Eveneens vanuit Theater Carre. Tijdens de tv-uitzending zal presentatrice Chantal Janzen de winnaar (s) op het podium ontvangen.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
scheer je weg hierga ergens anders dat miskende talent profeteren
Klopt !quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
miskende, je bedoelt denk ik precies andersom.
EW op lokatie?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:22 schreef themauster het volgende:
maar als de winnaars dus s,avonds bij de uitreiking moeten zijn van de televisiering en Ekstra Weekend wint hoe gaan ze dat morgen doen bij de uitzending van Ekstra Weekend?
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:22 schreef themauster het volgende:
maar als de winnaars dus s,avonds bij de uitreiking moeten zijn van de televisiering en Ekstra Weekend wint hoe gaan ze dat morgen doen bij de uitzending van Ekstra Weekend?
Dat zou wat zijn opnieuw een legendarische uitzendingquote:
de uitreiking is 's middagsquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:22 schreef themauster het volgende:
Ze moeten s'avonds ook bij de uitreiking zijn van de televisieringquote:
Heb al gestemd. Zal morgen wel nog een keer stemmen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:07 schreef muisje-eliza het volgende:
help Michiel Veenstra en Gerard Ekdom aan de Gouden Radioring
stem op de 3FM-Avondsjow Ekstra Weekend voor de Gouden RadioRing![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Televizier-Ring Gala
Wel doen dus, anders word ik HEEEEEL boos![]()
![]()
![]()
![]()
SMS dus nu naar 2585 Ring 1
dus...nu...doen heh
nee tochquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:25 schreef themauster het volgende:
[..]
Ze moeten s'avonds ook bij de uitreiking zijn van de televisiering
De winnaar(s) zijn 's avonds te gast tijdens het Gouden Televizer-Ring Gala, eveneens vanuit Theater Carré. Tijdens de tv-uitzending zal presentatrice Chantal Janzen de winnaar(s) op het podium ontvangen.quote:
quote:
Met het laatste ben ik het wel aardig eensquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
lieve liedjes zijn altijd zeikliedjesen besides heb ik deze al te vaak gehoord
Ben je in zuid afrika geweest? Wanneer? Wat vond je van dat land?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:34 schreef Jannekje7 het volgende:
Sinds mn Afrika-vakantie word ik dus helemaal happy van dit nummer he...
daarom moet je ook op giel stemmen ik wil Ekstra Weekend ook niet missenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:22 schreef themauster het volgende:
ofc ik ben het helemaal met je eensquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:40 schreef peeet1 het volgende:
[..]
daarom moet je ook op giel stemmen ik wil Ekstra Weekend ook niet missen![]()
Giel maakt kans op de Gouden Radioring. Hoe je hem kunt steunen? Je kunt je stem uitbrengen door een SMS met de tekst 'Ring 1' te sturen naar 2585. Bellen kan ook; 0909-8855 en toets dan 1 voor GIEL!
Ach denk dat de heren verstek laten gaan voor de televisier gala. zijn en blijven radiomensenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:40 schreef peeet1 het volgende:
[..]
daarom moet je ook op giel stemmen ik wil Ekstra Weekend ook niet missen![]()
Giel maakt kans op de Gouden Radioring. Hoe je hem kunt steunen? Je kunt je stem uitbrengen door een SMS met de tekst 'Ring 1' te sturen naar 2585. Bellen kan ook; 0909-8855 en toets dan 1 voor GIEL!
ajb laat het geen bart zijnquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:42 schreef Five_wave het volgende:
Ook gestemd op Ekstra Weekend:), maar als ze winnen en ze zijn er morgen niet.. Is het dan de Iemand Anders en Iemand Anders show:O..
Met Domien lijkt me dan, en zal dan ook wel Bart zijn.. Paul kon in iedergeval niet geloof ik...:( heb geen zin in BART:(
Doe dan Domien en Guis.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ajb laat het geen bart zijnik wil bert en stenders
![]()
Oost-Afrika!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:39 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ben je in zuid afrika geweest? Wanneer? Wat vond je van dat land?
nee echtquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:49 schreef Brennel het volgende:
Ik vind deze echt verschríkkelijk
I don't think I like it.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:57 schreef MarijeH het volgende:
Ik ga maar eens mijn bedje opzoeken. Tot morgen![]()
Ik weet zeker dat ekstra weekend de radioring wint.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:57 schreef MarijeH het volgende:
Ik ga maar eens mijn bedje opzoeken. Tot morgen![]()
Ik hoop dat ekstra weekend de radioring wint.
twitterenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:59 schreef Five_wave het volgende:
Moet morgen stage lopen en kan tussen twee en drie geen radio luisteren, dus ook nog geen uitslag van de radioring.weet iemand misschien dan toch nog een andere manier??
Of toch echt wachten tot vier uur..
Geen telefoon met internet ?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:59 schreef Five_wave het volgende:
Moet morgen stage lopen en kan tussen twee en drie geen radio luisteren, dus ook nog geen uitslag van de radioring.weet iemand misschien dan toch nog een andere manier??
Of toch echt wachten tot vier uur..
Sorry !!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:49 schreef themauster het volgende:
Hans niet zo stampen de grond trilt hier man
Daar willen we dan wel bewijs van zien!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
Mocht Giel winnen dan ga ik mij zelf straffen door een hele week te luisteren naar giel zijn ochtendshow
bereid je dan maar vast voorquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
Mocht Giel winnen dan ga ik mij zelf straffen door een hele week te luisteren naar giel zijn ochtendshow
euhm hoe gaan we dat dan doenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:02 schreef Brennel het volgende:
[..]
Daar willen we dan wel bewijs van zien!
wat voor foon heb je , via twitter kan je het zo horen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:04 schreef Five_wave het volgende:
Telefoon met internet heb ik, alleen dan nog een geschikte site vinden voor de mobiel. Of het moet op de NU voorpagina komen te staan natuurlijk.. Ga is ff zoeken ^^
Radiofreak.nl update vrij snelquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:04 schreef Five_wave het volgende:
Telefoon met internet heb ik, alleen dan nog een geschikte site vinden voor de mobiel. Of het moet op de NU voorpagina komen te staan natuurlijk.. Ga is ff zoeken ^^
lezenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat voor foon heb je , via twitter kan je het zo horen.
Slaap lekker Elies! En sterkte morgen, vooral voor je moederquote:
Gelukkig ben ik niet zo fanatiek dat ik meteen een touw als dreigement gebruik...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:09 schreef Five_wave het volgende:
Als Morgenstond wint dan ga ik..... tja wat dan.. In iedergeval kan dat niet gebeuren!!! Vind het niks die muziekals je het al muziek kunt noemen
Ik ga meteen 10x op Giel stemmen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ga meteen 10x op Giel stemmen.
Giel weet ook de 'John Bakker'-knoppen te vinden. Vuile dief!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
hopelijk is het mij gegunt om niet te hoeven luisteren.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Giel weet ook de 'John Bakker'-knoppen te vinden. Vuile dief!
Je kunt ook touwtjespringen tegen de frustraties.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hopelijk is het mij gegunt om niet te hoeven luisteren.
Ik gok dat Domino's liedje, vorige week hoorde je 'm heel vaak en nu wat minder, misschien een voorteken?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 07:16 schreef -Hans- het volgende:
Laatste dag van de huidige Megahit. Ben zeer benieuwd wat de nieuwe megahit is. Ik gok Milow...
Morguh !quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 07:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik gok dat Domino's liedje, vorige week hoorde je 'm heel vaak en nu wat minder, misschien een voorteken?
Wat ziet die Beelen er tegenwoordig anders uit zeg, damn!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 07:49 schreef peeet1 het volgende:
dit filmpje moet je zie belangrijk nieuws
hij maakt zich graag stuk onaantrekkelijkerquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 07:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat ziet die Beelen er tegenwoordig anders uit zeg, damn!
Jamie Cullum sluit ik ook niet uit als nieuwe MH
kom je alleen maar spammen , zo jammerquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:27 schreef peeet1 het volgende:
GOEDEMORGEN FOK![]()
Giel maakt kans op de Gouden Radioring. Hoe je hem kunt steunen? Je kunt je stem uitbrengen door een SMS met de tekst 'Ring 1' te sturen naar 2585. Bellen kan ook; 0909-8855 en toets dan 1 voor GIEL! Dit kan alleen de komende uren tot Vrijdag 23 oktober 14.00 uur dus doe het gelijk. Giel zelf wil geen campagne voeren bedankt voor u hulp veel liefs Susan en Fleur VOOR MEER INFO KIJK OP http://krantenmeisjes.hyves.nl
op Radio 2 hoor je live de uitreiking! om 14:00 UUR
't is ook niet echt mijn smaakquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hij maakt zich graag stuk onaantrekkelijker
nee hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kom je alleen maar spammen , zo jammer
Radioring? Lekker belangrijk.....quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 02:05 schreef Sirolf het volgende:
Zo, nog een paar uur staan de RadioRing-lijnen open (tot 14 uur). Dat wordt dus vanmiddag Schiffers.fm luisteren ipv RabRadio.
Al vrees ik toch dat EW de underdog blijft. Is maar 1x per week tenslotte en lang niet zo bekend als Giel. Onderschat ook een oproep in DWDD niet! Ik vrees dus dat het Giel gaat worden.
stomme vraag...natuurlijk sms je nog n keertje voor EkstraWeekendquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:03 schreef Thijs3FM het volgende:
Jullie bepalen: Ik heb 1x gesmst voor Gerard & Michiel en 1x voor Giel. Nog een keer voor Gerard & Michiel?
Eddie!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:04 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Radioring? Lekker belangrijk.....
GIELquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:03 schreef Thijs3FM het volgende:
Jullie bepalen: Ik heb 1x gesmst voor Gerard & Michiel en 1x voor Giel. Nog een keer voor Gerard & Michiel?
Inderdaad.Mensen die ook daadwerkelijk gaan smssenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:04 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Radioring? Lekker belangrijk.....
Jij zou 10x op Giel stemmenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Inderdaad.Mensen die ook daadwerkelijk gaan smssen
Dankjequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Succes om es uit je bed te laten komen.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:52 schreef Paul het volgende:
Ik stem 100 keer op Giel ter compensatie
Dan zal je vast niet vreemd opkijken als de AVRO-medewerkers volgende week opeens allemaal een dure nieuwe auto hebben van de SMS-opbrengst.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:52 schreef Paul het volgende:
Ik stem 100 keer op Ekstra Weekend ter compensatie
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:00 schreef -Hans- het volgende:
Margriet Wesselink. She's back, woehoe!
roflquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan zal je vast niet vreemd opkijken als de AVRO-medewerkers volgende week opeens allemaal een dure nieuwe auto hebben van de SMS-opbrengst.
De laatste tijd is ze er al af en toe hoor.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:00 schreef -Hans- het volgende:
Margriet Wesselink. She's back, woehoe!
Kloptquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De laatste tijd is ze er al af en toe hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |