quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:53 schreef Jannekje7 het volgende:
Hoi Elies!
Hoe is het eigenlijk met jou dan?
prima muziek op zijn tijd, mijn broertje heeft aardig wat mixen jaren geleden ervoor gemaakt , paar duizend cds toen verkocht over de wereld.quote:
wat heb je morgen dan ?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
goei...wel n beetje zenuwachtig voor morgen
Tisser morgen dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
goei...wel n beetje zenuwachtig voor morgen
Ja door 2x te stemmen op degene die je wel wilquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:06 schreef Cee het volgende:
Even stemmen.
Kan ik ook anti-stemmen uitbrengen?
dittequote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat heb je morgen dan ?
ah , dat maar wat heeft dat met nerveus te maken, dat je het niet leuk vind oke, maar nerveus kan ik even niet plaatsen.quote:
ik ookquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:09 schreef Jannekje7 het volgende:
* Jannekje7 heeft nog maar eens op EW gestemd
strenge baas ben jequote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:12 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik ooktwee keer, mn vent moet nog even stemmen, en mn collega (die nooit luisterd) heeft ook gestemd...moest van mij
nou jah...een gezonde nerveus...euh (hoe schrijf je dat) Ik ga tenslotte niet elke dag naar crematiesquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ah , dat maar wat heeft dat met nerveus te maken, dat je het niet leuk vind oke, maar nerveus kan ik even niet plaatsen.
Elizaquote:
geen druk uitgeoefend hoorquote:
Dank je Ceequote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Eliza
Je hebt het wel prachtig geschreven trouwens, alhoewel het een beetje cru klinkt om het woord 'prachtig' te associëren met die klote-ziekte. Ik wens je mams en jou en de rest veel sterkte morgen (en de rest van de tijd). Shit, bestond er op dit godvergeten forum nou maar een aai- of knuffel-smiley.
Ik gooi er ook eentje tegenaan. Had net weer DWDD opstaan maar zodra dat pokdalige geval weer op m'n scherm verscheen en in z'n eerste zin én werd gezegd "het was echt een "ding" én een modderfokking Kane CD werd gepromoot door meneer, ben ik vlug overgezapt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
ew heeft 2 stemmen gekregen van mij
1 anti stem tegen giel.
De uitzendingen van giel van dwdd kijk ik al niet eens meerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik gooi er ook eentje tegenaan. Had net weer DWDD opstaan maar zodra dat pokdalige geval weer op m'n scherm verscheen en in z'n eerste zin én werd gezegd "het was echt een "ding" én een modderfokking Kane CD werd gepromoot door meneer, ben ik vlug overgezapt.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:15 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
geen druk uitgeoefend hoorGing zo:
Ik:"Sjors je moet even een smsje sturen"
Sjors:"waarvoor?"
Ik:"gewoon doen naar 2585"
Sjors:"oh...euh watdan...tis tich geen abbo heh"
Ik:"neeh gewoon ring 1 doen oke"
Sjors:"oke"
nou zou
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:15 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
geen druk uitgeoefend hoorGing zo:
Ik:"Sjors je moet even een smsje sturen"
Sjors:"waarvoor?"
Ik:"gewoon doen naar 2585"
Sjors:"oh...euh watdan...tis tich geen abbo heh"
Ik:"neeh gewoon ring 1 doen oke"
Sjors:"oke"
nou zou
Mijn moeder heeft sinds kort ook een mobieltje , maar sms wat is datquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:25 schreef Cee het volgende:
Ik ga m'n moeder ook even sms'en dat ze moet sms'en.
Kun je dan niet net zo goed zelf sms'en?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:25 schreef Cee het volgende:
Ik ga m'n moeder ook even sms'en dat ze moet sms'en.
Ze kan ook bellen he!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft sinds kort ook een mobieltje , maar sms wat is dat
Ja maar tuurlijk sms ik zelf ook nog een keer!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:26 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Kun je dan niet net zo goed zelf sms'en?
radioringen zijn smiddags altijd.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar tuurlijk sms ik zelf ook nog een keer!
Hoe zit dat nou morgen, gaat Ekstra Weekend wel door? Of is de uitreiking 's middags? Ik verwacht pallets met foute ring-grappen.
wrom pas als je in bed ligt?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:26 schreef gerbenp het volgende:
Zal straks als ik op bed lig nog ff snel een smsje met RING 1 naar 2585
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar tuurlijk sms ik zelf ook nog een keer!
Hoe zit dat nou morgen, gaat Ekstra Weekend wel door? Of is de uitreiking 's middags? Ik verwacht pallets met foute ring-grappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |