quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:53 schreef Jannekje7 het volgende:
Hoi Elies!
Hoe is het eigenlijk met jou dan?
prima muziek op zijn tijd, mijn broertje heeft aardig wat mixen jaren geleden ervoor gemaakt , paar duizend cds toen verkocht over de wereld.quote:
wat heb je morgen dan ?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
goei...wel n beetje zenuwachtig voor morgen
Tisser morgen dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
goei...wel n beetje zenuwachtig voor morgen
Ja door 2x te stemmen op degene die je wel wilquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:06 schreef Cee het volgende:
Even stemmen.
Kan ik ook anti-stemmen uitbrengen?
dittequote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat heb je morgen dan ?
ah , dat maar wat heeft dat met nerveus te maken, dat je het niet leuk vind oke, maar nerveus kan ik even niet plaatsen.quote:
ik ookquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:09 schreef Jannekje7 het volgende:
* Jannekje7 heeft nog maar eens op EW gestemd
strenge baas ben jequote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:12 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik ooktwee keer, mn vent moet nog even stemmen, en mn collega (die nooit luisterd) heeft ook gestemd...moest van mij
nou jah...een gezonde nerveus...euh (hoe schrijf je dat) Ik ga tenslotte niet elke dag naar crematiesquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ah , dat maar wat heeft dat met nerveus te maken, dat je het niet leuk vind oke, maar nerveus kan ik even niet plaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |