Heb al gestemd. Zal morgen wel nog een keer stemmen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:07 schreef muisje-eliza het volgende:
help Michiel Veenstra en Gerard Ekdom aan de Gouden Radioring
stem op de 3FM-Avondsjow Ekstra Weekend voor de Gouden RadioRing![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
STEMMEN KAN TOT tot 23 oktober 14 uur
Televizier-Ring Gala
De winnaar(s) zijn 's avonds te gast tijdens het Gouden Televizer-Ring Gala, eveneens vanuit Theater Carré. Tijdens de tv-uitzending zal presentatrice Chantal Janzen de winnaar(s) op het podium ontvangen.
Wel doen dus, anders word ik HEEEEEL boos![]()
![]()
![]()
![]()
SMS dus nu naar 2585 Ring 1
dus...nu...doen heh
nee tochquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:25 schreef themauster het volgende:
[..]
Ze moeten s'avonds ook bij de uitreiking zijn van de televisiering
De winnaar(s) zijn 's avonds te gast tijdens het Gouden Televizer-Ring Gala, eveneens vanuit Theater Carré. Tijdens de tv-uitzending zal presentatrice Chantal Janzen de winnaar(s) op het podium ontvangen.quote:
quote:
Met het laatste ben ik het wel aardig eensquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
lieve liedjes zijn altijd zeikliedjesen besides heb ik deze al te vaak gehoord
Ben je in zuid afrika geweest? Wanneer? Wat vond je van dat land?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:34 schreef Jannekje7 het volgende:
Sinds mn Afrika-vakantie word ik dus helemaal happy van dit nummer he...
daarom moet je ook op giel stemmen ik wil Ekstra Weekend ook niet missenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:22 schreef themauster het volgende:
maar als de winnaars dus s,avonds bij de uitreiking moeten zijn van de televisiering en Ekstra Weekend wint hoe gaan ze dat morgen doen bij de uitzending van Ekstra Weekend?
ofc ik ben het helemaal met je eensquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:40 schreef peeet1 het volgende:
[..]
daarom moet je ook op giel stemmen ik wil Ekstra Weekend ook niet missen![]()
Giel maakt kans op de Gouden Radioring. Hoe je hem kunt steunen? Je kunt je stem uitbrengen door een SMS met de tekst 'Ring 1' te sturen naar 2585. Bellen kan ook; 0909-8855 en toets dan 1 voor GIEL!
Ach denk dat de heren verstek laten gaan voor de televisier gala. zijn en blijven radiomensenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:40 schreef peeet1 het volgende:
[..]
daarom moet je ook op giel stemmen ik wil Ekstra Weekend ook niet missen![]()
Giel maakt kans op de Gouden Radioring. Hoe je hem kunt steunen? Je kunt je stem uitbrengen door een SMS met de tekst 'Ring 1' te sturen naar 2585. Bellen kan ook; 0909-8855 en toets dan 1 voor GIEL!
ajb laat het geen bart zijnquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:42 schreef Five_wave het volgende:
Ook gestemd op Ekstra Weekend:), maar als ze winnen en ze zijn er morgen niet.. Is het dan de Iemand Anders en Iemand Anders show:O..
Met Domien lijkt me dan, en zal dan ook wel Bart zijn.. Paul kon in iedergeval niet geloof ik...:( heb geen zin in BART:(
Doe dan Domien en Guis.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ajb laat het geen bart zijnik wil bert en stenders
![]()
Oost-Afrika!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:39 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ben je in zuid afrika geweest? Wanneer? Wat vond je van dat land?
nee echtquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:49 schreef Brennel het volgende:
Ik vind deze echt verschríkkelijk
I don't think I like it.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:57 schreef MarijeH het volgende:
Ik ga maar eens mijn bedje opzoeken. Tot morgen![]()
Ik weet zeker dat ekstra weekend de radioring wint.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:57 schreef MarijeH het volgende:
Ik ga maar eens mijn bedje opzoeken. Tot morgen![]()
Ik hoop dat ekstra weekend de radioring wint.
twitterenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:59 schreef Five_wave het volgende:
Moet morgen stage lopen en kan tussen twee en drie geen radio luisteren, dus ook nog geen uitslag van de radioring.weet iemand misschien dan toch nog een andere manier??
Of toch echt wachten tot vier uur..
Geen telefoon met internet ?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:59 schreef Five_wave het volgende:
Moet morgen stage lopen en kan tussen twee en drie geen radio luisteren, dus ook nog geen uitslag van de radioring.weet iemand misschien dan toch nog een andere manier??
Of toch echt wachten tot vier uur..
Sorry !!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:49 schreef themauster het volgende:
Hans niet zo stampen de grond trilt hier man
Daar willen we dan wel bewijs van zien!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
Mocht Giel winnen dan ga ik mij zelf straffen door een hele week te luisteren naar giel zijn ochtendshow
bereid je dan maar vast voorquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
Mocht Giel winnen dan ga ik mij zelf straffen door een hele week te luisteren naar giel zijn ochtendshow
euhm hoe gaan we dat dan doenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:02 schreef Brennel het volgende:
[..]
Daar willen we dan wel bewijs van zien!
wat voor foon heb je , via twitter kan je het zo horen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:04 schreef Five_wave het volgende:
Telefoon met internet heb ik, alleen dan nog een geschikte site vinden voor de mobiel. Of het moet op de NU voorpagina komen te staan natuurlijk.. Ga is ff zoeken ^^
Radiofreak.nl update vrij snelquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:04 schreef Five_wave het volgende:
Telefoon met internet heb ik, alleen dan nog een geschikte site vinden voor de mobiel. Of het moet op de NU voorpagina komen te staan natuurlijk.. Ga is ff zoeken ^^
lezenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat voor foon heb je , via twitter kan je het zo horen.
Slaap lekker Elies! En sterkte morgen, vooral voor je moederquote:
Gelukkig ben ik niet zo fanatiek dat ik meteen een touw als dreigement gebruik...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:09 schreef Five_wave het volgende:
Als Morgenstond wint dan ga ik..... tja wat dan.. In iedergeval kan dat niet gebeuren!!! Vind het niks die muziekals je het al muziek kunt noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |