bereid je dan maar vast voorquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
Mocht Giel winnen dan ga ik mij zelf straffen door een hele week te luisteren naar giel zijn ochtendshow
euhm hoe gaan we dat dan doenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:02 schreef Brennel het volgende:
[..]
Daar willen we dan wel bewijs van zien!
wat voor foon heb je , via twitter kan je het zo horen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:04 schreef Five_wave het volgende:
Telefoon met internet heb ik, alleen dan nog een geschikte site vinden voor de mobiel. Of het moet op de NU voorpagina komen te staan natuurlijk.. Ga is ff zoeken ^^
Radiofreak.nl update vrij snelquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:04 schreef Five_wave het volgende:
Telefoon met internet heb ik, alleen dan nog een geschikte site vinden voor de mobiel. Of het moet op de NU voorpagina komen te staan natuurlijk.. Ga is ff zoeken ^^
lezenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat voor foon heb je , via twitter kan je het zo horen.
Slaap lekker Elies! En sterkte morgen, vooral voor je moederquote:
Gelukkig ben ik niet zo fanatiek dat ik meteen een touw als dreigement gebruik...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:09 schreef Five_wave het volgende:
Als Morgenstond wint dan ga ik..... tja wat dan.. In iedergeval kan dat niet gebeuren!!! Vind het niks die muziekals je het al muziek kunt noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |