Ik ga meteen 10x op Giel stemmen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
Mocht Giel winnen dan ga ik mij zelf straffen door een hele week te luisteren naar giel zijn ochtendshow
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ga meteen 10x op Giel stemmen.
Giel weet ook de 'John Bakker'-knoppen te vinden. Vuile dief!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
Mocht Giel winnen dan ga ik mij zelf straffen door een hele week te luisteren naar giel zijn ochtendshow
hopelijk is het mij gegunt om niet te hoeven luisteren.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Giel weet ook de 'John Bakker'-knoppen te vinden. Vuile dief!
Je kunt ook touwtjespringen tegen de frustraties.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hopelijk is het mij gegunt om niet te hoeven luisteren.
Ik gok dat Domino's liedje, vorige week hoorde je 'm heel vaak en nu wat minder, misschien een voorteken?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 07:16 schreef -Hans- het volgende:
Laatste dag van de huidige Megahit. Ben zeer benieuwd wat de nieuwe megahit is. Ik gok Milow...
Morguh !quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 07:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik gok dat Domino's liedje, vorige week hoorde je 'm heel vaak en nu wat minder, misschien een voorteken?
Wat ziet die Beelen er tegenwoordig anders uit zeg, damn!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 07:49 schreef peeet1 het volgende:
dit filmpje moet je zie belangrijk nieuws
hij maakt zich graag stuk onaantrekkelijkerquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 07:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat ziet die Beelen er tegenwoordig anders uit zeg, damn!
Jamie Cullum sluit ik ook niet uit als nieuwe MH
kom je alleen maar spammen , zo jammerquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:27 schreef peeet1 het volgende:
GOEDEMORGEN FOK![]()
Giel maakt kans op de Gouden Radioring. Hoe je hem kunt steunen? Je kunt je stem uitbrengen door een SMS met de tekst 'Ring 1' te sturen naar 2585. Bellen kan ook; 0909-8855 en toets dan 1 voor GIEL! Dit kan alleen de komende uren tot Vrijdag 23 oktober 14.00 uur dus doe het gelijk. Giel zelf wil geen campagne voeren bedankt voor u hulp veel liefs Susan en Fleur VOOR MEER INFO KIJK OP http://krantenmeisjes.hyves.nl
op Radio 2 hoor je live de uitreiking! om 14:00 UUR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |