quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:58 schreef Adolecens het volgende:
wtf @ TT!!![]()
Zo kan JB morgenvroeg FOK! niet opstarten hoor!
Waag het niet de TT te veranderen!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:58 schreef Adolecens het volgende:
wtf @ TT!!![]()
Look who's talkingquote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
JA JOH NEGEER DAT SLOTJE MAAR HE! NEWBMOD!
Nee hoor, ik misbruik mijn macht niet buiten m'n forumpjequote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waag het niet de TT te veranderen!
ADO HEEFT EEN KINDERPIEMEL.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou als ie daar woonde dan zou ik dat wel weten.
Weet je nog wat ik postte toen met die Renault Kangoo vorige November?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou als ie daar woonde dan zou ik dat wel weten.
Ook al?quote:
Ah, verstandige keuze, zo op tijd te gaan slapen dan ja!quote:
Prolapsesquote:
Je bent zojuist door het geboortekanaal geperst en spettert nog wat na?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:04 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Wacht, daar heb ik verstand van.
Lees je in, newbiequote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je bent zojuist door het geboortekanaal geperst en spettert nog wat na?
Nee, die is nog lekker strakquote:
Geen zin in nuquote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:58 schreef Adolecens het volgende:
wtf @ TT!!![]()
Jaloers. Wat zelfs dát heb ik niet.quote:
Morgen en indien nodig maak ik mijn excuses, ok?quote:
Slaap lekker!quote:
En ik gaf al antwoordquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]whehe
ooh en ik zei iets in het vorige topic
!
Ik had dit al vet lang geleden getypt maar was vergeten op invoeren te klikkenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Morgen en indien nodig maak ik mijn excuses, ok?![]()
[..]
Slaap lekker!
[..]
En ik gaf al antwoord![]()
Als je niet via de afsluitdijk naar huis gaat, kom je bij me langs
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jaloers. Wat zelfs dát heb ik niet.
Ach, een beetje kietelen of een pincet gebruiken om je af te trekken kan ook leuk zijn toch?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jaloers. Wat zelfs dát heb ik niet.
Mja, invoeren is wel makkelijk als je wil dat de rest je kan volgenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had dit al vet lang geleden getypt maar was vergeten op invoeren te klikkenen hmm oke. Dat kan dus overal zijn.
Mag niet van IQMquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:09 schreef Fascination het volgende:
Bt, ga nu met die presentatie bezig.
Bang voor taalfouten?quote:
Wat dan?quote:
Ja, wacht ik doe ietsquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maak het duidelijk met een paint..
Om kwart over drie 's nachts?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij wil met me praten over het leven.
Spoiler?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:13 schreef Ian.1.5 het volgende:
Dit topique is veel te blauw voor mijn paint
Ow wacht... 241 posts en ik ben een newbie?!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:13 schreef Ian.1.5 het volgende:
Dit topique is veel te blauw voor mijn paint
Zeg dat ie een andere tijd moet uitkiezen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij wil met me praten over het leven.
Ik kijk wel uit, u kent mij niet dus weet deze humor niet op waarde te schatten.quote:
Teeheehee. Cijferneukert.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow wacht... 241 posts en ik ben een newbie?!
Was dat humor?quote:
Wacht even, ik kijk net of ik nog in de Top 500 Fok! posters sta onder mijn originele account.quote:
Ik vind dat wel een goede tijd om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Om kwart over drie 's nachts?
[..]
Spoiler?
Ah, de plot tikkens!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:16 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Wacht even, ik kijk net of ik nog in de Top 500 Fok! posters sta onder mijn originele account.![]()
Iedereen die er niet in staat, wil in die lijst. Iedereen die erin staat, wil eruit.quote:
Nee, triest dat ik niet meer op mijn eigene accountjes kanquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Iedereen die er niet op staat, wil op die lijst. Iedereen die erin staat, wil eruit.
quote:
Hai luvquote:
Oh, te laatquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:20 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Nee, triest dat ik niet meer op mijn eigene accountjes kan![]()
Yvonneeeeuuuh? Ik wil graag Ian_Nick en Kutvocht. terug![]()
Ik zal lief zijn
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:21 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Hai luv![]()
Zeg die rare blauwe hier 's dat ik niet één of ander n00bje ben?
Ik las poepen. Serieus.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Voor wat dan?
Zal ik leandra even roepen?
Jij hebt iets met uitwerpselen en ranzigheden.quote:
Doe 's?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Voor wat dan?
Zal ik leandra even roepen?
Oeh, Schnitzeltjequote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:21 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Hai luv![]()
Zeg die rare blauwe hier 's dat ik niet één of ander n00bje ben?
Niet echt, kwam meer een beetje binnenvallen hierquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ze is snel.... moet ik me nog inlezen hier?
En kennismakenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:27 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Niet echt, kwam meer een beetje binnenvallen hier
En wat vertelt het leven je?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een goede tijd om eerlijk te zijn.
Wat denk je zelfquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ze is snel.... moet ik me nog inlezen hier?
Watquote:
Zijn er nog streams ergens waar ik op kan schelden!?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, zomaar in the middle of the night.... net als vroeger
Weet ik veel dat u ook nog rond loopt hierquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat![]()
Ben je niet blij me te zien?![]()
![]()
Ik leef nog
Nee, dan was het wel drukkerquote:
Vanaf 1 november weerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:30 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Zijn er nog streams ergens waar ik op kan schelden!?
uquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:30 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Weet ik veel dat u ook nog rond loopt hier
Waar is mijn liefste libelle-lezende-gristentrutje?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deze negeer ik even.... oh wacht
Dat weet ik nog niet.... maar ik heb zo het vermoeden dat het nog slechter gaat worden dan TBO.quote:
Mag ik dan Giel in zijn gezicht spugen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
u![]()
ga jij maar even op de gang staan (3fm-tune)
Ik vind een note wel op zijn plaats voor dit groffe, beledigende taalgebruik.quote:
Ohja, kut.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet.... maar ik heb zo het vermoeden dat het nog slechter gaat worden dan TBO.
Als dat geen KLB waard is dan weet ik het niet meer![]()
Zou mijn eerste zijn op deze username.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind een note wel op zijn plaats voor dit groffe, beledigende taalgebruik.
Meld het wel even dan, neem ik het opquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:33 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Mag ik dan Giel in zijn gezicht spugen?
Uiteraard.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Meld het wel even dan, neem ik het op
Gelukkig was het wel heel vriendelijk, fatsoenlijk en beleefd om de binnenkomst van een paar andere users "retardtime" te noemenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind een note wel op zijn plaats voor dit groffe, beledigende taalgebruik.
Zo ken ik haar weerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig was het wel heel vriendelijk, fatsoenlijk en beleefd om de binnenkomst van een paar andere users "retardtime" te noemen
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:33 schreef Ian.1.5 het volgende:
Geen 18-jarige wijven online!!11!! GODVERDOMME!
En Disana is er niet eensquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig was het wel heel vriendelijk, fatsoenlijk en beleefd om de binnenkomst van een paar andere users "retardtime" te noemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En Disana is er niet eensIk mis haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze is dik en lelijk maar ik mis haar.
En ze heeft pukkels.
Op rare plekken.Schnaps im Kopf, du holde Braut
Teveel informatiequote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:37 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Ik mis haar.
Ze is dik en lelijk maar ik mis haar.
En ze heeft pukkels.
Op rare plekken.
Getverderrie.... das wel heel ernstigquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:38 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Duh, ik heb moeten reaguren op GS om mijn gram te halen
Niet alleen dat, ik heb daar nog immer een zwitsalquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Getverderrie.... das wel heel ernstig
Gelukkig wel, denk ikquote:
Hoe ist met de Kid?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Getverderrie.... das wel heel ernstig
Je hebt er nu nog nachtmerries van?quote:
Die gaat goed, zorgt tegenwoordig veel voor zichzelf enzo, en af en toe kom ik m ff op z'n duvel geven en kijken of m'n huis nog een beetje schoon en heel isquote:
Ik slaap al een half jaar niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je hebt er nu nog nachtmerries van?
Woont hij nog steeds bij zijn moeder?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die gaat goed, zorgt tegenwoordig veel voor zichzelf enzo, en af en toe kom ik m ff op z'n duvel geven en kijken of m'n huis nog een beetje schoon en heel is
Ja dat wel, maar gelukkig woont z'n moeder er bijna nooitquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:44 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Woont hij nog steeds bij zijn moeder?
Godskristus.
Ik weet genoegquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar gelukkig woont z'n moeder er bijna nooit
Je woont al practisch bij je vriend?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar gelukkig woont z'n moeder er bijna nooit
Dat lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je woont al practisch bij je vriend?
Ian had m in één keer doorquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je woont al practisch bij je vriend?
Echt wel, want hij is ook heel intellinogwatquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:46 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk.
Die arme vriend. Nooit meer heeft hij gelijk.
Ik had het al een tijdje door hoor, mja wou graag bevestiging, met jou weet je het immers nooitquote:
Hij heeft ook woordenboekjes in zijn ondertitel?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Echt wel, want hij is ook heel intellinogwat
Whahahahahaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee joh, ik doe een heul ander modje!
Volgens mij niet.... maar ik zal even kijkenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:48 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Hij heeft ook woordenboekjes in zijn ondertitel?
Win.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee joh, ik doe een heul ander modje!
sryquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:48 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Hij heeft ook woordenboekjes in zijn ondertitel?
Oehoeh, een usert.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij niet.... maar ik zal even kijken
Darn, moet ik nou de hele postgeschiedenis van Kutvocht. weer door gaan zoeken om te checken of het wel of niet kan?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:51 schreef Ian.1.5 het volgende:
Zal ik die Kutvocht. paint van zG er nog even ingooien ivm een ban morgenochtend?
Yes, please.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:51 schreef Ian.1.5 het volgende:
Zal ik die Kutvocht. paint van zG er nog even ingooien?
Die jezuspaint!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:51 schreef Ian.1.5 het volgende:
Zal ik die Kutvocht. paint van zG er nog even ingooien ivm een ban morgenochtend?
Die is druk aan het zoeken naar zijn paintquote:
"Ouder als uw moeder" vond ik de grap op zich.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Whehehehehehe. Is dat een baard?.
Ouder dan.
Ja.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:04 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
"Ouder als uw moeder" vond ik de grap op zich.
Gaat u nu grammar nazi-en in mijn paints!?
Potdomme NMNS, ga dan ook eerst door met bijlezen voor je op ieder linkje klikt en gaat reageren....quote:
Ok, sorry. Ik ga naar RLS SC dinges.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Potdomme NMNS, ga dan ook eerst door met bijlezen voor je op ieder linkje klikt en gaat reageren....
Had ik die hele meute (wel 3 man) net weer terug in de RLS SC, ga jij hier weer lopen posten.
Nou moet ik weer 4 man mee zien te krijgen, en het is al laat en ik ben moe![]()
En nou vinden zij van KLB me niet meer liehief![]()
![]()
![]()
Sorryquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Potdomme NMNS, ga dan ook eerst door met bijlezen voor je op ieder linkje klikt en gaat reageren....
Had ik die hele meute (wel 3 man) net weer terug in de RLS SC, ga jij hier weer lopen posten.
Nou moet ik weer 4 man mee zien te krijgen, en het is al laat en ik ben moe![]()
En nou vinden zij van KLB me niet meer liehief![]()
![]()
![]()
Volgens mij heeft ie daar geen tijd meer voor........quote:
Ja doe maar wel.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:54 schreef Crack_ het volgende:
Bwehehe, zo'n jongen naast mij heeft niet door dat de wachtwoorden zijn gereset en hij is nu al 10 minuten aan het proberen in te loggen, zal ik het zeggen?
Nee, wacht tot z'n account geblokkeerd is.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:54 schreef Crack_ het volgende:
Bwehehe, zo'n jongen naast mij heeft niet door dat de wachtwoorden zijn gereset en hij is nu al 10 minuten aan het proberen in te loggen, zal ik het zeggen?
Toen ik het zei ;pquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Toen jij het zei?
Of omdat zijn account nu geblokkeerd is.
Watquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:02 schreef Chai het volgende:
Wij hebben op school keuzeuren die je een week van te voren intekent. Je moet dan in je agenda schrijven welke je hebt, maar er is ook een computer op school waar je dat kunt kijken als je dat niet gedaan hebt. En ik droomde dus vannacht dat ik bij die computer was en er was een heul lange rij en ik wist mijn wachtwoord niet meer .![]()
Is die advertentie geen grapje of zo dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:10 schreef Crack_ het volgende:
http://link.marktplaats.nl/289278462
http://www.dierenbescherming.nl/nieuws/1979
Ik bedoelde het dus zo
Ja dat lijkt me wel.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Is die advertentie geen grapje of zo dan?
En sowieso als ik op 11-jarige leeftijd een advertentie zou schrijven met mijn vader zou die er niet zo uit komen te zien.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me wel.
Een gratis puppy vragen omdat je hondje dood zou zijn gebeten? En de dierenbescherming vind het hondje in het water?
Daar klopt dus geen reet van
Maar een 11 jarig kind weet ook wel dat het niet "Help als je een hartje heeft" is lijkt mijquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:17 schreef Chai het volgende:
[..]
En sowieso als ik op 11-jarige leeftijd een advertentie zou schrijven met mijn vader zou die er niet zo uit komen te zien.Het is gewoon zo gedaan om het meer te laten lijken alsof het door dat jongetje is geschreven denk ik.
Mjah kon er voor de rest weinig meequote:
Alleen verdoofd of ook zon slap gezicht, waarbij als je drinkt, je drinken langs een mond hoek eruit sijpelt als of je een slachtoffer bent van de "speciale muziekbrigade"?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:42 schreef phpmystyle het volgende:
Godverdomme verdoving in me bek, kan niet eten praten, maar gelukkig nog wel typen
En dit is geen grap.
Ik durf geen eens meer te eten of drinken, die arts heeft er zoutwater bij gedaan en ondertussen is de verdoving uitgewerktquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:45 schreef jagga het volgende:
[..]
Alleen verdoofd of ook zon slap gezicht, waarbij als je drinkt, je drinken langs een mond hoek eruit sijpelt als of je een slachtoffer bent van de "speciale muziekbrigade"?
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik durf geen eens meer te eten of drinken, die arts heeft er zoutwater bij gedaan en ondertussen is de verdoving uitgewerktHet was een plaatselijke verdoving in m'n kaak, maar lachen of mond open doen lukt niet meer
![]()
Drinken is pijnlijk evenals eten, en ook roken hoort helaas tot dat lijstje
Haha, dat deed die arts ook bij mij. Was zo'n jonge vent rond de 22 a 25 gok ik, het leek wel alsof hij het nog moest lerenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:52 schreef jagga het volgende:
[..]
Kwas een keer bij de tandarts, en er moest een kies/tand uit. Hij wrikken enzo, maar hij kwam niet los. Deed echt zeer dat wrikken en draaien. Hij heeft toen echt heel veel verdoving erin gespoten.
Ik heb de hele dag rondegelopen met een verzakt gezicht, alsof ik aangezichtsverlamming had
Als ik koffie wilde drinken moest ik mijn hoofd schuin houden, anders liep het er net zo hard weer uit, als dat ik het erin goot
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee. Hij weet immers niet wie zijn vrienden en vijanden zijn.
Ja, helemaal mee eensquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:10 schreef Lakitu het volgende:
Ik durfde het niet in je topic te zetten, Otis, uit angst voor notes, maar: betalen voor je notes![]()
![]()
!
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:38 schreef Breathtaking het volgende:
8,5 voor m'n presentatie die om half 5 vannacht af had!
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:38 schreef Breathtaking het volgende:
Binnenkort, ik heb nu een dikke wang. Check pagina 9 maar voor details en het is geen smoes ofzoquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:59 schreef Otis2.0 het volgende:
php, ben je er al achter dat ik het ben op die foto?
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:57 schreef Otis2.0 het volgende:
Btw: Mensen die aan de VU studeren![]()
.
Iedereen van m'n examenjaar die naar de VU ging was zo'n contactgestoorde autistische kneusquote:
Terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan je penis zuigt?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:56 schreef wolvendagen het volgende:
HAHA, MN NIEUWE XBOX BINNEN.
IK GA COD'EN, HAHA. BITCHES.
Ik heb geen penis. Lul.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan je penis zuigt?
Pics van haar kamer?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:42 schreef Crack_ het volgende:
Serieus, mn moeder HOUDT MAAR NIET OP
Nu heeft ze weer de helft van mn kamer "opgeruimt" terwijl ik gisterne nog het halve huis afbrak, dus nu heb ik maar van haar kamer een tering zooi gemaakt (ja nee het valt wel mee) maar dan komt ze zo thuis en dan is het mijn schuld, ja flikker eens op
Neequote:
Nee, ik word hier echt boos om en ik snap eigenlijk echt niet waaromquote:
Wtfquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:38 schreef Breathtaking het volgende:
Desalniettemin, goed gedaan.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtfben jij nu echt zo briljant of worden er niet zulke hoge eisen gesteld?
Bewijs?quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtfben jij nu echt zo briljant of worden er niet zulke hoge eisen gesteld?
Me?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:12 schreef Adolecens het volgende:
Wat waren die nachtbrakers weer vroeg uit de veren zeg!
Ja jij! En zag Bt zich ook alweer vroeg melden hierquote:
Ik heb schoolquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja jij! En zag Bt zich ook alweer vroeg melden hier
Ja, daarom! Je zou dan verwachten dat je op tijd naar bed gaat als pubertjequote:
Volgens mij juist nietquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, daarom! Je zou dan verwachten dat je op tijd naar bed gaat als pubertje
Een zeer relevante vraag van mijn kant.quote:
Dat breekt je nog wel een keer op, slaap je een week bij en kan ej er weer tegenaan. Neem dat maar aan van een oude bejaarde man...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:19 schreef Crack_ het volgende:
Ofja, ik weet eigenlijk ook niet hoe ik het vol hou, nouja, ik hou het ook niet vol want ik slaap de hele tijd in de bus
Ik heb nu vakantie.quote:
ja nee! want ik heb ander werk dus dan ben ik vanaf volgende maand wat eerder thuis!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat breekt je nog wel een keer op, slaap je een week bij en kan ej er weer tegenaan. Neem dat maar aan van een oude bejaarde man...
En JB zei " Bedankt"
Sorryquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Godverdomme dat betekent dat mijn vakantie bijna is afgelopen.
School kan ook leuk zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Godverdomme dat betekent dat mijn vakantie bijna is afgelopen.
Vanaf nu een week ja, wat zeg ik, nog langer zelfs.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vanaf nu een week of is het alweer bijna over?
Ja maar ik heb na de vakantie 3 dagen school en dan 5 dagen pww (met weekend er tussen).quote:
Zelfstudie heet dat.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:25 schreef Otis2.0 het volgende:
Aan wat voor pretuniversiteit studeer jij dan, Fas?
Oeh, pww, dat is echt heel kut.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar ik heb na de vakantie 3 dagen school en dan 5 dagen pww (met weekend er tussen).![]()
Maar in de pww heb ik elke dag maar 2-3 uurtjes in de ochtend en daarna vrij.Zodat je veel tijd hebt om te leren, maar ondertussen nog wel te chillen.
alweer ander werk! Dat doe je vlot, wat nu?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja nee! want ik heb ander werk dus dan ben ik vanaf volgende maand wat eerder thuis!
Ik vind het zo kut als ik om 12 thuis ben en dan meteen mn bed induiken
JB
Na de pww hebben wij ook 2 dagen 'zelfstudie' door de verhuizing.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zelfstudie heet dat.Nijmegen.
[..]
Oeh, pww, dat is echt heel kut.
Callcenter, maar ik kijk even hoe dat is en dan zoek ik waarschijnlijk iets andersquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
alweer ander werk! Dat doe je vlot, wat nu?
Calllcenter, blleerrgghhh.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Callcenter, maar ik kijk even hoe dat is en dan zoek ik waarschijnlijk iets anders
Ja, ik ga eerst werk zoeken en dan pas ontslag nemen
Owow...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Callcenter, maar ik kijk even hoe dat is en dan zoek ik waarschijnlijk iets anders
Ja, ik ga eerst werk zoeken en dan pas ontslag nemen
2 vriendinnen van mij werken daar en beweren dat het niet zo'n irritante, opdringerige callcenter is waar je de waarheid niet mag spreken ;oquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |