Nee, wacht tot z'n account geblokkeerd is.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:54 schreef Crack_ het volgende:
Bwehehe, zo'n jongen naast mij heeft niet door dat de wachtwoorden zijn gereset en hij is nu al 10 minuten aan het proberen in te loggen, zal ik het zeggen?
Toen ik het zei ;pquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Toen jij het zei?
Of omdat zijn account nu geblokkeerd is.
Watquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:02 schreef Chai het volgende:
Wij hebben op school keuzeuren die je een week van te voren intekent. Je moet dan in je agenda schrijven welke je hebt, maar er is ook een computer op school waar je dat kunt kijken als je dat niet gedaan hebt. En ik droomde dus vannacht dat ik bij die computer was en er was een heul lange rij en ik wist mijn wachtwoord niet meer .![]()
Is die advertentie geen grapje of zo dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:10 schreef Crack_ het volgende:
http://link.marktplaats.nl/289278462
http://www.dierenbescherming.nl/nieuws/1979
Ik bedoelde het dus zo
Ja dat lijkt me wel.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Is die advertentie geen grapje of zo dan?
En sowieso als ik op 11-jarige leeftijd een advertentie zou schrijven met mijn vader zou die er niet zo uit komen te zien.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me wel.
Een gratis puppy vragen omdat je hondje dood zou zijn gebeten? En de dierenbescherming vind het hondje in het water?
Daar klopt dus geen reet van
Maar een 11 jarig kind weet ook wel dat het niet "Help als je een hartje heeft" is lijkt mijquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:17 schreef Chai het volgende:
[..]
En sowieso als ik op 11-jarige leeftijd een advertentie zou schrijven met mijn vader zou die er niet zo uit komen te zien.Het is gewoon zo gedaan om het meer te laten lijken alsof het door dat jongetje is geschreven denk ik.
Mjah kon er voor de rest weinig meequote:
Alleen verdoofd of ook zon slap gezicht, waarbij als je drinkt, je drinken langs een mond hoek eruit sijpelt als of je een slachtoffer bent van de "speciale muziekbrigade"?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:42 schreef phpmystyle het volgende:
Godverdomme verdoving in me bek, kan niet eten praten, maar gelukkig nog wel typen
En dit is geen grap.
Ik durf geen eens meer te eten of drinken, die arts heeft er zoutwater bij gedaan en ondertussen is de verdoving uitgewerktquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:45 schreef jagga het volgende:
[..]
Alleen verdoofd of ook zon slap gezicht, waarbij als je drinkt, je drinken langs een mond hoek eruit sijpelt als of je een slachtoffer bent van de "speciale muziekbrigade"?
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik durf geen eens meer te eten of drinken, die arts heeft er zoutwater bij gedaan en ondertussen is de verdoving uitgewerktHet was een plaatselijke verdoving in m'n kaak, maar lachen of mond open doen lukt niet meer
![]()
Drinken is pijnlijk evenals eten, en ook roken hoort helaas tot dat lijstje
Haha, dat deed die arts ook bij mij. Was zo'n jonge vent rond de 22 a 25 gok ik, het leek wel alsof hij het nog moest lerenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:52 schreef jagga het volgende:
[..]
Kwas een keer bij de tandarts, en er moest een kies/tand uit. Hij wrikken enzo, maar hij kwam niet los. Deed echt zeer dat wrikken en draaien. Hij heeft toen echt heel veel verdoving erin gespoten.
Ik heb de hele dag rondegelopen met een verzakt gezicht, alsof ik aangezichtsverlamming had
Als ik koffie wilde drinken moest ik mijn hoofd schuin houden, anders liep het er net zo hard weer uit, als dat ik het erin goot
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee. Hij weet immers niet wie zijn vrienden en vijanden zijn.
Ja, helemaal mee eensquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:10 schreef Lakitu het volgende:
Ik durfde het niet in je topic te zetten, Otis, uit angst voor notes, maar: betalen voor je notes![]()
![]()
!
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:38 schreef Breathtaking het volgende:
8,5 voor m'n presentatie die om half 5 vannacht af had!
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:38 schreef Breathtaking het volgende:
8,5 voor m'n presentatie die om half 5 vannacht af had!
Binnenkort, ik heb nu een dikke wang. Check pagina 9 maar voor details en het is geen smoes ofzoquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:59 schreef Otis2.0 het volgende:
php, ben je er al achter dat ik het ben op die foto?
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:57 schreef Otis2.0 het volgende:
Btw: Mensen die aan de VU studeren![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |