quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:58 schreef Adolecens het volgende:
wtf @ TT!!![]()
Zo kan JB morgenvroeg FOK! niet opstarten hoor!
Waag het niet de TT te veranderen!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:58 schreef Adolecens het volgende:
wtf @ TT!!![]()
Look who's talkingquote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
JA JOH NEGEER DAT SLOTJE MAAR HE! NEWBMOD!
Nee hoor, ik misbruik mijn macht niet buiten m'n forumpjequote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waag het niet de TT te veranderen!
ADO HEEFT EEN KINDERPIEMEL.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou als ie daar woonde dan zou ik dat wel weten.
Weet je nog wat ik postte toen met die Renault Kangoo vorige November?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou als ie daar woonde dan zou ik dat wel weten.
Ook al?quote:
Ah, verstandige keuze, zo op tijd te gaan slapen dan ja!quote:
Prolapsesquote:
Je bent zojuist door het geboortekanaal geperst en spettert nog wat na?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:04 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Wacht, daar heb ik verstand van.
Lees je in, newbiequote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je bent zojuist door het geboortekanaal geperst en spettert nog wat na?
Nee, die is nog lekker strakquote:
Geen zin in nuquote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:58 schreef Adolecens het volgende:
wtf @ TT!!![]()
Jaloers. Wat zelfs dát heb ik niet.quote:
Morgen en indien nodig maak ik mijn excuses, ok?quote:
Slaap lekker!quote:
En ik gaf al antwoordquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]whehe
ooh en ik zei iets in het vorige topic
!
Ik had dit al vet lang geleden getypt maar was vergeten op invoeren te klikkenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Morgen en indien nodig maak ik mijn excuses, ok?![]()
[..]
Slaap lekker!
[..]
En ik gaf al antwoord![]()
Als je niet via de afsluitdijk naar huis gaat, kom je bij me langs
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jaloers. Wat zelfs dát heb ik niet.
Ach, een beetje kietelen of een pincet gebruiken om je af te trekken kan ook leuk zijn toch?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jaloers. Wat zelfs dát heb ik niet.
Mja, invoeren is wel makkelijk als je wil dat de rest je kan volgenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had dit al vet lang geleden getypt maar was vergeten op invoeren te klikkenen hmm oke. Dat kan dus overal zijn.
Mag niet van IQMquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:09 schreef Fascination het volgende:
Bt, ga nu met die presentatie bezig.
Bang voor taalfouten?quote:
Wat dan?quote:
Ja, wacht ik doe ietsquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maak het duidelijk met een paint..
Om kwart over drie 's nachts?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij wil met me praten over het leven.
Spoiler?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:13 schreef Ian.1.5 het volgende:
Dit topique is veel te blauw voor mijn paint
Ow wacht... 241 posts en ik ben een newbie?!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:13 schreef Ian.1.5 het volgende:
Dit topique is veel te blauw voor mijn paint
Zeg dat ie een andere tijd moet uitkiezen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij wil met me praten over het leven.
Ik kijk wel uit, u kent mij niet dus weet deze humor niet op waarde te schatten.quote:
Teeheehee. Cijferneukert.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow wacht... 241 posts en ik ben een newbie?!
Was dat humor?quote:
Wacht even, ik kijk net of ik nog in de Top 500 Fok! posters sta onder mijn originele account.quote:
Ik vind dat wel een goede tijd om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Om kwart over drie 's nachts?
[..]
Spoiler?
Ah, de plot tikkens!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:16 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Wacht even, ik kijk net of ik nog in de Top 500 Fok! posters sta onder mijn originele account.![]()
Iedereen die er niet in staat, wil in die lijst. Iedereen die erin staat, wil eruit.quote:
Nee, triest dat ik niet meer op mijn eigene accountjes kanquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Iedereen die er niet op staat, wil op die lijst. Iedereen die erin staat, wil eruit.
quote:
Hai luvquote:
Oh, te laatquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:20 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Nee, triest dat ik niet meer op mijn eigene accountjes kan![]()
Yvonneeeeuuuh? Ik wil graag Ian_Nick en Kutvocht. terug![]()
Ik zal lief zijn
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:21 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Hai luv![]()
Zeg die rare blauwe hier 's dat ik niet één of ander n00bje ben?
Ik las poepen. Serieus.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Voor wat dan?
Zal ik leandra even roepen?
Jij hebt iets met uitwerpselen en ranzigheden.quote:
Doe 's?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Voor wat dan?
Zal ik leandra even roepen?
Oeh, Schnitzeltjequote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:21 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Hai luv![]()
Zeg die rare blauwe hier 's dat ik niet één of ander n00bje ben?
Niet echt, kwam meer een beetje binnenvallen hierquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ze is snel.... moet ik me nog inlezen hier?
En kennismakenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:27 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Niet echt, kwam meer een beetje binnenvallen hier
En wat vertelt het leven je?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een goede tijd om eerlijk te zijn.
Wat denk je zelfquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ze is snel.... moet ik me nog inlezen hier?
Watquote:
Zijn er nog streams ergens waar ik op kan schelden!?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, zomaar in the middle of the night.... net als vroeger
Weet ik veel dat u ook nog rond loopt hierquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat![]()
Ben je niet blij me te zien?![]()
![]()
Ik leef nog
Nee, dan was het wel drukkerquote:
Vanaf 1 november weerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:30 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Zijn er nog streams ergens waar ik op kan schelden!?
uquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:30 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Weet ik veel dat u ook nog rond loopt hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |