Neehoor. Het is alleen opvallend hoevaak van die gemiddelde televisiesletjes zich proberen te binden aan mannen met een centje meer.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus je mag alleen relaties beginnen met kerels met een modaal inkomen?
Mwah ze komen elkaar net wat vaker tegen op feestjes dan dat er kans is dat zo'n man met geld op het kerstdiner van mijn werk verschijntquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:35 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Neehoor. Het is alleen opvallend hoevaak van die gemiddelde televisiesletjes zich proberen te binden aan mannen met een centje meer.
Mij maak je niet wijs dat ze enkel bij hem zijn vanwege z'n persoonlijkheid.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:35 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Neehoor. Het is alleen opvallend hoevaak van die gemiddelde televisiesletjes zich proberen te binden aan mannen met een centje meer.
Mij maak je niet wijs dat ze enkel bij hem zijn vanwege z'n persoonlijkheid.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Mwah ze komen elkaar net wat vaker tegen op feestjes dan dat er kans is dat zo'n man met geld op het kerstdiner van mijn werk verschijnt
quote:There's another Brady in the bunch.
Gisele Bündchen and husband Tom Brady welcomed a baby boy on Tuesday night.
Brady announced the news to reporters Wednesday after People.com reported the story. The football star called his son's birth "a wonderful experience in my life." He also told reporters happily, "I didn't get much sleep last night," USA Today reports.
Bündchen, 29, and New England Patriots quarterback Brady, 32, were married in a private ceremony in February in Los Angeles. In April, they held a follow-up wedding for friends and family at Bündchen's Costa Rican estate.
The child is the first for the Brazilian supermodel. Brady has a 2-year-old son, Jack, with actress Bridget Moynahan.
Brady had said earlier this month that he was aware of the baby's gender, but that Bündchen preferred not to know.
"I wanted to find out and she didn’t, so she said, 'Go ahead,'" he explained. "It will be a surprise for her."
Reps could not be reached for comment.
Ik wilde het niet zeggenquote:Op dinsdag 8 december 2009 01:14 schreef Nadine26 het volgende:
"Ik wil dus heel graag weten van wie het is", vertelt Plessen.
Sorry, kon het niet laten
quote:Kendra's In Labor!
Filed under: Baby Blabber > Playboy > Kendra Wilkinson
Although Kendra Wilkinson and Hank Baskett's baby was due on Christmas Day, the little guy is ready to come out much sooner!
Kendra is in labor at an Indianapolis-area hospital, expecting to give birth to a son, Hank Baskett IV, any minute now!
Hugh Hefner wishes his former Girl Next Door and her husband well saying, "I send my love to Kendra, Hank and the baby on this memorable day."
How exciting!
quote:Amanda Peet is pregnant again!
The actress, 36, and her husband of three years, screenwriter David Benioff are expecting their second child, her rep tells Usmagazine.com exclusively.
In 2007, Peet -- who recently appeared in the sci-fi flick 2012 -- welcomed daughter Frances "Frankie" Pen, whom she named after her mother, Penny.
Peet has said motherhood is not what she expected.
"One surprise of motherhood for me was how little control I have," she told Cookie magazine last summer. "I thought it would be an extended, blissful romance with me at the helm, cuddling this little creature to life. It's been bittersweet and humbling to let her lead, and to try not to be perfect myself."
Last month, Peet told Parade she hopes her daughter doesn't grow up too fast.
"I'm trying not to think about what the world will be like when she grows up," she said. "I think more about when is she going to start drinking and wearing a G-string and how can I stop those things from happening."
En ja hoor, weer een keizersneequote:It’s a boy for Kendra Wilkinson and husband Hank Baskett!
Son Hank Randall Baskett IV was delivered via c-section at 12:37 a.m. on Friday, December 11th in Indiana, where Hank is a wide receiver for the Indianapolis Colts. Baby boy weighed in at 9 lbs., 5 oz. and 22 inches long.
“We’re happy and healthy and enjoying every second with little Hank,” Kendra and Hank tell E!
Kendra, 24, who rose to fame as part of Hugh Hefner’s trio of girlfriends on The Girls Next Door, announced the pregnancy weeks before she wed Hank, 27, in a June 27 ceremony at the Playboy mansion.
Sharing her pregnancy with fans via various TwitPics, the Kendra star expressed her joy — and choice in baby names — upon discovering that she would be welcoming a son.
“We’ve already decided to name our son Hank Baskett IV,” she explained. “Hank’s dad and his grandfather were both named Hank, so it was very important to us to carry on the family tradition.”
Kendra’s due date was Dec. 12.
quote:
Hank spermatank. past wel toch?quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:24 schreef June. het volgende:
En weer HankIk zou zeggen, tijd om die familietraditie te verbreken..
Niet erg uitzonderlijk bij een baby van 9,5 pond lijkt me. Of je nou beroemd bent of niet.quote:Op vrijdag 11 december 2009 08:31 schreef rena het volgende:
En meer daarover.
[..]
En ja hoor, weer een keizersnee
Nou in OUD komen ze daar toch gewoon volgens de natuurlijke weg hoor die zware baby's.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:44 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Niet erg uitzonderlijk bij een baby van 9,5 pond lijkt me. Of je nou beroemd bent of niet.
Maar we zijn hier niet in OUDquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou in OUD komen ze daar toch gewoon volgens de natuurlijke weg hoor die zware baby's.
Het maakt in principe niets uit hoe zwaar je baby is hoor.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:44 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Niet erg uitzonderlijk bij een baby van 9,5 pond lijkt me. Of je nou beroemd bent of niet.
Ja, want het gewicht van een baby is altijd reden voor een keizersnee natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:44 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dat is absoluut een hoax. Daar hoef je niet jarenlang de menselijke anatomie voor te hebben bestudeerd.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:50 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik zag in een documentaire dat ze in Hollywood serieus aan het kijken zijn om een kind via de mond, middels incisie door de maag en baarmoeder, geboren te laten worden. Het kan dus nog gekker.
Lol, ik kan me ook hier erg ongewenste schade bij voorstellenquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:29 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat is absoluut een hoax. Daar hoef je niet jarenlang de menselijke anatomie voor te hebben bestudeerd.
Dan is het nog logischer om te kijken of een kind anaal kan worden gehaald. Heb je nog steeds een strakke *** en een ongehavende buik bovendien.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:04 schreef rena het volgende:
Laten we het er op houden dat ik niet helemaal wakker meer was
quote:
..en daarna heb je wat minieme ongemakjes, zoals nooit meer kunnen kauwen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:24 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ohhh!!! Ik moest echt hardop lachen om jouw (1e) reactie![]()
![]()
![]()
snorry...
Ik zag al helemaal voor me hoe zo'n baby door een keelgat wordt getrokken, ondergesmeerd in maagzuur
Bron: PerezHiltonquote:The Duggars welcom baby # 19!
Michelle Duggar was rushed to the OR last night for an emergency C-section while healing in the hospital from gallstone complications!
Josie Brooklyn was born around 6:30 p.m. and weighed 1 lb., 6 oz.!
Thankfully the baby is in stable condition in the neonatal intensive-care unit at the University of Arkansas for Medical Sciences and Michelle is resting.
We wish the Duggars well and hope that baby Josie remains stable and healthy!
5 jaar borstvoeding? Wie oh wie gaat dit arme schaap voorlichten voor ze in de pauze op het schoolplein met dr melkfabriek uit dr shirt op haar nageslacht wacht...quote:Before one crawls out of her vagina and is thrusted into a world where his mother thinks she should be breastfeeding until the kid is five.
FIVE?! Gross!
Leave it to her sister, Khloe Kardashian, to leak out this little tidbit of stupidity to all the viewers of The Rachael Ray show. Khloe recalls:
"Kourtney was like, 'I'm so excited. I don't have to cook for five years! And I go, 'What do you mean?' She's like, 'I'm gonna breast feed.' I go, 'For five years?' She has, like, no idea!"
And you do? We can't to see the sperminated mess you turn out to be!
And an FYI to Kourtney: even though they make adult diapers, you should probably potty train your kid before he goes to college.
Just a thought.
quote:Gary Busey's girlfriend pregnant
A spokesperson for Gary Buse has confirmed reports the actor is set to become a father again at 65.
The Lethal Weapon star and his girlfriend Steffanie Sampson will welcome a baby boy they plan to call Luke in the New Year, according to Busey's agent and attorney Vicki Roberts.
She tells People.com, "He feels awesome about it, he's excited and thrilled and can't wait."
Sampson is seven months pregnant.
The new arrival will be Busey's third child - he has an actor son Jake and daughter Alectra, from previous relationships.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:54 schreef Anosmie het volgende:
Ik moest echt vreselijk lachen toen ik dit las. Maar daarentegen is het ook wel een beetje verontrustend...
[..]
5 jaar borstvoeding? Wie oh wie gaat dit arme schaap voorlichten voor ze in de pauze op het schoolplein met dr melkfabriek uit dr shirt op haar nageslacht wacht...
Die van mij was 10 pond en die heb ik er zonder kunstgrepen uitgeperst.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:44 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Die lijkt wel 15 pond!quote:Op maandag 14 december 2009 12:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Die van mij was 10 pond en die heb ik er zonder kunstgrepen uitgeperst.Een keizersnee is niet eens ter sprake gekomen.
Aaf is bevallen van een zoon, Benjamin! Dat staat op de blog van de grootmoeder: http://www.hannekegroenteman.nl/.
[ afbeelding ]
Met dank aan Lienekien die me erop wees.
Jeetje.quote:Op maandag 14 december 2009 12:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Die van mij was 10 pond en die heb ik er zonder kunstgrepen uitgeperst.Een keizersnee is niet eens ter sprake gekomen.
Aaf is bevallen van een zoon, Benjamin! Dat staat op de blog van de grootmoeder: http://www.hannekegroenteman.nl/.
[ afbeelding ]
Voor de mensen die het volgenquote:Soap stars Arianne Zucker and Kyle Lowder are first-time parents, having welcomed daughter Isabella on Monday, December 7th.
Baby girl arrived via c-section and slightly ahead of schedule, for Arianne had given a due date of December 16th. According to CBS Soaps In Depth the couple have been telling friends that Isabella takes after Kyle.
The pregnancy was announced in June.
Kyle, 29, and Arianne, 35, met on the set of Days of Our Lives in 2000 and were married in 2002. Kyle currently stars on The Bold and The Beautiful in the role of Rick Forrester, while Arianne has portrayed Nicole Walker on Days of Our Lives off and on since 1998.
Zeg, die van mij is niet dik maar gespierd.quote:Op maandag 14 december 2009 15:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Clau, doe eens een foto van nu want hij is zoveel cuter dan op deze foto
O, gelukkigquote:Op maandag 14 december 2009 18:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zeg, die van mij is niet dik maar gespierd.![]()
Ik ben benieuwd hoe zwaar Benjamin is! Misschien is 'ie wel gedrongen?
Dat zijn de beste kinderen hoorquote:Op maandag 14 december 2009 18:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Flappe_du_Pomme en ik wogen 3,5 pond en wij zijn pas pareltjes gewordenquote:Op maandag 14 december 2009 18:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat zijn de beste kinderen hoorik woog ook 9 pond.
Zijn jullie zussen dan? Of vraag ik nu iets wat algemeen bekend isquote:Op maandag 14 december 2009 18:56 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Flappe_du_Pomme en ik wogen 3,5 pond en wij zijn pas pareltjes geworden
quote:Breaking News
Kourtney Kardashian Welcomes Son Mason Dash
PRN/PR Photos
It’s a boy for Kourtney Kardashian!
The reality star delivered son Mason Dash Disick on Monday morning, December 14th at Cedars Sinai in Los Angeles, Calif., a source confirms to PEOPLE. The baby boy weighed in at 7 lbs., 6 oz and measured 19.5 inches long.
This is the first child for Kourtney, 30, and boyfriend Scott Disick, who announced the pregnancy in August. Kourtney’s due date was December 23rd.
The birth was first reported by E! News and Life & Style in a joint statement.
Click here to take a look back at Kourtney’s maternity style!
Tweelingzussen zelfs.quote:Op maandag 14 december 2009 19:08 schreef rena het volgende:
[..]
Zijn jullie zussen dan? Of vraag ik nu iets wat algemeen bekend is?
quote:
Op zich zijn wij wel echt de Celebrity Queens van Fok, maar het zij je vergeven dat je dit niet wist.quote:Op maandag 14 december 2009 19:08 schreef rena het volgende:
[..]
Zijn jullie zussen dan? Of vraag ik nu iets wat algemeen bekend is?
Bronquote:Babynieuws voor Guus Meeuwis. De zanger wordt weer vader. Zijn vrouw Valérie is voor de vierde keer zwanger.
Als alles goed verloopt, kan de Brabantse zanger in april zijn vierde verwachten. Hij is al vader van een dochter Sarah en twee zoons, Pepijn en Teun. De zanger heeft laten weten dat hij het hier wel bij wil laten wat kinderen betreft.
bronquote:Presentatrice Angela Esajas zwanger
TROS-presentatrice Angela Esajas is in verwachting van haar eerste kindje. "De baby is heel gewenst. We zijn er heel erg klaar voor", vertelde Esajas maandag tegen RTL Boulevard.
De 31-jarige presentatrice, onder meer bekend van 'Te Land, ter zee en in de lucht' is ongeveer zeventien weken op weg. Esajas en haar vriend Lion Timmerman krijgen begin januari te horen of het een jongetje of meisje wordt.
© [CopyRight 2009, Novum]
3,5. Brrrrquote:Op maandag 14 december 2009 18:56 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Flappe_du_Pomme en ik wogen 3,5 pond en wij zijn pas pareltjes geworden
Mijn neefjes wogen 1,5 pondquote:
quote:Op maandag 14 december 2009 19:54 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Op zich zijn wij wel echt de Celebrity Queens van Fok, maar het zij je vergeven dat je dit niet wist.
GMTA!quote:Op maandag 14 december 2009 20:18 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Oh en dat nieuws van Kim Kardashian, ben ik de enige die bij Mason direct denkt aan
[ afbeelding ]
Ocherm.. hij heeft nu al manboobs.quote:Op maandag 14 december 2009 12:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Breaking News
Joey McIntyre Welcomes Son Rhys Edward
Roger Karnbad/Celebrity Photo
Make way for another new kid on the block: Joey McIntyre has added a second boy to his brood.
Wife Barrett delivered son Rhys Edward McIntyre at 9 p.m. Sunday evening in Los Angeles, the singer’s rep confirms to PEOPLE exclusively. “He and his mom are both rock stars,” Joey, 36, Tweeted on Monday.
Rhys weighed in at 7 lbs., 10 oz.
Joey and Barrett, who announced the pregnancy in July, are already parents to elder son Griffin Thomas, 2.
Will the family continue to grow? “I think we have a deal to keep going until we have a girl,” laughs Joey. “That’s what my wife says.”
Here We Go Again, Joey’s latest solo work, is now available on iTunes. On Sunday, the singer will join the New Kids on the Block for a holiday concert in their Boston hometown.
Oh joh, ik had helemaal niet door dat dit kind van Aaf was. Ik was al verbaasd dat ik die foto van Ivan niet eerder had gezien in OUD en vond 'm ook totaal niet lijken.quote:Op maandag 14 december 2009 18:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Aan Disick kan het jochie niks doen, da's de achternaam van papaquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:37 schreef Smeej het volgende:
Mason vind ik wel leuk.. Dash is wel erg overgenomen van hun winkel. En Disick?
quote:Op maandag 14 december 2009 19:54 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Op zich zijn wij wel echt de Celebrity Queens van Fok, maar het zij je vergeven dat je dit niet wist.
Bron: MTVquote:Lil Wayne And Nivea Welcome A Baby Boy, Rep Confirms
Baby's name is Neal
The Carter household is getting crowded.
Lil Wayne welcomed another child into his brood — his second this year and fourth overall — when singer Nivea delivered a baby boy on Monday. A source at the rapper's recording home, Universal/Motown, confirmed the birth to MTV News on Tuesday (December 1).
Hij is er niet helemaal tussendoor geglipt, ik heb deze al eerder gemeld, al bijna een maandje geledenquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:56 schreef Anosmie het volgende:
Met 7 kinders bij 8 verschillende moeders kijk je niet op een bevalling meer of minder. Helemaal logisch dat deze er een beetje tussendoor geglipt is:
[..]
Bron: MTV
Jij had een vooruitziende blik.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:01 schreef kvd het volgende:
Hij is er niet helemaal tussendoor geglipt, ik heb deze al eerder gemeld, al bijna een maandje geleden
Maar ik lees toch zijn tweede dit jaar en zijn vierde in totaal? Of is mijn Engels nu echt heel slecht?quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:56 schreef Anosmie het volgende:
Met 7 kinders bij 8 verschillende moeders kijk je niet op een bevalling meer of minder. Helemaal logisch dat deze er een beetje tussendoor geglipt is:
[..]
quote:Sofia Coppola Expecting Second Child
Director Sofia Coppola and Phoenix frontman Thomas Mars are expecting their second child, the rocker confirms.
In a backstage interview with Chicago’s WXRT, the French-born musician, seemingly surprised, nodded affirmatively when asked about his partner being pregnant.
Sofia, 38, and Thomas have been together for four years and have a 3-year-old daughter, Romy.
“I heard the story that if you play Bach, [babies in the womb] get smarter,” Thomas said.
Asked if he would play music from his band’s latest album, Wolfgang Amadeus Phoenix, the singer joked: “We have to study it. Not sure it’s a good idea.”
Sofia, who lives in Paris, is currently in post-production on Somewhere, starring Michelle Monaghan and Benecio Del Toro. The film, her first since 2006’s Marie Antoinette, is expected to debut at the upcoming Cannes Film Festival in May.
quote:AMSTERDAM - Sabia Boulahrouz, de echtgenote van voetballer Khalid, zou weer in verwachting zijn.
Dit meldt weekblad Story. In 2008 werd het geluk van Sabia en Khalid tijdens het EK voetbal bruut verstoord toen ze hun te vroeg geboren dochtertje Anissa verloren.
De voetbalvrouw zou inmiddels 24 weken zwanger zijn.
Het management van Boulahrouz was niet bereikbaar voor commentaar.
Een mini-Roisinquote:Op woensdag 16 december 2009 21:58 schreef Turbomuis het volgende:
De zwangerschap had ik gemist, maar de geboorte las ik net op de twitter van Perez Hilton (die lees ik alleen bij de kapper, echt!)
"Congrats to one of my fave singers, Róisín Murphy, who gave birth to a beautiful girl named Clodagh Henwood on Dec 15th!"
about 2 hours ago from web
Ik weet pas sinds kort hoe je Roisin uitspreekt...quote:Op woensdag 16 december 2009 23:18 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Een mini-Roisin. Wat gaaf!
Weet iemand ook hoe je Clodagh uitspreekt? (Kloodek?)
Clodagh spreek je uit als Kloda.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:10 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik weet pas sinds kort hoe je Roisin uitspreekt...
Ah tofquote:Op woensdag 16 december 2009 21:58 schreef Turbomuis het volgende:
De zwangerschap had ik gemist, maar de geboorte las ik net op de twitter van Perez Hilton (die lees ik alleen bij de kapper, echt!)
"Congrats to one of my fave singers, Róisín Murphy, who gave birth to a beautiful girl named Clodagh Henwood on Dec 15th!"
about 2 hours ago from web
Dat zou wel heel leuk zijn voor ze en hoop ook dat het nu wel goed gaatquote:Op woensdag 16 december 2009 22:03 schreef rena het volgende:
De vrouw van Khalid Boulahrouz zou weer in verwachting zijn volgens de Telegraaf.
[..]
quote:Leelee Sobieski: Daughter Delivered!
Thu, 17 December 2009
Leelee Sobieski: Daughter Delivered!
Actress Leelee Sobieski gave birth to her first child late Wednesday night.
Her rep tells JustJared.com, “I can confirm that she and fiancé menswear designer Adam Kimmel welcomed a baby girl in NYC,”
There is no word yet on a name for the little girl. Leelee, 27, and Adam, are rumored to wed in Spring 2010.
Leelee can next be seen in The Mad Cow co-starring Jeffrey Tambor.
Congrats to the happy couple!!!Read more: http://justjared.buzznet.com/page/2/#ixzz0a2A9jrBK
quote:Tom Brady & Gisele Bündchen Reveal Son's Name: Benjamin!
Dec 18, 2009 by JENNY
Since welcoming their first child together on December 8th, Tom Brady and Gisele Bündchen have struggled to choose a name for their son. Gisele posted the following message on her Web site today, announcing their choice:
Hello!
I want to thank you all with all my heart for the immense love I have received here on the website. It is a pleasure to receive messages from each one of you here.
I am living a very special moment in my life, Benjamin is a blessing and I could not be happier.
I would also like to wish everyone a Merry Christmas and 2010 with lots of light!
Kisses Gisele"
Do you like the name Benjamin Brady?
quote:Joey Fatone Expecting Second Daughter!
Joey Fatone and wife Kelly Baldwin are expecting their second child in January! An insider close to Joey tells Life & Style that Joey and Kelly are expecting another girl: "The due date is around Jan. 11."
This will be the second child for the couple, who have been married for 5 years and have an 8-year-old daughter, Briahna. Joey, who is well known for being in the popular boy-band NSYNC, placed second in ABC's Dancing With the Stars competition in 2007.
Congratulations to the Baldwin-Fatone family!
Hij doet zijn naam wel eer aanquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:25 schreef kvd het volgende:
En een *NSync-er wordt voor de 2de keer papa
[..]
[ afbeelding ]
quote:Tila Tequila Tweets Surrogacy News: "I'm Pregnant"
Is Tila Tequila set to be a surrogate mom? The attention-seeking reality star took to Twitter last night to happily announce that she is already pregnant and is carrying the baby for her brother and sister-in-law.
"BIG ANNOUNCEMENT: I am going to become a SURROGATE MOTHER for my brother & his Wife!!! That is my xmas present to them. Im pregnant!!!!"
Tila, born Tila Nguyen, is probably best known for her MTV reality show A Shot at Love with Tila Tequila. She recently became engaged to Johnson & Johnson heiress Casey Johnson.
aandachtshoerquote:
quote:Jennifer Hudson Pregnant Again?!?!
Filed under: Baby Blabber > Jennifer Hudson
Sperminated again so soon? Is it true, J-Hud?
Star Magazine is saying "yes," as they are reporting Jennifer Hudson is pregnant with her second child only four months after giving birth to her first baby boy!
A close friend to Jennifer and her husband, David Otunga, says:
"Jennifer was in total shock when she found out she was having another baby. She had wanted some space between the kids' ages.(But) she and David love kids. It's another thing for them to celebrate during the holidays."
It's one hell of a Christmas present.
Congrats!
Heeeel toevallig dat die verslaggever tegelijk met oma Schuurman bij de kapper zat.quote:AMSTERDAM - De moeder van Katja Schuurman heeft tijdens een bezoekje aan de kapper haar mond voorbij gepraat.
Sonja Schuurman vertelde in de haarstudio Eric de Jager in de Meern dat haar oudste dochter in verwachting is van een meisje. Een verslaggever van de Grazia, die in de kapperstoel naast de moeder van Katja zat, ving dit echter op en plaatste het bericht op de website van het tijdschrift.
De actrice wil zelf nog niet verklappen of ze een jongetje of een meisje krijgt. "Wij weten het al, maar het maakt eigenlijk niets uit, als het maar gezond en heel blij is", zo liet ze eerder weten.
Katja en haar echtgenoot Thijs verwachten hun eerste kindje in het voorjaar.
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:47 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Heeeel toevallig dat die verslaggever tegelijk met oma Schuurman bij de kapper zat.
Ik heb de zin drie keer intensief overgelezen,en nu begrijp ik 'm ookquote:Op woensdag 23 december 2009 14:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
'Katja Schuurman zwanger van meisje'
Bij die titel denk ik toch eerder aan iets wat biologisch gezien onmogelijk is
Als er had gestaan "Katja Schuurman zwanger van neger", dan hadden mensen in elk geval aan iets anders gedacht dan aan een donker kindjequote:Op woensdag 23 december 2009 15:37 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik heb de zin drie keer intensief overgelezen,en nu begrijp ik 'm ook![]()
Heel toevallig inderdaad,journalist op hetzelfde moment,bij dezelfde kapper als Omi Schuurman![]()
Zo ouderwets om zoiets geheim te houden,er zijn tenslotte maar twee opties,de spanningsboog is al niet zo strak gespannen
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Als er had gestaan "Katja Schuurman zwanger van neger", dan hadden mensen in elk geval aan iets anders gedacht dan aan een donker kindje
quote:Johnny Knoxville opnieuw vader van onze redactie
AMSTERDAM - Naomi Nelson, de vriendin van Jackass-ster Johnny Knoxville is bevallen van een jongetje.
Rocko Akira Clapp werd zondagavond (lokale tijd) in Los Angeles geboren. Moeder en kind maken het goed, meldt People.com.
Johnny, echte naar Philip John Clapp, maakte in augustus bekend dat hij opnieuw vader zou worden. Uit een eerder huwelijk heeft hij al een dochter van 13, Madison.
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:18 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
![]()
Toevallig zag ik Katja Schuurman vanmiddag in een winkel; ze ziet eruit alsof ze heel erg zwanger is van een neger, ik bedoel een meisje, of nou ja: gewoon heel erg zwanger
?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:18 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
![]()
Toevallig zag ik Katja Schuurman vanmiddag in een winkel; ze ziet eruit alsof ze heel erg zwanger is van een neger, ik bedoel een meisje, of nou ja: gewoon heel erg zwanger
quote:Kerstkind
‘Vierde kindje voor Borsato’s!’ schreeuwt Story uit. Wat, is Leontine weer in verwachting? Hebben ze na het faillissement besloten er nog één keer voor te gaan? Maar nee. Leontine is 40 en wil zelf niet meer zwanger worden.
Het stel heeft volgens Story besloten een kindje te adopteren. Ze zitten zelfs al in het voortraject, weet een insider. Marco is ambassadeur voor war Child en Leontine ‘doet’ Memisa. Ze komen dus veel in contact met arme zielige kindertjes en één van hen zouden ze een nieuw thuis willen bieden.
Een Kerstkind gaat het niet worden, eerst moeten ze nog allerlei procedures doorlopen. Maar een mooie gedachte is het wel: een kribje van stro verruilen voor een Goois gouden kooitje.
© NU.nl/CWE
Weet je wel wat dat kost? Dat geld hebben de Borsato's helemaal nietquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:44 schreef Pisces29 het volgende:
Borsato's gaan voor een 4e kindje?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |