quote:
Op zaterdag 12 december 2009 16:27 schreef JAM het volgende:Verder, jouw broertje moet helemaal niet werken. Die moet gewoon pokeren. Als hij in een goed jaar 60k vangt en in een minder jaar 30k, fuck it. Koop een laptop met een goede draadloze verbinding en ga ergens in een warm land met lekkere wijven waar ze een verstaanbare taal praten (Japan of The Sweet Land of Liberty - vergeet niet dat het in San Fransisco doorgaans prima weer is en ze de grootste Aziatische gemeenschap buiten Azie hebben -) op het strand liggen en cocktails drinken. Dat zou ik doen, althans, maar ik speel lang niet zo goed.
Ja, maar goed, hij spreekt niet echt Engels, woont nog bij m'n ouders thuis, heeft als voornaamste doel het verbreken van zijn bankdrukrecord en het bereiken van 130 kilo, dus ik denk niet dat het glamorous pokerprofleven echt iets voor hem is. Voor mij natuurlijk wel, maar ik ben nooit verder gekomen dan 250 dollar, die ik dan ook weer heel snel wegspeelde.
Daar staat tegenover dat ik deze week twee pubquizzen gewonnen heb, maar helaas zijn de prijzen daar iets bescheidener.