Nikos de Neusaap vindt hij doorgaans niet zo interessant.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:48 schreef Z het volgende:
Kijkt hij nou naar Don of naar de Neusaap?
Ja, maar goed, hij spreekt niet echt Engels, woont nog bij m'n ouders thuis, heeft als voornaamste doel het verbreken van zijn bankdrukrecord en het bereiken van 130 kilo, dus ik denk niet dat het glamorous pokerprofleven echt iets voor hem is. Voor mij natuurlijk wel, maar ik ben nooit verder gekomen dan 250 dollar, die ik dan ook weer heel snel wegspeelde.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:27 schreef JAM het volgende:
Verder, jouw broertje moet helemaal niet werken. Die moet gewoon pokeren. Als hij in een goed jaar 60k vangt en in een minder jaar 30k, fuck it. Koop een laptop met een goede draadloze verbinding en ga ergens in een warm land met lekkere wijven waar ze een verstaanbare taal praten (Japan of The Sweet Land of Liberty - vergeet niet dat het in San Fransisco doorgaans prima weer is en ze de grootste Aziatische gemeenschap buiten Azie hebben -) op het strand liggen en cocktails drinken. Dat zou ik doen, althans, maar ik speel lang niet zo goed.
Die haaien in willekeurige situaties heb ik inmiddels wel gehad.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:14 schreef ShadyLane het volgende:
Wat is het nou precies? Een T-shirt? En die Don komt uit Mad Men?
Ik kwam op het blog van een vriend deze foto tegen:
[ afbeelding ]
Wat tof!
Het is een shirtje voor Ivan met Don Draper erop.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:14 schreef ShadyLane het volgende:
Wat is het nou precies? Een T-shirt? En die Don komt uit Mad Men?
Indonesië. Daar komt Nikos vandaan.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:12 schreef NoCigar het volgende:
Wel een goed verjaardagscadeau, zo'n mooie neusaap. Waar zie je dat nog.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:44 schreef JAM het volgende:
Ben ik trouwens de enige die bij het woord 'neusaap' aan een bepaald volk, of een bepaalde geloofsovertuiging moet denken?
Gingen daar binnenkort niet een aantal TTK-ers naartoe (of zijn geweest)?quote:#26 Manhattan (and now Brooklyn too!)
Nu al? Ik dacht dat ze verder achterliep op mij. Die foto doet me denken aan een foto die ik van Ivan heb.quote:Op maandag 14 december 2009 08:55 schreef Lienekien het volgende:
Weet Claudia al dat Aaf BC inmiddels ook bevallen is van een zoon? De grootmoeder meldt het op haar blog.
http://www.hannekegroenteman.nl/
(dit is de dag dat ik mijn doodsvonnis getekend heb en tot het eind der tijden ambtenaar zal blijven.)quote:slimme, harde werker, resultaatgericht, collegiaal, teamplayer, dienstverlenend, betrouwbaar, flexibel
Zeg dat nou niet. Ik moet morgen.quote:Op maandag 14 december 2009 16:47 schreef k_man het volgende:
Het bezoek aan de mondhygiéniste vanochtend was overigens - zoals verwacht - hels. Er moet toch iets humaners te verzinnen zijn dan dat klotehaakje.
Er zijn ambtenaren met deze eigenschappen?quote:Op maandag 14 december 2009 14:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zo, dat hebben we ook weer gehad.
[..]
(dit is de dag dat ik mijn doodsvonnis getekend heb en tot het eind der tijden ambtenaar zal blijven.)
Ik was vanmorgen bij mijn tandarts en die ging ook vrolijk tekeer met zijn haakje. Ik vermoed dat hij een mooie sculptuur heeft gemaakt van een van mijn kiezen. Toen hij na 10 minuten (!!) klaar was besloot hij ook nog wat aanslag weg te halen met een citroen/zoutoplossing, omdat "hij toch bezig was."quote:Op maandag 14 december 2009 16:47 schreef k_man het volgende:
Het bezoek aan de mondhygiéniste vanochtend was overigens - zoals verwacht - hels. Er moet toch iets humaners te verzinnen zijn dan dat klotehaakje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |