Neehoor. Het is alleen opvallend hoevaak van die gemiddelde televisiesletjes zich proberen te binden aan mannen met een centje meer.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus je mag alleen relaties beginnen met kerels met een modaal inkomen?
Mwah ze komen elkaar net wat vaker tegen op feestjes dan dat er kans is dat zo'n man met geld op het kerstdiner van mijn werk verschijntquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:35 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Neehoor. Het is alleen opvallend hoevaak van die gemiddelde televisiesletjes zich proberen te binden aan mannen met een centje meer.
Mij maak je niet wijs dat ze enkel bij hem zijn vanwege z'n persoonlijkheid.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:35 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Neehoor. Het is alleen opvallend hoevaak van die gemiddelde televisiesletjes zich proberen te binden aan mannen met een centje meer.
Mij maak je niet wijs dat ze enkel bij hem zijn vanwege z'n persoonlijkheid.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Mwah ze komen elkaar net wat vaker tegen op feestjes dan dat er kans is dat zo'n man met geld op het kerstdiner van mijn werk verschijnt
quote:There's another Brady in the bunch.
Gisele Bündchen and husband Tom Brady welcomed a baby boy on Tuesday night.
Brady announced the news to reporters Wednesday after People.com reported the story. The football star called his son's birth "a wonderful experience in my life." He also told reporters happily, "I didn't get much sleep last night," USA Today reports.
Bündchen, 29, and New England Patriots quarterback Brady, 32, were married in a private ceremony in February in Los Angeles. In April, they held a follow-up wedding for friends and family at Bündchen's Costa Rican estate.
The child is the first for the Brazilian supermodel. Brady has a 2-year-old son, Jack, with actress Bridget Moynahan.
Brady had said earlier this month that he was aware of the baby's gender, but that Bündchen preferred not to know.
"I wanted to find out and she didn’t, so she said, 'Go ahead,'" he explained. "It will be a surprise for her."
Reps could not be reached for comment.
Ik wilde het niet zeggenquote:Op dinsdag 8 december 2009 01:14 schreef Nadine26 het volgende:
"Ik wil dus heel graag weten van wie het is", vertelt Plessen.
Sorry, kon het niet laten
quote:Kendra's In Labor!
Filed under: Baby Blabber > Playboy > Kendra Wilkinson
Although Kendra Wilkinson and Hank Baskett's baby was due on Christmas Day, the little guy is ready to come out much sooner!
Kendra is in labor at an Indianapolis-area hospital, expecting to give birth to a son, Hank Baskett IV, any minute now!
Hugh Hefner wishes his former Girl Next Door and her husband well saying, "I send my love to Kendra, Hank and the baby on this memorable day."
How exciting!
quote:Amanda Peet is pregnant again!
The actress, 36, and her husband of three years, screenwriter David Benioff are expecting their second child, her rep tells Usmagazine.com exclusively.
In 2007, Peet -- who recently appeared in the sci-fi flick 2012 -- welcomed daughter Frances "Frankie" Pen, whom she named after her mother, Penny.
Peet has said motherhood is not what she expected.
"One surprise of motherhood for me was how little control I have," she told Cookie magazine last summer. "I thought it would be an extended, blissful romance with me at the helm, cuddling this little creature to life. It's been bittersweet and humbling to let her lead, and to try not to be perfect myself."
Last month, Peet told Parade she hopes her daughter doesn't grow up too fast.
"I'm trying not to think about what the world will be like when she grows up," she said. "I think more about when is she going to start drinking and wearing a G-string and how can I stop those things from happening."
En ja hoor, weer een keizersneequote:It’s a boy for Kendra Wilkinson and husband Hank Baskett!
Son Hank Randall Baskett IV was delivered via c-section at 12:37 a.m. on Friday, December 11th in Indiana, where Hank is a wide receiver for the Indianapolis Colts. Baby boy weighed in at 9 lbs., 5 oz. and 22 inches long.
“We’re happy and healthy and enjoying every second with little Hank,” Kendra and Hank tell E!
Kendra, 24, who rose to fame as part of Hugh Hefner’s trio of girlfriends on The Girls Next Door, announced the pregnancy weeks before she wed Hank, 27, in a June 27 ceremony at the Playboy mansion.
Sharing her pregnancy with fans via various TwitPics, the Kendra star expressed her joy — and choice in baby names — upon discovering that she would be welcoming a son.
“We’ve already decided to name our son Hank Baskett IV,” she explained. “Hank’s dad and his grandfather were both named Hank, so it was very important to us to carry on the family tradition.”
Kendra’s due date was Dec. 12.
quote:
Hank spermatank. past wel toch?quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:24 schreef June. het volgende:
En weer HankIk zou zeggen, tijd om die familietraditie te verbreken..
Niet erg uitzonderlijk bij een baby van 9,5 pond lijkt me. Of je nou beroemd bent of niet.quote:Op vrijdag 11 december 2009 08:31 schreef rena het volgende:
En meer daarover.
[..]
En ja hoor, weer een keizersnee
Nou in OUD komen ze daar toch gewoon volgens de natuurlijke weg hoor die zware baby's.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:44 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Niet erg uitzonderlijk bij een baby van 9,5 pond lijkt me. Of je nou beroemd bent of niet.
Maar we zijn hier niet in OUDquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou in OUD komen ze daar toch gewoon volgens de natuurlijke weg hoor die zware baby's.
Het maakt in principe niets uit hoe zwaar je baby is hoor.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:44 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Niet erg uitzonderlijk bij een baby van 9,5 pond lijkt me. Of je nou beroemd bent of niet.
Ja, want het gewicht van een baby is altijd reden voor een keizersnee natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:44 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dat is absoluut een hoax. Daar hoef je niet jarenlang de menselijke anatomie voor te hebben bestudeerd.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:50 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik zag in een documentaire dat ze in Hollywood serieus aan het kijken zijn om een kind via de mond, middels incisie door de maag en baarmoeder, geboren te laten worden. Het kan dus nog gekker.
Lol, ik kan me ook hier erg ongewenste schade bij voorstellenquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:29 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat is absoluut een hoax. Daar hoef je niet jarenlang de menselijke anatomie voor te hebben bestudeerd.
Dan is het nog logischer om te kijken of een kind anaal kan worden gehaald. Heb je nog steeds een strakke *** en een ongehavende buik bovendien.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:04 schreef rena het volgende:
Laten we het er op houden dat ik niet helemaal wakker meer was
quote:
..en daarna heb je wat minieme ongemakjes, zoals nooit meer kunnen kauwen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:24 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ohhh!!! Ik moest echt hardop lachen om jouw (1e) reactie![]()
![]()
![]()
snorry...
Ik zag al helemaal voor me hoe zo'n baby door een keelgat wordt getrokken, ondergesmeerd in maagzuur
Bron: PerezHiltonquote:The Duggars welcom baby # 19!
Michelle Duggar was rushed to the OR last night for an emergency C-section while healing in the hospital from gallstone complications!
Josie Brooklyn was born around 6:30 p.m. and weighed 1 lb., 6 oz.!
Thankfully the baby is in stable condition in the neonatal intensive-care unit at the University of Arkansas for Medical Sciences and Michelle is resting.
We wish the Duggars well and hope that baby Josie remains stable and healthy!
5 jaar borstvoeding? Wie oh wie gaat dit arme schaap voorlichten voor ze in de pauze op het schoolplein met dr melkfabriek uit dr shirt op haar nageslacht wacht...quote:Before one crawls out of her vagina and is thrusted into a world where his mother thinks she should be breastfeeding until the kid is five.
FIVE?! Gross!
Leave it to her sister, Khloe Kardashian, to leak out this little tidbit of stupidity to all the viewers of The Rachael Ray show. Khloe recalls:
"Kourtney was like, 'I'm so excited. I don't have to cook for five years! And I go, 'What do you mean?' She's like, 'I'm gonna breast feed.' I go, 'For five years?' She has, like, no idea!"
And you do? We can't to see the sperminated mess you turn out to be!
And an FYI to Kourtney: even though they make adult diapers, you should probably potty train your kid before he goes to college.
Just a thought.
quote:Gary Busey's girlfriend pregnant
A spokesperson for Gary Buse has confirmed reports the actor is set to become a father again at 65.
The Lethal Weapon star and his girlfriend Steffanie Sampson will welcome a baby boy they plan to call Luke in the New Year, according to Busey's agent and attorney Vicki Roberts.
She tells People.com, "He feels awesome about it, he's excited and thrilled and can't wait."
Sampson is seven months pregnant.
The new arrival will be Busey's third child - he has an actor son Jake and daughter Alectra, from previous relationships.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:54 schreef Anosmie het volgende:
Ik moest echt vreselijk lachen toen ik dit las. Maar daarentegen is het ook wel een beetje verontrustend...
[..]
5 jaar borstvoeding? Wie oh wie gaat dit arme schaap voorlichten voor ze in de pauze op het schoolplein met dr melkfabriek uit dr shirt op haar nageslacht wacht...
Die van mij was 10 pond en die heb ik er zonder kunstgrepen uitgeperst.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:44 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Die lijkt wel 15 pond!quote:Op maandag 14 december 2009 12:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Die van mij was 10 pond en die heb ik er zonder kunstgrepen uitgeperst.Een keizersnee is niet eens ter sprake gekomen.
Aaf is bevallen van een zoon, Benjamin! Dat staat op de blog van de grootmoeder: http://www.hannekegroenteman.nl/.
[ afbeelding ]
Met dank aan Lienekien die me erop wees.
Jeetje.quote:Op maandag 14 december 2009 12:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Die van mij was 10 pond en die heb ik er zonder kunstgrepen uitgeperst.Een keizersnee is niet eens ter sprake gekomen.
Aaf is bevallen van een zoon, Benjamin! Dat staat op de blog van de grootmoeder: http://www.hannekegroenteman.nl/.
[ afbeelding ]
Met dank aan Lienekien die me erop wees.
Voor de mensen die het volgenquote:Soap stars Arianne Zucker and Kyle Lowder are first-time parents, having welcomed daughter Isabella on Monday, December 7th.
Baby girl arrived via c-section and slightly ahead of schedule, for Arianne had given a due date of December 16th. According to CBS Soaps In Depth the couple have been telling friends that Isabella takes after Kyle.
The pregnancy was announced in June.
Kyle, 29, and Arianne, 35, met on the set of Days of Our Lives in 2000 and were married in 2002. Kyle currently stars on The Bold and The Beautiful in the role of Rick Forrester, while Arianne has portrayed Nicole Walker on Days of Our Lives off and on since 1998.
Zeg, die van mij is niet dik maar gespierd.quote:Op maandag 14 december 2009 15:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Clau, doe eens een foto van nu want hij is zoveel cuter dan op deze foto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |