Idd, wat een rotkop zeg... kun je nagaan dat dat kennelijk toch een keer te pakken is genomen, je snapt niet hoe dat kanquote:Op zondag 6 december 2009 15:07 schreef RoryGilmore het volgende:
[..]
wat is dat mens een monster zeg
[ afbeelding ]
En je verwacht dat er een Brad Pitt type over heen is gegaan ofzo?quote:Op zondag 6 december 2009 21:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Idd, wat een rotkop zeg... kun je nagaan dat dat kennelijk toch een keer te pakken is genomen, je snapt niet hoe dat kan
Ik snap ook de ophef niet, alsof de rest van de wereld allemaal bloedmooi is. En zo slecht ziet ze er niet uit toch.quote:Op maandag 7 december 2009 11:26 schreef cinnamongirl het volgende:
Nou, nou. Wat een boosaardigheid naar mevrouw Brandt Corstius toe. Ze kan er toch ook niks aan doen?
je was me voorquote:Op maandag 7 december 2009 15:30 schreef Vivi het volgende:
Nikkie Plessen is zwanger![]()
K-Ching......
Haar vriendje Ruben Bontekoe wordt geschat op zop'n 22 miljoen. Doet ze slim.
quote:Nikkie Plessen zwanger
Uitgegeven: 7 december 2009 14:57
Laatst gewijzigd: 7 december 2009 15:14
HILVERSUM - RTL5-presentatrice Nikkie Plessen is zwanger van haar eerste kindje. Dat heeft een woordvoerder van RTL maandag bevestigd.
© ANPDe 24-jarige presentatrice is een kleine drie maanden onderweg en 'voelt zich heel goed'. Plessen krijgt de baby met haar vriend Ruben Bontekoe.
Momenteel presenteert zij verschillende programma's bij de commerciële zender. In de Nieuwjaarsnacht is zij te zien in een live-programma vanuit Rotterdam.
quote:Op maandag 7 december 2009 15:30 schreef Vivi het volgende:
K-Ching......
Haar vriendje Ruben Bontekoe wordt geschat op zo'n 22 miljoen. Doet ze slim, zp vlak na de geruchten over haar Ibiza-slippertje met de cameraman.
Of eerst een dna-testquote:Op maandag 7 december 2009 15:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat worden weer van die diamantenspeentjes
Hee wat leuk dat ie een kleinzoon heeftquote:Op maandag 7 december 2009 18:55 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Zojuist bij RTL Boulevard
Robert ten Brink is opa geworden van een Kleinzoon
Gister is zijn oudste dochter Nina bevallen van Floris..
Informatie staat ook op zijn Wiki
Van de site van RTL Boulevardquote:De zwangerschap van Nikkie Plessen was niet vanzelfsprekend voor de presentatrice. Maandag liet Plessen weten drie maanden in verwachting te zijn van haar eerste kindje. Door een medische ingreep in het verleden wist de presentatrice niet zeker of een zwangerschap mogelijk zou zijn.
"Ik ben vroeger geopereerd en toen is er een eierstok verwijderd. Het functioneren van de ander bleef onduidelijk. Dus iedereen was blij verrast dat het werkte zoals het zou moeten werken", vertelt de 24-jarige Plessen in RTL Boulevard. Vader van het kindje is haar vriend Ruben Bontekoe.
"Ik wil dus heel graag weten wat het wordt", vertelt Plessen. Toch moet de presentatrice nog even geduld hebben. Op de echo was nog niet te zien of ze in verwachting is van een jongen of meisje. "Hij stond rechtop en daardoor zagen we alleen z'n hoofd."
© [CopyRight 2009, Novum]
Ik hoorde net dat je het rond de 17 weken kunt zien.. dus tja... wie weet... nu komt die Nikki ook niet altijd even snugger over dus misschien heeft ze het allemaal verkeerd begrepen!quote:Op maandag 7 december 2009 22:35 schreef rena het volgende:
Met 3 maanden zwangerschap kun je toch sowieso nog niet zien wat het wordt?
Sorry, kon het niet latenquote:Op maandag 7 december 2009 20:25 schreef Vicky het volgende:
[..]De zwangerschap van Nikkie Plessen was niet vanzelfsprekend voor de presentatrice. Maandag liet Plessen weten drie maanden in verwachting te zijn van haar eerste kindje. Door een slippertje in het verleden weet de presentatrice niet zeker wie de vader van de baby is.
"Ik ben een beetje dom geweest. Het functioneren van de baarmoeder was mij onduidelijk. Dus iedereen was blij verrast dat het werkte zoals het zou moeten werken", vertelt de 24-jarige Plessen in RTL Boulevard. Vader van het kindje is haar vriend Ruben Bontekoe of een onbekende cameraman.
"Ik wil dus heel graag weten van wie het is", vertelt Plessen. Toch moet de presentatrice nog even geduld hebben. Op de echo was nog niet te zien of ze in verwachting is van haar vriend of van de cameraman. "Dat schijn je alleen met een DNA-test te kunnen zien."
© [CopyRight 2009, Novum]
Van de site van RTL Boulevard
Van de site van RTL Boulevard
Ik denk dat ze al veel langer zwanger is. Scheelt straks dat je in rust kan bevallen, omdat iedereen dan denkt dat het nog lang niet zo ver is.quote:Op maandag 7 december 2009 22:35 schreef rena het volgende:
Met 3 maanden zwangerschap kun je toch sowieso nog niet zien wat het wordt?
Jezus,dit is echt tenenkrommendquote:
Dit was een aangepaste tekst van Nadine(briljant gedaan trouwens!!)quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:43 schreef Purdey het volgende:
[..]
Jezus,dit is echt tenenkrommend![]()
Echt,hóe dom je nou eigenlijk zijn?! 'Ik weet niet hoe mijn baarmoeder functioneert'![]()
Dus omdat ze denkt dat haar baarmoeder niet naar behoren functioneert,doet ze het maar helemaal onveilig,dom wicht
hijs wel leukquote:
Wat zijn vrouwen toch ook nare golddiggersquote:Op maandag 7 december 2009 15:30 schreef Vivi het volgende:
K-Ching......
Haar vriendje Ruben Bontekoe wordt geschat op zo'n 22 miljoen. Doet ze slim, zo vlak na de geruchten over haar Ibiza 24/7-slippertje met de cameraman.
Denk het niet. Bij de menstruatie wordt de binnenkant van de baarmoeder 'schoongemaakt'. Hierbij zal de eicel vast ook wel mee naar buiten komen, alleen die zie je niet.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:19 schreef Lovechild het volgende:
Ik neem toch aan dat wanneer je gewoon ongesteld wordt met een eierstok dat je er dan ook vanuit kunt gaan dat je zwanger kunt worden?
Dat klopt niet wat je zegt. Als je beide eierstokken helemaal niet meer functioneren maak je ook geen hormonen meer, dus kom je in feite in de overgang. Ook wordt de baarmoeder tijdens de menstruatie niet schoongemaakt, maar is simpelweg een gevolg van een eicel die niet bevrucht is. De extra laag om de baarmoeder is niet meer nodig, hij 'sterft' af en dit uit zich als een bloeding. Het eitje zelf wordt in de eileiders en/of baarmoeder weer opgenomen in het slijmvlies, hij komt dus niet mee naar buiten..quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:13 schreef Ireentje het volgende:
[..]
Denk het niet. Bij de menstruatie wordt de binnenkant van de baarmoeder 'schoongemaakt'. Hierbij zal de eicel vast ook wel mee naar buiten komen, alleen die zie je niet.
Dus als je eierstokken niet functioneren word je wel ongesteld lijkt me, er komt dan alleen geen eitje mee naar buiten.
Zou kunnen. Ik ben ook geen expert.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:23 schreef June. het volgende:
[..]
Dat klopt niet wat je zegt. Als je beide eierstokken helemaal niet meer functioneren maak je ook geen hormonen meer, dus kom je in feite in de overgang. Ook wordt de baarmoeder tijdens de menstruatie niet schoongemaakt, maar is simpelweg een gevolg van een eicel die niet bevrucht is. De extra laag om de baarmoeder is niet meer nodig, hij 'sterft' af en dit uit zich als een bloeding. Het eitje zelf wordt in de eileiders en/of baarmoeder weer opgenomen in het slijmvlies, hij komt dus niet mee naar buiten..
quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:19 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Wat zijn vrouwen toch ook nare golddiggers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |