abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 december 2009 @ 10:16:16 #276
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_75719536
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:58 schreef Turbomuis het volgende:
De zwangerschap had ik gemist, maar de geboorte las ik net op de twitter van Perez Hilton (die lees ik alleen bij de kapper, echt!)

"Congrats to one of my fave singers, Róisín Murphy, who gave birth to a beautiful girl named Clodagh Henwood on Dec 15th!"
about 2 hours ago from web
Ah tof
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_75729422
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:03 schreef rena het volgende:
De vrouw van Khalid Boulahrouz zou weer in verwachting zijn volgens de Telegraaf.
[..]

Dat zou wel heel leuk zijn voor ze en hoop ook dat het nu wel goed gaat
All good things are wild and free.
pi_75746066
edit...
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  vrijdag 18 december 2009 @ 14:02:33 #279
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_75767972
quote:
Leelee Sobieski: Daughter Delivered!
Thu, 17 December 2009
Leelee Sobieski: Daughter Delivered!

Actress Leelee Sobieski gave birth to her first child late Wednesday night.
Her rep tells JustJared.com, “I can confirm that she and fiancé menswear designer Adam Kimmel welcomed a baby girl in NYC,”
There is no word yet on a name for the little girl. Leelee, 27, and Adam, are rumored to wed in Spring 2010.
Leelee can next be seen in The Mad Cow co-starring Jeffrey Tambor.
Congrats to the happy couple!!!Read more: http://justjared.buzznet.com/page/2/#ixzz0a2A9jrBK
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_75789802
De naam van de zoon van Gisele Bundchen en Tom Brady is bekend
quote:
Tom Brady & Gisele Bündchen Reveal Son's Name: Benjamin!
Dec 18, 2009 by JENNY

Since welcoming their first child together on December 8th, Tom Brady and Gisele Bündchen have struggled to choose a name for their son. Gisele posted the following message on her Web site today, announcing their choice:

Hello!
I want to thank you all with all my heart for the immense love I have received here on the website. It is a pleasure to receive messages from each one of you here.
I am living a very special moment in my life, Benjamin is a blessing and I could not be happier.
I would also like to wish everyone a Merry Christmas and 2010 with lots of light!
Kisses Gisele"

Do you like the name Benjamin Brady?
pi_75789921
En een *NSync-er wordt voor de 2de keer papa
quote:
Joey Fatone Expecting Second Daughter!

Joey Fatone and wife Kelly Baldwin are expecting their second child in January! An insider close to Joey tells Life & Style that Joey and Kelly are expecting another girl: "The due date is around Jan. 11."

This will be the second child for the couple, who have been married for 5 years and have an 8-year-old daughter, Briahna. Joey, who is well known for being in the popular boy-band NSYNC, placed second in ABC's Dancing With the Stars competition in 2007.

Congratulations to the Baldwin-Fatone family!
  zaterdag 19 december 2009 @ 08:28:03 #282
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_75797066
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 23:25 schreef kvd het volgende:
En een *NSync-er wordt voor de 2de keer papa
[..]

[ afbeelding ]
Hij doet zijn naam wel eer aan
Cookin’ like a chef I’m a 5 star Michelin
pi_75800267
Amy Adams

pi_75804750
Inmiddels is de naam van de dochter van Leelee Sobieski ook bekend, het meisje heet Louisianna Ray Kimmel
pi_75845791
Een opmerkelijke zwangerschap
quote:
Tila Tequila Tweets Surrogacy News: "I'm Pregnant"

Is Tila Tequila set to be a surrogate mom? The attention-seeking reality star took to Twitter last night to happily announce that she is already pregnant and is carrying the baby for her brother and sister-in-law.

"BIG ANNOUNCEMENT: I am going to become a SURROGATE MOTHER for my brother & his Wife!!! That is my xmas present to them. Im pregnant!!!!"

Tila, born Tila Nguyen, is probably best known for her MTV reality show A Shot at Love with Tila Tequila. She recently became engaged to Johnson & Johnson heiress Casey Johnson.
pi_75846895
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:16 schreef kvd het volgende:
Een opmerkelijke zwangerschap
[..]

aandachtshoer
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_75942549
Het zal wel niet, maar je weet maar nooit....
quote:
Jennifer Hudson Pregnant Again?!?!
Filed under: Baby Blabber > Jennifer Hudson

Sperminated again so soon? Is it true, J-Hud?

Star Magazine is saying "yes," as they are reporting Jennifer Hudson is pregnant with her second child only four months after giving birth to her first baby boy!

A close friend to Jennifer and her husband, David Otunga, says:

"Jennifer was in total shock when she found out she was having another baby. She had wanted some space between the kids' ages.(But) she and David love kids. It's another thing for them to celebrate during the holidays."

It's one hell of a Christmas present.

Congrats!
pi_75965447
quote:
AMSTERDAM - De moeder van Katja Schuurman heeft tijdens een bezoekje aan de kapper haar mond voorbij gepraat.

Sonja Schuurman vertelde in de haarstudio Eric de Jager in de Meern dat haar oudste dochter in verwachting is van een meisje. Een verslaggever van de Grazia, die in de kapperstoel naast de moeder van Katja zat, ving dit echter op en plaatste het bericht op de website van het tijdschrift.

De actrice wil zelf nog niet verklappen of ze een jongetje of een meisje krijgt. "Wij weten het al, maar het maakt eigenlijk niets uit, als het maar gezond en heel blij is", zo liet ze eerder weten.

Katja en haar echtgenoot Thijs verwachten hun eerste kindje in het voorjaar.
Heeeel toevallig dat die verslaggever tegelijk met oma Schuurman bij de kapper zat.
Don't you love her madly?
pi_75966477
Ik snap ook niet dat mensen het geslacht van de baby geheim willen houden, ik bedoel, wat kan het een ander uberhaupt schelen wat het wordt.
pi_75969945
Idd, als je het dan tóch al weet? Je gaat jezelf alleen maar in bochten wringen om maar geen 'hij' of 'zij' te zeggen. De naam zou ik ook nooit verklappen, maar het geslacht zou me echt niks uitmaken.
pi_75970493
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:47 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Heeeel toevallig dat die verslaggever tegelijk met oma Schuurman bij de kapper zat.

Zowel bij de Römers als Schuurmannetjes zijn ze niet zo slim met geheimpjes bewaren hè, die vorige zwangerschap was ook al snel uitgelekt
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_75970882
'Katja Schuurman zwanger van meisje'

Bij die titel denk ik toch eerder aan iets wat biologisch gezien onmogelijk is
La derecha oprime, la izquierda libera
  woensdag 23 december 2009 @ 15:37:57 #293
251095 Purdey
Better off alone..
pi_75972901
quote:
Op woensdag 23 december 2009 14:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
'Katja Schuurman zwanger van meisje'

Bij die titel denk ik toch eerder aan iets wat biologisch gezien onmogelijk is
Ik heb de zin drie keer intensief overgelezen,en nu begrijp ik 'm ook

Heel toevallig inderdaad,journalist op hetzelfde moment,bij dezelfde kapper als Omi Schuurman
Zo ouderwets om zoiets geheim te houden,er zijn tenslotte maar twee opties,de spanningsboog is al niet zo strak gespannen
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_75973219
quote:
Op woensdag 23 december 2009 15:37 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ik heb de zin drie keer intensief overgelezen,en nu begrijp ik 'm ook

Heel toevallig inderdaad,journalist op hetzelfde moment,bij dezelfde kapper als Omi Schuurman
Zo ouderwets om zoiets geheim te houden,er zijn tenslotte maar twee opties,de spanningsboog is al niet zo strak gespannen
Als er had gestaan "Katja Schuurman zwanger van neger", dan hadden mensen in elk geval aan iets anders gedacht dan aan een donker kindje
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_75974614
quote:
Op woensdag 23 december 2009 15:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

Als er had gestaan "Katja Schuurman zwanger van neger", dan hadden mensen in elk geval aan iets anders gedacht dan aan een donker kindje

Toevallig zag ik Katja Schuurman vanmiddag in een winkel; ze ziet eruit alsof ze heel erg zwanger is van een neger, ik bedoel een meisje, of nou ja: gewoon heel erg zwanger
pi_75977118
quote:
Johnny Knoxville opnieuw vader van onze redactie
AMSTERDAM - Naomi Nelson, de vriendin van Jackass-ster Johnny Knoxville is bevallen van een jongetje.

Rocko Akira Clapp werd zondagavond (lokale tijd) in Los Angeles geboren. Moeder en kind maken het goed, meldt People.com.

Johnny, echte naar Philip John Clapp, maakte in augustus bekend dat hij opnieuw vader zou worden. Uit een eerder huwelijk heeft hij al een dochter van 13, Madison.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_75978368
quote:
Op woensdag 23 december 2009 16:18 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Toevallig zag ik Katja Schuurman vanmiddag in een winkel; ze ziet eruit alsof ze heel erg zwanger is van een neger, ik bedoel een meisje, of nou ja: gewoon heel erg zwanger
pi_75979240
quote:
Op woensdag 23 december 2009 16:18 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

?
snap m niet
leg ns uit
pi_76060256
Borsato's gaan voor een 4e kindje?
quote:
Kerstkind

‘Vierde kindje voor Borsato’s!’ schreeuwt Story uit. Wat, is Leontine weer in verwachting? Hebben ze na het faillissement besloten er nog één keer voor te gaan? Maar nee. Leontine is 40 en wil zelf niet meer zwanger worden.

Het stel heeft volgens Story besloten een kindje te adopteren. Ze zitten zelfs al in het voortraject, weet een insider. Marco is ambassadeur voor war Child en Leontine ‘doet’ Memisa. Ze komen dus veel in contact met arme zielige kindertjes en één van hen zouden ze een nieuw thuis willen bieden.

Een Kerstkind gaat het niet worden, eerst moeten ze nog allerlei procedures doorlopen. Maar een mooie gedachte is het wel: een kribje van stro verruilen voor een Goois gouden kooitje.

© NU.nl/CWE
pi_76106525
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 22:44 schreef Pisces29 het volgende:
Borsato's gaan voor een 4e kindje?
[..]
Weet je wel wat dat kost? Dat geld hebben de Borsato's helemaal niet

maar als het waar is, erg leuk en lief. Een eigen Shaniqua.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')