Ohohhhhh!!quote:
Oh pfew, ik wilde je al bijna blokkeren op Twitter!quote:
Heej, een jonge papa!!quote:
Ik wil twitter ook niet gebruiken voor de regel die boven je twits staat , what are you doing.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Idem hieroin het begin zat ik op 5 per dag, maar de laatste tijd is het minder geworden. Weet ook niet precies wat ik nou wel of niet moet Twitteren
.
als je nog goedkoop naar haar wil kan 15 euro korting per kaartje krijgen voor optreden in utrecht in december !quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:32 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ohohhhhh!!![]()
[..]
Oh pfew, ik wilde je al bijna blokkeren op Twitter!![]()
[..]
Heej, een jonge papa!!![]()
* Brennel & Jannekje7 hebben net Zoetgevooisd van Sara Kroos gekeken![]()
hahahaquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:32 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ohohhhhh!!![]()
[..]
Oh pfew, ik wilde je al bijna blokkeren op Twitter!![]()
[..]
Heej, een jonge papa!!![]()
* Brennel & Jannekje7 hebben net Zoetgevooisd van Sara Kroos gekeken![]()
Ik probeer altijd de meest interessante dingen zo interessant mogelijk neer te zetten... geen idee of t werktquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik wil twitter ook niet gebruiken voor de regel die boven je twits staat , what are you doing.
wil niet iedere scheet van iedereen lezen op twitter of zelf posten
Daar valt natuurlijk wat voor te zeggen. Geldt ook wel voor mij, maar zo af en toe doe ik het welquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik wil twitter ook niet gebruiken voor de regel die boven je twits staat , what are you doing.
wil niet iedere scheet van iedereen lezen op twitter of zelf posten
15 euro korting per kaartje! Best veel!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als je nog goedkoop naar haar wil kan 15 euro korting per kaartje krijgen voor optreden in utrecht in december !
heb laatst aardig geschoond op twitter, mensen die voor 90% alleen maar @ gebruiken of niets zinnigs te melden hebbenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:34 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik probeer altijd de meest interessante dingen zo interessant mogelijk neer te zetten... geen idee of t werkt
Werkt!!! ik vind het altijd zeer boeiend om te lezenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:34 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik probeer altijd de meest interessante dingen zo interessant mogelijk neer te zetten... geen idee of t werkt
voor 3,50 parkeren in garage en gratis met de tram naar de voorstellingquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:36 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
15 euro korting per kaartje! Best veel!
Maar Utreg... da's ver weg... Hoe komme we dan weer thuis?
hahaha, nee hoor!! was alleen niet helemaal wakkerquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:37 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar, jij.... jij sloeg mij zomaar over?
Nu ben je weer lief!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Werkt!!! ik vind het altijd zeer boeiend om te lezen.
Ohquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
voor 3,50 parkeren in garage en gratis met de tram naar de voorstelling
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:41 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nu ben je weer lief!![]()
[..]
Oh
Ff nadenken!
Hoeveelste december is t?
Utrecht, Stadsschouwburg ,quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:41 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nu ben je weer lief!![]()
[..]
Oh
Ff nadenken!
Hoeveelste december is t?
Heej, rooie wangetjes! Lijken Bren en ik wel! Iets met bier enzo....quote:
Ga je die Brennel wel een beetje in de gaten houden?? laatst had ze ook iets te veel gezopen en toen was ze de volgende dag ziekquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:44 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Heej, rooie wangetjes! Lijken Bren en ik wel! Iets met bier enzo....![]()
Bren moet er nu van plassen
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ja ik weet dat jij niet van hangwang hamsters houd, maar dat is niets nieuws
Daar kosten ze 21 euro, dus 15,- korting, is nog maar 6 euro!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Utrecht, Stadsschouwburg ,
6 jan. 2010, 20.00 uur
7 jan. 2010, 20.00 uur
BOHEEMS
Sara heeft wel even genoeg getrapt en afgerekend, ruim baan nu voor schoonheid en speelsheid.
Het blijft een Kroos, dus het gevaar en de uitdaging blijven altijd aanwezig. Sara wil ontregelen en open en vrij zijn. En vrij maken. BOHEEMS is zonder schaamte; een feest van liefde, waarheid, seks en vrolijkheid. BOHEEMS is een feest zoals een goed feest hoort te zijn: vol, zinderend, verleidelijk en bovenal vrolijk en energiek.
BOHEEMS is de nieuwe voorstelling van Sara met meer muziek dan voorheen: naast Martijn Breebaart als vaste bandleider, drie extra muzikanten en Sara vaker achter de vleugel. Geen cabaretmuziek maar up-tempo pop van Sara's Nederlandstalige debuut cd. Tot BOHEEMS! Leve het leven!
http://www.sarakroos.nl/
vanaf ¤ 13,- t/m ¤ 22,-
* Brennel & Jannekje7 verslikken zich en schieten in de lachquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ja ik weet dat jij niet van hangwang hamsters houd, maar dat is niets nieuws
ze treedt alleen nog op amsterdam , rotterdam, beverwijk , helaas niet in breda of nijmegen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:50 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Daar kosten ze 21 euro, dus 15,- korting, is nog maar 6 euro!
Maarja, aan reiskosten ben ik t wel weer kwijt...
Bren denkt nog na!
Uh...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ze treedt alleen nog op amsterdam , rotterdam, beverwijk , helaas niet in breda of nijmegen.
Sarah's hoofd is gewoon 2 keer zo groot als dat van Brennel.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:55 schreef Jannekje7 het volgende:
Hoe veel van jullie hebben Sara trouwens in het theater bewonderd?
Oordeelt eer gij... uh... aanschouwd hebt! Ofzo!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Gezellige pics hoor !!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:55 schreef Jannekje7 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Sarah's hoofd is gewoon 2 keer zo groot als dat van Brennel.
Ow, had ik gelezen, maar helemaal vergeten terug te sms'en!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:56 schreef muisje-eliza het volgende:
ik ga niet naar theaters....ik versta die dingen nooit daar. Enneh heb jij een nieuwe 06? ik had je laatst gesmst over dat Sarah bij Giel was
Wie probeer je te beledigen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Sara is lievvvvquote:
okequote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:57 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ow, had ik gelezen, maar helemaal vergeten terug te sms'en!
Had t gehoord in de auto
Thanx, lief dat je aan me dacht!
Probeer te bellen of die ook bedrijfscultureel abbonement accepteren, zo ja dan heb ik een account voor je om die korting te pakken. krijg je dan wel via mail of msnquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:56 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Uh...
Ze treedt nog veeeeeeeel op hoor!
http://www.sarakroos.nl/speellijst
Ik schrijf het ff opquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:59 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Wie probeer je te beledigen?
[..]
Sara is lievvvv
voor ieder ongemak hebben ze tegenwoordig een gemak om het leuker te maken.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:56 schreef muisje-eliza het volgende:
ik ga niet naar theaters....ik versta die dingen nooit daar.
Je bent een schat!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Probeer te bellen of die ook bedrijfscultureel abbonement accepteren, zo ja dan heb ik een account voor je om die korting te pakken. krijg je dan wel via mail of msn
nou voor dit niet, kan moeilijk aan de hele zaal vragen odf ze geen geluid willen maken, en of diegene die op de planken staat, geen achtergrond dingetjes wil gebruiken (geluidjes)...anders versta ik er meteen geen reet meer van.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
voor ieder ongemak hebben ze tegenwoordig een gemak om het leuker te maken.
Heb je wel eens aan een gehoorapparaat gedachtquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:04 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nou voor dit niet, kan moeilijk aan de hele zaal vragen odf ze geen geluid willen maken, en of diegene die op de planken staat, geen achtergrond dingetjes wil gebruiken (geluidjes)...anders versta ik er meteen geen reet meer van.
Ik heb dat wicht wel es per ongeluk op tv gezien. Zat dat element ook niet in de niet grappige De Lama's. Nou, toen wist ik genoeg. Totaal niet grappig, kansloos enzovoort enzovoort.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:55 schreef Jannekje7 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Doei Eliza! !!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:05 schreef muisje-eliza het volgende:
maargoed, genoeg geouwehoerd.... ik ga op de bank P&W kijken![]()
kan niet.. dat oor is gewoon...dood, doet niks, en zal met een hoorapparaat ook niks doen. Ik heb veel last van bijgeluiden als ik naar iemand wil luisterenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:05 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Heb je wel eens aan een gehoorapparaat gedacht
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Da's niet fijnquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:06 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kan niet.. dat oor is gewoon...dood, doet niks, en zal met een hoorapparaat ook niks doen. Ik heb veel last van bijgeluiden als ik naar iemand wil luisteren
daahaag![]()
Ook daar is een oplossing voor , je bent niet de enige in het topic met een gehoor probleem.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:06 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kan niet.. dat oor is gewoon...dood, doet niks, en zal met een hoorapparaat ook niks doen. Ik heb veel last van bijgeluiden als ik naar iemand wil luisteren
daahaag![]()
Dan neemt zij er 4 denk ik.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wil best een beschuitje eten met Sara Kroos
Ach ben zelf ook geen kleine eterquote:
Dat moet je zelf wetenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ach ben zelf ook geen kleine eter
en moet ik iemand die volgens last.fm
Red Hot Chili Peppers – Knock Me Down 4 hours ago
gedraaid heeft serieus te nemen "_
Wat heeft mijn 13 keer hetzelfde nummer luisteren daarmee te maken eigenlijk?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
oke dan neem ik je niet serieus
Dat kan je niet zeggen hè! M_a_w neemt je niet meer serieus als je dat soort opmerkingen maakt.quote:
Nee hoor, ik heb die rondingen liever nietquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:17 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Jaloers op dr vrouwelijke rondingen Zappie?
Rrrrr![]()
[ afbeelding ]
Kut, 2 puntenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:16 schreef Thijs3FM het volgende:
http://www.popkwiz.nl/ Doen jullie deze kwisjes even, deel je resultaten hier.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat kan je niet zeggen hè! M_a_w neemt je niet meer serieus als je dat soort opmerkingen maakt.
Zo is het goed te doen:quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:17 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Jaloers op dr vrouwelijke rondingen Zappie?
Rrrrr![]()
[ afbeelding ]
ach we zullen zeggen dat de klagers allemaal vrijgezellig zijnquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:22 schreef Jannekje7 het volgende:
Ahh well... anyhow...
Terwijl deze twee dames hier nog ff doorzwijmelen over Sara (toch wel erg trouwens, twee van de weinige dames hier in t topic, en dan verleidt een vrouw als Sara hen meer dan al deze mannen... maargoed, wat was m'n punt...? Ohja!), ga gerust verder over 3FM
Jouw muzieksmaak is lekker natuurlijkquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
last.fm lijstje is prima
Ow?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ach we zullen zeggen dat de klagers allemaal vrijgezellig zijn
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:22 schreef Jannekje7 het volgende:
Ahh well... anyhow...
Terwijl deze twee dames hier nog ff doorzwijmelen over Sara (toch wel erg trouwens, twee van de weinige dames hier in t topic, en dan verleidt een vrouw als Sara hen meer dan al deze mannen... maargoed, wat was m'n punt...? Ohja!), ga gerust verder over 3FM
Alsof jij ook maar iets weet over mijn privelevenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ach we zullen zeggen dat de klagers allemaal vrijgezellig zijn
Jij nemeer dan Roel?quote:
Oehoehhhh, we voelen een gevoelig snaartje!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Alsof jij ook maar iets weet over mijn priveleven
Dag schat!quote:
Zeer oppervlakkig , maar kan je aangeven dat het mij niet interesseert.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Alsof jij ook maar iets weet over mijn priveleven
Zo uit m'n hoofd is die van Placebo.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:28 schreef Jannekje7 het volgende:
For what it's worth
(got no friends, got no lover...)
Die staan er ook bij, is een grote quiz site hoor, niet alleen de dag kwisjes staan erop.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
1 punt![]()
Kutquiz.Stel eens wat vragen over de jaren 80 of 90, daar scoor ik wel hoog
En toch ga je ergens vanuit terwijl je praktisch niets van me weet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zeer oppervlakkig , maar kan je aangeven dat het mij niet interesseert.
Nu rest de vraag natuurlijk... bent u vrijgezellig?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
En toch ga je ergens vanuit terwijl je praktisch niets van me weet.
Ow, haha zet ik de radio aan, het eerste wat ik hoor: En daarvoor hoorde je Placebo met For what it's worth.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:31 schreef Thijs3FM het volgende:
[..]
Zo uit m'n hoofd is die van Placebo.
Roel, weet je hoe freakin' veel jij twittert?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hm, had ik toch duidelijker moeten zijn op twitter.
Dat dan weer welquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:34 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nu rest de vraag natuurlijk... bent u vrijgezellig?
Ow, nee, daar ben ik me niet van bewustquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:35 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Roel, weet je hoe freakin' veel jij twittert?
Ik kan door de bomen t bos niet meer zien hoor
Edit: Bren kan door de vogels de tweetjes niet meer zien... maarja, die heeft ook geen twitter
omdat je zo lekker op alles haptquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
En toch ga je ergens vanuit terwijl je praktisch niets van me weet.
je bent echt niet wijsquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:38 schreef Thijs3FM het volgende:
En nu slapen, hopelijk wordt ik wakker met nog een beetje Giel, maar waarschijnlijk wordt het Coen & Sander show.
Ik dacht eerst dat ie zong: "Let's go all together, and die at the same time"quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Let's grow old together, and die @ the same time!
Wisselt hier afquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:36 schreef Thijs3FM het volgende:
Ik heb zo het idee dat na mijn komst hier op het forum niemand het meer over 3fm heeft, terwijl ik wel degene ben die 3fm het onderwerp probeert te blijven houden. (Is dat een correct Nederlandse zin?)
Hoeveel uur slaap jij in godsnaam?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:38 schreef Thijs3FM het volgende:
En nu slapen, hopelijk wordt ik wakker met nog een beetje Giel, maar waarschijnlijk wordt het Coen & Sander show.
Het is hier regelmatig ook het sport topic. Raarrrrr genoeg.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:36 schreef Thijs3FM het volgende:
Ik heb zo het idee dat na mijn komst hier op het forum niemand het meer over 3fm heeft, terwijl ik wel degene ben die 3fm het onderwerp probeert te blijven houden. (Is dat een correct Nederlandse zin?)
quote:
eye-opener!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ow, nee, daar ben ik me niet van bewust.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:36 schreef Thijs3FM het volgende:
Ach ja.Een avondje biertjes tikken wil wel helpenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
omdat je zo lekker op alles haptheerlijk.
Voetbal gezien vanavond?! Real Madridquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:40 schreef on_air het volgende:
[..]
Het is hier regelmatig ook het sport topic. Raarrrrr genoeg.
Zekerquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Houd het gelukkig daardoor leuk toch ?
Heb andere hobbies.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:41 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Voetbal gezien vanavond?! Real Madrid![]()
Posten als ze het zelf ook wilquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:57 schreef Jannekje7 het volgende:
* Brennel & Jannekje7 bekijken oude foto's; hilaaaarisch!
(Brennel met lang haar!!!)
Not a chance!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Posten als ze het zelf ook wil
Was nie zoooo lekker hoorquote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:04 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ons eerst lekker maken en dan dit
Daar kan ik niet over oordelen zonder de oude foto's gezien te hebben.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:10 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Was nie zoooo lekker hoor
(oude foto's van mij trouwens ook niet, hahahahahaha)
Brennel nu is veul leuker
Ons avondetenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:24 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat heeft ze daar tussen haar benen?!
Gevuld met roomkaas aan een spies boven een knapperend vuurtjequote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
BBQ of lekker pruttelend in de pan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:36 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Gevuld met roomkaas aan een spies boven een knapperend vuurtje
He bah.Roomkaas verpest de smaak van het vlees.Een spies moet lekker opgevuld zijn met uien,paprika's en goed gekruid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
He bah.Roomkaas verpest de smaak van het vlees.Een spies moet lekker opgevuld zijn met uien,paprika's en goed gekruid.Jij weet echt niet wat de dames lekker vinden he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alsof alle vrouwen roomkaas en marshmellows lekker vindenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:43 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Jij weet echt niet wat de dames lekker vinden he?
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Alsof alle vrouwen roomkaas en marshmellows lekker vinden
Bakken met regen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:26 schreef -Hans- het volgende:
Eliza, regen??? atm is het hier nog droog
Tis hier net herfst.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Laaghangende bewolking vooral hier bij Zaventem. Vooralsnog droog.
Ah, dus ik mag oordelen? Heb d'r een paar jaar terug gezien in Hoofddorp.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:55 schreef Jannekje7 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:cijfers (%) (tussen haakjes de vorige periode):
01. Radio 538 - 10,4 (10,4)
02. Radio 2 - 10,2 (10,2)
03. Sky Radio - 8,8 (8,7)
04. Radio 3FM - 8,6 (8,5)
05. Radio 1 - 7,4 (8,1)
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=8967
Valt dit in de categorie "lieve liedjes"? Want ik wil deze maandag wel draaien.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:08 schreef Roel_Jewel het volgende:![]()
Een klassieker
![]()
Outfield - Your Love
Precies mijn gedachtequote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:10 schreef Againzender het volgende:
Alweer een spookrijder ?
volgens mij is de tekst niet echt romantisch ofzoquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:10 schreef on_air het volgende:
[..]
Valt dit in de categorie "lieve liedjes"? Want ik wil deze maandag wel draaien.
Maar dan in een Lieve Liedjes thema.
Love - lief... Kan zekerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:10 schreef on_air het volgende:
[..]
Valt dit in de categorie "lieve liedjes"? Want ik wil deze maandag wel draaien.
Maar dan in een Lieve Liedjes thema.
daarom ziyt ik nu weer op radio 2quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Achja, draai dat gedrocht van Anouk nog maar een keer.
Lief hoeft in z'n geheel niet romantisch te zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
volgens mij is de tekst niet echt romantisch ofzo
Maria Mena daar nuquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
daarom ziyt ik nu weer op radio 2
Eensquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nu nog een keer een spetterend ochtendshow of andere opzet , dan zal het nog wel meer stijgen
LOLquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:25 schreef Againzender het volgende:
zit er *iemand* te wachten op dat gelul van Paul de Leeuw?
Ik ben vast gezapt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:32 schreef -Hans- het volgende:Domino's
. Wat een track!
edit:
AZ, het moet niet gekker worden. Ws zometeen weer een kwartier gelul met een b artiest
Snap niet waarom hij heilig is , maar dat even ter tweede, probleem zal eerder zijn wie laat je hem vervangen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eens. maar die Beelen is schijnbaar nogal heilig dus dat zal niet snel gebeuren, helaas..
Gister liep hij te janken op twitter over dsb omdat iemand in zijn persoonlijke kring alles kwijt was, terwijl hij dagen daarvoor alleen maar liep te grappen en te grollen over dsb. Lekker hypocriet.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:25 schreef Againzender het volgende:
zit er *iemand* te wachten op dat gelul van Paul de Leeuw?
Veenstra of Gerard Ekdomquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Snap niet waarom hij heilig is , maar dat even ter tweede, probleem zal eerder zijn wie laat je hem vervangen.
Veenstra naar de ochtend. (mi)GIEL was een stuk beter toen Michiel het overnam afgelopen zomer. Giel beperken tot de freaknacht (of verkopen aan 538 ofzo).quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Veenstra of Gerard Ekdom. Genoeg betere alternatieven voor Beelen (die vooral teert op zijn naamsbekendheid)
Ochtendshow met Veenstra was een dikke voldoende inderdaad. Lekker fris geluid en nieuwe items en veel muziek! Heb ook wel veel vertrouwen in Ekdom want hij heeft al aardig wat ervaring met het maken van een ochtendshowquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:09 schreef Young_David het volgende:
[..]
Veenstra naar de ochtend. (mi)GIEL was een stuk beter toen Michiel het overnam afgelopen zomer. Giel beperken tot de freaknacht (of verkopen aan 538 ofzo).
Eventjes sms-en voor de radioring trouwens :-)
Timur zit er? Gaaf! dan blijf ik ook luisterenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:10 schreef themauster het volgende:
Vanmiddag timur ipv Coen&sander dat betekent dat ik blijf hangen
Denk dat Michiel in de ochtend na een tijdje ook gaat vervelen. Heb van de ochtendshows van 3FM de laatste jaren steeds dat probleemn gehad. Rob werd na een tijdje een sleur (zeker toen dat eindeloze Idols geneuzel er bij kwam), Giel dus ook ookal begon hij heel verfrissend.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:09 schreef Young_David het volgende:
[..]
Veenstra naar de ochtend. (mi)GIEL was een stuk beter toen Michiel het overnam afgelopen zomer. Giel beperken tot de freaknacht (of verkopen aan 538 ofzo).
Eventjes sms-en voor de radioring trouwens :-)
Prettig!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:10 schreef themauster het volgende:
Vanmiddag timur ipv Coen&sander dat betekent dat ik blijf hangen
1, 2 of 3?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Toto,
nieuwe MH?quote:
gelukkig duurt het nummer niet zo lang.quote:
Bijzonder fijn chansonquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:49 schreef Againzender het volgende:
Is Paul Weller?
Whe he. Die associatie had ik nog even over het hoofd gezien.quote:
Ik negeerde die post maar ff. Ben niet zo van de mannen en erin komen enzoquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:55 schreef on_air het volgende:
[..]
Whe he. Die associatie had ik nog even over het hoofd gezien.
Voelde mezelf meer gepasseerd als eersterangs Police/Sting liefhebber.
Joh, ik heb het onwijs druk...quote:
Of je koopt een radio.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:10 schreef on_air het volgende:
Heb geen echte pc, maar een soort server-connectie-bakkie. Waardoor ik dus niet radio kan luisteren via den pc. Moet dus nu altijd zorgen dat mijn telefoon voldoende op spanning is. Wat opzich geen ramp is. Maar constant een oortje in irriteert wel.
Ik hing hier wel en kwam betreffend element dus wel tegenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:11 schreef Sersjee het volgende:
Ben trouwens blij da'k gisteravond na MetMichiel niet ben blijven hangen hier. Sara Kroos, brrrrr...
Wie is er dood?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik hing hier wel en kwam betreffend element dus wel tegen
Ik luister alleen maar 3FM, geen enkele andere zender, wel af en toe mijn eigen muziek. Maar minstens 10 uur 3fm per dag.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Timur zit er? Gaaf! dan blijf ik ook luisteren
Echte fan dusquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:27 schreef Thijs3FM het volgende:
[..]
Ik luister alleen maar 3FM, geen enkele andere zender, wel af en toe mijn eigen muziek. Maar minstens 10 uur 3fm per dag.
wow ik pak altijd een uurtje Giel mee Arbeidsvitaminen,Stenders,Rabbering en als er niks leuks op tv is MetMichiel en sowieso elke vrijdag Ekstra Weekend als ik de kans krijg luister ik elke vrijdagmiddag KX radio en anders zet ik hem op Radio 2 anders krijg ik kotsneigingen van die kutquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:27 schreef Thijs3FM het volgende:
[..]
Ik luister alleen maar 3FM, geen enkele andere zender, wel af en toe mijn eigen muziek. Maar minstens 10 uur 3fm per dag.
Jezus man, ga wat met je leven doenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:27 schreef Thijs3FM het volgende:
[..]
Juist heel goed voor je leven hoor, heb je altijd wat te vertellen over actualiteiten, altijd op de hoogte van het laatste nieuws, enorm veel verstand van muziek, maar ik wil ook disjockey worden hé.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jezus man, ga wat met je leven doen
Gaaf!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:34 schreef Thijs3FM het volgende:
Ik werd wakker, gokte dat het 11:16 was, was het 11:14! OMFG!
En wat stond er op nummer 1 op je geboortedag.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:39 schreef Thijs3FM het volgende:
[..]
Juist heel goed voor je leven hoor, heb je altijd wat te vertellen over actualiteiten, altijd op de hoogte van het laatste nieuws, enorm veel verstand van muziek, maar ik wil ook disjockey worden hé.
Klaploperquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:34 schreef Thijs3FM het volgende:
Ik werd wakker, gokte dat het 11:16 was, was het 11:14! OMFG!
Ik zou eerst je school maar eens afmaken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:39 schreef Thijs3FM het volgende:
[..]
Juist heel goed voor je leven hoor, heb je altijd wat te vertellen over actualiteiten, altijd op de hoogte van het laatste nieuws, enorm veel verstand van muziek, maar ik wil ook disjockey worden hé.
Tuurlijk, maar dat betekent niet dat ik niks met muziek moet doen voordat mijn school af is, anders zit het dj worden alleen maar tegen, nu zit ik op VMBO daarna wordt het HAVO en daarna journalistiek.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik zou eerst je school maar eens afmaken.
John Travolta & Olivia Newton-John - You're the one that I wantquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:42 schreef on_air het volgende:
[..]
En wat stond er op nummer 1 op je geboortedag.
Heb ik volgens mij wel geweten, weet ik nu ff niet uit mijn hoofd, ben niet zo goed in lijstjes, ben meer goed in intro's raden, maar dan niet alleen het nummer noemen maar gelijk ook de band/artiest, en een heel verhaal over het nummer en die band/artiestquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:42 schreef on_air het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:44 schreef Thijs3FM het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat betekent niet dat ik niks met muziek moet doen voordat mijn school af is, anders zit het dj worden alleen maar tegen, nu zit ik op VMBO daarna wordt het HAVO en daarna journalistiek.
Mooie leeftijd.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
John Travolta & Olivia Newton-John - You're the one that I want
Het is ook goed voor je leven om de radio eens uit te zetten naar buiten te gaan en genieten van het levenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:39 schreef Thijs3FM het volgende:
[..]
Kate Bush - "Wuthering Heights"quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:42 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk een paar dagen later geboren moeten worden. Luv' - You're the greatest lover , was toch toepasselijker bij mij geweestquote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ze pijpt er wat op los, die Lily.
Respect!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:45 schreef Thijs3FM het volgende:
[..]
Heb ik volgens mij wel geweten, weet ik nu ff niet uit mijn hoofd, ben niet zo goed in lijstjes, ben meer goed in intro's raden, maar dan niet alleen het nummer noemen maar gelijk ook de band/artiest, en een heel verhaal over het nummer en die band/artiest
Ja, nou ja in het weekend minstens 10 uur op school dagen iets minder.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:47 schreef themauster het volgende:
[..]
Het is ook goed voor je leven om de radio eens uit te zetten naar buiten te gaan en genieten van het leven![]()
Daarnaast van Coen&Sander kun je niet veel lerenGa je nog wel naar school dan als je 10 uur per dag radio luistert?
single: Roger Glover - Love is allquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:42 schreef on_air het volgende:
[..]
Maar van jou wist ik al dat je uit een goed jaar kwam.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
single: Roger Glover - Love is all
album: George Baker Selection - Paloma Blanca
Volgens mij heeft ze niet echt veel nieuwere dan "not fair" Bedoel je misschien "The fear" ?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:48 schreef themauster het volgende:
[..]
haar nieuwe single is ook tof ben alleen de titel kwijt
Er zijn meerdere lijsten he, welke bedoelen jullie dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:51 schreef TheZapster het volgende:
Je zal maar in november 1977 geboren zijn, dan moet je je hele leven vertellen dat Vader Abraham op 1 stond op je geboortedag.
Ik haat Smurfen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:51 schreef TheZapster het volgende:
Je zal maar in november 1977 geboren zijn, dan moet je je hele leven vertellen dat Vader Abraham op 1 stond op je geboortedag.
Heb hier in België op StuBru ook al wat anders voorbij horen komen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:51 schreef Thijs3FM het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze niet echt veel nieuwere dan "not fair" Bedoel je misschien "The fear" ?
Misschien MR blue sky?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heb hier in België op StuBru ook al wat anders voorbij horen komen.
De Top40 natuurlijkquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:53 schreef Thijs3FM het volgende:
[..]
Er zijn meerdere lijsten he, welke bedoelen jullie dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |