Ohohhhhh!!quote:
Oh pfew, ik wilde je al bijna blokkeren op Twitter!quote:
Heej, een jonge papa!!quote:
Ik wil twitter ook niet gebruiken voor de regel die boven je twits staat , what are you doing.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Idem hieroin het begin zat ik op 5 per dag, maar de laatste tijd is het minder geworden. Weet ook niet precies wat ik nou wel of niet moet Twitteren
.
als je nog goedkoop naar haar wil kan 15 euro korting per kaartje krijgen voor optreden in utrecht in december !quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:32 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ohohhhhh!!![]()
[..]
Oh pfew, ik wilde je al bijna blokkeren op Twitter!![]()
[..]
Heej, een jonge papa!!![]()
* Brennel & Jannekje7 hebben net Zoetgevooisd van Sara Kroos gekeken![]()
hahahaquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:32 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ohohhhhh!!![]()
[..]
Oh pfew, ik wilde je al bijna blokkeren op Twitter!![]()
[..]
Heej, een jonge papa!!![]()
* Brennel & Jannekje7 hebben net Zoetgevooisd van Sara Kroos gekeken![]()
Ik probeer altijd de meest interessante dingen zo interessant mogelijk neer te zetten... geen idee of t werktquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik wil twitter ook niet gebruiken voor de regel die boven je twits staat , what are you doing.
wil niet iedere scheet van iedereen lezen op twitter of zelf posten
Daar valt natuurlijk wat voor te zeggen. Geldt ook wel voor mij, maar zo af en toe doe ik het welquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik wil twitter ook niet gebruiken voor de regel die boven je twits staat , what are you doing.
wil niet iedere scheet van iedereen lezen op twitter of zelf posten
15 euro korting per kaartje! Best veel!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als je nog goedkoop naar haar wil kan 15 euro korting per kaartje krijgen voor optreden in utrecht in december !
heb laatst aardig geschoond op twitter, mensen die voor 90% alleen maar @ gebruiken of niets zinnigs te melden hebbenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:34 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik probeer altijd de meest interessante dingen zo interessant mogelijk neer te zetten... geen idee of t werkt
Werkt!!! ik vind het altijd zeer boeiend om te lezenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:34 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik probeer altijd de meest interessante dingen zo interessant mogelijk neer te zetten... geen idee of t werkt
voor 3,50 parkeren in garage en gratis met de tram naar de voorstellingquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:36 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
15 euro korting per kaartje! Best veel!
Maar Utreg... da's ver weg... Hoe komme we dan weer thuis?
hahaha, nee hoor!! was alleen niet helemaal wakkerquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:37 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar, jij.... jij sloeg mij zomaar over?
Nu ben je weer lief!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Werkt!!! ik vind het altijd zeer boeiend om te lezen.
Ohquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
voor 3,50 parkeren in garage en gratis met de tram naar de voorstelling
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:41 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nu ben je weer lief!![]()
[..]
Oh
Ff nadenken!
Hoeveelste december is t?
Utrecht, Stadsschouwburg ,quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:41 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nu ben je weer lief!![]()
[..]
Oh
Ff nadenken!
Hoeveelste december is t?
Heej, rooie wangetjes! Lijken Bren en ik wel! Iets met bier enzo....quote:
Ga je die Brennel wel een beetje in de gaten houden?? laatst had ze ook iets te veel gezopen en toen was ze de volgende dag ziekquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:44 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Heej, rooie wangetjes! Lijken Bren en ik wel! Iets met bier enzo....![]()
Bren moet er nu van plassen
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ja ik weet dat jij niet van hangwang hamsters houd, maar dat is niets nieuws
Daar kosten ze 21 euro, dus 15,- korting, is nog maar 6 euro!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Utrecht, Stadsschouwburg ,
6 jan. 2010, 20.00 uur
7 jan. 2010, 20.00 uur
BOHEEMS
Sara heeft wel even genoeg getrapt en afgerekend, ruim baan nu voor schoonheid en speelsheid.
Het blijft een Kroos, dus het gevaar en de uitdaging blijven altijd aanwezig. Sara wil ontregelen en open en vrij zijn. En vrij maken. BOHEEMS is zonder schaamte; een feest van liefde, waarheid, seks en vrolijkheid. BOHEEMS is een feest zoals een goed feest hoort te zijn: vol, zinderend, verleidelijk en bovenal vrolijk en energiek.
BOHEEMS is de nieuwe voorstelling van Sara met meer muziek dan voorheen: naast Martijn Breebaart als vaste bandleider, drie extra muzikanten en Sara vaker achter de vleugel. Geen cabaretmuziek maar up-tempo pop van Sara's Nederlandstalige debuut cd. Tot BOHEEMS! Leve het leven!
http://www.sarakroos.nl/
vanaf ¤ 13,- t/m ¤ 22,-
* Brennel & Jannekje7 verslikken zich en schieten in de lachquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ja ik weet dat jij niet van hangwang hamsters houd, maar dat is niets nieuws
ze treedt alleen nog op amsterdam , rotterdam, beverwijk , helaas niet in breda of nijmegen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:50 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Daar kosten ze 21 euro, dus 15,- korting, is nog maar 6 euro!
Maarja, aan reiskosten ben ik t wel weer kwijt...
Bren denkt nog na!
Uh...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ze treedt alleen nog op amsterdam , rotterdam, beverwijk , helaas niet in breda of nijmegen.
Sarah's hoofd is gewoon 2 keer zo groot als dat van Brennel.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:55 schreef Jannekje7 het volgende:
Hoe veel van jullie hebben Sara trouwens in het theater bewonderd?
Oordeelt eer gij... uh... aanschouwd hebt! Ofzo!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Gezellige pics hoor !!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:55 schreef Jannekje7 het volgende:
Hoe veel van jullie hebben Sara trouwens in het theater bewonderd?
Oordeelt eer gij... uh... aanschouwd hebt! Ofzo!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Sarah's hoofd is gewoon 2 keer zo groot als dat van Brennel.
Ow, had ik gelezen, maar helemaal vergeten terug te sms'en!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:56 schreef muisje-eliza het volgende:
ik ga niet naar theaters....ik versta die dingen nooit daar. Enneh heb jij een nieuwe 06? ik had je laatst gesmst over dat Sarah bij Giel was
Wie probeer je te beledigen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Sarah's hoofd is gewoon 2 keer zo groot als dat van Brennel.
Sara is lievvvvquote:
okequote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:57 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ow, had ik gelezen, maar helemaal vergeten terug te sms'en!
Had t gehoord in de auto
Thanx, lief dat je aan me dacht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |