Bakken met regen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:26 schreef -Hans- het volgende:
Eliza, regen??? atm is het hier nog droog
Tis hier net herfst.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Laaghangende bewolking vooral hier bij Zaventem. Vooralsnog droog.
Ah, dus ik mag oordelen? Heb d'r een paar jaar terug gezien in Hoofddorp.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:55 schreef Jannekje7 het volgende:
Hoe veel van jullie hebben Sara trouwens in het theater bewonderd?
Oordeelt eer gij... uh... aanschouwd hebt! Ofzo!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:cijfers (%) (tussen haakjes de vorige periode):
01. Radio 538 - 10,4 (10,4)
02. Radio 2 - 10,2 (10,2)
03. Sky Radio - 8,8 (8,7)
04. Radio 3FM - 8,6 (8,5)
05. Radio 1 - 7,4 (8,1)
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=8967
Valt dit in de categorie "lieve liedjes"? Want ik wil deze maandag wel draaien.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:08 schreef Roel_Jewel het volgende:![]()
Een klassieker
![]()
Outfield - Your Love
Precies mijn gedachtequote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:10 schreef Againzender het volgende:
Alweer een spookrijder ?
volgens mij is de tekst niet echt romantisch ofzoquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:10 schreef on_air het volgende:
[..]
Valt dit in de categorie "lieve liedjes"? Want ik wil deze maandag wel draaien.
Maar dan in een Lieve Liedjes thema.
Love - lief... Kan zekerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:10 schreef on_air het volgende:
[..]
Valt dit in de categorie "lieve liedjes"? Want ik wil deze maandag wel draaien.
Maar dan in een Lieve Liedjes thema.
daarom ziyt ik nu weer op radio 2quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Achja, draai dat gedrocht van Anouk nog maar een keer.
Lief hoeft in z'n geheel niet romantisch te zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
volgens mij is de tekst niet echt romantisch ofzo
Maria Mena daar nuquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
daarom ziyt ik nu weer op radio 2
Eensquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nu nog een keer een spetterend ochtendshow of andere opzet , dan zal het nog wel meer stijgen
LOLquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:25 schreef Againzender het volgende:
zit er *iemand* te wachten op dat gelul van Paul de Leeuw?
Ik ben vast gezapt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:32 schreef -Hans- het volgende:Domino's
. Wat een track!
edit:
AZ, het moet niet gekker worden. Ws zometeen weer een kwartier gelul met een b artiest
Snap niet waarom hij heilig is , maar dat even ter tweede, probleem zal eerder zijn wie laat je hem vervangen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eens. maar die Beelen is schijnbaar nogal heilig dus dat zal niet snel gebeuren, helaas..
Gister liep hij te janken op twitter over dsb omdat iemand in zijn persoonlijke kring alles kwijt was, terwijl hij dagen daarvoor alleen maar liep te grappen en te grollen over dsb. Lekker hypocriet.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:25 schreef Againzender het volgende:
zit er *iemand* te wachten op dat gelul van Paul de Leeuw?
Veenstra of Gerard Ekdomquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Snap niet waarom hij heilig is , maar dat even ter tweede, probleem zal eerder zijn wie laat je hem vervangen.
Veenstra naar de ochtend. (mi)GIEL was een stuk beter toen Michiel het overnam afgelopen zomer. Giel beperken tot de freaknacht (of verkopen aan 538 ofzo).quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Veenstra of Gerard Ekdom. Genoeg betere alternatieven voor Beelen (die vooral teert op zijn naamsbekendheid)
Ochtendshow met Veenstra was een dikke voldoende inderdaad. Lekker fris geluid en nieuwe items en veel muziek! Heb ook wel veel vertrouwen in Ekdom want hij heeft al aardig wat ervaring met het maken van een ochtendshowquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:09 schreef Young_David het volgende:
[..]
Veenstra naar de ochtend. (mi)GIEL was een stuk beter toen Michiel het overnam afgelopen zomer. Giel beperken tot de freaknacht (of verkopen aan 538 ofzo).
Eventjes sms-en voor de radioring trouwens :-)
Timur zit er? Gaaf! dan blijf ik ook luisterenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:10 schreef themauster het volgende:
Vanmiddag timur ipv Coen&sander dat betekent dat ik blijf hangen
Denk dat Michiel in de ochtend na een tijdje ook gaat vervelen. Heb van de ochtendshows van 3FM de laatste jaren steeds dat probleemn gehad. Rob werd na een tijdje een sleur (zeker toen dat eindeloze Idols geneuzel er bij kwam), Giel dus ook ookal begon hij heel verfrissend.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:09 schreef Young_David het volgende:
[..]
Veenstra naar de ochtend. (mi)GIEL was een stuk beter toen Michiel het overnam afgelopen zomer. Giel beperken tot de freaknacht (of verkopen aan 538 ofzo).
Eventjes sms-en voor de radioring trouwens :-)
Prettig!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:10 schreef themauster het volgende:
Vanmiddag timur ipv Coen&sander dat betekent dat ik blijf hangen
1, 2 of 3?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Toto,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |