Of je koopt een radio.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:10 schreef on_air het volgende:
Heb geen echte pc, maar een soort server-connectie-bakkie. Waardoor ik dus niet radio kan luisteren via den pc. Moet dus nu altijd zorgen dat mijn telefoon voldoende op spanning is. Wat opzich geen ramp is. Maar constant een oortje in irriteert wel.
Ik hing hier wel en kwam betreffend element dus wel tegenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:11 schreef Sersjee het volgende:
Ben trouwens blij da'k gisteravond na MetMichiel niet ben blijven hangen hier. Sara Kroos, brrrrr...
Wie is er dood?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik hing hier wel en kwam betreffend element dus wel tegen
Ik luister alleen maar 3FM, geen enkele andere zender, wel af en toe mijn eigen muziek. Maar minstens 10 uur 3fm per dag.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Timur zit er? Gaaf! dan blijf ik ook luisteren
Echte fan dusquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:27 schreef Thijs3FM het volgende:
[..]
Ik luister alleen maar 3FM, geen enkele andere zender, wel af en toe mijn eigen muziek. Maar minstens 10 uur 3fm per dag.
wow ik pak altijd een uurtje Giel mee Arbeidsvitaminen,Stenders,Rabbering en als er niks leuks op tv is MetMichiel en sowieso elke vrijdag Ekstra Weekend als ik de kans krijg luister ik elke vrijdagmiddag KX radio en anders zet ik hem op Radio 2 anders krijg ik kotsneigingen van die kutquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:27 schreef Thijs3FM het volgende:
[..]
Ik luister alleen maar 3FM, geen enkele andere zender, wel af en toe mijn eigen muziek. Maar minstens 10 uur 3fm per dag.
Jezus man, ga wat met je leven doenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:27 schreef Thijs3FM het volgende:
[..]
Juist heel goed voor je leven hoor, heb je altijd wat te vertellen over actualiteiten, altijd op de hoogte van het laatste nieuws, enorm veel verstand van muziek, maar ik wil ook disjockey worden hé.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jezus man, ga wat met je leven doen
Gaaf!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:34 schreef Thijs3FM het volgende:
Ik werd wakker, gokte dat het 11:16 was, was het 11:14! OMFG!
En wat stond er op nummer 1 op je geboortedag.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:39 schreef Thijs3FM het volgende:
[..]
Juist heel goed voor je leven hoor, heb je altijd wat te vertellen over actualiteiten, altijd op de hoogte van het laatste nieuws, enorm veel verstand van muziek, maar ik wil ook disjockey worden hé.
Klaploperquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:34 schreef Thijs3FM het volgende:
Ik werd wakker, gokte dat het 11:16 was, was het 11:14! OMFG!
Ik zou eerst je school maar eens afmaken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:39 schreef Thijs3FM het volgende:
[..]
Juist heel goed voor je leven hoor, heb je altijd wat te vertellen over actualiteiten, altijd op de hoogte van het laatste nieuws, enorm veel verstand van muziek, maar ik wil ook disjockey worden hé.
Tuurlijk, maar dat betekent niet dat ik niks met muziek moet doen voordat mijn school af is, anders zit het dj worden alleen maar tegen, nu zit ik op VMBO daarna wordt het HAVO en daarna journalistiek.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik zou eerst je school maar eens afmaken.
John Travolta & Olivia Newton-John - You're the one that I wantquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:42 schreef on_air het volgende:
[..]
En wat stond er op nummer 1 op je geboortedag.
Heb ik volgens mij wel geweten, weet ik nu ff niet uit mijn hoofd, ben niet zo goed in lijstjes, ben meer goed in intro's raden, maar dan niet alleen het nummer noemen maar gelijk ook de band/artiest, en een heel verhaal over het nummer en die band/artiestquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:42 schreef on_air het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:44 schreef Thijs3FM het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat betekent niet dat ik niks met muziek moet doen voordat mijn school af is, anders zit het dj worden alleen maar tegen, nu zit ik op VMBO daarna wordt het HAVO en daarna journalistiek.
Mooie leeftijd.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
John Travolta & Olivia Newton-John - You're the one that I want
Het is ook goed voor je leven om de radio eens uit te zetten naar buiten te gaan en genieten van het levenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:39 schreef Thijs3FM het volgende:
[..]
Kate Bush - "Wuthering Heights"quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:42 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk een paar dagen later geboren moeten worden. Luv' - You're the greatest lover , was toch toepasselijker bij mij geweestquote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ze pijpt er wat op los, die Lily.
Respect!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:45 schreef Thijs3FM het volgende:
[..]
Heb ik volgens mij wel geweten, weet ik nu ff niet uit mijn hoofd, ben niet zo goed in lijstjes, ben meer goed in intro's raden, maar dan niet alleen het nummer noemen maar gelijk ook de band/artiest, en een heel verhaal over het nummer en die band/artiest
Ja, nou ja in het weekend minstens 10 uur op school dagen iets minder.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:47 schreef themauster het volgende:
[..]
Het is ook goed voor je leven om de radio eens uit te zetten naar buiten te gaan en genieten van het leven![]()
Daarnaast van Coen&Sander kun je niet veel lerenGa je nog wel naar school dan als je 10 uur per dag radio luistert?
single: Roger Glover - Love is allquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:42 schreef on_air het volgende:
[..]
Maar van jou wist ik al dat je uit een goed jaar kwam.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
single: Roger Glover - Love is all
album: George Baker Selection - Paloma Blanca
Volgens mij heeft ze niet echt veel nieuwere dan "not fair" Bedoel je misschien "The fear" ?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:48 schreef themauster het volgende:
[..]
haar nieuwe single is ook tof ben alleen de titel kwijt
Er zijn meerdere lijsten he, welke bedoelen jullie dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:51 schreef TheZapster het volgende:
Je zal maar in november 1977 geboren zijn, dan moet je je hele leven vertellen dat Vader Abraham op 1 stond op je geboortedag.
Ik haat Smurfen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:51 schreef TheZapster het volgende:
Je zal maar in november 1977 geboren zijn, dan moet je je hele leven vertellen dat Vader Abraham op 1 stond op je geboortedag.
Heb hier in België op StuBru ook al wat anders voorbij horen komen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:51 schreef Thijs3FM het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze niet echt veel nieuwere dan "not fair" Bedoel je misschien "The fear" ?
Misschien MR blue sky?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heb hier in België op StuBru ook al wat anders voorbij horen komen.
De Top40 natuurlijkquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:53 schreef Thijs3FM het volgende:
[..]
Er zijn meerdere lijsten he, welke bedoelen jullie dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |