Nu rest de vraag natuurlijk... bent u vrijgezellig?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
En toch ga je ergens vanuit terwijl je praktisch niets van me weet.
Ow, haha zet ik de radio aan, het eerste wat ik hoor: En daarvoor hoorde je Placebo met For what it's worth.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:31 schreef Thijs3FM het volgende:
[..]
Zo uit m'n hoofd is die van Placebo.
Roel, weet je hoe freakin' veel jij twittert?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hm, had ik toch duidelijker moeten zijn op twitter.
Dat dan weer welquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:34 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nu rest de vraag natuurlijk... bent u vrijgezellig?
Ow, nee, daar ben ik me niet van bewustquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:35 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Roel, weet je hoe freakin' veel jij twittert?
Ik kan door de bomen t bos niet meer zien hoor
Edit: Bren kan door de vogels de tweetjes niet meer zien... maarja, die heeft ook geen twitter
omdat je zo lekker op alles haptquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
En toch ga je ergens vanuit terwijl je praktisch niets van me weet.
je bent echt niet wijsquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:38 schreef Thijs3FM het volgende:
En nu slapen, hopelijk wordt ik wakker met nog een beetje Giel, maar waarschijnlijk wordt het Coen & Sander show.
Ik dacht eerst dat ie zong: "Let's go all together, and die at the same time"quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Let's grow old together, and die @ the same time!
Wisselt hier afquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:36 schreef Thijs3FM het volgende:
Ik heb zo het idee dat na mijn komst hier op het forum niemand het meer over 3fm heeft, terwijl ik wel degene ben die 3fm het onderwerp probeert te blijven houden. (Is dat een correct Nederlandse zin?)
Hoeveel uur slaap jij in godsnaam?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:38 schreef Thijs3FM het volgende:
En nu slapen, hopelijk wordt ik wakker met nog een beetje Giel, maar waarschijnlijk wordt het Coen & Sander show.
Het is hier regelmatig ook het sport topic. Raarrrrr genoeg.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:36 schreef Thijs3FM het volgende:
Ik heb zo het idee dat na mijn komst hier op het forum niemand het meer over 3fm heeft, terwijl ik wel degene ben die 3fm het onderwerp probeert te blijven houden. (Is dat een correct Nederlandse zin?)
quote:
eye-opener!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ow, nee, daar ben ik me niet van bewust.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:36 schreef Thijs3FM het volgende:
Ach ja.Een avondje biertjes tikken wil wel helpenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
omdat je zo lekker op alles haptheerlijk.
Voetbal gezien vanavond?! Real Madridquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:40 schreef on_air het volgende:
[..]
Het is hier regelmatig ook het sport topic. Raarrrrr genoeg.
Zekerquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Houd het gelukkig daardoor leuk toch ?
Heb andere hobbies.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:41 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Voetbal gezien vanavond?! Real Madrid![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |