Hallo Twizuquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:43 schreef Twizu het volgende:
Gaaf, een Dealextreme-topic!
Kwam DX een jaartje of twee tegen en sindsdien kijk ik daar altijd eerst even voordat ik in Nederland iets koop (iPod-hoesje oid). Focalprice ben ik nog nooit tegengekomen, maar ziet er ook wel tof uit verder!
Meteen even een Tripod besteld á $0.99
het effect zal je moeten zoeken in de reflectie van een goede armatuur. de lamp zelf spreid namelijk niet of nauwelijks, tenminste nooit zoveel als een philips living color.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:48 schreef Lolque het volgende:
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.25291
Is dit iets om een kamer te verlichten en om een sfeertje te creëren?
Ik zat er ook over te twijfelen maar ik vind 20 euro toch wat teveel van het goede voor een lampje,quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:48 schreef Lolque het volgende:
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.25291
Is dit iets om een kamer te verlichten en om een sfeertje te creëren?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:11 schreef tokko1 het volgende:
nog 2 bestellingen onderweg..![]()
Een zou deze week aan moeten komen en de andere volgende week mja... ik weet hoe 't gaat met China post![]()
Btw, wat is nou de meest "brandende" laser voor een goedkope prijs?
Petjequote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:39 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dit soort jankerds bedoelde ik.
Als je geld op PP hebt wordt het toch automatisch omgerekend? Als je vandaag 10 euro en dus 15 dollar erop hebt staan kan het toch zo zijn dat je morgen 10 euro en dus 14.5 dollar hebt?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:37 schreef PedroN het volgende:
Het wordt nu misschien toch tijd om wat dollars op paypal te zetten voor het geval de koers weer gaat zakken
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:53 schreef 16meter het volgende:
[..]
Petje![]()
Ga je plastic poetsen. Of plak er nog wat mooie stickertjes op.
Nee.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:55 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Als je geld op PP hebt wordt het toch automatisch omgerekend? Als je vandaag 10 euro en dus 15 dollar erop hebt staan kan het toch zo zijn dat je morgen 10 euro en dus 14.5 dollar hebt?
Bedankt voor je uitgebreide verklaring.quote:
idd, als je het nu stort pakt hij de koers van nu iddquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:57 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Bedankt voor je uitgebreide verklaring.
Dus als het er eenmaal op staat blijft het ook dat bedrag?
Als je het als euros laat staan wel, als je het overzet naar dollar dan blijft het dat bedrag in dollar dus als de euro dan bijv 1 dollar wordt heb je als je er 15 dollar op hebt gezet straks 15 euro maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat je dollar nog minder waard wordt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:57 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Bedankt voor je uitgebreide verklaring.
Dus als het er eenmaal op staat blijft het ook dat bedrag?
Als echt petje woon jij natuurlijk nog bij papa en mama. Zodat je al je zakcentjes aan je ricer hobby kunt besteden verspillen.quote:
Welkomquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:17 schreef 16meter het volgende:
[..]
Als echt petje woon jij natuurlijk nog bij papa en mama. Zodat je al je zakcentjes aan je ricer hobby kunt besteden verspillen.
Inhoudelijk maak je je 'eretitel' ook helemaal waar trouwens.
Ongeveer 325 Dollar, best veel eigenlijkquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:44 schreef doctor.starbucks het volgende:
goh, het is hier als vanouds weer gezellie.
wanneer komt er weer een trollstop?
ot: wie heeft het meeste uitgegeven bij DX? Ik zit nu rond de 70 dollar
Het is wel maar 5 watt het, de philips living colors is 15 watt dus daar moet je 'm niet mee vergelijken.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:36 schreef monkeybrain het volgende:
Ja Jacky heeft het weer gedaan![]()
Ik zat er al een tijd naar te kijken op DX maar tja... nu snel bij the Jackster gehaald![]()
[ afbeelding ]
en hoe zet je je saldo vast als dollar dan?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:09 schreef Semmm het volgende:
[..]
Als je het als euros laat staan wel, als je het overzet naar dollar dan blijft het dat bedrag in dollar dus als de euro dan bijv 1 dollar wordt heb je als je er 15 dollar op hebt gezet straks 15 euro maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat je dollar nog minder waard wordt.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:04 schreef Machlas het volgende:
Hoe of waar kun je aangeven bij dealperfect dat je het als 'gift' wil verzenden?
Bij je instellingen van Paypalquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:06 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
en hoe zet je je saldo vast als dollar dan?
Klikken op valutaomrekenfunctie.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:06 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
en hoe zet je je saldo vast als dollar dan?
hier ook nog niks binnen hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:26 schreef mickeyD het volgende:
100mw rood of 200mw groen.
ps: mn accu is nog steeds niet bezorgd.
vorige topic is er doorheen gejaagd in een dag of 2 zeg
Beter van wel. Want mijn punten kan jij inwisselen bij superdudes.nl, waardoor je meer kudo's krijgt op jouw superdudes profiel! Ontmoet je misschien toch nog eens de boy van je dromen!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Alsof ik wakker lig van de punten die jij mij wel/niet geeft.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:15 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Beter van wel. Want mijn punten kan jij inwisselen bij superdudes.nl, waardoor je meer kudo's krijgt op jouw superdudes profiel! Ontmoet je misschien toch nog eens de boy van je dromen!![]()
Voor deze prijs koop ik er 5, dat is 25 wattquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:57 schreef Semmm het volgende:
[..]
Het is wel maar 5 watt het, de philips living colors is 15 watt dus daar moet je 'm niet mee vergelijken.
5w led licht is niet hetzelfde als 5w gloeilamp licht, ik verwacht gewoon hetzelfde effect zonder een lelijke behuizingquote:A: Maximale lichtsterkte is 120 lumen (in wit), dit is vergelijkbaar met een 15W gloeilamp. Maar omdat het licht van LivingColors weerkaatst tegen een muur is het effect groter.
Dus ik heb het nu ingesteld op Dollars? Als ik volgende week kijk staat er nog steeds 3.30 dollar ongeacht de koers??quote:
je tweede naam is toch niet toevallig Sinterklaas he?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:47 schreef Qaox het volgende:
Hey, heeft iemand enig idee waar ik nog een refurbised DS Lite kan krijgen?
DX had ze, maar die zijn inmiddels allemaal uitverkocht.
Klik
Graag heb ik hem vóór 1 december binnen en voor ongeveer 60 euro.
Alvast bedankt!
http://www.goldenbridge.hk/category-64-b0.htmlquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:47 schreef Qaox het volgende:
Klik
Alvast bedankt!
Ik heb deze net toevallig besteld: 7 dollarquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:07 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
wtf horloges op die site avn nog geen 20 dollar die er nog redelijk uit zien ook.
is dit chinese meuk die na 2 weken het begeeft of?kan wel een horloge gebruike
* Qaox gaat neefje blijmakenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:54 schreef mug89 het volgende:
[..]
je tweede naam is toch niet toevallig Sinterklaas he?
gracias!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:57 schreef Semmm het volgende:
[..]
http://www.goldenbridge.hk/category-64-b0.html
Of Jack mailen want die heeft ze ook nog http://dealperfect.com/pr(...)how.asc~category.132
Wel goeie smoes tegen de politie, jah ik had gewoon een banaan tegen me oor aan, kijkquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:03 schreef neo2000 het volgende:
Deze is cooler:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24477
Ook de "pink" in de omschrijving..
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:03 schreef neo2000 het volgende:
Deze is cooler:
Hij kan dus in the pink, niet in the stink. Anders wordt de banaan bruin, net zoals een echtequote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:03 schreef neo2000 het volgende:
Deze is cooler:
Als je 'm hebt, kan je dan even je bevindingen posten?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:36 schreef monkeybrain het volgende:
Ja Jacky heeft het weer gedaan![]()
Ik zat er al een tijd naar te kijken op DX maar tja... nu snel bij the Jackster gehaald![]()
[ afbeelding ]
Neequote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:20 schreef Lolque het volgende:
[..]
Als je 'm hebt, kan je dan even je bevindingen posten?
mstr heeft er veel besteld heb ik tijdje terug gelezen en volgensmij geen problemen gehad.quote:
Niet doen. Gewoon een van marktplaats kopen, de refurbished DS'en uit China staan erom bekend meestal een beschadigd laadcircuit, dode pixels, een niet-werkend touchscreen of een vreselijk korte (als in 30 minuten) batterijduur te hebben.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:47 schreef Qaox het volgende:
Klik
Alvast bedankt!
Van mij ook.. precies zelfde MD52, Varkentjequote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:24 schreef joepie91 het volgende:
Overigens is mijn pakketje van PopBuying (PB) met de Kanen MD52 en het LED-varkentje verzonden
Had je postbode nachtdienst?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:22 schreef ETA het volgende:
Net pakketje binnenalleen bleek 1 product de verkeerde te zijn
Heb dit net gemeld via hun website, wie weet wat de standaard procedure daarna is? Verwachten ze het verkeerde product terug? Zo niet, iemand interesse in dit ding: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26319
Hangt er van af..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:07 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
wtf horloges op die site avn nog geen 20 dollar die er nog redelijk uit zien ook.
is dit chinese meuk die na 2 weken het begeeft of?kan wel een horloge gebruike
Dat kan ja, althans op Popbuying zonder problemen met PayPalquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:58 schreef rac het volgende:
Dus als ik het goed begrijp kan ik weer bestellen bij dealperfect?
Ik ga er eens goed voor zittenen goed shoppen voor weinig euro's met de huidige koers.
Wat heb je gekauft?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:19 schreef MagischMannetje het volgende:
Direct weer 2 TB bestellingen gedaan
Ik heb Rachel 3 (drie!) dagen geleden gemaild met een verzoek maar krijg geen reactiequote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:00 schreef Dionysiou het volgende:
Dat kan ja, althans op Popbuying zonder problemen met PayPal
Op DealPerfect moet je handmatig bestellen door te mailen en dan krijg je een betalingsverzoek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:35 schreef Zapper het volgende:
[..]
En nou niet gaan zeiken dat ik geduld moet hebbenDat ga ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Och kom, het kan toch niet de bedoeling zijn dat ik meer dan drie dagen moet wachten voor ik een bestelling kan doenquote:
Jas ziet er prima uit, heb je een link van 'het varkentje?'quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:24 schreef mister010 het volgende:
ik heb gister ook een taobao order gedaan.
en wat kleine dingen op popbuying en natuurlijk het LED varkentje![]()
wat ik op taobao gekocht heb?
http://item.taobao.com/au(...)e514035.htm?cm_cat=0
Na een half jaar gaan alle Chinese horloges kapot. Zelfs die van 50 dollar.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 07:21 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Hangt er van af..
Die nep Rolex dingen gaan over het algemeen best snel kapot, blijft slechte imitatie en goedkoop.
Horloges zoals deze schijnen goed te zijn, zelf geen ervaring maar heeft van vele oldbies in het DX topic lovende reacties gekregen..
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14045
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14042
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.28634
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:33 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Na een half jaar gaan alle Chinese horloges kapot. Zelfs die van 50 dollar.
Wat een onzin...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:33 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Na een half jaar gaan alle Chinese horloges kapot. Zelfs die van 50 dollar.
Ik heb hem van DX.. En tsjah, er is niet mis mee, ding doet het na ruim een half jaar nog steeds goed. Enige "minpuntje" wat ik eventueel kan bedenken is dat het standaard licht, het witte, wat "kil" is. Maar goed, je koopt hem natuurlijk voor de verschillende kleurtjes. Stel je hem op oranje in bijvoorbeeld, is het wel een warme kleur. Kan eventueel vanavond wel wat pics posten van wat verschillende kleuren (lampje zit in een staande uhm.. lamp) als je daar behoefte aan hebt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:20 schreef Lolque het volgende:
[..]
Als je 'm hebt, kan je dan even je bevindingen posten?
Ja en dat weet je bij deze webshops. Dus niet janken en anders bestel je maar niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:05 schreef Zapper het volgende:
[..]
Och kom, het kan toch niet de bedoeling zijn dat ik meer dan drie dagen moet wachten voor ik een bestelling kan doen
he jij hier. Ja harde wereld he? Wen er maar vast aan. het is al zooo vaak gezegd dat die pubertjes moeten ophouden met zeuren over dat een paperclip van 3 dollarcent er 3 weken over doet om hier te komen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:04 schreef mstr het volgende:
Oxygen, het is zo grappig om te zien dat jij altijd loopt te zeiken op iedereen. Doe je het niet in PTA doe je het hier wel.
Als iemand maar iets zegt dat het je niet aanstaat, loop je diegene meteen af te zeiken.
Manchester United tenuequote:
Mijn broertje woont in Shanghai en die neemt wel eens 'echte' Rolexen mee. De horloges zijn wel goed, maar de bandjes begeven het zo snel. Wat verwacht je ook van een Rolex van 3 euro?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 07:21 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Hangt er van af..
Die nep Rolex dingen gaan over het algemeen best snel kapot, blijft slechte imitatie en goedkoop.
Horloges zoals deze schijnen goed te zijn, zelf geen ervaring maar heeft van vele oldbies in het DX topic lovende reacties gekregen..
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14045
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14042
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.28634
Zeker vette Di0r jas, watheb je betaald incl shipping? Misschien handig voor later in de winterquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:12 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Manchester United tenue
JJ riem
Di0r jas
NY new era pet
(moeten we de merknamen nog steeds verbergen?)
Dat dusquote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
het is hun fout, dus ze sturen je het goede product op. Het foutieve mag je houden.
De man in kwestie was niet toevallig een Fok!ker?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 07:02 schreef revpolen het volgende:
super service van TNT post![]()
zojuist wakker gebeld door TNT post pakketdienst utrecht,
er was een pakket uit china/hongkong binnen met alleen me telefoonnummer der op en een hoop (vermoedelijk ) chinese tekens.
De man vertelde me dat als er geen adres leesbaar opstond dat het pakket retour moest, maar ik mog nog ff snel mijn adres zeggen zodat de man hem toch nog door mocht sturen!
Topservice!!!
morgen pakjes dag dus
Linkje?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:18 schreef Scorpie het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten op mijn SD Memory Card 2GB, ding is op 19/9 besteld en komt past 30/10 binnen volgens de site
Beetje jammer.
Geen wasverzachter gebruikt?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:43 schreef Skiet het volgende:
[..]
Dat is echt onzin natuurlijk. Nergens op gebaseerd behalve misschien een eigen slechte ervaring. Vriend van me heeft al een hele tijd een U-Boat (mooi ding) en die doet het nog perfect.
Heeft iemand die Adidas trainingsjasjes van dit seizoen gezien? Zag ze bij de Champions League gedragen worden met die schuine rits. Echt heel hard!
Dat waren toch die paarse van Realmadrid?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:43 schreef Skiet het volgende:
[..]
Dat is echt onzin natuurlijk. Nergens op gebaseerd behalve misschien een eigen slechte ervaring. Vriend van me heeft al een hele tijd een U-Boat (mooi ding) en die doet het nog perfect.
Heeft iemand die Adidas trainingsjasjes van dit seizoen gezien? Zag ze bij de Champions League gedragen worden met die schuine rits. Echt heel hard!
Ik weet dat MyMemory het verkoopt:quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:07 schreef Scorpie het volgende:
Kan ik nog ergens goedkoop DDR-Ram geheugen vandaan halen?
Kingston 1GB PC3200 (400MHz) DDR ValueRAMquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik weet dat MyMemory het verkoopt:
http://www.mymemory.co.uk/PC-Memory
Ik zei alleen dat ze het verkochten, niet dat het goedkoop is. LEZEN.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kingston 1GB PC3200 (400MHz) DDR ValueRAM
£25.99 DELIVERED
Das niet normaal
Koop dat gewoon in Nederland, dat ga je nergens goedkoper vinden.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:07 schreef Scorpie het volgende:
Kan ik nog ergens goedkoop DDR-Ram geheugen vandaan halen?
Grmbl. dan maar 2e hands kijken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:19 schreef Semmm het volgende:
[..]
Koop dat gewoon in Nederland, dat ga je nergens goedkoper vinden.
Ja benik ook wel benieuwd naar, ik zasg dat ze naar gemodde xbox controllers hadden maar zijn deze echt van microsoft? want op de site staat wel een lijstje met merknamen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:23 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Controllers en consolespul wat ze daar verkopen is dat ook refurbished of wel gewoon nieuw?
wat kost de JJ riem in totaal? (zou het niet handiger zijn meteen de prijs bij TaoBao items te zetten?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:12 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Manchester United tenue
JJ riem
Di0r jas
NY new era pet
[..]
Ik zou er gewoon altijd vanuit gaan dat het namaak is. Waarbij je bij de refurbished meer kans hebt dat je een échte krijgt, althans dat denk ik..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:24 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ja benik ook wel benieuwd naar, ik zasg dat ze naar gemodde xbox controllers hadden maar zijn deze echt van microsoft? want op de site staat wel een lijstje met merknamen.
zoek eens op ebay. voldoende houders voor een paar euro-centquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:41 schreef Tarabass het volgende:
Jongens, wie kan mij vertellen waar ik deze nog kan krijgen? DX kan hem niet meer leveren, en heb al gezocht maar niets gevonden..
[ afbeelding ]
Dat zou ik niet weten.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:23 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Controllers en consolespul wat ze daar verkopen is dat ook refurbished of wel gewoon nieuw?
Die Di0r vest ga ik ook even in de bestelling gooien zodra mijn PayPal gaat werkenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:12 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Manchester United tenue
JJ riem
Di0r jas
NY new era pet
Wat dacht je van een Credit-Card aan te schaffen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:18 schreef Qaox het volgende:
Pp loopt weer te bitchen dat ik een credit card moet koppelen.
Is al 2 weken aan de gang verdomme.
Terwijl het gewoon van mijn ING afgeschreven wordt.
HOE OP TE LOSSEN??
* Qaox is nog minderjarig..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:33 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Wat dacht je van een Credit-Card aan te schaffen?
Kost bijna niets man
Dat ziet er wel flitsend uit maar de prijs is niet zo flitsend voor een gadget. Maar dat ding doet wel erg veel zo te zien, maja...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.25395
Leuk spul
Je steelt mijn lichtquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:01 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik heb hem van DX.. En tsjah, er is niet mis mee, ding doet het na ruim een half jaar nog steeds goed. Enige "minpuntje" wat ik eventueel kan bedenken is dat het standaard licht, het witte, wat "kil" is. Maar goed, je koopt hem natuurlijk voor de verschillende kleurtjes. Stel je hem op oranje in bijvoorbeeld, is het wel een warme kleur. Kan eventueel vanavond wel wat pics posten van wat verschillende kleuren (lampje zit in een staande uhm.. lamp) als je daar behoefte aan hebt.
Protip; als je hem ergens in gaat zetten zoals ik, gebruik dan mat glas. Vergeet niet dat het een spotje is, en het licht dus voornamelijk vanuit 1 kant komt.
We moeten gewoon even de Action in de OP erbij zettenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:59 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dat ziet er wel flitsend uit maar de prijs is niet zo flitsend voor een gadget. Maar dat ding doet wel erg veel zo te zien, maja...
[..]
Je steelt mijn licht![]()
Kan ik straks niet de popiejopie uithangen met een review
Ik heb net een laser waterpas bij de Action gehaald, 2 lasers voor 2 euro en ze zijn best fel![]()
@MagischMannetjequote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:12 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Manchester United tenue
JJ riem
Di0r jas
NY new era pet
De action is eigenlijk zo'n beetje de fysieke DX van Nederland. Vaak zelfs nog goedkoper!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:07 schreef joepie91 het volgende:
[..]
We moeten gewoon even de Action in de OP erbij zetten
Tis alleen jammer dat de Action weinig gadgets heeft.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:26 schreef Twizu het volgende:
[..]
De action is eigenlijk zo'n beetje de fysieke DX van Nederland. Vaak zelfs nog goedkoper!
Enig nadeel is dat je geen pakketjes meer op de mat krijgt..![]()
Meer info: De Action #10
Action.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:26 schreef Twizu het volgende:
[..]
De action is eigenlijk zo'n beetje de fysieke DX van Nederland. Vaak zelfs nog goedkoper!
Kan je misschien die foto nog vinden? Ben er echt benieuwd naar.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:21 schreef Semmm het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat Jack hier een foto postte van z'n blauwe voorraadkastje, Daar zat bijna niks in.
Ben benieuwd hoe dat er nu uit ziet
Ik heb zelf ook zitten zoeken maar niks gevondenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:44 schreef vinylhits het volgende:
Nog uit vorige topic @ semmm
[..]
Kan je misschien die foto nog vinden? Ben er echt benieuwd naar.
Heb al eventjes in oudere topics gezocht maar kon het niet vinden.
gevonden..!!!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:54 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook zitten zoeken maar niks gevonden![]()
De persoon die 'm vindt krijgt van mij een varkentje!![]()
PM je adres dan maar evenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:04 schreef vinylhits het volgende:
[..]
gevonden..!!!
Laat dat varkentje maar komen.
Edit:
Dealextreme #63 Waar tickets onbeantwoord blijven!
Bij de fietsenafdeling wil nog wel eens iets gadgets-achtigs liggen..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:27 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Tis alleen jammer dat de Action weinig gadgets heeft.
Ben wel benieuwd, waar vind ik dat ergens?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:37 schreef Dionysiou het volgende:
Moet je het warenhuis van DX voor de grap eens zien
You mean Deals & Gadgets?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:57 schreef monkeybrain het volgende:
Whaha zonnebrillen en boksbeugels doen het goed als ik die kast zie![]()
De zaken gaan goed, het personeel draagt D&G
![]()
[ afbeelding ]
Thx! Stom dat ik daar zelf niet aan gedacht hebquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:42 schreef marco_sire het volgende:
[..]
zoek eens op ebay. voldoende houders voor een paar euro-cent
Ik zou voor groen gaan...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:26 schreef mickeyD het volgende:
100mw rood of 200mw groen.
ps: mn accu is nog steeds niet bezorgd.
vorige topic is er doorheen gejaagd in een dag of 2 zeg
Het is gewoonte om eerst op deze sites te gaan kijkenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:11 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Thx! Stom dat ik daar zelf niet aan gedacht heb
Eigenlijk triest inderdaad. Wel moet je dan verzendkosten erbij rekenen van $4,-. Kom je op bijna hetzelfde uit haha. Ik heb nu een car holder met zuignap + een 12v oplader besteld. $9,- == ¤6,17quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is gewoonte om eerst op deze sites te gaan kijken
Terwijl het soms op eBay goedkoper is.
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:27 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Eigenlijk triest inderdaad. Wel moet je dan verzendkosten erbij rekenen van $4,-. Kom je op bijna hetzelfde uit haha. Ik heb nu een car holder met zuignap + een 12v oplader besteld. $9,- == ¤6,17
Doe jij de pics of, nog beter, een filmpje..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:59 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dat ziet er wel flitsend uit maar de prijs is niet zo flitsend voor een gadget. Maar dat ding doet wel erg veel zo te zien, maja...
[..]
Je steelt mijn licht![]()
Kan ik straks niet de popiejopie uithangen met een review
Ik heb net een laser waterpas bij de Action gehaald, 2 lasers voor 2 euro en ze zijn best fel![]()
Kan in ieder geval de HDMI kabeltjes van Action keihard aanbevelen!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:26 schreef Twizu het volgende:
[..]
2 weken later had ik iets nieuws besteld.. Dat heb ik nu wel binnen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:37 schreef caspergf1 het volgende:
ik begin me zorgen te maken over mijn bestelling bij DX.
Had een laser besteld, status stond na aantal dagen op: Shipped via Tracked Air Mail RT020246688HK
Maar nu, 5 weken later, heb ik nog niets. Overigens heb ik de bestelling die ik erna had geplaatst al 2 weken binnen, en dat was pakketpost van TNT maar er zat geen Tracked air mail code bij.
Nu vind ik het raar dat als ik op die Tracked Air Mail RT020246688HK klik er staat:
The item (RT020246688HK) left Hong Kong for its destination on 22-Sep-2009
Dus ik had hem allang moeten hebben ontvangen! Ik dus net TNT gebelt, nee ze weten van niets.
Had 2 dagen geleden al een ticket gemaakt dat ik de laser nog niet had ontvangen, nog steeds geen antwoord op bij DX.
Verder vind ik het raar dat er bij de vorige bestelling (pakketpost) er geen track code bij zat en bij die laser die ik nu heb besteld, die denk ik wordt verstuurd onder briefpost (laser 2 cm dik) wel een code heeft.
Briefpost heeft normaliter toch geen tracktrace code?
Ik maak me een beetje zorgen iig.
Er kan op zich ook weinig mis zijn aan HDMI-kabels, behalve kabelbreukjes.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:01 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Doe jij de pics of, nog beter, een filmpje..Beetje schaduwpoppetjes op de muur maken..
[..]
Kan in ieder geval de HDMI kabeltjes van Action keihard aanbevelen!
Pics or didn't happenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:43 schreef revpolen het volgende:
weer paar schoenen binnen
en morgen komt er nog een paar ( apart laten verzenden)
Zou wel tof zijn mocht je er tijd voor hebben. Beetje de details/merkjes en afwerking in detail.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:53 schreef revpolen het volgende:
[..]
te lui om foto's te maken
[ afbeelding ]
Ik zal speciaal voor jou mijn leuter wapperen voor de lampquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:01 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Doe jij de pics of, nog beter, een filmpje..Beetje schaduwpoppetjes op de muur maken..
[..]
Aan te raden voor een kleine kamer, of niet? (Ter vervanging van normale lamp)quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:01 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik heb hem van DX.. En tsjah, er is niet mis mee, ding doet het na ruim een half jaar nog steeds goed. Enige "minpuntje" wat ik eventueel kan bedenken is dat het standaard licht, het witte, wat "kil" is. Maar goed, je koopt hem natuurlijk voor de verschillende kleurtjes. Stel je hem op oranje in bijvoorbeeld, is het wel een warme kleur. Kan eventueel vanavond wel wat pics posten van wat verschillende kleuren (lampje zit in een staande uhm.. lamp) als je daar behoefte aan hebt.
Protip; als je hem ergens in gaat zetten zoals ik, gebruik dan mat glas. Vergeet niet dat het een spotje is, en het licht dus voornamelijk vanuit 1 kant komt.
Ik zou even contact opnemen met Paypal.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:28 schreef Qaox het volgende:
HOE OP TE LOSSEN??
doe t niet. heb er van t werk zo'n duizend gehad als gimmick. tis troepquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:43 schreef mvc het volgende:
Heeft iemand misschien een soortgelijke mini camera als deze gezien voor een vergelijkebare prijs als op DX ? Helaas is hij daar sold out
[ afbeelding ]
heb ook steeds problemen met paypal,quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:28 schreef Qaox het volgende:
HOE OP TE LOSSEN??
Zal niet de eerste keer zijn dat ik een verhaal hoor van een kennis die een duurdere HDMI kabel gekocht heeft, bijvoorbeeld een vivanco, die het vervolgens helemaal niet doet, of nog vreemder, alleen beeld of alleen geluid geeft..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Er kan op zich ook weinig mis zijn aan HDMI-kabels, behalve kabelbreukjes.
Flix or it didn't happen..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:25 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik zal speciaal voor jou mijn leuter wapperen voor de lamp
Oh op taobao staat er ook wel echt spul, alleen is de kans 10 keer groter dat je iets koopt dat nep is dan dat echt is.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Al die merkkleding en merkschoenen zijn allemaal nep neem ik aan?
Bij de intertoys waren ze ooit goedkoop te vinden (tientje). Weet niet of dat nu nog steeds zo is.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:43 schreef mvc het volgende:
Heeft iemand misschien een soortgelijke mini camera als deze gezien voor een vergelijkebare prijs als op DX ? Helaas is hij daar sold out
[ afbeelding ]
quote:En mn horloge ziet er echt vet uit(colouring met metalen bandje)
Al contact opgenomen met DX?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:05 schreef caspergf1 het volgende:
[..]
2 weken later had ik iets nieuws besteld.. Dat heb ik nu wel binnen.
But still no laser/
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:04 schreef jopiede het volgende:
toch leuk, op taobao is het altijd zo: Hoe koud ze het ook hebben, ze hebben een zonnebril op:
http://www25.babidou.com/pic/2008/5/27/a2222210/adw.jpg
Ik zal morgen overdag ff pics maken..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:11 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Zien.
Mijn horloge is ook binnen. Super ding, past precies. Deze: http://www.budgetgadgets.(...)st-watch-p-4782.html
Net een redelijk pakket niet binnengekregen, was niet thuis en gister ook al niet dus nu moet ik naar zo'n servicenr bellen maar is natuurlijk gesloten. Zuur, nog meer wachten
.
Als je skieed hoog in de bergen, veel zon. Daar is een zonnebril voor, op die foto's ziet het er niet echt zonnig uitquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:36 schreef Skiet het volgende:
[..]
Want een zonnebril draag je alleen als het heel warm is want hij koelt af ofzo?
Op Tweakers is wel een topic voor mensen die het van eBay kopen, je moet net geluk hebben met de verkoper op TaoBao. Ik heb zelf ook al zo'n 3 a 4 keer iets wat normaal $60 kost voor $5 per keer gekochtquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:44 schreef Qaox het volgende:
Ik wil nog MobileMe kopen van TB, maar is er een grote kans dat ik voor ¤15 een fake code krijg?
Want in de winkel betaal je ¤79.
(* Qaox denkt van wel)
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat is nou eigenlijk de kwaliteit van dat fake spul? Zie er zonnebrillen staan die niet van echt te onderscheiden zijn maar volgens mij is het gewoon een origineel plaatje.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:53 schreef jopiede het volgende:
[..]
Als je skieed hoog in de bergen, veel zon. Daar is een zonnebril voor, op die foto's ziet het er niet echt zonnig uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker aan te raden, maar ik moet de volledige review nog postenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:40 schreef gers het volgende:
iemand ervaring met zo'n dingoo dingetje?
Niet kopen. Als de batterij leeg is zijn je foto's wegquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:43 schreef mvc het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.budgetgadgets.(...)st-watch-p-6035.htmlquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:25 schreef Skiet het volgende:
Ik zoek eigenlijk een dames horloge met wat steentje (beetje de Guess look). Iemand toevallig nog onlangs zoiets gekocht/gezien?
Wow, straks word je nog rijk!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:58 schreef Dionysiou het volgende:
What the fuck!
Ik kijk net op mijn rekening, staat er 20 cent bijgeboekt.
PayPal
Jaquote:
Deblokkeer me op msnquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:01 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar ik kan PayPal gewoon weer gebruiken!
Wat een luxe, zat zolang zonder
quote:Uw ontvanger wil direct worden betaald. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron.
Deze transactie overschrijdt uw beschikbare PayPal-saldo. Als u de aankoop wilt voltooien, moet u creditcard- of betaalpasgegevens toevoegen.
27$quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:21 schreef jopiede het volgende:
[..]
Zeker vette Di0r jas, watheb je betaald incl shipping? Misschien handig voor later in de winter
Bijna.quote:
Hier hetzelfde. Heb dan maar zonet dezelfde aanvraag naar Jack gestuurd (met de vraag of Rachel afwezig is).quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:30 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Bijna.
Ik heb laatst ook een TB-order naar Rachel gestuurd, nog steeds geen respons, een dag of 4 geleden.
Maar je gaat dus eerst zeuren en daarna je e-mail checken? Oke, fijn om te weten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:46 schreef thijs1994 het volgende:
Haha grappig dit. 30 minuten voordat ik die post schreef had ik net het antwoord binnen in m'n mailbox.
Nee 't was 4 dagen geleden en toen schreef ik die post net nadat ik m'n mailbox weer gecheckt had op mail en toen een half uur later nog een keer gedaan en toen zat d'r wel iets in.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:34 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Maar je gaat dus eerst zeuren en daarna je e-mail checken? Oke, fijn om te weten.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:34 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Maar je gaat dus eerst zeuren en daarna je e-mail checken? Oke, fijn om te weten.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Als ik TNT bel dan kan ik de status van een pakketje met trackingnummer opvragen ofniet?
Idd, ik had het ook.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:28 schreef tokko1 het volgende:
Aaah, wil ik ff chekken of pakketje al binnen Nederland is krijg je dit:
Wegens een storing aan onze telefoniecentrale zijn we tijdelijk niet berijkbaar.
Bliep bliep bliep bliep
dealperfectcs02 is Rachel, 1 is Jack en 3 is Tiffany.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:50 schreef dabadbass het volgende:
wat is het verschil tussen het emailadres van jack of rachel, heb gistermorgen nl een mail gestuurd maar nog geen reactie gehad, ik heb het mailadres niet bij de hand maar herinner me dat er een 2 voor de @ stond.
dan ga je 'spelen' met fake-android. veel looks van android maar weinig feel. laat je niet teleurstellen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:38 schreef HeatWave het volgende:
Is er iemand die ergens een goedkoop Android toestel heeft gevonden? Ik zie wel wat op taoboa.com, maar daar kom ik niet echt wijs uit.
Ik wil er gewoon ff eentje om wat mee te spelen, dus moet ook weer niet te duur worden.
@ jack and collegues, any chance of shipping Android based cellphones to the Netherlands?
Ja, zag al een aantal nep androids ertussen staan idd, wil uiteraard wel "echt" android eropquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:11 schreef mcwops het volgende:
[..]
dan ga je 'spelen' met fake-android. veel looks van android maar weinig feel. laat je niet teleurstellen.
zoek maar is op g1 dream of g2 of n12
Nou ja, boeit me ook niet, als ik er bijv zelf Android op kan zetten is het ook bestquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:31 schreef GuitarJJ het volgende:
Snap sowieso niet waarom ze een fake Android eropzetten. De echte is gratis te downloaden
ben gaan zoeken op tradetang. is dit redelijk voor je? (ems verzending is 0 namelijk)quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:53 schreef HeatWave het volgende:
Ja, en nu nog ze naar NL zien te krijgen voor een redelijke prijs.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:11 schreef mcwops het volgende:
[..]
ben gaan zoeken op tradetang. is dit redelijk voor je? (ems verzending is 0 namelijk)
http://www.tradetang.com/(...)/121926-1878718.html
*mcwops heeft goede ervaring met tradetang
Alstu.....heb ik mijn i68+ ook vandaan. Verzendkosten redelijk, reageren snel op email, snelle verzending (HK Post).quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:53 schreef HeatWave het volgende:
Ja, en nu nog ze naar NL zien te krijgen voor een redelijke prijs.
Tnx, ziet er wel ok uit, ik ga even reviews googlenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:45 schreef FrankP het volgende:
[..]
Alstu.....heb ik mijn i68+ ook vandaan. Verzendkosten redelijk, reageren snel op email, snelle verzending (HK Post).
http://www.scophone.com/product_4640.html
http://www.scophone.com/product_4637.html
Hij werkt weer,quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:28 schreef tokko1 het volgende:
Aaah, wil ik ff chekken of pakketje al binnen Nederland is krijg je dit:
Wegens een storing aan onze telefoniecentrale zijn we tijdelijk niet berijkbaar.
Bliep bliep bliep bliep
Btw ik hoor net dat die aktie met het leuke roze varkentje NL only is.. xD Wat weten ze de markt toch weer goed in te schatten.. iedereen koopt z'n nutteloos ding bij z'n bestelling gewoon omdat 't bijna gratis is... NL Mentaliteit![]()
Ik kreeg te horen dat hij nog niet binnen was... mja daarna zei ze dat er ook problemen waren tussen de verschillende systemen dus zou 't kunnen dat pakketjes zonder 3S code (china dus) deze later kregen en niet goed uitgelezen konden worden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hij werkt weer,
Soms ook lekkere logica bij de verzending, een pakketje wat de 15e verzonden is (pakketpost) heb ik al binnen (22 okt), en een pakketje (ook pakketpost) wat verzonden is op de 13e met trackingnummer is Nederland nog niet eens binnen
Ik ook nog nooit.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:50 schreef Semmm het volgende:
Waarom heeft iedereen hier altijd ruzie met PP en ik nooit?
Ja, dat is iets wat ik ook niet snap. Heb nergens last van terwijl ik al 3,5 jaar paypal heb.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:50 schreef Semmm het volgende:
Waarom heeft iedereen hier altijd ruzie met PP en ik nooit?
Ik ook niet, alhoewel ik mijn bankrekening niet kan koppelen... Ze zeggen dat hij al eens is gekoppeld, maar CC werkt prima!quote:
Jaa ik shop vanaf jou rekening niet erg tochquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:22 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik ook niet, alhoewel ik mijn bankrekening niet kan koppelen... Ze zeggen dat hij al eens is gekoppeld, maar CC werkt prima!
Zitten idd. leuke dingen op die site maar dat zoek systeem is zoooooooooo slecht....quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:06 schreef Skiet het volgende:
Ik bedoel de UJJ schoenen/laarzen.
Wat heb je nog meer besteld bij TT? Zitten inderdaad wel leuke dingen bij op die site!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:17 schreef Downstar het volgende:
En ik zie overal haast alleen maar EMS verzending etc staan.
ook bij dingen die Revpolen heeft gekocht..
hoe heb je de verzending geregeld?
http://www.focalprice.com(...)ass4_TF_Card_4G.htmlquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:11 schreef thecuriousone het volgende:
Iemand een idee waar ik voor een mooie prijs een microSD kaart van 4 of 8GB met een deftige snelheid (class 4 of 6) kan kopen?
GEEN DealExtreme! Daar bestel ik nooit of te nimmer nog een (micro)SD. Die kerels hebben nu al van midden augustus geld van me voor een 4GB microSD die nu uiteindelijk toch helemaal niet meer leverbaar is. Een paar maand geleden hebben ze me ook zo al gefopt met een gewone SD kaart.
Bedankt. Heb me een focalprice.com account aangemaakt en wacht nu op de e-mail verificatie (dan krijg ik een kortingscoupon die ik bij de eerste bestelling kan gebruiken).quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:14 schreef Semmm het volgende:
[..]
http://www.focalprice.com(...)ass4_TF_Card_4G.html
Hier staa er nog meer.
http://www.focalprice.com/goods_93_1_c.html
http://www.optical4less.com/quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:29 schreef Dionysiou het volgende:
Wie weet die Chinese site waar je leuke goedkope brillen kon kopen?
Heb er een nodig voor 's ochtends als ik mijn kranten bezorg.
Overigens zijn de meningen over het algemeen m.b.t. geheugen uit China niet echt positief.. Prijsverschil valt tegen, en vaak is de kwaliteit (en vooral duurzaamheid) ver te zoeken. Enige waar ik zelf persoonlijk goede ervaringen mee heb zijn Sony memory sticks. Maar ook daarbij voel je dat de behuizing van beduidend slechtere kwaliteit is als bij "echte". Dat, en mijn memorystick zit in mijn psp en gaat er zo goed als nooit uit, wat er waarsch. ook voor zorgt dat deze niet heel veel te lijden heeft. Dus, als je het voor vakantiekiekjes in je camera gaat gebruiken; koop gewoon "echt" geheugen voor die paar euro meer.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:11 schreef thecuriousone het volgende:
Iemand een idee waar ik voor een mooie prijs een microSD kaart van 4 of 8GB met een deftige snelheid (class 4 of 6) kan kopen?
GEEN DealExtreme! Daar bestel ik nooit of te nimmer nog een (micro)SD. Die kerels hebben nu al van midden augustus geld van me voor een 4GB microSD die nu uiteindelijk toch helemaal niet meer leverbaar is. Een paar maand geleden hebben ze me ook zo al gefopt met een gewone SD kaart.
Nee om te bezorgen.. :pquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
http://www.optical4less.com/
smorgens als je kranten bezorgd![]()
Je bedoellt ws als je de krant wilt lezen
Die Lights zijn de oude verpakkingquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:00 schreef mickeyD het volgende:
nog iemand interesse in goedkope marlboro gold sigaretten? $25 per slof
belasting is al betaald zegt ie
http://www.tradetang.com/(...)/110494-1837408.html
*edit*
natuurlijk hebben ze ook gewone marlboro
http://www.tradetang.com/(...)/110494-1837407.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkomquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:31 schreef Norbert704 het volgende:
Hoeveel euro hebben jullie al uitgegeven eigenlijk, Ik heb laatst berekend dat ik voor ongeveer 1200 euro heb gekocht op DX, en daarvan ongeveer weer voor 700 euro verkocht.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
Mag van mezelf weer iets bestellenmaar weet niet wat
![]()
Iemand nog een idee![]()
max 25 euro = 40$-weg, doe normaal-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door BrandX op 24-10-2009 09:57:11 ]
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:00 schreef mickeyD het volgende:
http://www.tradetang.com/(...)/110494-1837408.html
*edit*
natuurlijk hebben ze ook gewone marlboro
http://www.tradetang.com/(...)/110494-1837407.html
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
Mag van mezelf weer iets bestellenmaar weet niet wat
![]()
Iemand nog een idee![]()
max 25 euro = 40$Bestel zo'n bijzondere rubiks kubus, raken ze die ook een keer kwijt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zie je mij alleen maar bij de laatste uitverkoop, helft voor de helftquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:45 schreef Joey_GG het volgende:
Laatst was ik bij een Van Dijk (dure winkel in waalwijk) liep er ook zn verkoper op leren heren uggs
Ik vind ze mooi maar om er op te gaan lopen nee.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:00 schreef mickeyD het volgende:
Pornolinkjes? Heb ik iets gemist... waar??quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:58 schreef BrandX het volgende:
kunnen we gewoon normaal blijven posten ajb?
Dus geen pornolinks en flamelokkertjes
Ja de posts voor mijnn vorige postquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:02 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Pornolinkjes? Heb ik iets gemist... waar??
In KPD vind je er genoegquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:02 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Pornolinkjes? Heb ik iets gemist... waar??
Inderdaad, er zitten meer schadelijke stoffen in, maar kom op: het zijn sigaretten, die zijn gewoon een en al slecht voor je.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:08 schreef Binkster001 het volgende:
Ik heb een keer gelezen dat die chinese sigaretten:
1. Uber fake zijn (duhh)
2. veel te veel gevaarlijke stoffen bevatten (zoals: meer teer, enz. Maar minder nicotine(of heel veel meer, weet ik niet meer)
Maar sowieso denk ik dat je dat nooit naar NL krijgt
Pal = Europequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:35 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik zit een beetje te kijken voor een beveiligingscameraatje maar er zijn 2 soorten namelijk PAL en NTSC...Ik wil het liefst deze aansluiten op de pc. Welke moet ik dan hebben?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:30 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Pal = Europe
Ntsc = VS
Maar voor je tv pc maakt 't niet veel uit, makkelijk om pal te kopenals je 't toch nog keertje stand-alone op een tv wilt hebben
Tuurlijk, maar wat ik wil zeggen is dat je beter hier sigaretten kan halen omdat die toch iets beter voor je zijnquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:50 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Inderdaad, er zitten meer schadelijke stoffen in, maar kom op: het zijn sigaretten, die zijn gewoon een en al slecht voor je.
Maar soms wel ff lekker.
Daar heeft MacorgaZ schijt aanquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:32 schreef Binkster001 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar wat ik wil zeggen is dat je beter hier sigaretten kan halen omdat die toch iets beter voor je zijn
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:32 schreef Binkster001 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar wat ik wil zeggen is dat je beter hier sigaretten kan halen omdat die toch iets beter minder slecht voor je zijn
En duurderquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:32 schreef Binkster001 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar wat ik wil zeggen is dat je beter hier sigaretten kan halen omdat die toch iets beter voor je zijn
mn post was een grappie, die dingen krijg je echt niet door de douane.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:32 schreef Binkster001 het volgende:
[..]
Je zou je verbazen wat je allemaal wel niet door de douane krijgt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:14 schreef mickeyD het volgende:
[..]
mn post was een grappie, die dingen krijg je echt niet door de douane.
Werk jij bij de douane ofzo?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:14 schreef mickeyD het volgende:
[..]
mn post was een grappie, die dingen krijg je echt niet door de douane.
Geboden of "Nu kopen"?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:30 schreef thecuriousone het volgende:
Net deze via eBay gekocht. Mini DV DVR Sports Video Camera Spy cam SpyCam MD80 DC
[ afbeelding ]
Kost me $10,5, verzending inbegrepen!
Bij PB kost deze $32,44... Het loont dus eerst effe eBay te checken
url?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:30 schreef thecuriousone het volgende:
Net deze via eBay gekocht. Mini DV DVR Sports Video Camera Spy cam SpyCam MD80 DC
[ afbeelding ]
Leuk prijsjequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:30 schreef thecuriousone het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |