Er kan op zich ook weinig mis zijn aan HDMI-kabels, behalve kabelbreukjes.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:01 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Doe jij de pics of, nog beter, een filmpje..Beetje schaduwpoppetjes op de muur maken..
[..]
Kan in ieder geval de HDMI kabeltjes van Action keihard aanbevelen!
Pics or didn't happenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:43 schreef revpolen het volgende:
weer paar schoenen binnen
en morgen komt er nog een paar ( apart laten verzenden)
Zou wel tof zijn mocht je er tijd voor hebben. Beetje de details/merkjes en afwerking in detail.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:53 schreef revpolen het volgende:
[..]
te lui om foto's te maken
[ afbeelding ]
Ik zal speciaal voor jou mijn leuter wapperen voor de lampquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:01 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Doe jij de pics of, nog beter, een filmpje..Beetje schaduwpoppetjes op de muur maken..
[..]
Aan te raden voor een kleine kamer, of niet? (Ter vervanging van normale lamp)quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:01 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik heb hem van DX.. En tsjah, er is niet mis mee, ding doet het na ruim een half jaar nog steeds goed. Enige "minpuntje" wat ik eventueel kan bedenken is dat het standaard licht, het witte, wat "kil" is. Maar goed, je koopt hem natuurlijk voor de verschillende kleurtjes. Stel je hem op oranje in bijvoorbeeld, is het wel een warme kleur. Kan eventueel vanavond wel wat pics posten van wat verschillende kleuren (lampje zit in een staande uhm.. lamp) als je daar behoefte aan hebt.
Protip; als je hem ergens in gaat zetten zoals ik, gebruik dan mat glas. Vergeet niet dat het een spotje is, en het licht dus voornamelijk vanuit 1 kant komt.
Ik zou even contact opnemen met Paypal.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:28 schreef Qaox het volgende:
Pp loopt weer te bitchen dat ik een credit card moet koppelen.
Is al 2 weken aan de gang verdomme.
Terwijl het gewoon van mijn ING afgeschreven wordt.
HOE OP TE LOSSEN??
doe t niet. heb er van t werk zo'n duizend gehad als gimmick. tis troepquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:43 schreef mvc het volgende:
Heeft iemand misschien een soortgelijke mini camera als deze gezien voor een vergelijkebare prijs als op DX ? Helaas is hij daar sold out
[ afbeelding ]
heb ook steeds problemen met paypal,quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:28 schreef Qaox het volgende:
Pp loopt weer te bitchen dat ik een credit card moet koppelen.
Is al 2 weken aan de gang verdomme.
Terwijl het gewoon van mijn ING afgeschreven wordt.
HOE OP TE LOSSEN??
Zal niet de eerste keer zijn dat ik een verhaal hoor van een kennis die een duurdere HDMI kabel gekocht heeft, bijvoorbeeld een vivanco, die het vervolgens helemaal niet doet, of nog vreemder, alleen beeld of alleen geluid geeft..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Er kan op zich ook weinig mis zijn aan HDMI-kabels, behalve kabelbreukjes.
Flix or it didn't happen..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:25 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik zal speciaal voor jou mijn leuter wapperen voor de lamp
Oh op taobao staat er ook wel echt spul, alleen is de kans 10 keer groter dat je iets koopt dat nep is dan dat echt is.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Al die merkkleding en merkschoenen zijn allemaal nep neem ik aan?
Bij de intertoys waren ze ooit goedkoop te vinden (tientje). Weet niet of dat nu nog steeds zo is.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:43 schreef mvc het volgende:
Heeft iemand misschien een soortgelijke mini camera als deze gezien voor een vergelijkebare prijs als op DX ? Helaas is hij daar sold out
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |