quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:03 schreef Skylark. het volgende:
Oprotten snertjoch, ik had de lapo.
Kom je nu mee. Enig idee wat er de afgelopen weken wel niet gehunt is?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Lapohunten wordt niet beloond zoals je ziet.
Dat is wel heel droevig.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:05 schreef Skylark. het volgende:
Die lapo duurde een kwartier. Maar in dit geval boycot ik deze SC. Tot de volgende SC, vrindjes.
Jammer je bitches zijn eral vandoor. Ik heb ze een drankje aan geboden.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:05 schreef Lakitu het volgende:
WHAT THE FUCK MAN
Mooi moment om daar mee op te houden dusquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kom je nu mee. Enig idee wat er de afgelopen weken wel niet gehunt is?
Hoi:quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:05 schreef Skylark. het volgende:
Die lapo duurde een kwartier. Maar in dit geval boycot ik deze SC. Tot de volgende SC, vrindjes.
Met OP he, dusquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoi:
[KLB SC #1804] Ik heb bitches.
Opeens is 'ie weg.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoi:
[KLB SC #1804] Ik heb bitches.
True storyquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:07 schreef Lakitu het volgende:
Wat een bullshit, dit. Als die van Skylark niet tellen, had Allure toch de lapo?
Maak een topic danquote:
Je staat gewoon in je recht hoor, dit is echt dikke bullshitquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, dan gaat die ouwe zemelaar mij noten.
Haha.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mijn mondhoeken gingen omhoogquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Met Swarma in het midden.quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:14 schreef Lakitu het volgende:
Fuck it, ik boycot deze SC ook.
Tot de volgende!
Op zo'n manier komt deze nooit vol en kan het wel tot 2012 duren voordat er een nieuwe is. Jammer genoeg vergaat de wereld dan dus bij dezen zeg ik alvast "leuk je gekend te hebben" tegen iedereen die hier nu weg gaat.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:14 schreef Lakitu het volgende:
Fuck it, ik boycot deze SC ook.
Tot de volgende!
Met 4EBE en Zotheid erbij kan de vaart er aardig in zitten anders.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Op zo'n manier komt deze nooit vol en kan het wel tot 2012 duren voordat er een nieuwe is. Jammer genoeg vergaat de wereld dan dus bij dezen zeg ik alvast "leuk je gekend te hebben" tegen iedereen die hier nu weg gaat.
?quote:
Daar heb je een punt. Wellicht weten ze niet dat MSN ook een chatlog functie heeft waarmee ze hun gesprekken terug kunnen lezen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Met 4EBE en Zotheid erbij kan de vaart er aardig in zitten anders.
Al is dat 's nachts.
Beter dan die regen de hele tijd.quote:
Dan ben je in de bagger SC op de juiste plek!quote:
Sowieso zeuren.quote:
Dat weten ze wel degelijk. Ik probeer nog steeds een chatlog los te praten bij 4EBE over Zotheid.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:27 schreef BobbyB het volgende:
Waarom staat Jordy nog in de OP?
[..]
Daar heb je een punt. Wellicht weten ze niet dat MSN ook een chatlog functie heeft waarmee ze hun gesprekken terug kunnen lezen.
Waarom?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat weten ze wel degelijk. Ik probeer nog steeds een chatlog los te praten bij 4EBE over Zotheid.
Wat wilde je weten?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat weten ze wel degelijk. Ik probeer nog steeds een chatlog los te praten bij 4EBE over Zotheid.
Je bent gewoon verwendquote:
Trouwens, je kan chatlogs gewoon downloaden op http://messenger.live.com/user/chatlogs/4ebe@hotmail.com of wat haar MSN adres dan ook is.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wtf ?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je bent gewoon verwend![]()
Nu je kamer opruimen jij
Gedeeltelijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wtf ?
Zeg niks of denk even na waar het over gaat
Die gooien mn spullen wegquote:
Er zijn user de SC uitgerend vanwege hem. Zal wel een reden hebben denk ik dan.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wtf ?
Zeg niks of denk even na waar het over gaat
Eh, ja zo was het dus niet hequote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gedeeltelijk.
JIj wou niet opruimen.
Moeders not the must.
Moeder ruimt het zelf op.
Crack is nog niet tevreden omdat ook spullen van haar zijn weggegooid.
Even in een notendop dan.
Je was toch gestopt met werk?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die gooien mn spullen weg
Anyways ik ga mn beklaag doen op mn werk, daag
Speciaal voor jouw in het Nederlands.quote:
Ik zit kinderfoto's van Taylor Swift te kijken.quote:
Hoe vertaal je dat naar het Engels in God's naam naar "Moeders not the must"?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Speciaal voor jouw in het Nederlands.
Ze was niet blij.
Oh.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zit kinderfoto's van Taylor Swift te kijken.
Ze lijkt op die foto's erg veel op een klasgenootje van de basisschool... waar ik overigens een tyfus hekel aan had.
Ja had er bij moeten zijn denk ik.quote:
Neuh.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja had er bij moeten zijn denk ik.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:40 schreef Otis2.0 het volgende:
Bedoelde je "Moeder is not amused?"
Als dat zo is; HAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!
Nee.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:40 schreef Otis2.0 het volgende:
Bedoelde je "Moeder is not amused?"
Als dat zo is; HAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!
Jawel.quote:
Wat is dan in God's naam "Moeders not the must"? Ik ken die uitdrukking niet. Ligt dit aan mij, of heb je het net zelf bedacht?quote:
Hij was bijv: not the must.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wat is dan in God's naam "Moeders not the must"? Ik ken die uitdrukking niet. Ligt dit aan mij, of heb je het net zelf bedacht?
Nee, ik ken dat echt niet. Voorbeeld waar dat wordt gebruikt?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij was bijv: not the must.
Ken je dacht echt niet?
Grapje zeker.
Groet
Php
my
style
sorry voor de lange post,
Films soaps school dagelijks leven gesprekken.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee, ik ken dat echt niet. Voorbeeld waar dat wordt gebruikt?
één voorbeeldje in een Engelse tekst of zin?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Films soaps school dagelijks leven gesprekken.
Praktisch overal.
In India vast en zeker.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Films soaps school dagelijks leven gesprekken.
Praktisch overal.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:11 schreef phpmystyle het volgende:
En ik ben bijna gestikt in een graatje.
Jij je zin.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:14 schreef Otis2.0 het volgende:
Maar phpmystyle, weet je zeker dat 'is not the must' betekent dat iemand niet blij is?
Volgens mij heb je gelijk ja, maar ik dacht dat je het ook zo schreef omdat je het wel als ''not the must'' maar dan snel.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hoezo ik m'n zin? Ik stel je een vraag. Ik ken die uitdrukking serieus niet.
Maar toen ik het aan je vroeg zei je dat je dat niet bedoelde. En daarna dat het in alledaagse gesprekken voorkomtquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gelijk ja, maar ik dacht dat je het ook zo schreef omdat je het wel als ''not the must'' maar dan snel.
Hee salpeterzuurkop.quote:
quote:
"Jouw"quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Speciaal voor jouw in het Nederlands.
Ze was niet blij.
ik ookquote:
Another one bites the must!quote:
Ook echt zo arrogant doen van "Speciaal voor jou in het Nederlands" en "Ken je dat serieus niet? Grapje zeker".quote:
Ga met de duplo spelen.quote:
"Chicks vinden ons leuk "quote:
Nog steeds hoor. Zie zijn topic over linkse eufemistisch ingestelde mensen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:23 schreef swarmahoer het volgende:
grappig dat hij voor 2 weken terug nog zonodig elitair en belezen over wilde komen
"Speciaal voor jouW in het Nederlands" hè!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ook echt zo arrogant doen van "Speciaal voor jou in het Nederlands" en "Ken je dat serieus niet? Grapje zeker".
Oja, sorry.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
"Speciaal voor jouW in het Nederlands" hè!
quote:
Ik zeg niet eufemistisch ingesteld zijn, ik zei communistisch. Eufemisme is heel wat anders jong.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nog steeds hoor. Zie zijn topic over linkse eufemistisch ingestelde mensen.
Haha jij staat niet in de OP.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:23 schreef S.Seagal het volgende:
2 broodjes hamburger achter de kiezen. En ik ben er weer bij.
Nooit gezegt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:23 schreef swarmahoer het volgende:
grappig dat hij voor 2 weken terug nog zonodig elitair en belezen over wilde komen
Oh, oke.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zeg niet eufemistisch ingesteld zijn, ik zei communistisch. Eufemisme is heel wat anders jong.
Kan, maar Swarma pretendeert het, alsof ik dat gezegt zou hebben.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat je het niet zei betekende niet dat je het niet wilde.
nee ik zij dat je zo over wilde komen, niet dat je dat zelf gezegd hebtquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan, maar Swarma pretendeert het, alsof ik dat gezegt zou hebben.
Maargoed Swarma
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij was bijv: not the must.
Ken je dacht echt niet?
Grapje zeker.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:33 schreef Mozy het volgende:
Chai en ik gaan backpaken, daar heeft ze zin in zegt ze.
quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Prefab zinnen ja. En stop toch eens met die beschuldigingen dat ik op synoniemen.net zit. Ik ben gewoon literair wat verder ontwikkeld dan jij. Is vervelend snap ik.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daag!!! Ik heb het een tijdje geleden geleerd door een halve pagina wikipedia door te lezen. Geen 128 bladzijdes/
Hou jij je bek maar over spelling, ik zij ik zei is het.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee ik zij dat je zo over wilde komen, niet dat je dat zelf gezegd hebt
en doe eens wat aan je d/t enzo
Middag! Of avond!quote:
Mieters!quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nou, om eerlijk te zijn gaat het met hem not the must.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Prefab zinnen ja. En stop toch eens met die beschuldigingen dat ik op synoniemen.net zit. Ik ben gewoon literair wat verder ontwikkeld dan jij. Is vervelend snap ik.
Het was vandaag zo'n beetje koud aan het strand.quote:
Mietje.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hou jij je bek maar over spelling, ik zij ik zei is het.
En lees je post is terug ofzo. Maar ik stop wel weer straks krijg ik nog een note erbij.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nog steeds hoor. Zie zijn topic over linkse eufemistisch ingestelde mensen.
Wat moest je nou weer op het strand? Daar rellen ze toch alleen maar tegenwoordig?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het was vandaag zo'n beetje koud aan het strand.
Gefeliciteerd! U hebt de prijs gewonnen van meest waardeloze en zelf ingenome user.quote:
Maar innerlijk werd je verwarmd door de aanwezigheid van een schone dame...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het was vandaag zo'n beetje koud aan het strand.
jij denkt dat t een troll isquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:36 schreef Broekpaling het volgende:
php je begint een te obvious troll te worden. Jammer.
Ik zeiquote:
Niet?quote:
Wie?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar innerlijk werd je verwarmd door de aanwezigheid van een schone dame...
Ik wou hem nog een keer maken. Dat topic staat trouwens bol van geweldige quotes:quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die quote had je net in je multiquote staan.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die heb je dan wel verdomd snel, sneller als de gemiddelde hoofd begaafde.
Einde discussie,
Ave
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wou hem nog een keer maken. Dat topic staat trouwens bol van geweldige quotes:
[..]![]()
Weet je wat waardeloos is? Jouw Nederlands.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! U hebt de prijs gewonnen van meest waardeloze en zelf ingenome user.
Het cadeau wordt zo snel mogelijk naar u opgestuurd!
Van wie?quote:
Wat wil je nu dan stumperquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wou hem nog een keer maken. Dat topic staat trouwens bol van geweldige quotes:
[..]![]()
phpmystyle. Hij had beloofd een foto te posten als wij dat daarna ook zouden doen, maar hij lijkt niet een man van zijn woord te zijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Weet je wat waardeloos is? Jouw Nederlands.
[..]
Van wie?
Die van phpmystyle die daar nog moeilijker over deed dan een wijfquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Weet je wat waardeloos is? Jouw Nederlands.
[..]
Van wie?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat wil je nu dan stumperBeetje doelmatig op internet iemand bashen? watje ben je dan, als ik iemand moet hebben doe het dan in RL. Als je wilt pm je me maar.
Grote bek heb je. Alleen ontbreekt het hem kwa lef.
Lutser
Niet crackquote:
quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is een indicatie knul, ik pretendeer het niet. En als jij kennis zou bezitten zou je weten dat testmijnIQ.nl wel toonaangevend is op dat gebied. Maargoed nitwits zoals jij weten dat allemaal niet. Prima, maar ga je dan niet bemoeien met zaken waar je geen kaas van gegeten hebt. En vervolgens gaan zitten zemelen om futiele taalfouten geeft helemaal jou niveau aan.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:46 schreef phpmystyle het volgende:
\
Ik verwacht je in je ingame aapje.
JA DAN DAN DAN EH?quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
phpmystyle. Hij had beloofd een foto te posten als wij dat daarna ook zouden doen, maar hij lijkt niet een man van zijn woord te zijn.
Oewh, wat gaan we in RL doen dan? Ik kan je wel bijlessen Nederlands geven.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat wil je nu dan stumperBeetje doelmatig op internet iemand bashen? watje ben je dan, als ik iemand moet hebben doe het dan in RL. Als je wilt pm je me maar.
Grote bek heb je. Alleen ontbreekt het hem kwa lef.
Lutser
Ja zondag wel.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:25 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Btw ben je er zondag wel bij geef ik het even door.
Je maakt jezelf wel geloofwaardigquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:46 schreef phpmystyle het volgende:
Zotheid, je kan het wel aardig he bashen?
HOI CRACK!quote:
Ik laat je alleen maar je fouten zien. Als jij niet zo arrogant zou ovekomen zou ik je spelling ook niet gaan beoordelen. Maar nu je probeert elitair te doen brand ik je daar inderdaad op af.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:46 schreef phpmystyle het volgende:
Zotheid, je kan het wel aardig he bashen?
HAHA, WAT EEN KALE KOPquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
@PHP: Mijn foto staat in m'n Fobo. PM me die van jou maar.
Ik ga het niet naar het niveau brengen waar jij het wilt hebben hoor. Maar jij hebt zelf ooit is gezegtquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
@PHP: Mijn foto staat in m'n Fobo. PM me die van jou maar.
[..]
Oewh, wat gaan we in RL doen dan? Ik kan je wel bijlessen Nederlands geven.
Je Engels is wel heel goed.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ga het niet naar het niveau brengen waar jij het wilt hebben hoor. Maar jij hebt zelf ooit is gezegt
''wil be nice on the internet end you wil like as..." oid.
Je doet het nog erger als emimich, je krijgt nog wel lik op stuk ventje.
''wil be nice on the internet end you wil like as..."quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ga het niet naar het niveau brengen waar jij het wilt hebben hoor. Maar jij hebt zelf ooit is gezegt
Ach ja.quote:
Nobel van je. What do you want? Je zit me te bashen om de meeste futiele redenen, niet onderbouwt niks. Ja ik maak wel is spelfoutje ja, maar als swarma post ''ik zij'' dan wordt daar niets van gezegt uit angst om genote te worden.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:51 schreef Zotheid het volgende:
Maar PHP, ondertussen is mijn woonomgeving voor eenieder wel bekend hier. Kom maar een keer langs, dan zal ik je onder het genot van een kopje rooibos en Bach wat taallessen geven.
Ja.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
Btw Zot, ben jij dat bij dat gifje met Rotjoch?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
HAHA, WAT EEN KALE KOP
O wacht, die grappen hebben we al gemaakt.
Blijf maar dom.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Whehe koning.quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nobel van je. What do you want? Je zit me te bashen om de meeste futiele redenen, niet onderbouwt niks. Ja ik maak wel is spelfoutje ja, maar als swarma post ''ik zij'' dan wordt daar niets van gezegt uit angst om genote te worden.
Nee wat een lef heb je.
Je boekt zelf ook taalfouten randdebiel.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]![]()
[..]
Blijf maar dom.
''wil be nice on the internet end you wil like as..."
Wat? Dan kan ik me echt niet heugen.
Erger als? Jaja... Uit jouw zin maak ik op dat volgens jou mijn gedrag erger is dan dat van Emi. Ik denk dat je daarin alleen staat.
Nederlands 7, voor de rest weet ik niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:54 schreef Chai het volgende:
Php, wat had je op je eindlijst voor cijfers voor Nederlands en Engels?
Die heeft hij nooit gehaald denk ik.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:54 schreef Chai het volgende:
Jeugddementie is een bitch.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nederlands 7, voor de rest weet ik niet.
Special needs.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die heeft hij nooit gehaald denk ik.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jeugddementie is een bitch.
Ja.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
Btw Zot, ben jij dat bij dat gifje met Rotjoch?
Ga eerst eens aan je Nederlands werken voordat je jezelf in andere talen belachelijk gaat maken. Ik onderbouw bijna al jouw spelfouten. Helaas zie je zelf niet in dat dat fouten zijn. Het verschil tussen jou en Swarma is dat jij pretendeert belezen en te zijn en het continu goed te hebben en Swarma het gewoon toegeeft als hij een fout maakt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nobel van je. What do you want? Je zit me te bashen om de meeste futiele redenen, niet onderbouwt niks. Ja ik maak wel is spelfoutje ja, maar als swarma post ''ik zij'' dan wordt daar niets van gezegt uit angst om genote te worden.
Nee wat een lef heb je.
Sorry baas!quote:
das een iets andere fout dan degene die jij contstant maaktquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee wat een lef heb je.
Potverdomme wat een episch moment was dat.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja.
101 tv, zoeken op sziget, aflvering 6, 4:10
Dat heb je prachtig mooi verbloemd eufemist. Swarma is er niet op afgebrand net, en de interpunctie van Swarma is nog waarderlozer mijn spelling. Alhoewel mijn spelling valt nog wel mee ook, ik type razend snel en ga niet elke post 3 keer zitten overlezen. Voor de rest zit jij jezelf gewoon te verheerlijken.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ga eerst eens aan je Nederlands werken voordat je jezelf in andere talen belachelijk gaat maken. Ik onderbouw bijna al jouw spelfouten. Helaas zie je zelf niet in dat dat fouten zijn. Het verschil tussen jou en Swarma is dat jij pretendeert belezen en te zijn en het continu goed te hebben en Swarma het gewoon toegeeft als hij een fout maakt.
Dat heeft nik met notes te maken, dat lijkt me duidelijk.
[..]
Sorry baas!
Je moet er wel rekening mee houden dat hij kader deed.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:54 schreef Chai het volgende:
Waarom niet gewoon maakt?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je boekt zelf ook taalfouten randdebiel.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jeugddementie is een bitch.
"HUUUUUUEYYYYYY"quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Potverdomme wat een episch moment was dat.![]()
Elitair overkomen pretenderen. (dat kan niet)quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
das een iets andere fout dan degene die jij contstant maakt
om nog maar te zwijgen over t elitaire voorkomen dat je de hele tijd pretendeert ()
Een taalfout boeken?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je boekt zelf ook taalfouten randdebiel.
Ga koken mens. Of naaien, of sokken stoppen maar houd je iig bij je leest.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Een taalfout boeken?
boe·ken boekte, h geboekt 1 in de boekhouding aantekenen: vooruitgang ~ vooruitgaan 2 (een kamer, een plaats) reserveren
Dat kan heul niet.
Dat heb ik ook gedaan, en ik ben ook niet achterlijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je moet er wel rekening mee houden dat hij kader deed.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja.
Nooouuuuuuu......quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan, en ik ben ook niet achterlijk.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Elitair overkomen pretenderen. (dat kan niet)
Ik faal.
Maar jij harder.
Nee dat lijkt maar zo zeker.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Harses. Niet hasses.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee dat lijkt maar zo zeker.
Je hebt de inhoud van een dode kwal in je hasses zitten.
In het Oosten zeggen we hassesquote:
Dat is heel leuk.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
In het Oosten zeggen we hasses
Maar we typen het niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
In het Oosten zeggen we hasses
Nee, klopt. Zoals ik al zei pretendeert Swarma niet elitair te zijn, in tegenstelling tot jouw 'elitaire" woordenschat. Fouten mag je best maken, maar door jouw houding leg je het accent heel erg op die fouten.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat heb je prachtig mooi verbloemd eufemist. Swarma is er niet op afgebrand net, en de interpunctie van Swarma is nog waarderlozer mijn spelling. Alhoewel mijn spelling valt nog wel mee ook, ik type razend snel en ga niet elke post 3 keer zitten overlezen. Voor de rest zit jij jezelf gewoon te verheerlijken.
Eet smakelijk!quote:
Mwhehe.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:05 schreef Adolecens het volgende:
Mag ik de lapo?![]()
Anders boycot ik de volgende SC
Hoe verwaand moet je zijn wil je elitairheid (bij deze nieuw woord) pretenderen. Voor de rest nodig ik je uit om ook maar 1 citaat te posten waaruit blijkt dat ik dat zou pretenderen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, klopt. Zoals ik al zei pretendeert Swarma niet elitair te zijn, in tegenstelling tot jouw 'elitaire" woordenschat. Fouten mag je best maken, maar door jouw houding leg je het accent heel erg op die fouten.
Daarnaast lees ik mijn post ook niet na en maak zo goed als geen fouten. daarnaast zou je een keer hier moeten kijken. Razendsnel is namelijk 1 woord en dient dus zo geschreven te worden.
Klopt, ik hou ervan mezelf te verheerlijken, maar dat was allang duidelijk.
[..]
Eet smakelijk!
gewoon door t slotje heen en de lapo verwijderenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:05 schreef Adolecens het volgende:
Mag ik de lapo?![]()
Anders boycot ik de volgende SC
Maar dat is flauw.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
gewoon door t slotje heen en de lapo verwijderen
Dat zeg jij!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ga koken mens. Of naaien, of sokken stoppen maar houd je iig bij je leest.
Tuurlijk kan dat wel.
Zelfreflectie?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee dat lijkt maar zo zeker.
Je hebt de inhoud van een dode kwal in je hasses zitten.
O ja, daar begon het mee... Php die zich slimmer voelde.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Beter containers schoonspuiten.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat zeg jij!
Ga vrachtwagens schoonmaken!
[..]
Dat is een goed idee ja!!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
gewoon door t slotje heen en de lapo verwijderen
Pallets sorteren.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beter containers schoonspuiten.
Die heb ik hier net meerdere malen gepost.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe verwaand moet je zijn wil je elitairheid (bij deze nieuw woord) pretenderen. Voor de rest nodig ik je uit om ook maar 1 citaat te posten waaruit blijkt dat ik dat zou pretenderen.
Dronken.quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat is een goed idee ja!!![]()
En dan rellen in het volgende topic. "Wie jij de lapo?? Nee hoor, kijk maar es goed!!"
En nu ga ik maar es boodschappen doen enzo
Kattenbakkenverschoon servicequote:
Dat was toch met dat dodelijke gas?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beter containers schoonspuiten.
quote:
?quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:45 schreef Zotheid het volgende:
De vriend van 4EBE is goed te doen.
Doodverwensing ban!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat was toch met dat dodelijke gas?
In dat geval wens ik hem dat ook toe.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
EY!
Dat heet tegenwoordig "logistiek mederwerker"!
Zyklon b?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
"Modsssss, Zotheid wenst muh dooot."quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee lul, hij wenst je alleen containers schoonspuiten toe.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doodverwensing ban!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
"Modsssss, Zotheid wenst muh dooot."
Bedrijfsrisico.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee lul, hij wenst je alleen containers schoonspuiten toe.
Dat gas is een risicofactor.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
"Modsssss, Zotheid wenst muh dooot."
quote:
Nee, ik zag laatst op Nova een documentaire over havenarbeiders die last hadden van een of ander gas wat in containers zit.quote:
"Willemientje is vandaag overleden aan een hartaanval. Ze was proefster bij een hamburgerfabriek. Autopsie wees aan dat ze een hoog cholesterol gehalte had."quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bedrijfsrisico.
Niets aan te doen.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee lul, hij wenst je alleen containers schoonspuiten toe.
Dat gas is een risicofactor.
Lastigquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Banaanvraag, ban!
[..]
[..]
Nee, ik zag laatst op Nova een documentaire over havenarbeiders die last hadden van een of ander gas wat in containers zit.
*Klik!
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
"Willemientje is vandaag overleden aan een hartaanval. Ze was proefster bij een hamburgerfabriek. Autopsie wees aan dat ze een hoog cholesterol gehalte had."
Wanneer is je housewarming?quote:
Ik woon er echt al iets van 3 maanden vent.quote:
Ja, dat bedoel ik dus.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik woon er echt al iets van 3 maanden vent.
Maar na m'n tentamens kan het wel een keertje. Hoe gaat het met verpleegkunde ZH?
ik geef m 5 minutenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:21 schreef Mozy het volgende:
De MBO opleiding "Logistiek Medewerker".
Ik heb er vandaag pas een gemaakt.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:23 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik geef m 5 minutenff kijken hoe t loopt
Skills jewaittoch.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:27 schreef Zotheid het volgende:
OMG, Bp en Chai postte door het slotje heen!
Boh.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:27 schreef Zotheid het volgende:
Undercovermods.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:27 schreef Zotheid het volgende:
Wat lijkt me dat een kutklus.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:28 schreef Zotheid het volgende:
HEUY Chai, ik heb tegen je vriendje gezegd dat hij voor elke dag dat hij op vakantie is een brief aan jou moet schrijven die jij krijgt als je hem voor het laatst ziet!
Dan kan jij zo elke dag een brief van hem lezen.
Spannend!quote:
Wat ben je toch ook romantisch.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat lijkt me dat een kutklus.
Ja weet ik. Maar je bedoelt denk ik als ik hem voor het eerst weer zie?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:28 schreef Zotheid het volgende:
HEUY Chai, ik heb tegen je vriendje gezegd dat hij voor elke dag dat hij op vakantie is een brief aan jou moet schrijven die jij krijgt als je hem voor het laatst ziet!
Dan kan jij zo elke dag een brief van hem lezen.
Romantisch zijn oke. Maar iedere dag een plakbrief sturen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Spannend!
[..]
Wat ben je toch ook romantisch.
Nee, dan is hij alweer terug.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja weet ik. Maar je bedoelt denk ik als ik hem voor het eerst weer zie?
*pakt notitieboekje*quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, dan is hij alweer terug.
Gewoon nu schrijven en dan voordat hij weg gaat die brieven uitwisselen zodat je elke dag dat hij weg is een brief kan lezen (en andersom).
En daar ook nog emails.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Romantisch zijn oke. Maar iedere dag een plakbrief sturen.
Oh zo.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, dan is hij alweer terug.
Gewoon nu schrijven en dan voordat hij weg gaat die brieven uitwisselen zodat je elke dag dat hij weg is een brief kan lezen (en andersom).
Mijn god.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En daar ook nog emails.
Ik heb een map bij m'n mail met alleen maar vakantie-emails.
Jij denkt ook dat het perse iets ontzettend plakkerigs moet zijn of niet?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mijn god.Nee, dat is niet voor mij weggelegd.
Wist je dat meiden het leuk vinden als je romantisch doet?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En dan zo schrijven wat je denkt dat je die dag gaat doen enzo! Dan lijkt het net alsof je met dr aan het praten bent. Een soort van.quote:
Ja, een IK WIL JE NU brief.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij denkt ook dat het perse iets ontzettend plakkerigs moet zijn of niet?
Jaaa. Dan lijkt hij/zij toch een beetje bij je.quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
In mijn geval wel.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij denkt ook dat het perse iets ontzettend plakkerigs moet zijn of niet?
Ik ben assisenter dan jouquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:35 schreef phpmystyle het volgende:
''Ik wil docent worden''
Okay wat voor opleiding doe je?
Uh leerlingassisenter maar ik ga nooit naar school
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |