quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:03 schreef Skylark. het volgende:
Oprotten snertjoch, ik had de lapo.
Kom je nu mee. Enig idee wat er de afgelopen weken wel niet gehunt is?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Lapohunten wordt niet beloond zoals je ziet.
Dat is wel heel droevig.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:05 schreef Skylark. het volgende:
Die lapo duurde een kwartier. Maar in dit geval boycot ik deze SC. Tot de volgende SC, vrindjes.
Jammer je bitches zijn eral vandoor. Ik heb ze een drankje aan geboden.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:05 schreef Lakitu het volgende:
WHAT THE FUCK MAN
Mooi moment om daar mee op te houden dusquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kom je nu mee. Enig idee wat er de afgelopen weken wel niet gehunt is?
Hoi:quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:05 schreef Skylark. het volgende:
Die lapo duurde een kwartier. Maar in dit geval boycot ik deze SC. Tot de volgende SC, vrindjes.
Met OP he, dusquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoi:
[KLB SC #1804] Ik heb bitches.
Opeens is 'ie weg.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoi:
[KLB SC #1804] Ik heb bitches.
True storyquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:07 schreef Lakitu het volgende:
Wat een bullshit, dit. Als die van Skylark niet tellen, had Allure toch de lapo?
Maak een topic danquote:
Je staat gewoon in je recht hoor, dit is echt dikke bullshitquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, dan gaat die ouwe zemelaar mij noten.
Haha.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mijn mondhoeken gingen omhoogquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Met Swarma in het midden.quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:14 schreef Lakitu het volgende:
Fuck it, ik boycot deze SC ook.
Tot de volgende!
Op zo'n manier komt deze nooit vol en kan het wel tot 2012 duren voordat er een nieuwe is. Jammer genoeg vergaat de wereld dan dus bij dezen zeg ik alvast "leuk je gekend te hebben" tegen iedereen die hier nu weg gaat.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:14 schreef Lakitu het volgende:
Fuck it, ik boycot deze SC ook.
Tot de volgende!
Met 4EBE en Zotheid erbij kan de vaart er aardig in zitten anders.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Op zo'n manier komt deze nooit vol en kan het wel tot 2012 duren voordat er een nieuwe is. Jammer genoeg vergaat de wereld dan dus bij dezen zeg ik alvast "leuk je gekend te hebben" tegen iedereen die hier nu weg gaat.
?quote:
Daar heb je een punt. Wellicht weten ze niet dat MSN ook een chatlog functie heeft waarmee ze hun gesprekken terug kunnen lezen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Met 4EBE en Zotheid erbij kan de vaart er aardig in zitten anders.
Al is dat 's nachts.
Beter dan die regen de hele tijd.quote:
Dan ben je in de bagger SC op de juiste plek!quote:
Sowieso zeuren.quote:
Dat weten ze wel degelijk. Ik probeer nog steeds een chatlog los te praten bij 4EBE over Zotheid.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:27 schreef BobbyB het volgende:
Waarom staat Jordy nog in de OP?
[..]
Daar heb je een punt. Wellicht weten ze niet dat MSN ook een chatlog functie heeft waarmee ze hun gesprekken terug kunnen lezen.
Waarom?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat weten ze wel degelijk. Ik probeer nog steeds een chatlog los te praten bij 4EBE over Zotheid.
Wat wilde je weten?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat weten ze wel degelijk. Ik probeer nog steeds een chatlog los te praten bij 4EBE over Zotheid.
Je bent gewoon verwendquote:
Trouwens, je kan chatlogs gewoon downloaden op http://messenger.live.com/user/chatlogs/4ebe@hotmail.com of wat haar MSN adres dan ook is.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wtf ?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je bent gewoon verwend![]()
Nu je kamer opruimen jij
Gedeeltelijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wtf ?
Zeg niks of denk even na waar het over gaat
Die gooien mn spullen wegquote:
Er zijn user de SC uitgerend vanwege hem. Zal wel een reden hebben denk ik dan.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wtf ?
Zeg niks of denk even na waar het over gaat
Eh, ja zo was het dus niet hequote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gedeeltelijk.
JIj wou niet opruimen.
Moeders not the must.
Moeder ruimt het zelf op.
Crack is nog niet tevreden omdat ook spullen van haar zijn weggegooid.
Even in een notendop dan.
Je was toch gestopt met werk?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die gooien mn spullen weg
Anyways ik ga mn beklaag doen op mn werk, daag
Speciaal voor jouw in het Nederlands.quote:
Ik zit kinderfoto's van Taylor Swift te kijken.quote:
Hoe vertaal je dat naar het Engels in God's naam naar "Moeders not the must"?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Speciaal voor jouw in het Nederlands.
Ze was niet blij.
Oh.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zit kinderfoto's van Taylor Swift te kijken.
Ze lijkt op die foto's erg veel op een klasgenootje van de basisschool... waar ik overigens een tyfus hekel aan had.
Ja had er bij moeten zijn denk ik.quote:
Neuh.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja had er bij moeten zijn denk ik.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:40 schreef Otis2.0 het volgende:
Bedoelde je "Moeder is not amused?"
Als dat zo is; HAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!
Nee.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:40 schreef Otis2.0 het volgende:
Bedoelde je "Moeder is not amused?"
Als dat zo is; HAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!
Jawel.quote:
Wat is dan in God's naam "Moeders not the must"? Ik ken die uitdrukking niet. Ligt dit aan mij, of heb je het net zelf bedacht?quote:
Hij was bijv: not the must.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wat is dan in God's naam "Moeders not the must"? Ik ken die uitdrukking niet. Ligt dit aan mij, of heb je het net zelf bedacht?
Nee, ik ken dat echt niet. Voorbeeld waar dat wordt gebruikt?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij was bijv: not the must.
Ken je dacht echt niet?
Grapje zeker.
Groet
Php
my
style
sorry voor de lange post,
Films soaps school dagelijks leven gesprekken.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee, ik ken dat echt niet. Voorbeeld waar dat wordt gebruikt?
één voorbeeldje in een Engelse tekst of zin?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Films soaps school dagelijks leven gesprekken.
Praktisch overal.
In India vast en zeker.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Films soaps school dagelijks leven gesprekken.
Praktisch overal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |