Ik ben bloedserieus.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik had zo gehoopt dat je serieus wasWie gaat me dan wel van de juiste repliek dienen?
Daag!!! Ik heb het een tijdje geleden geleerd door een halve pagina wikipedia door te lezen. Geen 128 bladzijdes/quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:29 schreef Muzz_ het volgende:
Voor php:
http://www.bol.com/nl/p/b(...)002737772/index.html
Als ik het noem zal er wel weer hahahahaahahahaahah geroepen worden. Maar jij ?quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gut, gut, gut. In welk boek ben je momenteel bezig als ik vragen mag?
[..]
Je hebt zelf het begrip nog niet gelezen?
Luie hond, 128 is niets. Jij zult het zo zwaar krijgen op het HBO of WO als je het ooit haalt.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daag!!! Ik heb het een tijdje geleden geleerd door een halve pagina wikipedia door te lezen. Geen 128 bladzijdes/
quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als ik het noem zal er wel weer hahahahaahahahaahah geroepen worden. Maar jij ?
Dat dus.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:35 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Luie hond, 128 is niets. Jij zult het zo zwaar krijgen op het HBO of WO als je het ooit haalt.
Generatie einstein ben ik momenteel mee bezig. En nu jij.quote:
Dus jij bent de schuldige!quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
Vannacht ook eens flink geclaxonneerd in een woonwijk
Was bezopen en zat bij iemand in de auto die eerst ff de ruiten moest krabben. Tuut tuuuuuuuuut
Trouwens je maakt continue fouten rond het gebruik van jou en jouwquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
http://www.encyclo.nl/begrip/prefab
Eerst lezen en dan pas roepen, in jou geval gillen.
Ga eens cultuur lezenquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Generatie einstein ben ik momenteel mee bezig. En nu jij.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Generatie einstein ben ik momenteel mee bezig. En nu jij.
Je hebt dus niet gelezen?quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Voorbij goed en kwaad - Friedrich Nietzsche
Ja, in het Nederlands. Ik zag hem liggen bij de Selexyz en toen besloot ik hem maar gelijk te kopen.
Ik ben hem nu aan het lezen...quote:
Ik bedoelde als je Generatie Einstein wel of niet gelezen hebt.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben hem nu aan het lezen...
Als ik naar de selexyz ga koop ik meestal gelijk 10 boeken. Dat ik weer even vooruit kan.
Nee, ik ken dat hele boek niet. Ook de schrijven niet of wat dan ook.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik bedoelde als je Generatie Einstein wel of niet gelezen hebt.
Wellicht een aanrader voor je. Wat oa aan bod komt is over het nieuwe leren en denken. In jouw geval dus vmbo&mbo wat je zo verafschuwt.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, ik ken dat hele boek niet. Ook de schrijven niet of wat dan ook.
"het nieuwe leren en denken". Dat klinkt inderdaad behoorlijk angstaanjagend. Ik ken het hele principe van Generatie Einstein of Generatie X wel. Als je het maar weet te vinden is het allemaal goed. Kennis on the Cloud. Dat zoeken we even op. Verschrikkelijk inderdaad.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wellicht een aanrader voor je. Wat oa aan bod komt is over het nieuwe leren en denken. In jouw geval dus vmbo&mbo wat je zo verafschuwt.
Ok, ik snap niets van de strekking wat je nu zegtquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
"het nieuwe leren en denken". Dat klinkt inderdaad behoorlijk angstaanjagend. Ik ken het hele principe van Generatie Einstein of Generatie X wel. Als je het maar weet te vinden is het allemaal goed. Kennis on the Cloud. Dat zoeken we even op. Verschrikkelijk inderdaad.
Precies wat er staat.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok, ik snap niets van de strekking wat je nu zegt
Jij kraakt een heel boek af?quote:
Ik kraak "Generatie Einstein" af.quote:
En dat zonder het boek te lezen?quote:
Gast.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En dat zonder het boek te lezen?
Shit, ik leg de vinger weer op de gevoelige plek. Sorry.quote:
Hij heeft vast de film gezienquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En dat zonder het boek te lezen?
quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Shit, ik leg de vinger weer op de gevoelige plek. Sorry.
*Zucht....quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Shit, ik leg de vinger weer op de gevoelige plek. Sorry.
Maar je hebt wel een oordeel over een bepaalde groep.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
*Zucht....
Ik hoef het boek toch niet te lezen om te weten wat men bedoelt met "Generatie Einstein"?
Ja. Ik hoef toch niet een bepaald boek te lezen voordat ik een mening mag hebben?quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een oordeel over een bepaalde groep.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja. Ik hoef toch niet een bepaald boek te lezen voordat ik een mening mag hebben?
Jij weet wat voor lectuur ik gelezen heb betreffende het onderwerp? Nee? Hou dan je mond.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die heb je dan wel verdomd snel, sneller als de gemiddelde hoofd begaafde.
Einde discussie,
Ave
Zie je wel jij kan alleen maar mensen afzeiken, althans je probeert het. Get a live man, ga wat doen. Huiswerk weet ik wat. Maar dit is triestheid van de hoogste orde.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jij weet wat voor lectuur ik gelezen heb betreffende het onderwerp? Nee? Hou dan je mond.
Verder "sneller als"? Kom op zeg.
Hoofd begaafde?![]()
![]()
![]()
Ik hoop zo dat je aan het trollen bent!
Weet je wat pas triestheid van de hoogste orde is? 'Hoofd begaafde'quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zie je wel jij kan alleen maar mensen afzeiken, althans je probeert het. Get a live man, ga wat doen. Huiswerk weet ik wat. Maar dit is triestheid van de hoogste orde.
de nieuwe albumquote:Op zondag 18 oktober 2009 11:31 schreef arnold-d het volgende:
wakker worden met de nieuwe album van rammstein, veel beter
get a liFFFFFFequote:Op zondag 18 oktober 2009 20:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zie je wel jij kan alleen maar mensen afzeiken, althans je probeert het. Get a live man, ga wat doen. Huiswerk weet ik wat. Maar dit is triestheid van de hoogste orde.
Dat jij mensen alleen kan beoordelen op taalfouten staat gelijk aan mental retardatie mongelquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Weet je wat pas triestheid van de hoogste orde is? 'Hoofd begaafde'
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:09 schreef Jeshy het volgende:
Ey waar was dat dan:P
Ik ging zondag ook toeteren in een woonwijk ^^
quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:31 schreef arnold-d het volgende:
wakker worden met de nieuwe album van rammsteinKempi, veel beter
Flikker op met Kempi uit mijn naamtopic!quote:
Nee jij hebt liever Edith Piaf zekerquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Flikker op met Kempi uit mijn naamtopic!
Je zou eens naar m'n last.fm kunnen kijken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee jij hebt liever Edith Piaf zeker
Even voor de goede orde,: Ik houd ook niet van Kempi hoor,
Je hebt de inhoud van het doucheputje nog op je kin zittenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je zou eens naar m'n last.fm kunnen kijken.
Edith Piaf.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee jij hebt liever Edith Piaf zeker
Even voor de goede orde,: Ik houd ook niet van Kempi hoor,
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |