In dit geval kan je beter 'je' in plaats van 'jij' gebruikenquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Reageer eens inhoudelijk voor jij gaat afgeven op anderen mij. Maar goed op deze manier bevestig je wel mijn vooroordelen die ik over jou had.
Het wordt me allemaal wel duidelijk zo.
Vooroordelen? Pretentieus elitaire hautaine houding tegenover dissidenten. Jij veroordeelt iedereen op hun opleiding. Dat maakt jou kortzichtig retarded en zwakzinnig.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wijs mij de zinnen aan waarop ik moet reageren.
Ahh, vooroordelen... Kom maar op!
Die vooroordelen heb je toch nog steeds? Dan is het 'heb' en dus niet 'had'.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Reageer eens inhoudelijk voor jij gaat afgeven op anderen mij. Maar goed, op deze manier bevestig je wel mijn vooroordelen die ik over jou had.
Het wordt me allemaal wel duidelijk zo.
Ik zie dat je synoniemen.net weer open hebt staanquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vooroordelen? Pretentieus elitaire hautaine houding tegenover dissidenten. Jij veroordeelt iedereen op hun opleiding. Dat maakt jou kortzichtig retarded en zwakzinnig.
Ga dat maar is weerleggen.
Gast,quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vooroordelen? Pretentieus elitaire hautaine houding tegenover dissidenten. Jij veroordeelt iedereen op hun opleiding. Dat maakt jou kortzichtig retarded en zwakzinnig.
Je citeert echt je eigen gedachtegang, kan het niet vaak genoeg zeggen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zie dat je synoniemen.net weer open hebt staan
Je bent niet erg goed gemutst, of heb je soms een rekening lopen bij dsb?quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:35 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Gast,
Praat normaal Nederlands, je zit op het MBO (niveau 2) for crying out loud.
Tuurlijk joh.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je citeert echt je eigen gedachtegang, kan het niet vaak genoeg zeggen.
Dat zie ik als een compliment, dank je wel.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vooroordelen? Pretentieus elitaire hautaine houding tegenover dissidenten.
Onjuist. Zoals ik al eerder aangaf ben ik van mening dat elk niveau nodig is. Jij probeert door middel van je taalgebruik elitair over te komen. Doordat je zoveel fouten maakt komt het ontzettend belachelijk over. Volgens mij is dit niet alleen mijn mening maar van eenieder hier.quote:Jij veroordeelt iedereen op hun opleiding. Dat maakt jou kortzichtig retarded en zwakzinnig.
Ben ik al mee bezig om me in te schrijven bij de vavo, het wordt tl of havoquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tuurlijk joh.
Wat zat je nou trouwens weer in dat dichte topic van je te zeiken over het MBO? Kap dan meteen en schrijf je dit jaar nog in voor een staatsexamen havo...
Sukkel, voor of komt nooit een komma. Tevens is de tegenstelling van 'niet goed gemutst zijn' dat je een goed humeur hebt. Daarom hoort 'of' in jouw zin sowieso niet thuis.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je bent niet erg goed gemutst, of heb je soms een rekening lopen bij dsb?
Mensen die TL niet eens kunnen halen hebben serieus een IQ onder de 100.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ben ik al mee bezig om me in te schrijven bij de vavo, het wordt tl of havo
Dat spreekt weer boekdelen over jou.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat zie ik als een compliment, dank je wel.
[..]
Onjuist. Zoals ik al eerder aangaf ben ik van mening dat elk niveau nodig is. Jij probeert door middel van je taalgebruik elitair over te komen. Doordat je zoveel fouten maakt komt het ontzettend belachelijk over. Volgens mij is dit niet alleen mijn mening maar van eenieder hier.
Onee IQ post ik niet, krijgen we weer taferelen wie de langste E penis heeft.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:40 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Mensen die TL niet eens kunnen halen hebben serieus een IQ onder de 100.
Het IQ van iemand zegt weinig aangezien er geen universele test methodes zijn. Verder worden lang niet alle vaardigheden meegerekend in IQ testen.quote:
Hoe kan je eigenlijk afglijden naar VMBO-beroeps? Dan is er gewoon iets misgegaan in je jeugd.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Onee IQ post ik niet, krijgen we weer taferelen wie de langste E penis heeft.
IQ 1..
Je reageerde te snel ik had namelijk al gewijzigd.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het IQ van iemand zegt weinig aangezien er geen universele test methodes zijn. Verder worden lang niet alle vaardigheden meegerekend in IQ testen.
Tevens baseer jij jouw IQ op een online test. Deze test is meerkeuze en is daardoor al helemaal niet representatief voor jouw actuele intelligentie, het kan namelijk best dat jij verscheidene vragen toevallig goed hebt gegokt.
Waarom ga je dat überhaupt doen? Je hebt er echt helemaal niks aan.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je reageerde te snel ik had namelijk al gewijzigd.Maar binnenkort krijg ik een eckte eckte op school dus we zullen zien.
Waarom niet? Dan weet je wat voor kennis je in pacht hebt. Kan ik zien op welke punten ik mezelf kan verbeteren. Reflectie. En hopelijk is het een representatief bewijsstuk om aan te tonen dat ik havo aan kanquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom ga je dat überhaupt doen? Je hebt er echt helemaal niks aan.
JIPPIE, ik doe mee!quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Onee IQ post ik niet, krijgen we weer taferelen wie de langste E penis heeft.
IQ 1..
Wat doe je hier dan nog? Kennelijk heb je veel moeite met je Nederlands. Als ik jou was zou ik nu bij bijles zitten.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat spreekt weer boekdelen over jou.
Inderdaad elk niveau is nodig maar jij vindt het klaarblijkelijk nodig daar afgunstige grapjes over te maken. Ok, ik schiet erover met mijn taalgebruik maar ik durf dat taalgebruik ook te bezigen in de praktijk, en dat allemaal zonder lange nek aangekeken te worden. Inderdaad ik maak soms wat taalfouten, maar hey, oefening baart kunst zeggen ze altijd.
Onthoud dit: Die de minste tanden hebben kauwen het meest.
Bij mij was het onderdeel van een beroepskeuzetest.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom ga je dat überhaupt doen? Je hebt er echt helemaal niks aan.
Als ik mijn spelling vergelijk met mijn medestudenten heb ik een puike spelling. Sowieso als ik gewoon rustig ben en een werkstuk/verslag moet maken boek ik zo goed als geen spelfouten. En helaas hebben we geen Nederlands op het MBO, misschien over een paar maand. Is heel vaag geregeld allemaal.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
JIPPIE, ik doe mee!
Volgens de WAIS-III NL heb ik 126.
Niet zo'n pauperesk internettestje!
[..]
Wat doe je hier dan nog? Kennelijk heb je veel moeite met je Nederlands. Als ik jou was zou ik nu bij bijles zitten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |