Ja, uitgaan daar is goed te doen hoorquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:32 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je las je eigen post verkeerd?Het wordt steeds gekker met jou.
Maar Breda, kun je daar een beetje stappen enzo? Niet dat ik dat van plan ben ofzo, maar goed.
Jij weet heel goed dat ik die fipo wou hebben!quote:
quote:
Je drukt niet weg?quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, uitgaan daar is goed te doen hoor.
ZH, je berichtje.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jij weet heel goed dat ik die fipo wou hebben!
[..]
[ afbeelding ]
De lapo toch?quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
WTF DOE JE DAN NU OP FOK! GA STAPPEN!!!!11!quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, uitgaan daar is goed te doen hoor.
ZH, je berichtje.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ja, doeiquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:39 schreef Gizmore het volgende:
[..]
WTF DOE JE DAN NU OP FOK! GA STAPPEN!!!!11!
en uhh, wat?
Rotjoch @ Szigetquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waar is die opname in vredesnaam van?
Ja zekerquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat zijn die avonden.
Daar was zo'n meisje en ik had 4 pils vast en dat vond ik teveel dus ik wilde hem aan haar geven, maar zij deed haar handen op de rug dus ik zette dat pilsje tussen haar tieten.
Credits naar Japsnars.quote:
Beide.quote:
Rotjoch op Sziget.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waar is die opname in vredesnaam van?
Die zal ik morgen in elkaar zetten.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, nog niet nee. Maar nu komt het filmpje
.
En dat kusje?quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, doei. Ik ben weer even aan het bijkomen bij m'n ouders. Ik kon het niet meer aan
.
Niks, dat was voor Zotheid bedoelt.
Overhemden heb ik genoeg maar daar draag ik gewoon vaak een donkere spijkerbroek onderquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Natuurlijk ken ik die shizzle aL!
[..]
Jeuj!
Doe wel een overhemd aan.
En een nette broek.
En nette schoenen.
En een nette jas.
Volgens mij staat hier alleen nog euroshopper in de schuurquote:
Tssk tssk... Alsof je bij je ouders zitquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, doei. Ik ben weer even aan het bijkomen bij m'n ouders. Ik kon het niet meer aan
.
Niks, dat was voor Zotheid bedoelt.
Nee, ken dat programma niet.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Overhemden heb ik genoeg maar daar draag ik gewoon vaak een donkere spijkerbroek onder
Voor de rest heb ik alleen maar sneakers en 1 paar nette schoenen (dansles) maar met die dingen glij je overal uit
Naja, ik moet sowieso in de outlet in parijs weer even heel wat nieuwe kleren kopen
Heb je ook installous op je iPhone staan?
http://www.101.tv/page/10(...)b7f27b2f2f184f5f63acquote:
Ja.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En jij schreeuw daar in die gif in die mic?
Ik heb ook bijna geen lichte spijkerbroeken maar ik kan sowieso wel wat nieuwe (spijker)broeken gebruiken.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, ken dat programma niet.
Ik heb ook vaak een donkere spijkerbroek aan. Lichte spijkerbroeken falen dan wel weer hard.
[..]
http://www.101.tv/page/10(...)b7f27b2f2f184f5f63ac
4:10
*Bzzzzt
Die gast voor jou blijft echter wel echt een gigantische heldquote:
Dat ziet er wel oke uit!quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb ook bijna geen lichte spijkerbroeken maar ik kan sowieso wel wat nieuwe (spijker)broeken gebruiken.
Draag nu meestal deze:
[ afbeelding ]
Absint.quote:
Je kijkt wel serieus als je dronken bentquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, ken dat programma niet.
Ik heb ook vaak een donkere spijkerbroek aan. Lichte spijkerbroeken falen dan wel weer hard.
[..]
http://www.101.tv/page/10(...)b7f27b2f2f184f5f63ac
4:10
*Bzzzzt
Buiten die tent had je de african village met allemaal drugsdealende negers.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die gast voor jou blijft echter wel echt een gigantische held
Dat hoort er dan ook bij.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Absint.
Ik ben daar eigenlijk een week continu dronken geweest.
Dat was de partytrein.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je kijkt wel serieus als je dronken bent. Volgens mij zag ik je in aflevering 1 ook al in de trein zitten
.
Hij is sowieso kut.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:53 schreef Japsnars het volgende:
Op 5 minuten is rotjoch echt helemaal naar de kut
Precies!quote:
Wil je dat wel? De meeste mensen staan niet echt heel charmant op de foto als ze dronken zijnquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies!
Ik heb nog steeds de foto's niet.
Rotjoch is niet kutquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat was de partytrein.
Ik zat in de slaaptrein.
Maar nog steeds niet weggedrukt?
[..]
Hij is sowieso kut.
Ikke!quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:57 schreef Broekpaling het volgende:
Haha.Geniaal Zotheid.
![]()
Dat filmpje.
Je ziet die kop van je echt gaan van "Er praat iets tegen me en ik krijg een mic voor me neus, wat zal ik zeggen?"
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH
ik ken hem eigenlijk ook niet, en heeft hij dat stukje van "Rotjoch op je beeldscherm" niet heel erg van Steen gejat ?quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ze zaten allemaal van "Rotjoch, gaaf" en ik kende die hele gast niet.
Hij stelde ons ook nog een aantal vragen maar daar kan ik me verder niks meer van herinneren.
Ik ken 'm ook niet hoor.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ze zaten allemaal van "Rotjoch, gaaf" en ik kende die hele gast niet.
Hij stelde ons ook nog een aantal vragen maar daar kan ik me verder niks meer van herinneren.
Nee maar morgen wel en anders zaterdag of over een week ofzoquote:
Sorry.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Rotjoch is niet kut. Je ziet er zo serieus uit
.
Maar dit is Sziget, kom op!quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:58 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wil je dat wel? De meeste mensen staan niet echt heel charmant op de foto als ze dronken zijn
Hmm, den haag is zo ver wegquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Sorry.
Als je naar de Danzig komt kan ik laten zien dat dat best wel meevalt!
[..]
Maar dit is Sziget, kom op!
Ik zat gisteren met de gozer waarmee ik was een beetje te praten erover. Geweldig om dan dingen te horen die je alweer bijna vergeten was.
Dat is toch van wintersessies?quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ken hem eigenlijk ook niet, en heeft hij dat stukje van "Rotjoch op je beeldscherm" niet heel erg van Steen gejat ?
quote:
DEALquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee maar morgen wel en anders zaterdag of over een week ofzo
Ben je daar binnen geweest?quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, den haag is zo ver weg. Maar ik ga binnenkort nog zeker wel een keertje terug
. En dan niet naar het feest van sinterklaas
.
Geen idee, festivals zijn niet echt mijn ding dus ik zou het niet wetenquote:
Nee!quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ben je daar binnen geweest?
Joah gezellig! Ben je wel eens naar het Paard geweest?
Sowieso zijn eigen foto's altijd leuker, omdat je daar meer herkenning bij hebt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:07 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Geen idee, festivals zijn niet echt mijn ding dus ik zou het niet wetenIk ben ook al tijden niet meer bij een echt groot feest geweest. Ik word oud
Duh. AGGA represent! En ja, ik woon er officieel, dus ik represent ookquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee!
En, nee. Paard van troje bedoel je?
Hoewel dat bij jou dan waarschijnlijk anders is als je een week lang dronken hebt rondgelopenquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Sowieso zijn eigen foto's altijd leuker, omdat je daar meer herkenning bij hebt.
Houden zo.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee!
En, nee. Paard van troje bedoel je?
Ehm ja, op het plein was toen net een feestje geloof ik. Maar toen was ik op zoek gegaan naar een shopquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Houden zo.
Daar woon ik dus echt naast.
Jaa, Paard van Troje. Heb je ook op het Plein gezeten of niet?
Huh, jij woont in Den Haag?quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:09 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Duh. AGGA represent! En ja, ik woon er officieel, dus ik represent ook
Welk deel?quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:09 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Duh. AGGA represent! En ja, ik woon er officieel, dus ik represent ook
Ja natuurlijk. Maar ook dat is leuk. Er was 1 zo'n tent met allemaal foute muziek, Terminal A. Ik heb me daar echt doodgelachen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:09 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hoewel dat bij jou dan waarschijnlijk anders is als je een week lang dronken hebt rondgelopen
Sta ingeschreven in Den Haag, bij mn vriendin. Uitwonende beurs, weet jequote:
Er is een kroeg die "Het feest van sinterklaas" heet?quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Houden zo.
Ja, er zijn daar vaak dingen op podia. Er zitten bij mij in de straat al 2 shops en op het hoekje zit er ook 1. Je kan dan het beste naar de hut of naar de sky high gaan.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ehm ja, op het plein was toen net een feestje geloof ik. Maar toen was ik op zoek gegaan naar een shop.
Ahh oke, ik woon dus echt aan het Plein.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:13 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Sta ingeschreven in Den Haag, bij mn vriendin. Uitwonende beurs, weet je
Valkenboskwartier
Ja.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Er is een kroeg die "Het feest van sinterklaas" heet?
Heel slecht hoorquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:13 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Sta ingeschreven in Den Haag, bij mn vriendin. Uitwonende beurs, weet je
Valkenboskwartier
Ik had de hut al snel gevonden, jaquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, er zijn daar vaak dingen op podia. Er zitten bij mij in de straat al 2 shops en op het hoekje zit er ook 1. Je kan dan het beste naar de hut of naar de sky high gaan.
quote:
Dat schijnt beter te zijn dan de Demo.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik had de hut al snel gevonden, ja.
Klopt, die muziek is echt verschrikkelijk.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]![]()
Dat moet gewoon nog erger zijn dan de skihut
Oh echt? Tof! Zeker dik feest met de nach of niet? Ik was afgelopen nach op een feestje van iemand die woonde echt op de Grote Markt. Was ook zeer goed te doenquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ahh oke, ik woon dus echt aan het Plein.
Voor een getuigenis ga ik wel gewoon bij jou langsquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat schijnt beter te zijn dan de Demo.
Maar die kroeg tegenover de Hut, Leopold, daar heb ik gewerkt. Voor een getuigenis kan je dan ook daar terecht.
Nee, ik mocht dat nooit van m'n ouders hoorquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Oh echt? Tof! Zeker dik feest met de nach of niet? Ik was afgelopen nach op een feestje van iemand die woonde echt op de Grote Markt. Was ook zeer goed te doen
@ Allure: Net alsof jij dat niet zou doenTevens ben ik er genoeg dagen om te zeggen dat ik er woon
Het klinkt alsof je er ervaring mee hebt?quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:22 schreef Allure_ het volgende:
Nee, ik mocht dat nooit van m'n ouders hoor. Dan werd ik zo verstoten uit de familie.
Ja, elk jaar. Ik woon hier nu sinds begin 2007 dus heb hem vanaf hier al 3 keer meegemaakt. Daarnaast ben ik zo bij de supermarkt, andere winkels, het station, kroegjes, scheveningen enz.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Oh echt? Tof! Zeker dik feest met de nach of niet? Ik was afgelopen nach op een feestje van iemand die woonde echt op de Grote Markt. Was ook zeer goed te doen
Ik wilde een uitwonende beurs aanvragen, totdat mijn vader er achter kwam. Vond ie niet zo leukquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:23 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het klinkt alsof je er ervaring mee hebt?
Is goed! Wanneer?quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Voor een getuigenis ga ik wel gewoon bij jou langs? Net zo dichtbij toch.
Strand en zeequote:Op maandag 19 oktober 2009 00:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, elk jaar. Ik woon hier nu sinds begin 2007 dus heb hem vanaf hier al 3 keer meegemaakt. Daarnaast ben ik zo bij de supermarkt, andere winkels, het station, kroegjes, scheveningen enz.
Je moet dan wel zorgen dat je echt uitwonend ingeschreven staat.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wilde een uitwonende beurs aanvragen, totdat mijn vader er achter kwam. Vond ie niet zo leuk.
En je hoeft niet met de schijt HTM om ergens te komen, das wel prettig. Ik was er dit jaar voor het eerst, maar ik vond t wel een stuk gezelliger dan overdag naar Amsterdam. Te drukquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, elk jaar. Ik woon hier nu sinds begin 2007 dus heb hem vanaf hier al 3 keer meegemaakt. Daarnaast ben ik zo bij de supermarkt, andere winkels, het station, kroegjes, scheveningen enz.
Hehe, dan moet je inderdaad wel bij de GBA elders inschrijven en aannemelijk kunnen maken dat je er echt woont mocht er ooit controle komen. Nou ja, dat probleem heb je nu dus ook niet meerquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wilde een uitwonende beurs aanvragen, totdat mijn vader er achter kwam. Vond ie niet zo leuk.
Precies! Nou ben ik er dit jaar niet zo vaak geweest. Voordat ik met m'n been in het gips zat liep ik vaak hard richting Scheveningen om daar een stuk over het strand te rennen en dan via de duinen en Clingendael terug naar huis te rennen.quote:
Ik heb het vooral druk met mezelf.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wanneer ik tijd heb. Ik dacht dat jij het zo druk met crack_ had?
Kolere.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je moet dan wel zorgen dat je echt uitwonend ingeschreven staat.
*Zotheid was het vergeten door te geven aan de gemeente en moest 8*200 euro terugbetalen aan de IBG.
Ja.quote:
Bwehe.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:38 schreef Crack_ het volgende:
Ik zou eigenlijk dit weekend gaan leren enzo, maar er is niet zoveel van gekomen
Herkenbaarquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:38 schreef Crack_ het volgende:
Ik zou eigenlijk dit weekend gaan leren enzo, maar er is niet zoveel van gekomen
Ben je nou nooit bang dat iemand je op komt zoeken?quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Houden zo.
Gers gaat hem te grazen nemen in een manische bui?quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je nou nooit bang dat iemand je op komt zoeken?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gers gaat hem te grazen nemen in een manische bui?
'Nuff said!quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb het vooral druk met mezelf.
Zitten je eigen gedachten je achterna?quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je nou nooit bang dat iemand je op komt zoeken?
Ja, zo'n soort hond/kat zit eigen staart achterna -idee...quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zitten je eigen gedachten je achterna?
Mijn katten doen dat niet.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zo'n soort hond/kat zit eigen staart achterna -idee...
Ik sluit de badkamer altijd hermetisch af als ik ga douchen om dat tegen te gaan. Nadeel is wel dat als je de douche uitstapt je gewoon geen moer meer ziet met al dat stoom.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:05 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb daar zo'n hekel aan, na het douchen is het echt ijskoud
Jummie.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mijn katten doen dat niet.![]()
Die ben je aan het aaien als ze om kopjes vragen, dan besluiten ze even de 2 uitgangen te poetsen en likken ze je hand even.![]()
Vinden ze schijnbaar ook lekker als je ze een snoepje heb gegeven.
Ze vrat je andere cavia op?quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jummie.![]()
Ik heb een cavia die denkt dat ze een kat is....
Ice ice baby...quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik sluit de badkamer altijd hermetisch af als ik ga douchen om dat tegen te gaan. Nadeel is wel dat als je de douche uitstapt je gewoon geen moer meer ziet met al dat stoom.
Maar als je de badkamer uit komt heb je toch weer het zelfde probleem ?quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik sluit de badkamer altijd hermetisch af als ik ga douchen om dat tegen te gaan. Nadeel is wel dat als je de douche uitstapt je gewoon geen moer meer ziet met al dat stoom.
Terwijl ik nog in de douche sta doe ik al mijn badjas aanquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:05 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb daar zo'n hekel aan, na het douchen is het echt ijskoud
quote:
Nearly..quote:
Ik vind mannen in badjassen een beetje vies eruit zienquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Terwijl ik nog in de douche sta doe ik al mijn badjas aan
Anders krijg ik het namelijk ijskoud als ik de douche deur open doe
Ik droog mijzelf af in de badkamer, trek m'n schone kloffie aan, doe mijn haartjes goed en loop de badkamer uit.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar als je de badkamer uit komt heb je toch weer het zelfde probleem ?
Bijzonder.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nearly..
Ze spint als je dr aait (helicopteren)
Hmm, dat is nog wel een goede denk ik!quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Terwijl ik nog in de douche sta doe ik al mijn badjas aan
Anders krijg ik het namelijk ijskoud als ik de douche deur open doe
Special guineapig.quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:11 schreef Broekpaling het volgende:
Ik wist niet dat 4EBE 23 is.
Neequote:Op maandag 19 oktober 2009 01:13 schreef Broekpaling het volgende:
Maar ik dacht dat jij tussen de 18 en 20 zat.
Welterustenquote:
Ik ook, ik doe hem ook alleen maar aan om het warm te houden en zodra ik weer een beetje droog ben kleed ik mij aanquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind mannen in badjassen een beetje vies eruit zien![]()
Welke kleur?quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ook, ik doe hem ook alleen maar aan om het warm te houden en zodra ik weer een beetje droog ben kleed ik mij aan
Aankomende week in het Marriot ga ik natuurlijk wel een badjas dragen als ik vanaf mijn huisje naar het zwembad loop
Mijn vriend dacht dat ik blond zou zijn.quote:
Jouw vriend is blind?quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn vriend dacht dat ik blond zou zijn.
Thuis blauw maar die draag ik alleen tussen mijn badkamer en slaapkamer.quote:
We hadden nog niet ontmoet.quote:
Wit is wel chique.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Thuis blauw maar die draag ik alleen tussen mijn badkamer en slaapkamer.
Bij het marriot hebben ze volgens mij witte badjassen
[ afbeelding ]
Hij komt van fok!?quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We hadden nog niet ontmoet.
NEEquote:
Dat is een te dikke nee.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee, het is een grote (Amerikaanse) keten van timeshare resorts en hotels.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wit is wel chique.
Alleen wat is het marriot, hetzelfde als Thermeeee 2000? (oid)
Ik heb een foto gezien, hij's hot.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat is een te dikke nee.Wie is het?
Nee, serieus, hij zit niet op fok.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat is een te dikke nee.Wie is het?
Hoe kon je 'm dan voordat hij je vriend was?quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, serieus, hij zit niet op fok.
Klinkt goedquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, het is een grote (Amerikaanse) keten van timeshare resorts en hotels.
Wij hebben dus 2 weken per jaar een huisje bij Parijs:
http://www.marriott.com/h(...)lage-dlle-de-france/
quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe kon je 'm dan voordat hij je vriend was?
Hihiquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb een foto gezien, hij's hot.
Heeft 'ie cavia's?quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb een foto gezien, hij's hot.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hihi
Volgens Devvie heeft ie een pretkop
quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe kon je 'm dan voordat hij je vriend was?
quote:
Ja, wel lichtelijk.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hihi
Volgens Devvie heeft ie een pretkop
Aan de muur, ja.quote:
Ruilen tegen een pic van jouquote:
Jij PM't zelf ook nooit pics.quote:
Maar ik zet dan ook nooit pics van jullie op 't web, laat staan doorsturen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij PM't zelf ook nooit pics.Ik zou het niet doen 4EBE.
Ik ga er telkens maar vanuit dat het positief is.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, wel lichtelijk.
[..]
Aan de muur, ja.
"Zelf geschoten"quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga er telkens maar vanuit dat het positief is.![]()
Caviakop aan de muur.
Klopt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij PM't zelf ook nooit pics.Ik zou het niet doen 4EBE.
OKE.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar ik zet dan ook nooit pics van jullie op 't web, laat staan doorsturen.
Pijl en boogquote:
Timeshare is dat je gedeeltelijk eigenaar van een huisje bent. Je bent dus bijvoorbeeld voor 1/26e eigenaar en dan mag je er 2 weken per jaar komenquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Maar, wat is timeshare precies?
Volgens mij heeft mijn vader ook zoiets, maar dan in Italie.
Ik luisterde weer eens niet
Dat zijn zo'n 150 post!quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt.
Ik geloof dat als er een pic wordt doorgestuurd, dat ie dan de halve sc doorgaat
Zei ik dat?quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:45 schreef Zotheid het volgende:
De vriend van 4EBE is goed te doen.
Waitwutwat?quote:
HET WAS EEN GRAPSKE!quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zotheid is homo als er veel bier in zit?
Owkee... Ik geloof dat ze er het hele jaar mogen komen, maar de echte afspraken weet ik niet.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Timeshare is dat je gedeeltelijk eigenaar van een huisje bent. Je bent dus bijvoorbeeld voor 1/26e eigenaar en dan mag je er 2 weken per jaar komen
http://en.wikipedia.org/wiki/Timeshare
Misschien is hij de ingang tot jou.quote:
Ik wou met een schokkende opmerking binnenvallen.quote:
Blijkbaarquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zotheid is homo als er veel bier in zit?
Noooohhhhhhhquote:
MAAAR JAAAAAquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Misschien is hij de ingang tot jou.
Dat klinkt helemaal fout.
[..]
Hehe nice, maar dat is gewoon 1 huisje?quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Owkee... Ik geloof dat ze er het hele jaar mogen komen, maar de echte afspraken weet ik niet.
Inclusief wij
Zo kom je nog eens ergensquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hehe nice, maar dat is gewoon 1 huisje?
Bij marriot heb je dus nog veel meer mogelijkheden, je kan 1 week per jaar voor punten inruilen zodat je die punten weer kan gebruiken voor vliegtickets en dergelijke of je kan 1 week omruilen voor 1, of soms zelfs 2, weken op een andere locatie.
Zo zijn we bijvoorbeeld ook in:
Fort lauderdale
Orlando
Praag
Geweest
Hoe oud ben jij dan?quote:
MABMABMABMABMABMABMABquote:
HEUY DAT HEBBEN WIJ OOK!quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hehe nice, maar dat is gewoon 1 huisje?
Bij marriot heb je dus nog veel meer mogelijkheden, je kan 1 week per jaar voor punten inruilen zodat je die punten weer kan gebruiken voor vliegtickets en dergelijke of je kan 1 week omruilen voor 1, of soms zelfs 2, weken op een andere locatie.
Zo zijn we bijvoorbeeld ook in:
Fort lauderdale
Orlando
Praag
Geweest
Nietus!quote:
4?quote:
Het zijn echt allemaal hele sjieke en mooie resorts/hotels.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo kom je nog eens ergens![]()
Ziet er goed uit hoor.
Ja, het is een huisje met 3 verdiepingen.
En mijn zusje had zojuist de tv kapot gemaakt![]()
![]()
Geeft niet, Martinus.quote:
Zoéen partydrug...quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:58 schreef Broekpaling het volgende:
Volgens heeft er iets in de drank van Zotheid gezeten.
Ja zo'n soort iets.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
HEUY DAT HEBBEN WIJ OOK!
Maar dan van zo'n ander.
Dat je voor 10k een aandeel koopt oid en daar krijg je een bepaald aantal punten voor toch?
[..]
Nietus!
Alcohol?quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:58 schreef Broekpaling het volgende:
Volgens heeft er iets in de drank van Zotheid gezeten.
Martinus-Anthonius!quote:
Jij heet Broekpaling?quote:
Nee, je bent sowieso ouder dan 18.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En jullie lachen dat ik maagd ben huh?
Nee?quote:
Ja.quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, je bent sowieso ouder dan 18.
Ja, ik ken het systeem.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja zo'n soort iets.
O en mochten mijn ouders op een gegeven moment komen te overlijden, dan wordt het hele gebeuren automatisch overgeschreven op mijn naam
quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee?
ZH heet ook geen Martijn/ Martinu- Antonius.
MDMA.quote:
"Starwood, Wyndham, Accor, Hyatt, Hilton, Marriott,"quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, ik ken het systeem.
Waarom kom ik nu niet op de naam, erg irritant.
Oke, bedankt voor de bevestiging.quote:
Ik heet Diederik-Jan.quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee?
ZH heet ook geen Martijn/ Martinu- Antonius.
Faal!quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:02 schreef Broekpaling het volgende:
Ik dacht dat Zotheid Martijn heette.
Alcohol is nooit goed.quote:
Are you fucking serious?quote:
3,4-methyleendioxymethamfetaminequote:
Neen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
"Starwood, Wyndham, Accor, Hyatt, Hilton, Marriott,"
MOAR!quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heet Diederik-Jan.
[..]
Faal!
[..]
Alcohol is nooit goed.
Wat denk je dan? Martijn. Zo'n paupernaam.quote:
Nu mag je weer verder soppen met de gedachte dat het legaal is.quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, bedankt voor de bevestiging.
Je moet niet alles geloven, wat je dacht.quote:
"esort Condominiums International (RCI) and Interval International (II)"quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
3,4-methyleendioxymethamfetamine
[..]
Neen.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
MOAR!
Je tweede naam is toch Roderick- Pieter?
Duh, dat zeg ik net!quote:
Hij bedoelde Diederik-Jan.quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat denk je dan? Martijn. Zo'n paupernaam.
Beter dan een dubbele naamquote:Op maandag 19 oktober 2009 02:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat denk je dan? Martijn. Zo'n paupernaam.
Neen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
"esort Condominiums International (RCI) and Interval International (II)"
* Verder gaat met de afwas.quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nu mag je weer verder soppen met de gedachte dat het legaal is.
NIETUS!quote:
Wat is er nou weer mis met een dubbele naam?quote:
Whut?quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:05 schreef Broekpaling het volgende:
Kanker, wtf Zotheid.Freak opeens.
HUHUHAHAUHquote:Op maandag 19 oktober 2009 02:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* Verder gaat met de afwas.
Je moest eens weten.quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:05 schreef Broekpaling het volgende:
Kanker, wtf Zotheid.Freak opeens.
DETAILS!quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je moest eens weten.
* Herinnert zich webcamsessie
Nee, echt niet.quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je moest eens weten.
* Herinnert zich webcamsessie
JWZ!quote:
Doe je de regendans?quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:07 schreef zarGon het volgende:
http://forum.girlscene.nl/forum.php/list_messages/136937.
Dat gaat niemand hier wat aan.quote:
Je bent de enige niet!quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik snap er niks meer van met die namen!
Sorryquote:
Wat Tessa ervan denkt doet er ook niet toe. Ik wil het gewoon niet hebben!quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
JAMAAR IK WIL HOREN.
Aan 4EBE te lezen is het erg debiel.
Ik weet ook niet hoe BP heet.quote:
Ik ook niet!quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe BP heet.
4EBE heet Tessa!quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat Tessa ervan denkt doet er ook niet toe. Ik wil het gewoon niet hebben!
Shut it, fokje modder.quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat Tessa ervan denkt doet er ook niet toe. Ik wil het gewoon niet hebben!
MIRJAMquote:
Noh, veel plezier!quote:
quote:
JASPERquote:
TESSAquote:
Waarmee?quote:
NORBERTquote:
SLAPENquote:
MARTIJNquote:Op maandag 19 oktober 2009 02:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
HEEEEEEEEUUUUUUUUUUHHH?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik best benieuwd hoe jij heet.quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
HEEEEEEEEUUUUUUUUUUHHH?
OKE, JA ZOquote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
MARTIJNSterf af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
MARTIJNJOHANNES CORNELUS KLEINESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Wat wil je weten BP?quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:22 schreef Broekpaling het volgende:
Zeg 4EBE, dat camgesprek hmm? Vertel is!
Wees dat.quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik best benieuwd hoe jij heet.
Odin.quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik best benieuwd hoe jij heet.
HOE HEET JIJquote:Op maandag 19 oktober 2009 02:22 schreef Broekpaling het volgende:
Zeg 4EBE, dat camgesprek hmm? Vertel is!
Oh ik dacht:quote:
quote:
Waaat?quote:
PIEMELquote:
Don't do it!quote:
As usual.quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:24 schreef Broekpaling het volgende:
Goddomme het gaat nergens meer over opeens.
Ja.quote:
quote:
Vikingen zijn niet dood !quote:
.sleomiRquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |