quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
That does it, nu heb ik het ECHT met jou gehad.
Bye, bye, klein kind.
Nee.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Hadden jullie die ook al meegekregen ?
Oh, nou ik zei tegen Lamon dat ik niet snapte waarom hij het serieus nam, en toen kreeg ik die post ineens terug, kinderachtig van mij hequote:
Neequote:Op zondag 18 oktober 2009 23:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Hadden jullie die ook al meegekregen ?
Mwehehe.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nou ik zei tegen Lamon dat ik niet snapte waarom hij het serieus nam, en toen kreeg ik die post ineens terug, kinderachtig van mij he
Precies, en zeker nu er toch geen werk te krijgen is kan ik net zo goed blijven studerenquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik dacht inderdaad al dat je een tijdje bezig was, ja. Maargoed, als je het uiteindelijk haalt is er geen probleem toch
.
Geen idee, ik ben nog veul te jong voor dat soort onzin. En ik studeer natuurlijk nogquote:Hoezo na je 30e wel dan? Dat is toch al over 3 maanden? Hihi.
Triggershot? Zou kunnen ja, maar dat is een lang verhaal.
Kijk maar uit, anders word je net zoals ikquote:Ja, het valt me best zwaar, omdat ik waarschijnlijk niet goed mijn prioriteiten stel. Je kent het wel, feestje hier, feestje daar.
Twee must-have apps:quote:
Hoeveel heb je er gehosseld op dat 16-jarige sletjes feest?quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:05 schreef Skylark. het volgende:
Jongens, wat ik me gisteravond toch heb meegemaakt.
Niet dat ik het ga typen, teveel werk.. Maar het was legendarisch.
Jouw chick is wel aaight.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Precies, en zeker nu er toch geen werk te krijgen is kan ik net zo goed blijven studerenWel jammer dat ik ons aller IBG dan nog wel het een en ander schuldig ben, want ja, ik ga niet ook keihard werken om dat in een keer op te hoesten allemaal. Keihard werken kan ik de rest van mn leven nog doen (of niet natuurlijk)
[..]
Geen idee, ik ben nog veul te jong voor dat soort onzin. En ik studeer natuurlijk nog
Hoezo, je hebt m ingeruild voor iemand die iets dichterbij woonde?
[..]
Kijk maar uit, anders word je net zoals ik!
Fobo gecheckt zie ik?quote:
Ja, gewoon nog even blijven studeren dan. En met je master mag ik toch wel hopen dat je een riant salarisje krijgt zodat je het snel kunt aflossen!quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Precies, en zeker nu er toch geen werk te krijgen is kan ik net zo goed blijven studerenWel jammer dat ik ons aller IBG dan nog wel het een en ander schuldig ben, want ja, ik ga niet ook keihard werken om dat in een keer op te hoesten allemaal. Keihard werken kan ik de rest van mn leven nog doen (of niet natuurlijk)
[..]
Geen idee, ik ben nog veul te jong voor dat soort onzin. En ik studeer natuurlijk nog
Hoezo, je hebt m ingeruild voor iemand die iets dichterbij woonde?
[..]
Kijk maar uit, anders word je net zoals ik!
0, eentje wilde me iets te graag en ik vond haar niet knap genoeg. En ik was echt TOTALLY wasted, ik was echt niet in staat om uberhaupt serieuze avances te maken.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er gehosseld op dat 16-jarige sletjes feest?
En je gaat wel typen
Waarom dan pasquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:07 schreef Japsnars het volgende:
Zot, op maandag 2 november gaan we opzoek naar Lamon in de videotheek
Omdat ik dan in de buurt benquote:
Uhuh, ze ziet er ook uit alsof ze inhoud en humor heeft. Maar dat weet je natuurlijk nooit zeker.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Fobo gecheckt zie ik?Ik moet er echt s iets aan veranderen, het is al zo oud allemaal
Uiteindelijk wel, maar dat kan natuurlijk nog wel even duren. Niet dat dat erg is, want fulltime werken zie ik nog niet echt zitten. Zeker als ik afgelopen zomer zag dat vrienden die wel werken dus ook lijkwit bleven terwijl ik toch met een goddelijk gebruind lichaam rondliepquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, gewoon nog even blijven studeren dan. En met je master mag ik toch wel hopen dat je een riant salarisje krijgt zodat je het snel kunt aflossen!
Good point, ja.
Ach, ik kan gewoon niet met hem omgaan. Maar ik ben sinds kort weer single, dus als je nog leuke vrienden hebt. Hehe nee, maar ik zit in een nieuwe stad, dus ook weer genoeg potentie
.
Ik denk niet dat ik die kans krijg. Je wordt er gewoon meteen afgegooid.
Whehequote:Op zondag 18 oktober 2009 23:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
0, eentje wilde me iets te graag en ik vond haar niet knap genoeg. En ik was echt TOTALLY wasted, ik was echt niet in staat om uberhaupt serieuze avances te maken.
Ik werd om fucking 7 uur wakker gebeld door een vriend, ik lag al in bed. Stond hij midden op een industrieterrein zonder fiets en hij had geen idee hoe hij daar was gekomen![]()
![]()
. Hij heeft daar nog 2 uur gestaan.
![]()
In de kou.
Ja, ik moet er ook nog niet aan denken, full time werkenquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:12 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel, maar dat kan natuurlijk nog wel even duren. Niet dat dat erg is, want fulltime werken zie ik nog niet echt zitten. Zeker als ik afgelopen zomer zag dat vrienden die wel werken dus ook lijkwit bleven terwijl ik toch met een goddelijk gebruind lichaam rondliep![]()
Ik heb genoeg leuke vrienden, maar de meesten zijn bezet. En wonen in het westen des landsch. Maar voor hetzelfde geld ben je daar naartoe verhuisd natuurlijk...
Je zou het zo na kunnen gaan, aangezien ze ook op fok rondhangt. En nee, je zoekt zelf maar uit wie het is (maar dat kan nooit moeilijk zijnquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Uhuh, ze ziet er ook uit alsof ze inhoud en humor heeft. Maar dat weet je natuurlijk nooit zeker.
Dat zijn die avondenquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Whehe
Wij waren bij een vriend in zijn lege huis aan het chillen. 1 kratje per 2 personen enzo
Daarnaast ging ik nog met een vriend bier shooten, hij had echter het laatste 33cl blikje dus ik kreeg meteen een halve liter![]()
Vervolgens om 12 uur totally wasted naar de kroeg gegaan omdat de onderbuurman (hij woont in een penthouse met allemaal bejaarden in dat appartementencomplex) ging staan klagen. Best logisch aangezien er allemaal kinderen bij die gast gingen aanbellen
Vervolgens in de kroeg nog wat gedronken en een vol pakje peuken gevonden
Uiteindelijk ben ik om 9 uur weer bij die vriend op de vloer wakker geworden en heb vervolgens tot half 1 met helse hoofdpijn op een bed daar gelegenWel een geweldige avond/nacht/ochtend verder
![]()
Wat de neuk is dit nu weer?!quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:45 schreef Japsnars het volgende:
OH MIJN GOD JUNGS!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jullie kennen onderhand vast allemaal wel de "Kansjongeren op hyves" reeks. Geenstijl spoorde aan op een tegenfilmpje en J.Herrer suggereerde meteen Lamon en raad eens wie er een filmpje heeft gemaakt? Inderdaad, Lamon:![]()
![]()
Heet ze Karinquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je zou het zo na kunnen gaan, aangezien ze ook op fok rondhangt. En nee, je zoekt zelf maar uit wie het is (maar dat kan nooit moeilijk zijn).
Ja, daar heb ik weinig foto's van want ik maak ze altijd. Ik weet het, ik weet hetquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik moet er ook nog niet aan denken, full time werken. Goddelijk gebruind lichaam? Mijn PM staat open
.
Ik woon nu in Breda, dus het komt al ietsje meer in de richting toch.
Nee, Karin is mijn paard zusje.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Heet ze Karin?
En heb haar nog nooit zien posten.
Onee, die heeft een ander vriendje.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Heet ze Karin?
En heb haar nog nooit zien posten.
Nee!quote:
Natuurlijk ken ik die shizzle aL!quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Twee must-have apps:
1. Remote
[ afbeelding ]
Hiermee kan je via wifi je itunes besturen zonder dat je verder op je mac ook maar iets hoeft te installeren.
2. een programma waar ik de naam ff van kwijt ben omdat appulo.us down is
Hiermee kan je zonder dat je verder iets hoeft te installeren, je mac vanaf afstand besturen![]()
Jeuj!quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:07 schreef Japsnars het volgende:
Zot, op maandag 2 november gaan we opzoek naar Lamon in de videotheek
Ik heb hier nog geen allochtoon, of kees kankerkachel gezien, neequote:Op zondag 18 oktober 2009 23:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik weinig foto's van want ik maak ze altijd. Ik weet het, ik weet het
Breda, nooit geweest, maar het schijnt best leuk te zijn. Is wel anders dan Woensel West of niet dan?
Geen allochtonen in Breda? Dat kan nietquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb hier nog geen allochtoon, of kees kankerkachel gezien, nee.
Ja I know, rightquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:24 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Geen allochtonen in Breda? Dat kan nietHoe moet je dan ooit weer aan de man komen?
Zotheid anders niets voor je? Jij hebt ook tetten tenslotte.quote:
Broekpaling stole my girl.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:26 schreef Zotheid het volgende:
Wie verzint er een nieuwe ondertitel voor mij?
Jawel, maar hij heeft z'n pijlen al op een minderjarig meisje gericht.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:28 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zotheid anders niets voor je? Jij hebt ook tetten tenslotte.
of ga ik nu te ver?
Ik las piemel.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jawel, maar hij heeft z'n pijlen al op een minderjarig meisje gericht.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jawel, maar hij heeft z'n pijlen al op een minderjarig meisje gericht.
quote:
Je las je eigen post verkeerd?quote:
Dat was een grapjuh!!!!quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:32 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je las je eigen post verkeerd?Het wordt steeds gekker met jou.
Maar Breda, kun je daar een beetje stappen enzo? Niet dat ik dat van plan ben ofzo, maar goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |