En wat heb je ervan geleerd als je voor dat tentamen een onvoldoende haalt?quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:19 schreef Siniti het volgende:
[..]
Oh, sorry. Dat wist ik niet. Dan is het logisch dat je meisjes van je eigen leeftijd probeert te versieren
In theorie wel ja.
That does it, nu heb ik het ECHT met jou gehad.quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom je het serieus neemt, maar ok ..
Dat statistiek kut is. Maar dat weet ik nu al, dus dan helemaal niks.quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:20 schreef OldJeller het volgende:
[..]
En wat heb je ervan geleerd als je voor dat tentamen een onvoldoende haalt?
OH NEE LAMON HEEFT HET MET JOU GEHAD NOU DAT ZAL HARD AANKOMEN BIJ CRACK_ WIL JE BIJ MIJ KOMEN UITHUILEN MEID NU GAAT LAMON TE VER HOOR IK BEN TWAALF EN WAT IS DIT IK HEB GEENEENSquote:Op zondag 18 oktober 2009 02:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
That does it, nu heb ik het ECHT met jou gehad.
Bye, bye, klein kind.
Ja, dat was ook echt een hele onaardige post van mij ..quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Bye, bye, klein kind.
Hm ja, daar komt het eigenlijk wel op neer.quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:22 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat statistiek kut is. Maar dat weet ik nu al, dus dan helemaal niks.
En het enige dat ik echt moet leren is wat ik allemaal met die kloteformules bereken, moet 1 dag wel genoeg voor zijn hoop ikquote:Op zondag 18 oktober 2009 02:25 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Hm ja, daar komt het eigenlijk wel op neer.
Dat kan ik dus ook nietquote:Op zondag 18 oktober 2009 02:25 schreef Siniti het volgende:
[..]
Natuurlijk!!!
En ik kan ook schaatsen en skeeleren
Uiteraard.quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:26 schreef Siniti het volgende:
[..]
En het enige dat ik echt moet leren is wat ik allemaal met die kloteformules bereken, moet 1 dag wel genoeg voor zijn hoop ik
ik meteen downloaden natuurlijkquote:Op zondag 18 oktober 2009 02:27 schreef Siniti het volgende:
Kut ik vind The Final Cut van Pink Floyd nog een best goed album
En dat terwijl ik al maanden de lijn van briljante albums van Pink Floyd bij The Wall had neergezet
Meedoen is wat telt...quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:28 schreef Siniti het volgende:
[..]
Het sarcasme druipt er vanaf
GEEF MIJ NOU EENS WAT ZELFVERTROUWEN
Uhm...quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:28 schreef Siniti het volgende:
[..]
Het sarcasme druipt er vanaf
GEEF MIJ NOU EENS WAT ZELFVERTROUWEN
Als je ze nog niet hebt, zou ik eerst Atom Heart Mother, Meddle, Dark Side Of The Moon, Wish You Were Here, Animals en The Wall downloaden. Die blijven beterquote:
Codewoord dat ervoor gaat zorgen dat ik deze quote heel snel zal vinden, nadat dit topic eenmaal is geïndexeerd door Google: OrmandaÇıplakBakire.quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Bye, bye, klein kind.
Ja ik denk dat dat wel moet lukkenquote:Op zondag 18 oktober 2009 02:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm...![]()
Je gaat het tentamen halen, met een zeer goed cijfer.
En dat alles met maar 1 dag leren![]()
Zo goed?
Ik download de discography wel.quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:31 schreef Siniti het volgende:
[..]
Als je ze nog niet hebt, zou ik eerst Atom Heart Mother, Meddle, Dark Side Of The Moon, Wish You Were Here, Animals en The Wall downloaden. Die blijven beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |