quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
That does it, nu heb ik het ECHT met jou gehad.
Bye, bye, klein kind.
Nee.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Hadden jullie die ook al meegekregen ?
Oh, nou ik zei tegen Lamon dat ik niet snapte waarom hij het serieus nam, en toen kreeg ik die post ineens terug, kinderachtig van mij hequote:
Neequote:Op zondag 18 oktober 2009 23:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Hadden jullie die ook al meegekregen ?
Mwehehe.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nou ik zei tegen Lamon dat ik niet snapte waarom hij het serieus nam, en toen kreeg ik die post ineens terug, kinderachtig van mij he
Precies, en zeker nu er toch geen werk te krijgen is kan ik net zo goed blijven studerenquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik dacht inderdaad al dat je een tijdje bezig was, ja. Maargoed, als je het uiteindelijk haalt is er geen probleem toch
.
Geen idee, ik ben nog veul te jong voor dat soort onzin. En ik studeer natuurlijk nogquote:Hoezo na je 30e wel dan? Dat is toch al over 3 maanden? Hihi.
Triggershot? Zou kunnen ja, maar dat is een lang verhaal.
Kijk maar uit, anders word je net zoals ikquote:Ja, het valt me best zwaar, omdat ik waarschijnlijk niet goed mijn prioriteiten stel. Je kent het wel, feestje hier, feestje daar.
Twee must-have apps:quote:
Hoeveel heb je er gehosseld op dat 16-jarige sletjes feest?quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:05 schreef Skylark. het volgende:
Jongens, wat ik me gisteravond toch heb meegemaakt.
Niet dat ik het ga typen, teveel werk.. Maar het was legendarisch.
Jouw chick is wel aaight.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Precies, en zeker nu er toch geen werk te krijgen is kan ik net zo goed blijven studerenWel jammer dat ik ons aller IBG dan nog wel het een en ander schuldig ben, want ja, ik ga niet ook keihard werken om dat in een keer op te hoesten allemaal. Keihard werken kan ik de rest van mn leven nog doen (of niet natuurlijk)
[..]
Geen idee, ik ben nog veul te jong voor dat soort onzin. En ik studeer natuurlijk nog
Hoezo, je hebt m ingeruild voor iemand die iets dichterbij woonde?
[..]
Kijk maar uit, anders word je net zoals ik!
Fobo gecheckt zie ik?quote:
Ja, gewoon nog even blijven studeren dan. En met je master mag ik toch wel hopen dat je een riant salarisje krijgt zodat je het snel kunt aflossen!quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Precies, en zeker nu er toch geen werk te krijgen is kan ik net zo goed blijven studerenWel jammer dat ik ons aller IBG dan nog wel het een en ander schuldig ben, want ja, ik ga niet ook keihard werken om dat in een keer op te hoesten allemaal. Keihard werken kan ik de rest van mn leven nog doen (of niet natuurlijk)
[..]
Geen idee, ik ben nog veul te jong voor dat soort onzin. En ik studeer natuurlijk nog
Hoezo, je hebt m ingeruild voor iemand die iets dichterbij woonde?
[..]
Kijk maar uit, anders word je net zoals ik!
0, eentje wilde me iets te graag en ik vond haar niet knap genoeg. En ik was echt TOTALLY wasted, ik was echt niet in staat om uberhaupt serieuze avances te maken.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er gehosseld op dat 16-jarige sletjes feest?
En je gaat wel typen
Waarom dan pasquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:07 schreef Japsnars het volgende:
Zot, op maandag 2 november gaan we opzoek naar Lamon in de videotheek
Omdat ik dan in de buurt benquote:
Uhuh, ze ziet er ook uit alsof ze inhoud en humor heeft. Maar dat weet je natuurlijk nooit zeker.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Fobo gecheckt zie ik?Ik moet er echt s iets aan veranderen, het is al zo oud allemaal
Uiteindelijk wel, maar dat kan natuurlijk nog wel even duren. Niet dat dat erg is, want fulltime werken zie ik nog niet echt zitten. Zeker als ik afgelopen zomer zag dat vrienden die wel werken dus ook lijkwit bleven terwijl ik toch met een goddelijk gebruind lichaam rondliepquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, gewoon nog even blijven studeren dan. En met je master mag ik toch wel hopen dat je een riant salarisje krijgt zodat je het snel kunt aflossen!
Good point, ja.
Ach, ik kan gewoon niet met hem omgaan. Maar ik ben sinds kort weer single, dus als je nog leuke vrienden hebt. Hehe nee, maar ik zit in een nieuwe stad, dus ook weer genoeg potentie
.
Ik denk niet dat ik die kans krijg. Je wordt er gewoon meteen afgegooid.
Whehequote:Op zondag 18 oktober 2009 23:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
0, eentje wilde me iets te graag en ik vond haar niet knap genoeg. En ik was echt TOTALLY wasted, ik was echt niet in staat om uberhaupt serieuze avances te maken.
Ik werd om fucking 7 uur wakker gebeld door een vriend, ik lag al in bed. Stond hij midden op een industrieterrein zonder fiets en hij had geen idee hoe hij daar was gekomen![]()
![]()
. Hij heeft daar nog 2 uur gestaan.
![]()
In de kou.
Ja, ik moet er ook nog niet aan denken, full time werkenquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:12 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel, maar dat kan natuurlijk nog wel even duren. Niet dat dat erg is, want fulltime werken zie ik nog niet echt zitten. Zeker als ik afgelopen zomer zag dat vrienden die wel werken dus ook lijkwit bleven terwijl ik toch met een goddelijk gebruind lichaam rondliep![]()
Ik heb genoeg leuke vrienden, maar de meesten zijn bezet. En wonen in het westen des landsch. Maar voor hetzelfde geld ben je daar naartoe verhuisd natuurlijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |