Ja, uitgaan daar is goed te doen hoorquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:32 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je las je eigen post verkeerd?Het wordt steeds gekker met jou.
Maar Breda, kun je daar een beetje stappen enzo? Niet dat ik dat van plan ben ofzo, maar goed.
Jij weet heel goed dat ik die fipo wou hebben!quote:
quote:
Je drukt niet weg?quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, uitgaan daar is goed te doen hoor.
ZH, je berichtje.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jij weet heel goed dat ik die fipo wou hebben!
[..]
[ afbeelding ]
De lapo toch?quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
WTF DOE JE DAN NU OP FOK! GA STAPPEN!!!!11!quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, uitgaan daar is goed te doen hoor.
ZH, je berichtje.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ja, doeiquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:39 schreef Gizmore het volgende:
[..]
WTF DOE JE DAN NU OP FOK! GA STAPPEN!!!!11!
en uhh, wat?
Rotjoch @ Szigetquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waar is die opname in vredesnaam van?
Ja zekerquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat zijn die avonden.
Daar was zo'n meisje en ik had 4 pils vast en dat vond ik teveel dus ik wilde hem aan haar geven, maar zij deed haar handen op de rug dus ik zette dat pilsje tussen haar tieten.
Credits naar Japsnars.quote:
Beide.quote:
Rotjoch op Sziget.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waar is die opname in vredesnaam van?
Die zal ik morgen in elkaar zetten.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, nog niet nee. Maar nu komt het filmpje
.
En dat kusje?quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, doei. Ik ben weer even aan het bijkomen bij m'n ouders. Ik kon het niet meer aan
.
Niks, dat was voor Zotheid bedoelt.
Overhemden heb ik genoeg maar daar draag ik gewoon vaak een donkere spijkerbroek onderquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Natuurlijk ken ik die shizzle aL!
[..]
Jeuj!
Doe wel een overhemd aan.
En een nette broek.
En nette schoenen.
En een nette jas.
Volgens mij staat hier alleen nog euroshopper in de schuurquote:
Tssk tssk... Alsof je bij je ouders zitquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, doei. Ik ben weer even aan het bijkomen bij m'n ouders. Ik kon het niet meer aan
.
Niks, dat was voor Zotheid bedoelt.
Nee, ken dat programma niet.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Overhemden heb ik genoeg maar daar draag ik gewoon vaak een donkere spijkerbroek onder
Voor de rest heb ik alleen maar sneakers en 1 paar nette schoenen (dansles) maar met die dingen glij je overal uit
Naja, ik moet sowieso in de outlet in parijs weer even heel wat nieuwe kleren kopen
Heb je ook installous op je iPhone staan?
http://www.101.tv/page/10(...)b7f27b2f2f184f5f63acquote:
Ja.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En jij schreeuw daar in die gif in die mic?
Ik heb ook bijna geen lichte spijkerbroeken maar ik kan sowieso wel wat nieuwe (spijker)broeken gebruiken.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, ken dat programma niet.
Ik heb ook vaak een donkere spijkerbroek aan. Lichte spijkerbroeken falen dan wel weer hard.
[..]
http://www.101.tv/page/10(...)b7f27b2f2f184f5f63ac
4:10
*Bzzzzt
Die gast voor jou blijft echter wel echt een gigantische heldquote:
Dat ziet er wel oke uit!quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb ook bijna geen lichte spijkerbroeken maar ik kan sowieso wel wat nieuwe (spijker)broeken gebruiken.
Draag nu meestal deze:
[ afbeelding ]
Absint.quote:
Je kijkt wel serieus als je dronken bentquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, ken dat programma niet.
Ik heb ook vaak een donkere spijkerbroek aan. Lichte spijkerbroeken falen dan wel weer hard.
[..]
http://www.101.tv/page/10(...)b7f27b2f2f184f5f63ac
4:10
*Bzzzzt
Buiten die tent had je de african village met allemaal drugsdealende negers.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die gast voor jou blijft echter wel echt een gigantische held
Dat hoort er dan ook bij.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Absint.
Ik ben daar eigenlijk een week continu dronken geweest.
Dat was de partytrein.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je kijkt wel serieus als je dronken bent. Volgens mij zag ik je in aflevering 1 ook al in de trein zitten
.
Hij is sowieso kut.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:53 schreef Japsnars het volgende:
Op 5 minuten is rotjoch echt helemaal naar de kut
Precies!quote:
Wil je dat wel? De meeste mensen staan niet echt heel charmant op de foto als ze dronken zijnquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies!
Ik heb nog steeds de foto's niet.
Rotjoch is niet kutquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat was de partytrein.
Ik zat in de slaaptrein.
Maar nog steeds niet weggedrukt?
[..]
Hij is sowieso kut.
Ikke!quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:57 schreef Broekpaling het volgende:
Haha.Geniaal Zotheid.
![]()
Dat filmpje.
Je ziet die kop van je echt gaan van "Er praat iets tegen me en ik krijg een mic voor me neus, wat zal ik zeggen?"
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH
ik ken hem eigenlijk ook niet, en heeft hij dat stukje van "Rotjoch op je beeldscherm" niet heel erg van Steen gejat ?quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ze zaten allemaal van "Rotjoch, gaaf" en ik kende die hele gast niet.
Hij stelde ons ook nog een aantal vragen maar daar kan ik me verder niks meer van herinneren.
Ik ken 'm ook niet hoor.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ze zaten allemaal van "Rotjoch, gaaf" en ik kende die hele gast niet.
Hij stelde ons ook nog een aantal vragen maar daar kan ik me verder niks meer van herinneren.
Nee maar morgen wel en anders zaterdag of over een week ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |