Had jij niet gezegd dat je klaar was in dit topic?quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:18 schreef henkway het volgende:
Als de Taliban Nederland komt binnenvallen met tanks, met de mededeling dat we heropgevoed moeten worden, zouden we wel reuze verontwaardigd zijn denk ik
Dus als ik het niet eens ben met de rest van de wereld moet de rest van de wereld dat respecteren en mij mijn gang laten gaan? Zo werkt dat toch niet...quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:14 schreef SingleCoil het volgende:
Of je nou het mandaat van de hele wereld hebt of niet, als je tegenstander de redelijkheid van jouw positie niet erkent lijkt me dat geen argument.
Er is gewoon maar één echte oplossing, en dat is het lef hebben niet in te grijpen. Maar dat hebben we niet. En dus gaat de oorlog door...
Drugsbestrijding is lucratief!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:04 schreef henkway het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)it_door_drugs__.html
Waar gaat de oorlog om??
juist om geld, net als Irak
[..]
Lijkt me een uitstekend idee. Of wil je in NL iedereen in bruine huizen met grijze daken laten wonen, ook als ze niet willen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:06 schreef Northside het volgende:
[..]
Dus als ik het niet eens ben met de rest van de wereld moet de rest van de wereld dat respecteren en mij mijn gang laten gaan? Zo werkt dat toch niet...
Als dat een argument is, kan je de halve wereld (inclusief NL en USA) wel binnenvallen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:28 schreef Vortix het volgende:
[..]
Je weet wat voor idioteriëen de Taliban flikte voordat de oorlog in 2001 'begon'?
Dat proberen we al sinds de drooglegging, dat werkt niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:56 schreef henkway het volgende:
[..]
nee dat maakt het alleen maar erger
Ik ben er wel voor om geldlijnen af te snijden door de opium velden plat te branden
Als er in Rwanda minder drugs waren geweest, minder moord-propaganda op de radio, als het (neo-)kolonialisme niet expres grenzen had getrokken om de regio zo onstabiel (en dus afhankelijk) mogelijk te maken, als de Afrikaanse politici minder corrupt waren, .....quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:36 schreef Sloggi het volgende:
Hotel Rwanda is wat dat betreft een indrukwekkende film. Soms moet je mensen gewoon voor hun flikker schieten om erger te voorkomen.
ja dat of de drugs vrijgeven, ben ik ook voorquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat proberen we al sinds de drooglegging, dat werkt niet.
quote:ma 26 okt 2009, 13:30 | lees voor
Extra geld voor irrigatie in Ethiopië
DEN HAAG - Nederland is bereid 2 miljoen euro extra ter beschikking te stellen voor irrigatieprojecten in Ethiopië. Het geld is bedoeld voor een financieringssysteem waarmee boeren bij droogte tijdig maatregelen kunnen nemen. Minister Bert Koenders (Ontwikkelingssamenwerking), die nu in Ethiopië is, heeft dat maandag laten weten. Nederland geeft al 10 miljoen euro uit aan irrigatieprojecten in Ethiopië. Met het extra geld kan snel nog meer gedaan worden. Koenders wil maandag nog wel eerst van de Ethiopische regering horen dat het geld op de juiste manier wordt ingezet.
Ja idd.. geld pompen in een land met een (nu al) corrupte regeringquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:48 schreef henkway het volgende:
Ik heb wat opbouwwerk gevonden wat wel zinvol is,voor als de "missie" stopt in 2011
[..]
denk jij echt dat Afghanistan niet corrupt is ????????????????????????????????????????????????????????????????????????quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:54 schreef Anschluss het volgende:
[..]
Ja idd.. geld pompen in een land met een (nu al) corrupte regering
Strak plan Henk
Ik had heimweequote:Op maandag 26 oktober 2009 13:02 schreef Northside het volgende:
[..]
Had jij niet gezegd dat je klaar was in dit topic?
Dat ligt er een beetje aan waar je bent. Als Nederlander in Nederland heb je je aan de Nederlandse wette houden, doe je dat niet dan wordt er ingegrepen, door de overheid de het geweldsmonopolie heeft én zelfstandig weet te handhaven.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:06 schreef Northside het volgende:
[..]
Dus als ik het niet eens ben met de rest van de wereld moet de rest van de wereld dat respecteren en mij mijn gang laten gaan? Zo werkt dat toch niet...
quote:Vandaag in Pauw & Witteman
Hero Brinkman (PVV) is net terug uit Uruzgan.
Hij vindt nog steeds dat de Nederlandse troepen zo snel mogelijk uit het gebied moeten worden teruggetrokken.
Ik had het over de Afghaanse regeringquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:04 schreef henkway het volgende:
[..]
denk jij echt dat Afghanistan niet corrupt is ????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Ik zou het niet aanbevelen om geld te steken in een corrupte regering in Afghanistan, neequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 02:57 schreef Anschluss het volgende:
[..]
Ik had het over de Afghaanse regering
voor als jij daar straks geld in gaan pompen, wat jij blijkbaar zinvol vind.....
Hero Brinkman zou zelfs van de tegenstanders van de missie in dit topic nog wat kunnen leren want wat hij uitkraamt slaat al helemaal nergens opquote:
Hij beweerde dat de US op de scherven van de bermbommen 16 vingerafdrukken had gevonden van de mensen van een bevriende stamquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
Hero Brinkman zou zelfs van de tegenstanders van de missie in dit topic nog wat kunnen leren want wat hij uitkraamt slaat al helemaal nergens op
als er 1 land op dat hele continent de term ´agressor´ waardig is dan is het Ethiopie welquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:48 schreef henkway het volgende:
Ik heb wat opbouwwerk gevonden wat wel zinvol is,voor als de "missie" stopt in 2010
[..]
quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:18 schreef henkway het volgende:
Als de Taliban Nederland komt binnenvallen met tanks, met de mededeling dat we heropgevoed moeten worden, zouden we wel reuze verontwaardigd zijn denk ik
En als jouw vriendjes zeggen dat je Bertje best in elkaar mag slaan, dan is het opeens prima in orde??quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:26 schreef Pumatje het volgende:
[..]
dit is weer complete nonens. Want de acties in afghanistan zijn goedgekeurd door enkele internationale organen, onder andere de NATO en VN, en van de VN is elk land in principe lid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |