de vorige, de posts van merelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet of ik volgende week dinsdag kan. Heb mijn nieuwe rooster nog niet bekeken. Begin aan verpleegstage en weet niet of ik dan al aan het werk ben. Zal straks even checkenquote:
VHS is appeltje-eitje-twee-vingers-in-je-neus, is alleen maar leuker als je gigabrak bentquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:59 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik volgende week dinsdag kan. Heb mijn nieuwe rooster nog niet bekeken. Begin aan verpleegstage en weet niet of ik dan al aan het werk ben. Zal straks even checken
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:56 schreef Sander het volgende:
Ik mag de fipo dan wel gemist hebben, de tieten komen d'r!Ja kan moeilijk op mijn werk naar dat soort plaatjes zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
what's your life worth when it's boring? Stop wasting your life ,you only live life once.
http://www.google.nl/search?hl=en&q=eenheden+in+een+onderzoek&sourceid=navclient-ff&rlz=1B3GGGL_enNL346NL346&ie=UTF-8quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:04 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb even een hele simpele vraag maar ik weet het zelf gewoon niet, en ik hoop iemand hier wel...
Ik heb net een wetenschappelijk artikel over een onderzoek bestudeerd, en nu krijg ik de vraag: "Wat zijn de eenheden in de studie?"
Nu is mijn vraag: wat zijn überhaupt eenheden in een onderzoek? Dan weet ik wat ik moet invullen
Krijg je dan wel het 'gewenste' publiek? Het komt wel in je huis wonenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:18 schreef morgane het volgende:
Ik heb inmiddels een advertentie op Hyves geplaats voor de kamer:
Huisgenootje gezocht!
Ik vind het nog altijd makkelijker dan Kamernet, omdat je iig nog iemands profiel kan checken.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Krijg je dan wel het 'gewenste' publiek? Het komt wel in je huis wonen.
hehe ik ken een paar mensen die jij ook kent op hyvesquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:18 schreef morgane het volgende:
Ik heb inmiddels een advertentie op Hyves geplaats voor de kamer:
Huisgenootje gezocht!
Dan mag je foto's makenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:55 schreef swarmahoer het volgende:
hoe staat t met de meet eigelijk?
ik had het ook niet over jou meneertje kwaliteitszorgquote:
Ik doelde meer op dat ik daarom ook niks kan zien op mensen hun hyvesquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:56 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
ik had het ook niet over jou meneertje kwaliteitszorg![]()
nog 15 min en dan naar huis...zit de hut vol met visite, want mijn ladyfriend is jarig....verdomme nu moet ik vanavond weer gaan zuipen...
eigenlijk is dat helemaal niet zo erg
nee, heb zin om te poolenquote:
Poolenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee, heb zin om te poolen
mensen die fotos maken op meets
Ook niet via de link uit mn handtekening?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:57 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik doelde meer op dat ik daarom ook niks kan zien op mensen hun hyves
Ik zie je advertentie wel, maar op mensen hun hyves geen foto's enzo.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:02 schreef morgane het volgende:
[..]
Ook niet via de link uit mn handtekening?
Over aankomen maak ik me allang niet meer drukquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:52 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben ook n beetje aangekomen, net een pizza naar binnen geschoven
Om een of andere reden heb ik dat ook altijd bij de appie XLquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:40 schreef Cocktailprikker het volgende:
Waarom zitten er van die infantiele jostikandidaten achter de kassa bij de super de boer ?Kassa duurt altijd langer dan het hele uitzoeken van wat ik nodig heb..
![]()
hoi
Komt omdat ik er niet wasquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:40 schreef Cocktailprikker het volgende:
Waarom zitten er van die infantiele jostikandidaten achter de kassa bij de super de boer ?Kassa duurt altijd langer dan het hele uitzoeken van wat ik nodig heb..
![]()
hoi
En voor mensen met longziekten, hartziekten of diabetesquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:40 schreef Sander het volgende:
[..]
Dat is toch alleen voor bejaarden?
ik moet ook nog....+ die 2 mexicaanse prikken......vindt je het dan zo end?....tis wel ietwat minder prettig, omdat ze het er vaak langzaam inspuitenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:08 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Komt omdat ik er niet was![]()
[..]
En voor mensen met longziekten, hartziekten of diabetesEn omg zo voor lul, de tranen kwamen al toen ik nog niet eens aan de beurt was
Ja die mexicaanse moet ik ook nogquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik moet ook nog....+ die 2 mexicaanse prikken......vindt je het dan zo end?....tis wel ietwat minder prettig, omdat ze het er vaak langzaam inspuiten
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:51 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ja die mexicaanse moet ik ook nogJa ik weet niet hoe het komt, maar ik vind het echt vreselijk eng. Ik kan zelfs nog herinneren hoe mijn zusje haar hielprik krijg, en toen was ik nog net geen 4 jaar
Misschien dat ik toen zo geschrokken was dat ik daarom zo bang werd ofzo? Maar ik lig er echt nachten wakker van en als ik aan de prik denk gaat mn hart ook vet snel kloppen enz
En doordat ik zo bang ben heb ik ook echt het gevoel dat het superpijn doet
ben benieuwd hoe dat werkt danquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:28 schreef ScarFace- het volgende:
Gratis eten bestellen
Veel keuze in Nijmegen, vraag me af of het echt gratis is.
Op tweakers ook een topic erover, reken maar dat de servers down gaanquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:00 schreef royjn het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe dat werkt dan
eerst betalen en dan geld terug krijgen?
partij voor tieten?quote:
wat voor ontwikkelingen? en er waren geen andere friettenten?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:07 schreef IrishBastard het volgende:
Leuke ontwikkelingen tijdens onze ALV netBijzonder vermakelijk
En frituur de Burcht was dicht om kwart over 8Dus moest ik ei en witte bonen en tomatensaus eten
hoe is t met je polsquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:35 schreef Dupje het volgende:
Hoi!
Net celloles gehad (voor het eerst na 3 jaar weer, en voor t eerst bij iemand anders), en het was leuk! Nu nog een kennismakingsles, en daarna beslissen of ik het ga doen.
Nu zo maar mijn bedje in, morgen vroeg naar school!
Wel aardig goed. Helaas is mijn fysiotherapeute een tijdje uit de running omdat ze geopereerd moet worden, maar ze kan me echt goed helpen!quote:
Eerste keer dat ik de directors cut zie. Niet zo heel veel anders, iets meer dingen van het stripboek, maar voegt niet super veel toe. Maakt m wel net iets samenhangender.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:39 schreef Sander het volgende:
Blijft een briljante film.
Die versie van iets > 3 uur? Die is mooi ja. Vond de extra dingen wel fijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik de directors cut zie. Niet zo heel veel anders, iets meer dingen van het stripboek, maar voegt niet super veel toe. Maakt m wel net iets samenhangender.
Jup. Geweldige filmquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:49 schreef Sander het volgende:
[..]
Die versie van iets > 3 uur? Die is mooi ja. Vond de extra dingen wel fijn.
Stuiter ze naar bedze, prinses!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:05 schreef morgane het volgende:
Oef, ik ga naar bed. Heb de hele tijd met een programma'tje om mindmaps te maken zitten klooien. Erg handig, maar ik word nu toch wel tureluurs van al die lijntjes en sneltoetsen.
Aha, dat verklaart. Maar volgens mij ben je bang voor naalden, of niet?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:08 schreef SLP_ het volgende:
En voor mensen met longziekten, hartziekten of diabetesEn omg zo voor lul, de tranen kwamen al toen ik nog niet eens aan de beurt was
Vertelquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:07 schreef IrishBastard het volgende:
Leuke ontwikkelingen tijdens onze ALV netBijzonder vermakelijk
Toen nog wel. Om je wereldbeeld niet te doen instorten zal ik geen recente pic plaatsen.quote:
Klopt, maar dat hebben bloemetjes toch ook nodig?quote:
Ik ben er al doorheen geweestquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:58 schreef motorbloempje het volgende:
nee, want ik moet zo naar buiten![]()
Mij een file op de A15. Net zoals (eer)gisteren met de Borsatoquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:04 schreef AMDB het volgende:
Omg, McCartney in GelreDome, dat gaat me geld kosten
Het is voor een goed doel!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mij een file op de A15. Net zoals (eer)gisteren met de Borsato
Diana Ross? Die heeft geld zat, niets goed doelquote:
Ik heb het over Paul McCartney natuurlijk. Borsato, Ross en al die andere sukkels hadden van mij al lang failliet mogen zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Diana Ross? Die heeft geld zat, niets goed doel
Wanneer komt 'ie dan? Ik kan alleen maar een concert van 2003 vindenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:04 schreef AMDB het volgende:
Omg, McCartney in GelreDome, dat gaat me geld kosten
9 december.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:41 schreef morgane het volgende:
[..]
Wanneer komt 'ie dan? Ik kan alleen maar een concert van 2003 vinden
Rammstein toch? Zo even uit het hoofd.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:06 schreef Dragorius het volgende:
3 dagen daarvoor is een veel leuker concert
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
gisterenmiddag consult bij chirurg. a.s. maandag operatie
6 dagen daarvoor nóg leuker, Placeboquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:06 schreef Dragorius het volgende:
3 dagen daarvoor is een veel leuker concert
In het gebied waar de zenuwen door zijn gesneden voel ik niets. Prikken, duwen, allemaal dood. Het gebied is dat het gebied dat zeer doet een aanraking al pijn doet. En dat gaat niet weg door erop te duwen dan wordt het alleen maar erger. Heb je geen last van het Carpale-tunnelsyndroom?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:53 schreef Dupje het volgende:
"Fantoompijn" met zenuwen is wel raar, ik heb dat ook (in een mini vorm) op mn pols, maar ik heb van de fysio een manier gevonden hoe ik het als t ware kan brainfucken, door die zenuwen steeds aan iets hardere druk te laten wennen. Klinkt beetje raar misschien, maar t helpt.
Nee, gelukkig niet, dan was ik verder van huis. Had een ganglion, maar die zat vrij diep. Dus ze hebben ook onderhuids van alles open moeten leggen. En daar is wat met de zenuwen gebeurd.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In het gebied waar de zenuwen door zijn gesneden voel ik niets. Prikken, duwen, allemaal dood. Het gebied is dat het gebied dat zeer doet een aanraking al pijn doet. En dat gaat niet weg door erop te duwen dan wordt het alleen maar erger. Heb je geen last van het Carpale-tunnelsyndroom?
Ik heb/had iets dat soortgelijk is aan dat syndroom. Eigenlijk hetzelfde idee maar dan met zenuwen in de buikwand. Die hebben ze doorgejast zodat ze vrij kwamen te liggen en ze dus niet meer beklemd konden raken. Nu zit er dus nog iets klem, heeft een naastliggende zenuwtak de pijnprikkels overgenomen of iets van dien aard. Dat weten ze dus nog niet. Hebben ze bij je ook motorische of alleen sensorische zenuwen geraakt?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:09 schreef Dupje het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet, dan was ik verder van huis. Had een ganglion, maar die zat vrij diep. Dus ze hebben ook onderhuids van alles open moeten leggen. En daar is wat met de zenuwen gebeurd.
Alleen sensorischquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb/had iets dat soortgelijk is aan dat syndroom. Eigenlijk hetzelfde idee maar dan met zenuwen in de buikwand. Die hebben ze doorgejast zodat ze vrij kwamen te liggen en ze dus niet meer beklemd konden raken. Nu zit er dus nog iets klem, heeft een naastliggende zenuwtak de pijnprikkels overgenomen of iets van dien aard. Dat weten ze dus nog niet. Hebben ze bij je ook motorische of alleen sensorische zenuwen geraakt?
En dan toch klikken en denken van, wilde ik dit zienquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:16 schreef LastRequest het volgende:
Floortje Dessing weet niet hoe het beveiligen van WiFi werkt![]()
NSFW
Hehe ze zijn wel erg vet!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:17 schreef motorbloempje het volgende:
even pimpen
[ afbeelding ]
kikkertjes voor op de cupcakes voor de crematie van morgen
heb er inmiddels al 5
Eens wat LR zegt @ Moblo. Ik vind het wel sfeervol en iets persoonlijks hebben dat je die moeite doet. Sterkte! (Ja, ik weet nooit hoe ik deze dingen moet zeggen dus bij dezen het is niet kwaad bedoeld).quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:21 schreef LastRequest het volgende:
Ze zijn leuk Moblo! Erg lief van je.
Ik heb morgen ook een crematie.. maar vanavond eerst constitutie, komen jullie daar ook heen?
Tut tut, ieder kikkertje is uniek en mooi op zijn eigen manierquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:36 schreef motorbloempje het volgende:
er zitten echt lelijke bijen ook wel schattige
maar ik ben wel trots op het eindresultaat!
Ik vind het wel leuk dat ze niet allemaal hetzelfde zijnquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:36 schreef motorbloempje het volgende:
er zitten echt lelijke bijen ook wel schattige
maar ik ben wel trots op het eindresultaat!
Ik kijk echt zo dankzij een gepatenteerde cocktail van reguliere en irreguliere medicatiequote:
Dan best je best een olijke kikker!quote:
Ik heb nu medicatie waardoor ik een kijk als een kameleon. En alles blijf even vaag!quote:
Je type kunsten worden ook niet beter met die medicatiequote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb nu medicatie waardoor ik een kijk als een kameleon. En alles blijf even vaag!
Dat zei iemand in een ander draadje ook alquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:24 schreef royjn het volgende:
[..]
Je type kunsten worden ook niet beter met die medicatie![]()
Update je fb werkschuw tuig dan kan ik vergelijken
Opgepompte tettenquote:
Wat een boutfilm was dat zeg!quote:
Heftig man! Er maar het beste van hopen dus...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
Onbekend. ik heb pijn aan zenuwen die niet kunnen bestaan en des ondanks reageren op verdovingen. een soort halve fantoompijn. als dezer operatie niet werkt (het nog dieper en verder snijden doorsnijden van de eventuele zenuwen) is het echte fantoom pijn en niets meer aan te doen. dit is mijne laatste kans om er wat aan te doen en meer dan dit kon de chirurg niet doen. dit is een experimentele operatie van weer een soort experimentele operaties die de chirurg al een tijdje doet en die soms werkt, maar waarom het sowieso werkt weten ze niet goed.
Wat is er met dat topic gebeurd? Ik heb geen rechtenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:16 schreef LastRequest het volgende:
F weet niet hoe het beveiligen van WiFi werkt![]()
NSFW
Pimpen met je modrechtenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:19 schreef swarmahoer het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1329866/6/50#73957446
zie daar piet
Zo, dan kan iedereen het zien waaromquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:54 schreef Danny het volgende:
Ik had een stamelende advocaat van mevrouw ik kwestie aan de lijn. Iets over portretrecht, schade, indruk wekken dat enzo. Geen zin in gezeik om iets onbenulligs als dit, dus weg.
En nu ga ik weer lindo duval luisteren op 538
je bent jaloers dat jij ze niet hebtquote:
Dat ik geen mod word weet ik ook wel.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je bent jaloers dat jij ze niet hebt
In wat voor huge huis ga jij wonen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:17 schreef swarmahoer het volgende:
[ afbeelding ]
die ga ik denk ik kopen, tenzij ik vanavond op de woonboulevard nog iets leukers/goedkopers zie
hij is 260 bij 160, prima tochquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:25 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
In wat voor huge huis ga jij wonen?
Zo groot is mijn hele huisquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hij is 260 bij 160, prima toch? en k heb 21 m2
Sorry, maar toen ik eenmaal die spenen in mn mond kreeg bleef ik iets te fanatiek blazenquote:
Thnx!quote:Wat een boutfilm was dat zeg!
[..]
Heftig man! Er maar het beste van hopen dus...
Ach zo weinig maar? Dat wordt het bed schuin tegen de muur omhoog zetten!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Een vijfde van je kamer in laten nemen door je bank is best veelquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Bed/bank/neukhoek en nog 4/5 overquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een vijfde van je kamer in laten nemen door je bank is best veel
Ligt eraan waar je prioriteiten liggen, bij mij wordt bijna een vijfde ingenomen door mijn bureauquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een vijfde van je kamer in laten nemen door je bank is best veel
Dat haal ik ook wel, kan je eenmaal veel op kwijt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:45 schreef Merel1808 het volgende:
Ligt eraan waar je prioriteiten liggen, bij mij wordt bijna een vijfde ingenomen door mijn bureau
Dat is bij mij nog geen tiende, waarvan de helft ook nog eens is voor m'n computer. Volgens mij heb ik nog nooit zitten studeren aan m'n bureauquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:45 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je prioriteiten liggen, bij mij wordt bijna een vijfde ingenomen door mijn bureau
Ik eindig hoe dan ook op de bank voor internet/TV of in bed voor internet/TV. Sinds ik slaapmiddelen heb, heb ik eindelijk wat nachtrustquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:21 schreef Mikkie het volgende:
Dat heb ik afgeschaft sinds ik op kamers zit, tv kijken vanuit bed. Dat kostte me te veel nachtrust
Ik eindigde vroeger vaak eerst achter de pc, en ging daarna nog in bed tv kijken. Dat laatste heb ik nu dus afgestreeptquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik eindig hoe dan ook op de bank voor internet/TV of in bed voor internet/TV. Sinds ik slaapmiddelen heb, heb ik eindelijk wat nachtrust
Flauw zeg. Je reinste censuur!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Men zwaait wat makkelijker met 't gerecht tegenwoordig.
Spelen met je eten hè! De raddraaiers!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Men zwaait wat makkelijker met 't gerecht tegenwoordig.
In Afrika, daar hebben ze pas trek!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
Spelen met je eten hè! De raddraaiers!
Ach, trek is nog altijd minder erg dan honger!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In Afrika, daar hebben ze pas trek!
Ook AIDS.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In Afrika, daar hebben ze pas trek!
Egoisten zeg! Trek en AIDS en delen met de rest van de wereld, ho maar!quote:
Ikea! Beter dan die zooi die je kan kopen voor hetzelfde bedrag. Fijne klantenservice. Bijna alles is uitwasbaar of verwisselbaar. Bank beu? Voor een paar tientjes een andere hoes en een andere uitstraling. Tevens zijn ikea-bonnen altijd fijne cadeau's voor allerhande aanlegenhedenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:10 schreef swarmahoer het volgende:
hmm dilemma, bij de kwantum net ook een prima bank gezien, die is iets ''vierkanter'' en ik weet niet zeker of de hoezen eraf gehaald kunnen worden, en hij is niet op pootjes
waaromquote:
Hoe duur is die andere dan? Ik heb laatst geloof ik op de Ektorp van Ikea gezeten. Niet supermooi, maar hij zat wel konings!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:11 schreef swarmahoer het volgende:
owja, en de leuningen zijn iets minder vierkant (dus kan er geen laptop/glas drinken opzetten)
maar hij is wel 350 goedkoper
ik wil dus een chaise longue erop, persequote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoe duur is die andere dan? Ik heb laatst geloof ik op de Ektorp van Ikea gezeten. Niet supermooi, maar hij zat wel konings!
maargoed, geld is eigleijk het minst belangrijke puntquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:39 schreef Merel1808 het volgende:
Ik zou voor die goedkopere gaan, voor die 350 euro kun je een leuke house-warming-party geven
Mja, je moet je voor- en nadelen goed afwegen, hoevaak zet je nou serieus je glas drinken op de leuning van je bank? Ik nooit, want het dondert er altijd af. Je bent een jongen, hoe vaak ga je die (donkergrijze, notabene) hoezen wassen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:40 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
maargoed, geld is eigleijk het minst belangrijke puntik wil gewoon een vette bank hebben
ik heb ALTIJD mn glas drinken op de bankquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:44 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Mja, je moet je voor- en nadelen goed afwegen, hoevaak zet je nou serieus je glas drinken op de leuning van je bank? Ik nooit, want het dondert er altijd af. Je bent een jongen, hoe vaak ga je die (donkergrijze, notabene) hoezen wassen?
Maarja, ik vind ook al vrij snel dingen heel duur, dus ik zou sowieso voor de goedkopere optie gaan..
goeie iddquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kijk ook ff bij Leen Bakker, swarmi.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:39 schreef Merel1808 het volgende:
Ik zou voor die goedkopere gaan, voor die 350 euro kun je een leuke house-warming-party geven
Afrader hoor! Mijn eerste inboedel was half ikea/half leen bakker. Na vijf jaar zag die toelie van de leen eruit als leen van frisia. Waardeloos! Ikea spul had amper wat geleden.quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
![]()
Dan ken je onze swarmahoer niet, de lokale pimpboer, die neemt de luxe-tour! Penthouse-flatten, siliconen-tetten, 18 jarige sletten! BMW's, B.V.'s, Flatscreen tv's! Trekt vrouwen aan als honing, eigen troon in zijn woning, Swarmahoer is de koning!
Shout out: Naar iedereen die lid is van de SH-Crew, de rolling' Shoeren en de andere shoarmaboeren!
Ik ken swarma beter dan je denktquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
![]()
Dan ken je onze swarmahoer niet, de lokale pimpboer, die neemt de luxe-tour! Penthouse-flatten, siliconen-tetten, 18 jarige sletten! BMW's, B.V.'s, Flatscreen tv's! Trekt vrouwen aan als honing, eigen troon in zijn woning, Swarmahoer is de koning!
Shout out: Naar iedereen die lid is van de SH-Crew, de rolling' Shoeren en de andere shoarmaboeren!
Ah, weer een meid die zijn piemel aangeraakt heeft.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:58 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik ken swarma beter dan je denkt
En ik beter dan jij denkt. Wij zijn' intieme' vrienden. Het eerste wat ie op zijn kamertje neerzet is een kast zodat ie er weer in kan kruipen!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:58 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ahjakneeeeeeeeeeeeeee... Ik was 14 toen! En swarma 15!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, weer een meid die zijn piemel aangeraakt heeft.
Beter jong geleerd dan oud gedaan.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:00 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ahjakneeeeeeeeeeeeeee... Ik was 14 toen! En swarma 15!
mooi was die tijdquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:00 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ahjakneeeeeeeeeeeeeee... Ik was 14 toen! En swarma 15!
Toen had je mij een dolfijnending gegeven uit Ruslandquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
mooi was die tijdeen van mijn eerste keren alleen met de trein volgens mij
Ahhhhhhhhhhhhhh.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
mooi was die tijdeen van mijn eerste keren
owjaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:04 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Toen had je mij een dolfijnending gegeven uit Rusland
Als je heel goed zoekt in de kast kom je swarmi vanzelf tegen! De kwantum-kast, homo!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:05 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ja! Ergens in de kast bij mn ouders, ik heb hem zeker weten nog wel!
*Cola door neus-effect*quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Is dit wel een goede tijd om te gaan investeren in banken, swarma![]()
![]()
H. was het toch? Of was jij nou E. die andere?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:50 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, ben ik ook weer eensDruk weekje
Ha, dat gezichtje herken ik! Hoe bevalt Italië nog, lieverd?quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:56 schreef LastRequest het volgende:
D_k ik vergat op jouw verhaal te reageren sorry.. Ik hoop oprecht voor je dat je hier iets mee op gaat schieten. Qua gezondheid maar minstens qua pijn.
Die kun je bij de Ektorp ook kopen. Ik heb erop gezeten, dus zal ie vast te koop zijnquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik wil dus een chaise longue erop, perse
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
We willen alle roddels weten!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:58 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Op basis van voorgaande posts vermoed ik dat swarmi en merel in het verleden onderling oraal geflikflooid hebbenquote:
Misschien geen chicks gescoord, dus een handkaravond?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 07:12 schreef royjn het volgende:
Morguh,
Rukavond? maar je bent wel om half 6 thuis?
Dat heb je zelf in de hand.quote:
Ja af en toe afwisselen met links anders krijg je jaloeziequote:
Ja klopt, maar ik ben al wat langer aan het sukkelen met mijn gezondheid, vitamine tekort enzquote:Had jij niet een griepprik gehad?
Ben er vorig jaar ook een dag goed ziek van geweest. Gister ook gehaald, vraag me af of ik er weer ziek van word.
Na dat nieuwsbericht durf ik geen griepprik meer te halenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:23 schreef AMDB het volgende:
Had jij niet een griepprik gehad?
Ben er vorig jaar ook een dag goed ziek van geweest. Gister ook gehaald, vraag me af of ik er weer ziek van word.
Dat gebeurt in 1 van de 1.000.000 gevallen, en dat is extreem geschat.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:21 schreef Dupje het volgende:
Deze:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/print/119762
Wacht maar totdat ze je kiezen moeten trekkenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:20 schreef Dupje het volgende:
Goeiemorgen!
Slecht geslapen vannacht, maar dat komt volgens mij omdat mn verstandskies weer een stukje door kwam, bluh.
[..]
Ja meeeen daar heb ik al helemaal geen zin inquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:24 schreef royjn het volgende:
[..]
Wacht maar totdat ze je kiezen moeten trekken
Klopt, het was dan ook maar een grapjequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:23 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat gebeurt in 1 van de 1.000.000 gevallen, en dat is extreem geschat.
(buiten dat is nog helemaal niet zeker of het echte neurologische schade is of dat het een gevolg is van een soort "shock" waardoor ze zo weer kan genezen...)
Dat wou ik dus net zeggen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:30 schreef IrishBastard het volgende:
Hoe komt iedereen toch aan die griepprik, ik hoor daar echt nooit iets van
Ligt er een beetje aan, sommige bedrijven bieden het voor hun werknemers aan, maar ook als je in een risicogroep valt (volgens je huisarts bijvoorbeeld) dan kun je een oproep krijgen. Hell, je kunt hem geloof ik zelfs gewoon aanvragen bij je huisarts.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:30 schreef IrishBastard het volgende:
Zwakke mensen hierquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:30 schreef IrishBastard het volgende:
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:36 schreef Dragorius het volgende:
DOE HET NIET JE GAAT DOOD HET IS EEN COMPLOT WORD WAKKEERRRR~!!! ER ZITTEN CHIPS IN DIE JE LATEN BLAFFEN ALS EEN HOND EN GEEF POOT ENZO!!!\
lolquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:36 schreef Dragorius het volgende:
DOE HET NIET JE GAAT DOOD HET IS EEN COMPLOT WORD WAKKEERRRR~!!! ER ZITTEN CHIPS IN DIE JE LATEN BLAFFEN ALS EEN HOND EN GEEF POOT ENZO!!!\
Wat een ontzettend slecht geschreven nieuwsbericht ook. Maarja, djeezquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:21 schreef Dupje het volgende:
Deze:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/print/119762
Mensen die zwaar astmatisch zijn wordt het ook aangeraden, bepaalde influenza virussen nestelen zich dieper dan anderen en dan is griep extra belastendquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nog nooit een griepprik gehaald, ben geen 80.
JA MAAR KLEINERE CHIPS KUNNEN TOCH OOK, ZE LATEN DIT ALLEEN NIET WETEN, ZODAT ZE ONS STIEKEM KUNNEN INJECTEREN!1!!!1!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:48 schreef Dragorius het volgende:
Zonder gein, er zijn/waren mensen die echt denken dat je met de griepinjecties een chip (RFID) ingespoten krijgt.
Kijk als mod van BNW zal ik de laatste zijn die zegt dat complotten niet bestaan (denk alleen al aan Watergate, een echt complot/samenzwering) maar het moet wel realistisch blijven.
Ter illustratie:
Griepspuit + naald
[ afbeelding ]
Injectienaald + spuit voor een RFID chip
[ afbeelding ]
Come on
Ben je wel helemaal 100 dan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nog nooit een griepprik gehaald, ben geen 80.
Dan zit je met een ander probleem...hoe lees je ze uit en hoe zorg je dat ze functionerenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:50 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
JA MAAR KLEINERE CHIPS KUNNEN TOCH OOK, ZE LATEN DIT ALLEEN NIET WETEN, ZODAT ZE ONS STIEKEM KUNNEN INJECTEREN!1!!!1!
Diabetes, ze vinden dat ik nog niet genoeg spuiten zie op een dagquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:30 schreef IrishBastard het volgende:
De mens is de energiebron. Net zoals in The Matrixquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:51 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dan zit je met een ander probleem...hoe lees je ze uit en hoe zorg je dat ze functioneren
Die chips zijn zo groot omdat ze anders niet af te lezen zijn (je huidlagen blokkeren ook signaal) en waar haalt zo'n chip zijn energie vandaan?
Methodes die niet bekend zijn natuurlijk, allemaal top secretquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:51 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dan zit je met een ander probleem...hoe lees je ze uit en hoe zorg je dat ze functioneren
Die chips zijn zo groot omdat ze anders niet af te lezen zijn (je huidlagen blokkeren ook signaal) en waar haalt zo'n chip zijn energie vandaan?
Type 2? Tegenwoordig zijn er toch (experimentele?) inhalatoren?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:58 schreef AMDB het volgende:
[..]
Diabetes, ze vinden dat ik nog niet genoeg spuiten zie op een dag
Nee type 1, type 2 is voor -plat gezegd- voor bejaarden en mensen met overgewicht. Over het algemeen dan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:01 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Type 2? Tegenwoordig zijn er toch (experimentele?) inhalatoren?
Ja maar... Ja ... maar.. Hij is super!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:09 schreef IrishBastard het volgende:
Afgezien van het feit dat de supersmoker natuurlijk helemaal niet tof is
Da's minder. (daarom bracht ik het voorzichtig zo, als "type 2" niet > eujjj...bende gij nen vetklep?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:09 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nee type 1, type 2 is voor -plat gezegd- voor bejaarden en mensen met overgewicht. Over het algemeen dan.
Dan zou je juist nog minder moeten merken, omdat je immuunsysteem dan al "weet" welk virus het is.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:13 schreef Laysa het volgende:
...en je kan er dan wel goed ziek van worden omdat je lichaam door die griep al heel veel anti stoffen heeft aangemaakt
mn specialist zei gisteren dat juist bij deze versie het effect dan net iets anders is....maar ik moet er toch aan...terwijl ik er zelf niet zo'n lekker gevoel bij heb...majaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:15 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dan zou je juist nog minder moeten merken, omdat je immuunsysteem dan al "weet" welk virus het is.
Defineer "gezond"quote:
Na een diepgaand onderzoek schijn ik gezond te zijn.quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Na een diepgaand onderzoek schijn ik gezond te zijn.
Ga wat nuttigs doen, met je levenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:32 schreef Dj_unkie het volgende:
ik verveel me kapot...nog 2 uur tot de lunch, daarna nog 2 uur tot het weekend...
Zit op kantoor en de tent is leeg.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:32 schreef Mikkie het volgende:
Wat een drukte hier op de vrijdagochtend
Gezond, bn. en bijw. (-er, -st),quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |