de vorige, de posts van merelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet of ik volgende week dinsdag kan. Heb mijn nieuwe rooster nog niet bekeken. Begin aan verpleegstage en weet niet of ik dan al aan het werk ben. Zal straks even checkenquote:
VHS is appeltje-eitje-twee-vingers-in-je-neus, is alleen maar leuker als je gigabrak bentquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:59 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik volgende week dinsdag kan. Heb mijn nieuwe rooster nog niet bekeken. Begin aan verpleegstage en weet niet of ik dan al aan het werk ben. Zal straks even checken
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:56 schreef Sander het volgende:
Ik mag de fipo dan wel gemist hebben, de tieten komen d'r!Ja kan moeilijk op mijn werk naar dat soort plaatjes zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
what's your life worth when it's boring? Stop wasting your life ,you only live life once.
http://www.google.nl/search?hl=en&q=eenheden+in+een+onderzoek&sourceid=navclient-ff&rlz=1B3GGGL_enNL346NL346&ie=UTF-8quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:04 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb even een hele simpele vraag maar ik weet het zelf gewoon niet, en ik hoop iemand hier wel...
Ik heb net een wetenschappelijk artikel over een onderzoek bestudeerd, en nu krijg ik de vraag: "Wat zijn de eenheden in de studie?"
Nu is mijn vraag: wat zijn überhaupt eenheden in een onderzoek? Dan weet ik wat ik moet invullen
Krijg je dan wel het 'gewenste' publiek? Het komt wel in je huis wonenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:18 schreef morgane het volgende:
Ik heb inmiddels een advertentie op Hyves geplaats voor de kamer:
Huisgenootje gezocht!
Ik vind het nog altijd makkelijker dan Kamernet, omdat je iig nog iemands profiel kan checken.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Krijg je dan wel het 'gewenste' publiek? Het komt wel in je huis wonen.
hehe ik ken een paar mensen die jij ook kent op hyvesquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:18 schreef morgane het volgende:
Ik heb inmiddels een advertentie op Hyves geplaats voor de kamer:
Huisgenootje gezocht!
Dan mag je foto's makenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:55 schreef swarmahoer het volgende:
hoe staat t met de meet eigelijk?
ik had het ook niet over jou meneertje kwaliteitszorgquote:
Ik doelde meer op dat ik daarom ook niks kan zien op mensen hun hyvesquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:56 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
ik had het ook niet over jou meneertje kwaliteitszorg![]()
nog 15 min en dan naar huis...zit de hut vol met visite, want mijn ladyfriend is jarig....verdomme nu moet ik vanavond weer gaan zuipen...
eigenlijk is dat helemaal niet zo erg
nee, heb zin om te poolenquote:
Poolenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee, heb zin om te poolen
mensen die fotos maken op meets
Ook niet via de link uit mn handtekening?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:57 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik doelde meer op dat ik daarom ook niks kan zien op mensen hun hyves
Ik zie je advertentie wel, maar op mensen hun hyves geen foto's enzo.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:02 schreef morgane het volgende:
[..]
Ook niet via de link uit mn handtekening?
Over aankomen maak ik me allang niet meer drukquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:52 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben ook n beetje aangekomen, net een pizza naar binnen geschoven
Om een of andere reden heb ik dat ook altijd bij de appie XLquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:40 schreef Cocktailprikker het volgende:
Waarom zitten er van die infantiele jostikandidaten achter de kassa bij de super de boer ?Kassa duurt altijd langer dan het hele uitzoeken van wat ik nodig heb..
![]()
hoi
Komt omdat ik er niet wasquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:40 schreef Cocktailprikker het volgende:
Waarom zitten er van die infantiele jostikandidaten achter de kassa bij de super de boer ?Kassa duurt altijd langer dan het hele uitzoeken van wat ik nodig heb..
![]()
hoi
En voor mensen met longziekten, hartziekten of diabetesquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:40 schreef Sander het volgende:
[..]
Dat is toch alleen voor bejaarden?
ik moet ook nog....+ die 2 mexicaanse prikken......vindt je het dan zo end?....tis wel ietwat minder prettig, omdat ze het er vaak langzaam inspuitenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:08 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Komt omdat ik er niet was![]()
[..]
En voor mensen met longziekten, hartziekten of diabetesEn omg zo voor lul, de tranen kwamen al toen ik nog niet eens aan de beurt was
Ja die mexicaanse moet ik ook nogquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik moet ook nog....+ die 2 mexicaanse prikken......vindt je het dan zo end?....tis wel ietwat minder prettig, omdat ze het er vaak langzaam inspuiten
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:51 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ja die mexicaanse moet ik ook nogJa ik weet niet hoe het komt, maar ik vind het echt vreselijk eng. Ik kan zelfs nog herinneren hoe mijn zusje haar hielprik krijg, en toen was ik nog net geen 4 jaar
Misschien dat ik toen zo geschrokken was dat ik daarom zo bang werd ofzo? Maar ik lig er echt nachten wakker van en als ik aan de prik denk gaat mn hart ook vet snel kloppen enz
En doordat ik zo bang ben heb ik ook echt het gevoel dat het superpijn doet
ben benieuwd hoe dat werkt danquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:28 schreef ScarFace- het volgende:
Gratis eten bestellen
Veel keuze in Nijmegen, vraag me af of het echt gratis is.
Op tweakers ook een topic erover, reken maar dat de servers down gaanquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:00 schreef royjn het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe dat werkt dan
eerst betalen en dan geld terug krijgen?
partij voor tieten?quote:
wat voor ontwikkelingen? en er waren geen andere friettenten?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:07 schreef IrishBastard het volgende:
Leuke ontwikkelingen tijdens onze ALV netBijzonder vermakelijk
En frituur de Burcht was dicht om kwart over 8Dus moest ik ei en witte bonen en tomatensaus eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |