Ik blow af en toe en ik drink af en toe. Dus ik veroordeel het 1 en het ander niet. Maar verklaar je reactie nader.quote:
Jezus kon weln een feessie geven hoor. Hij maakte zelfs z'n eigen wijn ervoor...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:52 schreef Captain_Ghost het volgende:
alcohol bestond en werd al genuttigd toen Jezus christus leefde.
In Egypte tijdperk mochten de arbeiders in vrije tijde beperkte alcohol drinken. Ook controleerden ze toen al daarop.
Waarom zouden suiker en zout in godsnaam als drug bestempeld worden?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:52 schreef Andiamo het volgende:
Suiker en zout en nog veel meer andere kruiden, zouden in deze tijd ook niet door de keuring komen en als drug bestempeld worden...
Zo kun je dus alles wel als drug bestempelen...
Omdat het én verslavende stoffen bevat én in bepaalde hoeveelheden (zout bv. in elke hoeveelheid) slecht zijn voor je lichaam.....quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:22 schreef MASD het volgende:
[..]
Waarom zouden suiker en zout in godsnaam als drug bestempeld worden?
Omdat ze voldoen aan de definities van drugs die verboden zijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:22 schreef MASD het volgende:
[..]
Waarom zouden suiker en zout in godsnaam als drug bestempeld worden?
ik lees:quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:17 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Volgens mij moet je nodig eens het rijtje toxiciteit doornemen. Je weet wel waarvoor dat staat hè?
[ afbeelding ]
Pagina 88 in deze PDF: http://www.rivm.nl/bibliotheek/rapporten/340001001.html
en een miljoen verslaafden aan pijnstillers en kalmeringsmiddelenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:24 schreef Tyler..Durden het volgende:
Het is zelfs zo dat er meer mensen sterven van paracetamol dan van cannabis.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:04 schreef wimmertnl het volgende:
[..]
maat!!!
drank is mijn leven:D:D
daarom is dat alleen al geen drugs want ik ben veder tegen alle drugs.
Dat is geen drug.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:20 schreef phpmystyle het volgende:
En sigaretten dan?
Rokers zijn de gezelligste mensen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:19 schreef kikoooooo het volgende:
Rokers vind ik nog steeds de allerdomste junks die er rondlopen. Meestal hebben zij ook de grootste plaat voor hun kop.
Omdat zij wel doen wat jij niet verantwoordelijk ofzo vind voor jezelf?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:19 schreef kikoooooo het volgende:
Rokers vind ik nog steeds de allerdomste junks die er rondlopen. Meestal hebben zij ook de grootste plaat voor hun kop.
Misschien is roken slecht voor je, maar wat dacht je van al die gestreste mensen dan op hun kantoortje, is dat goed voor je hart dan?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:19 schreef kikoooooo het volgende:
Maak je druk.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:19 schreef kikoooooo het volgende:
Ow nee hoor. Zie mijn posthistory. Ik snap het nut en doel van roken niet en zal het ook nooit snappen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:29 schreef Andiamo het volgende:
[..]
Omdat zij wel doen wat jij niet verantwoordelijk ofzo vind voor jezelf?
Je hebt pas een plaat voor je kop als je jezelf er zo eenzijdig druk om kunt maken...
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:55 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Inderdaad, krijg die gauw een aandoening van al die stress.
Als je het nut en doel niet snapt, hoe kan je dan oordelen over mensen die dat wel snappen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:00 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ow nee hoor. Zie mijn posthistory. Ik snap het nut en doel van roken niet en zal het ook nooit snappen.
De rust momenten, en tijdens het roken lijken altijd de gezellige gesprekken naar boven te komen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:34 schreef kikoooooo het volgende:
Er is geen nut voor roken te bedenken.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De rust momenten, en tijdens het roken lijken altijd de gezellige gesprekken naar boven te komen.
Zie het als een uitlaatklep.
Ik kan beter aan de cocaïne gaan in het weekend.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:40 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Hopla!:
[ afbeelding ]
http://www.nrc.nl/binnenl(...)vaar_als_heroiuml_ne![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:40 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik kan beter aan de cocaïne gaan in het weekend.
Wat een kutleven heb jij.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:43 schreef Q.E.D. het volgende:
Vanavond weer huiswerk + bier.
Daarna bier + tieten.
En daarna de rest van mijn leven + bier.![]()
![]()
Dat komt omdat je het niet snapt......quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:34 schreef kikoooooo het volgende:
Er is geen nut voor roken te bedenken.
LSD.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:28 schreef dopy14 het volgende:
En als je dan met lsd achter het stuur gaat
Ik ken toevallig iemand die van drop agressief wordt :|quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik raak in hoge mate in de war van 400gr Engelse drop.
Maar wat voor resultaten wil je dan? Je wilt zien hoeveel er van welke stof er in een bepaalde drugs zit? En dan ook nog eens hoe schadelijk die bepaalde stof is voor het menselijk lichaam in die combinatie?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:25 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Ja, en? Omdat een paar toxicologen zeggen dat iets laag scoort is het meteen ook zo? Ik wil resultaten zien, geen summier overzicht van gecorreleerde meningen.
Oh. Dan gaat mijn plan niet door dan.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:56 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Cocaine is gewoon te duur, toch vaak wel 50 euro voor 1 gram. Nou dan ben je nog geen 5 uur zoet (waarschijnlijk minder) en je 50 euro is al weg. Nou leuk hoor.
Verder ontopic: ik vind alcohol dus wel een drug, en zelfs een hard drug. Waarom? Ben je weleens goed van de kaart geweest? Niet meer kunnen staan, kotsen, en dan de volgende dag niks meer weten?
Ja, ik had ontiegelijk veel gezopen, vriendinnen lastig gevald (:P) en vervolgens erg genoeg een auto gejat om mee te joyriden. En ja, ik weet er totaal niets meer van af. Kut tequila...
Dus ja, alcohol is absoluut een hard drug, als ik me puur richt op de effecten van alcohol. Drink eens 5 shotjes Absinth (of stro) 80 achter elkaar. Let maar op dat alcohol een hard drug is, qua effect.
Ik gebruik ook af en toe wat pep (1 keer per kwartaal ofzo) en ik vind zelfs dat, gebaseerd op wat het met je doet, nog een minder zware drug als alcohol.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:56 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Cocaine is gewoon te duur, toch vaak wel 50 euro voor 1 gram. Nou dan ben je nog geen 5 uur zoet (waarschijnlijk minder) en je 50 euro is al weg. Nou leuk hoor.
Verder ontopic: ik vind alcohol dus wel een drug, en zelfs een hard drug. Waarom? Ben je weleens goed van de kaart geweest? Niet meer kunnen staan, kotsen, en dan de volgende dag niks meer weten?
Ja, ik had ontiegelijk veel gezopen, vriendinnen lastig gevald (:P) en vervolgens erg genoeg een auto gejat om mee te joyriden. En ja, ik weet er totaal niets meer van af. Kut tequila...
Dus ja, alcohol is absoluut een hard drug, als ik me puur richt op de effecten van alcohol. Drink eens 5 shotjes Absinth (of stro) 80 achter elkaar. Let maar op dat alcohol een hard drug is, qua effect.
Ik gebruik ook af en toe wat pep (1 keer per kwartaal ofzo) en ik vind zelfs dat, gebaseerd op wat het met je doet, nog een minder zware drug als alcohol.
Of zie je de duivel zelvequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:28 schreef dopy14 het volgende:
En als je dan met lsd achter het stuur gaat zitten dan ben je de duivel zelve.
Natuurlijk wel.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:38 schreef Smaharba het volgende:
[..]
Nu maak je de vergelijking tussen super veel alcohol drinken en af en toe pep gebruiken. Dat kan je toch niet vergelijken?
cacao ookquote:
Inderdaad, helaas gebeurt het omgekeerde nog vaker. "ja ik kan toch gewoon 1 biertje drinken, maar als ik 1 snuifje neem ben ik meteen van de kaart"quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:38 schreef Smaharba het volgende:
[..]
Nu maak je de vergelijking tussen super veel alcohol drinken en af en toe pep gebruiken. Dat kan je toch niet vergelijken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |