abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 oktober 2009 @ 00:07:33 #101
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_73900980
tvp
This isn't even my final form.
pi_73901014
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 00:06 schreef Kabolter het volgende:
Wat maakt het uit als iedereen zou spreken van een drug?
Het zijn voornamelijk maar een paar soorten drug (en de gebruiikers) die voor een slechte naam zorgen voor het woordje drug.

En dan heb je nog een hele sneue groep mensen die eigen gedrag goed willen praten. Dat is het probleem niet, daarom zijn ze niet sneu, Maar wel om dan met zo'n stelling te komen.
Alcohol, mienemienemiene!
[ afbeelding ]
  woensdag 21 oktober 2009 @ 00:09:49 #103
64108 EgoTrippin
what I mean, not what I say
pi_73901040
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 00:06 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Ja, volgens de politieke definities van minder schadelijke drugs (zoals paddo's) zelfs een hard-drug gebruiker.
Ja trouwens over de "risico-analyse" van paddo's he. Niet in het rapport, maar zoals je het in de krant leest. Iemand springt uit een raam, heeft paddo's gegeten DUS dat is de oorzaak. Naar andere eventuele oorzaken hoeven we niet meer te zoeken, want het komt natuurlijk door de paddo's, lijkt me duidelijk toch?
of niet
  woensdag 21 oktober 2009 @ 00:12:00 #104
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_73901103
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 00:09 schreef EgoTrippin het volgende:

[..]

Ja trouwens over de risico-analyse van paddo's he. Niet in het rapport, maar zoals je het in de krant leest. Iemand springt uit een raam, heeft paddo's gegeten DUS dat is de oorzaak. Naar andere eventuele oorzaken hoeven we niet meer te zoeken, want het komt natuurlijk door de paddo's, lijkt me duidelijk toch?
Ho ho ho.

Is in dat geval bloedonderzoek verricht? Want geen van de drie gevallen die gebruikt werden voor het paddo-verbod zijn onderzocht. Dat waren deze:
(1: Frans meisje sprong van brug: niet onderzocht, geen sectie, had al wel eerder serieuze zelfmoordneigingen.)
(2: Engelse toerist die zijn hotelkamer verbouwde: liep te zwaaien met een lege fles sterke drank)
(3: Man die zijn hond vilde in een busje: had een psychose)
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_73901136
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 00:08 schreef aloa het volgende:

[..]

Jij was vast ook zo'n eentje die, als die op zijn donder kreeg op de basisschool, dat ie dan meteen Pietje er ook maar bij naaide, door dingen over zijn gedrag te vertellen die er helemaal niets mee te maken hebben.

Zo kan alles wel slechter en hebben wij het nog altijd beter dan die mensen in Afrika.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 00:13:05 #106
250938 RodeNek
No humans allowed
pi_73901137
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 00:09 schreef EgoTrippin het volgende:

[..]

Ja trouwens over de "risico-analyse" van paddo's he. Niet in het rapport, maar zoals je het in de krant leest. Iemand springt uit een raam, heeft paddo's gegeten DUS dat is de oorzaak. Naar andere eventuele oorzaken hoeven we niet meer te zoeken, want het komt natuurlijk door de paddo's, lijkt me duidelijk toch?
Dan moet je bij alcohol ook alle doden meetellen die als gevolg van onder invloed rijden stierven, of tijdens een agressieve bitchfight het loodje legden.
Busier than a cat covering crap on a marble floor
=======================================
When dealing with aliens, try to be polite, but firm. And always remember that a smile is cheaper than a bullet.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 00:13:50 #107
64108 EgoTrippin
pi_73901153
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 00:12 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Ho ho ho
Voor de duidelijkheid, ik bedoelde het dus sarcastisch. Paddo's krijgen de schuld omdat ze toch al een slechte naam hadden, en misschien wel omdat men ze toch al wilde verbieden...
of niet
  woensdag 21 oktober 2009 @ 00:14:28 #108
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_73901163
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 00:13 schreef RodeNek het volgende:

[..]

Dan moet je bij alcohol ook alle doden meetellen die als gevolg van onder invloed rijden stierven, of tijdens een agressieve bitchfight het loodje legden.
Dat zijn er teveel, mensen willen liever niet met deze feiten geconfronteerd worden.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_73901166
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 00:13 schreef Kabolter het volgende:

[..]

Jij was vast ook zo'n eentje die, als die op zijn donder kreeg op de basisschool, dat ie dan meteen Pietje er ook maar bij naaide, door dingen over zijn gedrag te vertellen die er helemaal niets mee te maken hebben.

Zo kan alles wel slechter en hebben wij het nog altijd beter dan die mensen in Afrika.
ja
pi_73901180
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 00:03 schreef Equites het volgende:

[..]

Het ligt allemaal aan degene die het tot zich neemt. Maar zeg nou zelf als jij op zaterdagavond gaat stappen, hou jij het bij 1 biertje of meerdere? Ik zie heeeeeeeel wat mensen die volledig de weg kwijt zijn op zo'n avond, en dat is van alleen alcohol. Harddrugs dus. Daarbij is het grootste aantal verslaafden in NL alcoholist. Dus drink maar lekker je biertje, net als iemand anders 1 blowtje kan roken. Niets mis mee.
Ik zeg ook niet dat alcohol minder gevaarlijk is, wat vooral komt omdat het makkelijk te krijgen is. Dit maakt het echter nog geen harddrug, simpel om het feit dat je er grote hoeveelheden voor nodig hebt om "de weg kwijt te raken". Bij harddrugs is hier meestal slechts één "unit" voor nodig.
En ja ik drink weleens meer dan één biertje, maar de volgende dag ga ik verder met mijn leven, iets dat bij drugsgebruikers vaak anders is.
Zoals je zelf zei, het ligt aan degene die het tot zich neemt watvoor invloed het op zijn/haar leven heeft.
Eens met wat hierboven staat
  woensdag 21 oktober 2009 @ 00:15:15 #111
248844 Bowlingbal
pi_73901183
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 00:13 schreef EgoTrippin het volgende:

[..]

Voor de duidelijkheid, ik bedoelde het dus sarcastisch. Paddo's krijgen de schuld omdat ze toch al een slechte naam hadden, en misschien wel omdat men ze toch al wilde verbieden...
Ik zag het niet helemaal. Ik ben wat moe en kan beter gaan slapen. Voordat ik het weet spring ik met een stokbrood onder mijn arm van een brug, drink ik in de val een fles whiskey leeg en vil ik een hond, en denkt men de volgende dag dat het door paddo's kwam, waarna de minister dat aanneemt als waarheid.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_73901185
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 00:13 schreef Kabolter het volgende:

[..]

wat een gelul
pi_73901200
Ik heb net even dat rapport doorgelezen en er staat alsnog weinig boeiends in. Een panel met een paar toxicologen en maatschappelijke experts die beoordelen op basis van mainstream effecten. Om het resultaat kracht bij te zetten wordt het gecorreleerd met een paar Britse onderzoeken. Het enige argument dat echt meegenomen wordt is dat toxiciteit wordt ingedeeld in kortlopende effecten en chronische effecten. Flutonderzoek dus. Niks medisch aan.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
  woensdag 21 oktober 2009 @ 00:16:18 #114
64108 EgoTrippin
pi_73901218
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 00:13 schreef RodeNek het volgende:

[..]

Volgens mij is dat ook meegenomen in het rapport. Als een middel de neiging heeft om (een deel van de) gebruikers agressief te maken, wat bij alcohol bewezen het geval is, dan scoort het duidelijk meer punten op het vlak van sociaal risico.
of niet
  woensdag 21 oktober 2009 @ 00:17:21 #115
248844 Bowlingbal
pi_73901239
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 00:15 schreef Splutje het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat alcohol minder gevaarlijk is, wat vooral komt omdat het makkelijk te krijgen is. Dit maakt het echter nog geen harddrug, simpel om het feit dat je er grote hoeveelheden voor nodig hebt om "de weg kwijt te raken". Bij harddrugs is hier meestal slechts één "unit" voor nodig.
En ja ik drink weleens meer dan één biertje, maar de volgende dag ga ik verder met mijn leven, iets dat bij drugsgebruikers vaak anders is.
Zoals je zelf zei, het ligt aan degene die het tot zich neemt watvoor invloed het op zijn/haar leven heeft.
Volgens mij moet je nodig eens het rijtje toxiciteit doornemen. Je weet wel waarvoor dat staat hè?

Pagina 88 in deze PDF: http://www.rivm.nl/bibliotheek/rapporten/340001001.html
- Donald Love
pi_73901291
Het kent me godverdomme geen ene flikkert schelen, als ik het maar naar me zin heb.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 00:22:10 #117
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_73901353
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 00:19 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Het kent me godverdomme geen ene flikkert schelen, als ik het maar naar me zin heb.

Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
pi_73901375
Makkelijke cijfers. Alcohol wordt natuurlijk het meest genuttigd.

Boeiend ook allemaal. Wat wil je hier nu mee bereiken? Bier is gewoon lekker.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 00:23:03 #119
250938 RodeNek
No humans allowed
pi_73901383
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 00:19 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Busier than a cat covering crap on a marble floor
=======================================
When dealing with aliens, try to be polite, but firm. And always remember that a smile is cheaper than a bullet.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 00:24:10 #120
248844 Bowlingbal
pi_73901409
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 00:22 schreef Smaharba het volgende:

Boeiend ook allemaal. Wat wil je hier nu mee bereiken? Bier is gewoon lekker.
Als 10 mensen hetzelfde gebruiken verandert dat niets aan datgene wat ze drinken. Hoe zijn het makkelijke cijfers?
- Donald Love
  woensdag 21 oktober 2009 @ 00:24:58 #121
64108 EgoTrippin
pi_73901439
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 00:22 schreef Smaharba het volgende:
En daarom is het schadelijker volgens jou, of komt het als zodanig uit het onderzoek?
of niet
pi_73901443
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 00:17 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Volgens mij moet je nodig eens het rijtje toxiciteit doornemen. Je weet wel waarvoor dat staat hè?
[ afbeelding ]
Pagina 88 in deze PDF: http://www.rivm.nl/bibliotheek/rapporten/340001001.html
Ja, en? Omdat een paar toxicologen zeggen dat iets laag scoort is het meteen ook zo? Ik wil resultaten zien, geen summier overzicht van gecorreleerde meningen.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_73901454
Tuurlijk wel.

Stel 1000 mensen drinken alchohol en 1000 mensen gebruiken coke. Dan zijn de gevolgen van de coke gebruikers echt wel erger hoor.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 00:26:00 #124
248844 Bowlingbal
pi_73901465
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 00:25 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Ja, en? Omdat een paar toxicologen zeggen dat iets laag scoort is het meteen ook zo? Ik wil resultaten zien, geen summier overzicht van gecorreleerde meningen.
Ik ga hier morgen op verder.

Ik heb hier de kracht niet meer voor!!
- Donald Love
  woensdag 21 oktober 2009 @ 00:26:24 #125
64108 EgoTrippin
pi_73901477
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 00:25 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Ik wil resultaten zien
Dan moet je naar een verslavingskliniek gaan
of niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo