Ik blow af en toe en ik drink af en toe. Dus ik veroordeel het 1 en het ander niet. Maar verklaar je reactie nader.quote:
Jezus kon weln een feessie geven hoor. Hij maakte zelfs z'n eigen wijn ervoor...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:52 schreef Captain_Ghost het volgende:
alcohol bestond en werd al genuttigd toen Jezus christus leefde.
In Egypte tijdperk mochten de arbeiders in vrije tijde beperkte alcohol drinken. Ook controleerden ze toen al daarop.
Waarom zouden suiker en zout in godsnaam als drug bestempeld worden?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:52 schreef Andiamo het volgende:
Suiker en zout en nog veel meer andere kruiden, zouden in deze tijd ook niet door de keuring komen en als drug bestempeld worden...
Zo kun je dus alles wel als drug bestempelen...
Omdat het én verslavende stoffen bevat én in bepaalde hoeveelheden (zout bv. in elke hoeveelheid) slecht zijn voor je lichaam.....quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:22 schreef MASD het volgende:
[..]
Waarom zouden suiker en zout in godsnaam als drug bestempeld worden?
Omdat ze voldoen aan de definities van drugs die verboden zijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:22 schreef MASD het volgende:
[..]
Waarom zouden suiker en zout in godsnaam als drug bestempeld worden?
ik lees:quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:17 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Volgens mij moet je nodig eens het rijtje toxiciteit doornemen. Je weet wel waarvoor dat staat hè?
[ afbeelding ]
Pagina 88 in deze PDF: http://www.rivm.nl/bibliotheek/rapporten/340001001.html
en een miljoen verslaafden aan pijnstillers en kalmeringsmiddelenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:24 schreef Tyler..Durden het volgende:
Het is zelfs zo dat er meer mensen sterven van paracetamol dan van cannabis.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:04 schreef wimmertnl het volgende:
[..]
maat!!!
drank is mijn leven:D:D
daarom is dat alleen al geen drugs want ik ben veder tegen alle drugs.
Dat is geen drug.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:20 schreef phpmystyle het volgende:
En sigaretten dan?
Rokers zijn de gezelligste mensen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:19 schreef kikoooooo het volgende:
Rokers vind ik nog steeds de allerdomste junks die er rondlopen. Meestal hebben zij ook de grootste plaat voor hun kop.
Omdat zij wel doen wat jij niet verantwoordelijk ofzo vind voor jezelf?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:19 schreef kikoooooo het volgende:
Rokers vind ik nog steeds de allerdomste junks die er rondlopen. Meestal hebben zij ook de grootste plaat voor hun kop.
Misschien is roken slecht voor je, maar wat dacht je van al die gestreste mensen dan op hun kantoortje, is dat goed voor je hart dan?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:19 schreef kikoooooo het volgende:
Maak je druk.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:19 schreef kikoooooo het volgende:
Ow nee hoor. Zie mijn posthistory. Ik snap het nut en doel van roken niet en zal het ook nooit snappen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:29 schreef Andiamo het volgende:
[..]
Omdat zij wel doen wat jij niet verantwoordelijk ofzo vind voor jezelf?
Je hebt pas een plaat voor je kop als je jezelf er zo eenzijdig druk om kunt maken...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |