quote:http://link.marktplaats.nl/285520824
Te koop gevraagd;
Grote geelkuif kaketoe man (dna getest)
leeftijd ca 3 jaar
gezond
citis vereist
Geachte de Boer,
Mijn schoonvader is een maand geleden overleden, en hij was fervent papegaaienliefhebber. Omdat hij een nogal forse collectie papegaaien had, zijn wij, mijn vrouw en ik, op zoek naar lieve baasjes waar wij de papegaaien kunnen onderbrengen. Een groot aantal dieren heeft inmiddels een goed onderkomen gekregen.
Er zijn echter nog een paar dieren waarvoor wij een plaatsje zoeken, waaronder voor Beretta, een uitermate lieve grote geelkuifkaketoe-man van 3,5 jaar oud. Het dier heeft een CITIS verklaring, en er is DNA-analyse aanwezig t.b.v. geslachtsbepaling. Verder is het dier getest en negatief bevonden voor PBFD, Polyoma, Chlamydia en Pacheco.
Beretta is wat ons betreft gratis af te halen, mits wij er zeker van kunnen zijn dat het een stabiel en zorgzaam plaatsje krijgt.
Wij hebben kortgeleden alle papegaaien gefotografeerd, ik heb de foto’s nu echter niet bij de hand. Indien u wenst kan ik u een foto per e-mail sturen.
Met vriendelijke groet,
Kikko Sanders
Hallo Kikko,
Wat ben ik blij met deze reactie (via marktplaats), echt helemaal super geweldig!
Ik zou het te gek vinden om in het bezit te kunnen komen van de grote geelkuifkaketoe, Beretta (leuke naam trouwens).
Bij deze garandeer ik je dat het een goed onderkomen zal krijgen; het zal zeker weten de goede zorgen en aandacht krijgen.
Ik ben gek op kaketoes en wil hem graag delen met mijn pasgeboren dochtertje.
Het zou mooi zijn als je nog een foto toe wil sturen.
Bij deze hoop ik gaarne op reactie terug.
Met vriendelijke groet,
Rosita
Hallo Rosita,
Bijgaand een foto van Beretta.
Met vriendelijke groet,
Kikko Sanders
Hallo,
Ik heb de foto gezien, maar dit is geen grote geelkuifkaketoe.
Ik dacht dat je het over een grote geelkuifkaketoe had?...
Groetjes,
Rosita
Hallo Rosita,
Mijn excuses, ik heb waarschijnlijk de foto's door elkaar gehaald.
Bijgaand de juiste foto.
Haha...Wat is dit dan?
Even serieus, dit vat ik toch best wel serieus hoor, een grote geelkuifkaketoe is een grote witte kaketoe ca 50 cm,
met een gele kuif. Die foto die u stuurt is een grijze roodstaart.
Zou u evt een telefoonnummer achter willen laten, kunnen we even via een snellere weg contact houden.
Mvg,
Rosita
Hallo Rosita,
Volgens mij groeit de kaketoe nog wel veel, hij is ook nog maar 3,5 jaar oud.
Ik heb een foto bijgevoegd waarin mijn vrouw 'm vast heeft, hierin kunt u de grootte misschien wat beter inschatten.
Het is zeker weten een grijze roodstaart, ik begrijp niet waarom u denkt dat dit een geelkuifkaketoe is...
een geelkuifkaketoe ziet er toch echt anders uit...
Is deze de enige nog die een onderkomen nodig heeft?
Groetjes,
quote:
Hallo Rosita,
Er zijn 2 van deze vogels, een met kuif en een zonder kuif.
Verder is er nog een groene kaketoe, is dit misschien iets voor u?
:
Hallo,
Een beetje jammer dat jullie het niet serieus opvatten, ik in elk geval wel...
Wie houd je nou voor de gek met de bewerking van de foto, wat denk je dat ik dat niet zie.
Sorry hoor, je hebt totaal geen respect voor de vogels!
Jammer dat jullie zo de gek met het leven hebt...
Enne papegaaienkennis is bij jullie ook ver te zoeken, helaas.
Ik zou zeggen, succes met bewerkte vogels!
Groetjes,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:15 schreef 68Chevelle het volgende:
zojuist 5x
Geachte nancy,
u heeft nog gratis katten?
wanneer kan ik ze ophalen?
Deze reactie is afkomstig van:
Naam: Xuli_Ou_Zhong
E-mailadres: Xuli_Ou_Zhong@gmx.com
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:39 schreef Isabeau het volgende:
Was die kraamverzorgster nou serieus dat ze het wel in de klas wilde doen?
quote:Goedeavond R,
Ben inderdaad op zoek naar 2 of 3 katjes als gezelschap voor mijn andere huisdier.
Mijn andere huisdier is een Boa Constrictor van 4 meter.
Wanneer zou ik de 2 katjes op kunnen komen halen?
Groetjes,
Henk.
Geachte Henk de Slangenman,
ik las u advertentie en mijn lieve poes moppie heeft pas een nest gehad en we zijn nog opzoek naar baasjes. ik begrijp dat u 2 katjes zoekt, voor gezelschap voor u andere huisdier. mag ik vragen welk andere huisdier uw nog heeft? de katjes zijn nog erg jong en ik denk dat het niet goed is dat ze bij een pitbull oid opgevoed worden. ik hoor graag van uw.
Mvg, R
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:48 schreef GizartFRL het volgende:
Inmiddels al een aantal reacties gehad, deze is het meest levensvatbaar:
[..]
En ik maar denken dat jouw 'katjes gezocht' advertentie veel te doorzichtig was.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:48 schreef GizartFRL het volgende:
Inmiddels al een aantal reacties gehad, deze is het meest levensvatbaar:
[..]
Zo, tijd te veel...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:06 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
TvpTvpTvpTvpTvpTvpTvpTvp.........Tvp.........................Tvp...........TvpTvpTvpTvp.....................................................
.......................Tvp............................Tvp.........................Tvp..............Tvp............Tvp...................................................
.......................Tvp..............................Tvp.....................Tvp................TvpTvpTvpTvp...................................................
.......................Tvp..................................Tvp..............Tvp...................Tvp.....................................................................
.......................Tvp.........................................TvpTvp..........................Tvp.....................................................................
.......................................................................................................................................................................................
Nu nog hopen dat ie werkt
[ afbeelding ]
3 minuutjes of zo.quote:
Inderdaad, daar draait het juist helemaal om!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:34 schreef APK het volgende:
Zonder de foto's is dat kaketoe-verhaal uit de OP een stuk minder leuk.
Ja, die foto's moeten er bij!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:34 schreef APK het volgende:
Zonder de foto's is dat kaketoe-verhaal uit de OP een stuk minder leuk.
Misbruik je mod powerquote:
JAquote:
quote:
Ik heb hem ook niet kunnen vindenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 03:41 schreef Hilzillah het volgende:
Ook weer een teeveepee...
En toch mijn vraag of ik stiekem over het Stali drugs baronnen item heen gelezen heb?
...waar is Stali eigenlijkquote:Op woensdag 21 oktober 2009 03:41 schreef Hilzillah het volgende:
En toch mijn vraag of ik stiekem over het Stali drugs baronnen item heen gelezen heb?
Dan heb ik er ook overheen gelezen... En heb toch echt alle topics van begin tot eind gevolgd.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 03:41 schreef Hilzillah het volgende:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:31 schreef Omniej het volgende:
[..]
Dan heb ik er ook overheen gelezen... En heb toch echt alle topics van begin tot eind gevolgd.
Evilquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:15 schreef 68Chevelle het volgende:
zojuist 5x
Geachte nancy,
u heeft nog gratis katten?
wanneer kan ik ze ophalen?
Deze reactie is afkomstig van:
Naam: Xuli_Ou_Zhong
E-mailadres: Xuli_Ou_Zhong@gmx.com
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:59 schreef Lamon het volgende:
"Ik kom uit Houten-Utrecht vandaan en werk ik daar als Accountant binnen een groot bedrijf. Samen gezellig knus en ontspannen met een heerlijk drankje op de bank voor de tv kunnen zitten en naar muziek luisteren of een dvd-films bekijken is als ik na een zware werkdag thuis kom er al lange tijd niet meer bij voor mij. De tijd gaat hard en ik ben ook al 25jaar en nog schandalig onervaren eenzaam en alleen maar nu wil ik wel heel graag van jou leren om een goede minnares voor je te kunnen worden en zijn. Ik stel me daarom open voor alles wat je met en bij me wilt doen want alleen is maar alleen en is het niet gezellig meer in mijn eigen thuis zo in mijn eentje alleen te blijven. Aandacht passie en liefde en genot is waar ik naar opzoek ben en daarom mijn geplaatste advertentie-oproepje dat we samen niet meer alleen hoeven te zijn als we met elkaar in het bootje stappen. Ik bedoel dus niet gelijk dat we moeten gaan trouwen want dat is niet iets dan zomaar gaat gebeuren hoor. Ik bedoel daarmee te zeggen dat we langzaam samen willen werken aan alvast een seksrelatie en als we elkaar dus lekker vinden dat we daarna steeds meer moeten gaan plannen hoe we onze toekomst willen indelen. Ik ben een meesteres in het tellen van getallen op het werk en 1 + 1 = 2 maar eens zal het een 3 of een 4 kunnen worden en dan worden we vader en moeder hahaha……maar dat is nu nog toekomst muziek voor ons toch. Zoveel dingen die ik me in het dagelijks leven ook steeds meer en meer loop af te vragen is onder andere waarom het zo moeilijk bij de mensen moet gaat om de juiste liefdes- en levens partner tegen te kunnen komen? Ik hou ook van dieren en die doen het zo makkelijk met elkaar en ik heb reeds van alles uit geprobeerd en ben ik niet radeloos of stressie maar toch wel een beetje alleen-zijn-moe aan het worden. Deze manier van contact leggen heb ik eerlijk zeggen ook nog nooit eerder gedaan maar hoorde van een goede vriendin dat het een positieve mogelijkheid is en het gewoon moet wagen en hopen dat ik jou dus tegen kan komen. Lukt dit me niet dan zal ik me er voortaan maar bij neer leggen en voorlopig dan maar geen man meer zoeken, denk ik zo!!!!! Van te kieskeurig zijn ben ik ook al reeds van af gestapt en maakt jou leeftijd mij echt nu ook niets meer uit als je maar betrouwbaar, open en eerlijk bent en gezonde stoute of ondeugende dingen met me wilt en durft te doen want dan ga ik voor alles van je wat je wilt. Ik ben geen vrouw van woorden maar van daden dus lijkt het je wat het met mij te proberen dan kan je me bereiken op mijn sms-mobiel: luv kelly dan je berichtje in typen en die verzenden naar 2800. Ik zeg er nu direct bij dat er kosten van 1,50 per berichtje ommegaande aan verbonden zijn en doe je dat wel dan weet ik dus gelijk ook zeker dat je ook serieus en geen faker met me bent he? “Een goede wijn behoeft geen krans” en deel je het bovenstaande met me dan geloof ik wel dat het zal klikken tussen ons en zijn we binnenkort misschien beiden niet meer alleen maar samen. Met internetten ben ik uit ervaring heel erg voorzichtig geworden maar als we al eens ontmoet hebben in het echt dan vertrouw ik het allemaal wel met jou. Geven we beiden elkaar deze kans er samen iets leuks van te maken dan zal er niemand op de wereld zo blij zijn als mij maar als we ontdekken dat het mis gaat en we in een sleur terecht komen dan moeten we dan ook gelijk aan de bel trekken en onze relatie dan maar meteen beeindigen en elkaar stop geven. Van sommige diensten heb ik begrepen dat er geen echte ontmoetingen mogen worden gemaakt maar dat maak ik zelf wel uit als wij het gaan doen of niet toch? Ik ben maar een heel Mager Ding maar ik laat me mijn toekomstige sociale liefdesrelatie echt niet zomaar door wie of wat dan ook meer van mijn bordje af pakken want ik heb een doorzettingsvermogen van een eerlijk en lief en open karakter nu reeds op gebouwd en hoop ik ook dat jij dat ook kan want dan komen we er wel, geloof mij nu maar eens beste D.van Keppel? Als het voor jou nu ook in de liefde de hoogste tijd is geworden en je bent er klaar voor met mij nu dus een nieuwe te beginnen dan lees ik je wel spoedig verder over ons op mijn gsm want je lijkt me een keiharde zakenman met je ruilhandel Lekkerding. Ik zie er wel iets in zitten dus............... Groetjessssss voor nu!!!!!
Kusjes van Kelly."
Met drie modellen-foto's, gejat van 1 of andere site.
Even fucken:
"En ik ga jullie aangeven.
Bye, bye.
Werkelijk waar, denken jullie nu echt dat Nederlanders geestelijk incapabel zijn.
Weten jullie echt niets van recht?
Alvast bedankt voor de som geld die ik ga krijgen.
Groetjes, iemand die het wetboek wel gelezen heeft."
Ik heb het niet geschreven, zij schrijven het.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:13 schreef LuKa-LiKeS het volgende:
[..]
Dude, mag het mischien iets uitgebreider?
quote:
Ik studeer aan een universiteit en heb eind deze maand een tentamen statistiek en spss.
Ik zie door de bomen het bos niet meer en zoek iemand die mij de komende 2 weken bijvoorbeeld 3 x 4 uur bijles kan geven, zodat dit tentamen nog enige kans van slagen heeft!
Prijs en locatie in overleg.
Heb je interesse, neem a.u.b. vandaag nog contact met mij op!
quote:Geachte spss,
U zegt aan de universiteit te studeren, maar niets van SPSS te begrijpen.
Dan heb ik zoiets van: laat die droom varen.
Probeer het eens op het hbo.
Mvg,
Ottfried
SPSSquote:En dan vraag ik me weer af of u niks anders te doen heeft dan zo'n onzinnige reactie te geven.
Misschien ook eens een studie oppakken? Heeft u in iedergeval wat anders te doen! :-)
Ik vind zijn antwoord wel mooi raakquote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb het niet geschreven, zij schrijven het.
De tweede reactie is van mij, die is maar 5 zinnen.
Ik had gereageerd om 19:55u. Bovendien wilde hij die dag nog een reactie, dus zijn gezever raakt kant noch wal.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind zijn antwoord wel mooi raak
Hij weet zijn prioriteiten te stellen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:01 schreef AAAAAA het volgende:
[..]
Ik had gereageerd om 19:55u. Bovendien wilde hij die dag nog een reactie, dus zijn gezever raakt kant noch wal.
quote:
quote:Hallo henk,
hmm een boa constrictor is dat niet wat gevaarlijk? stel dat hij onsnapt en bij de katjes terecht komt dat willen we niet hebben natuurlijk! maar als de slang goed in zijn bak blijft kunnen de katjes hem wel gezelschap houden voor de bak.
Uw kunt de katjes vrijdag ophalen. als uw nog interesse heeft zou ik graag u telefoonnummer willen hebben dat gaat wat makkelijker.
Mvg, R
Op 20 oktober 2009 22:47 schreef Henk de Vries het volgende:
- Tekst uit oorspronkelijke bericht niet weergeven -
Goedeavond R,
Ben inderdaad op zoek naar 2 of 3 katjes als gezelschap voor mijn andere huisdier.
Mijn andere huisdier is een Boa Constrictor van 4 meter.
Wanneer zou ik de 2 katjes op kunnen komen halen?
Groetjes,
Henk.
Geachte Henk de Slangenman,
ik las u advertentie en mijn lieve poes moppie heeft pas een nest gehad en we zijn nog opzoek naar baasjes. ik begrijp dat u 2 katjes zoekt, voor gezelschap voor u andere huisdier. mag ik vragen welk andere huisdier uw nog heeft? de katjes zijn nog erg jong en ik denk dat het niet goed is dat ze bij een pitbull oid opgevoed worden. ik hoor graag van uw.
Mvg, R
'ik google het ever voor je'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gaat vast en zeker bergen mails opleveren....quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:02 schreef CypressHigh het volgende:
ben geen actieve poster op fok , meer een actieve lezer ,
maar kon het niet laten om deze te posten =' )
http://link.marktplaats.nl/289357502
Humoristische man van 47 zoekt vrouw om samen flippo's te ruilen en/of te bekijken
Tong80quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:02 schreef CypressHigh het volgende:
ben geen actieve poster op fok , meer een actieve lezer ,
maar kon het niet laten om deze te posten =' )
http://link.marktplaats.nl/289357502
Humoristische man van 47 zoekt vrouw om samen flippo's te ruilen en/of te bekijken
Whehequote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:30 schreef _The_General_ het volgende:
Vlinder schrijft nu dat Fokkers haar afbeelding bij de advertentie veranderen! Ze is helemaal aan het doordraaien!
bron?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:30 schreef _The_General_ het volgende:
Vlinder schrijft nu dat Fokkers haar afbeelding bij de advertentie veranderen! Ze is helemaal aan het doordraaien!
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:15 schreef Skimmer het volgende:
Hoe sneu![]()
Gezocht: Frank Werther glazen gezochten die is ook van een fokkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het ligt er misschien een beetje dik op, maar ik vraag me af hoe hij het slechte nieuws gaat brengen aan een terminaal zieke vrouw die al haar hoop heeft gevestigt op zijn kaartje.quote:Hoi Santos,
Ik ben gisteren uit de vrouwengevangenis ontslagen en heb mijzelf in die 3 jaar als groot en levenslang fan beloofd om ooit nog eens naar een concert van Michael Jackson te gaan, ik heb namelijk darmkanker (kwaadaardig) en heb niet heel lang meer. Nu hoorde ik volgens mij in maart van een celgenoot dat hij een nieuwe concert reeks zou gaan geven, ik ben vandaag net één dag vrij meteen het web op gegaan voor kaartjes, en ja hoor! U zult er vast wel veel voor vragen maar ik bied er 400 euro voor.
Wanneer is het concert vraag ik me af? En in welk blok? Een beetje vooraan of helemaal achter? (Maakt mij niks uit hoor).
U kunt mij hier heel erg blij mee maken! Ik heb altijd Michael Jackson in het echt al eens willen zien. Dit zal een geweldig present zijn voordat ik kom te overlijden en heb al mijn hoop erop gevestigd.
Groeten,
Tara
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:50 schreef ViaVon het volgende:Ben ook met iets bezig maar ze happen niet
de huisjesmelker hapte niet de wipkar reageert ook niet meer.
Maar ben nu bezig met een woonboot
de advertentie:
Gezocht: woonboot te huur gevraagd
Woonboot te huur gevraagd in en om amsterdam Voor werkende man graag reacties via mijn mail adres
mijn reactie
Geachte Rick,
Onlangs is vanwege verhuizing van de huidige bewoners onze boot vrij gekomen.
Ben je nog steeds op zoek naar een woonboot?
Jan-Dirk
deze afbeelding moet ik nog even bewerken naar een amsterdamse gracht, eerst even zijn interesse zien te wekkenreactie;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 23 oktober 2009 10:23 schreef Ri*****van het *** <***********@hotmail.com> het volgende:
Beste Jan-Dirk,
Ik ben nog wel op zoek en misschien kan je me een belletje geven voor een afspraak.
Ik werk dagelijks in amsterdam maar op wisselende diensten.
Mijn Tel. is 06 **************
Ik hoor graag wat van je.
Groet Rick
Mijn antwoord:
Hallo Rick,
Dus je hebt wel interesse ik zal even wat over de boot vertellen voor we eventuele verdere afspraken maken.
Ik heb de boot verkregen uit een erfenis en aangezien mijn vreselijke angst voor water heb ik er zelf nooit gebruik van gemaakt.
Maar in Amsterdam is dat niet zo'n probleem studenten zat die er graag in willen wonen.
Ik wil er beslist geen studenten meer in hebben na onze laatste ervaringen.
Ook moet er wel wat aan de boot gedaan worden, dus ik hoop dat je daar wel wat energie in wilt steken.
Aan de andere kant kunnen we je de boot dan voor een zacht prijsje aanbieden. Uiteraard krijg je een huurcontract voor onbepaalde tijd.
Laat maar even van je horen.............of we eerst even verder gaan mailen voor meer details en eventueel later een bezichtiging.
Jan-Dirk
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:49 schreef Dynd het volgende:
Laatste dagen een beetje afwezig, net snel ff eentje gemaakt om weer een beetje in te halen.![]()
Michael Jackson Tickets This is it
Een Michael Jackson concert ticket + boekje
Het liefst ruil ik deze voor een ander kaartje.
Als je meer info wil mail me maar
[..]
Het ligt er misschien een beetje dik op, maar ik vraag me af hoe hij het slechte nieuws gaat brengen aan een terminaal zieke vrouw die al haar hoop heeft gevestigt op zijn kaartje.![]()
(Heb hem naar meerdere gestuurd, dan moet er wel één happen)
tvp voor afloopquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:49 schreef Dynd het volgende:
Laatste dagen een beetje afwezig, net snel ff eentje gemaakt om weer een beetje in te halen.![]()
Michael Jackson Tickets This is it
Een Michael Jackson concert ticket + boekje
Het liefst ruil ik deze voor een ander kaartje.
Als je meer info wil mail me maar
[..]
Het ligt er misschien een beetje dik op, maar ik vraag me af hoe hij het slechte nieuws gaat brengen aan een terminaal zieke vrouw die al haar hoop heeft gevestigt op zijn kaartje.![]()
(Heb hem naar meerdere gestuurd, dan moet er wel één happen)
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:25 schreef Hilzillah het volgende:
Vlinder is op oorlogspad, ik vermoed dat ze geen vaasje meer verkoopt!
Had geboden op haar dubbeltjes armband. Gewoon... omdat ik het kreng leuk vond, en niet om het mens nog erger de stuipen te bezorgen.
Is mijn bod verwijderd, met als reactie: Hoe haal je het in je hoofd om zo'n belachelijk laag bod uit te brengen. Je zal wel bij die forum kliek horen.Nu heb ik geen dubbeltjes armband
quote:Te Koop
Complete Aquarium met vis 60 x 30 x 30 LXBXH
verschillende soorten vis
- zwaarddragers
- neon tatra's
- guppen
- plaatjes
- hockeysticks
en 2 algen eters
alles zit er bij, pomp, verwarming, plantjes, beeldjes, visnetjes, voer
graag serieus bieden
bellen na 16.30
quote:Geachte johannes,
Ik zit de hele dag al te wachten tot ik u kan bellen maar nu is mijn telefoon kapot haha. ik wil misschien het aqurium van u kopen. maar ik wil weten graag de afmetingen van de hockeysticks die erbij zitten weten, ik heb namelijk 2 zoontjes van 6 en die willen op hockey. Ook vroeg ik me af welke vissen geschikt zijn om te voeren aan mijn snoek. Het aquarium wil ik gaan gebruiken als opslagplaats voor mijn knikkerverzameling. Het klinkt raar maar ik denk dat een bak gevuld met knikkers erg mooi zou staan bij ons in de woonkamer. Ik hoor graag van u!
Mvg. Danny
Mijn reactie:quote:ik ben op zoek naar een aquarium van ongeveer 1.20 ik hoop snel iets te horen van iemand
quote:hallo prins,
Ik heb een mooi aquarium hier staan voor je, maar ik vind 1.20 iets te weinig. Ik zou er graag wat meer voor willen ik denk dat niemand een aquarium aan je verkoopt voor 1.20
Of zo slim is om even een ander account aan te maken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:01 schreef Omniej het volgende:
[..]
Dan snap ik niet wat het mens überhaupt nog op Marktplaats doet, als ze elke potentiële koper zo afblaft.
quote:ik ben op zoek naar een aquarium van ongeveer 1.20 ik hoop snel iets te horen van iemand
Antwoord:quote:hallo prins,
Ik heb een mooi aquarium hier staan voor je, maar ik vind 1.20 iets te weinig. Ik zou er graag wat meer voor willen ik denk dat niemand een aquarium aan je verkoopt voor 1.20
Ik weer:quote:hoi daan
ik bedoelde een bak van een meter 20
niet voor 1.20 haha maar hoe groot is het aquarium wat je hebt?
groeten diana
Zij:quote:hee diana,
ok dan een bak van een meter heb ik hier wel staan in mijn collectie. Ik begrijp dat je er 20 wilt? Ik zit in de groothandel dus een zacht prijsje is ook wel mogelijk.
Ik hoor wel wat je er voor geeft
groetjes Daan
Nou word ik net door haar gebeld. Ik denk dat ze mijn telefoonnummer ergens op marktplaats heeft gevonden. Nog steeds heel serieus begint ze uit te leggen wat ze nou wil. Ik heb maar gezegd dat ik die maten niet meer heb.quote:hoi daan
nee ik bedoelde dat ik een bak van ongeveer een meter of 1meter en 20 centimeter wil hebben. en dan maar 1 hoor hihi .
ik woon in een eengezinswoning en daar kan ik echt geen 20 bakken plaatsen. ik weet niet wat er bij zit bij het aquarium en hoeveel je er voor wilt hebben
ikh oor het wel groeten diana
Melig dit.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:30 schreef Driewerfnee het volgende:
advertentie: http://link.marktplaats.nl/290005221
[..]
Mijn reactie:
[..]
Antwoord:
[..]
Ik weer:
[..]
Zij:
[..]
Nou word ik net door haar gebeld. Ik denk dat ze mijn telefoonnummer ergens op marktplaats heeft gevonden. Nog steeds heel serieus begint ze uit te leggen wat ze nou wil. Ik heb maar gezegd dat ik die maten niet meer heb.
Prachtig.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:30 schreef Driewerfnee het volgende:
advertentie: http://link.marktplaats.nl/290005221
[..]
Mijn reactie:
[..]
Antwoord:
[..]
Ik weer:
[..]
Zij:
[..]
Nou word ik net door haar gebeld. Ik denk dat ze mijn telefoonnummer ergens op marktplaats heeft gevonden. Nog steeds heel serieus begint ze uit te leggen wat ze nou wil. Ik heb maar gezegd dat ik die maten niet meer heb.
Moet Lamon hier blij mee zijn?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:11 schreef I-Love-Lamon het volgende:
Mooi topic dit vooral soms die van Dynd waar hij het telkens van verzint
+ heel veel voor dit topic
Je nick natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:34 schreef I-Love-Lamon het volgende:
[..]
Uhm wat heeft Lamon hier mee te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |